Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

407 Çekiş problemi

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 407
Forum Tanımlaması: Peugeot 407, 2005'ten 2011'e kadar üretilen 406 serisinin yenilenmiş hali geniş bir aile otomobilidir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=36520
Tarih: 01 Ocak 2025 Saat 16:49
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 407 Çekiş problemi
Mesajı Yazan: mefa
Konu: 407 Çekiş problemi
Mesaj Tarihi: 27 Ağustos 2014 Saat 23:13
Selam arkadaşlar. Yeni üye olmama rağmen yaklaşık 1 aydır formumuzu izlemekteyim. 
Aracım 2008 model 407 1,6 hdi executive black cd. Aracımı alalı yaklaşık 2 ay oldu. Aldığımda çekişle ilgili hiç problem yoktu. Bayramda şehirler arası yolda esp/asr sistem faulty ve akabinde depollution sistem faulty hatası verdi. devir 3000 ün üzerine çıkmadı ancak aracı stop edip çalıştırdığımda esp/ asr hatası verene kadar devir 3000 ünü geçiyordu ancak depollution sistem faulty arızasını çalıştırdığımda veriyordu. Sivasta yol üzeri servise girdim turbo sorunlu ve 4-5 saat sürer dediler Ailemle berraber olduğum için bekleyemedik, serviste bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Erzincana kadar o şekil gidip tekrar Kahramanmaraşa döndüm. Kahramanmaraş servis Egr nin değişmesi gerektiğini iletti ancak biz beyindeki hataları sildik 1 kaç gün kullan tekrarlasa o zaman değişelim dediler. Benimde yola çıkmam lazım dı ve o şekil çıktım.Ama aracımda bariz bir çekiş düşüklüğü vardı. 4-5 le çıktığım yokuşu 2 ile anca çıkıyordum. Aracın turbosu 1-2-3 viteslerde çok yüksek 4000 gibi devreye giriyorsa da hissetmiyordum .Ancak 4-5 viteslerde eskisi gibi olmasada turboyu hissediyordum. Kocaeli dönüşü tekrar aynı hatayı verdi araç. Sanayideki ustama götürdüm aracı. Aklımda kaldığı kadarıyla baktıkları yerler ısı enjektörlerinin 3 ü patlak dedi değiştik araç düzelmedi, ısı müşürü değiştik düzelmedi, egr devre dışı bırakıldı düzelmedi, hava akışı değişildi düzelmedi, turbo hava basınç sensörü ve vantili diyordu sanırım değişti düzelmedi, mozot filtresi değişti düzelmedi. Turbo tamamen söküldü turbo ustası hiç bir sorun olmadığını söyledi,Enjektörler elden geçirildi düzelmedi aklımda kalan işlemler bunlar. 
 Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler



Cevaplar:
Mesajı Yazan: capello
Mesaj Tarihi: 28 Ağustos 2014 Saat 16:23
bu 407 probleminin bir benzeri bende de var. elektrovana diye bişiy var ona da bir baktır istersen.

bende aynı sorunu yaşadım turbo elden geçti bir daha o lambayı yakmadı.Ama şu da var turbomdan ıslık geliyor


Mesajı Yazan: mefa
Mesaj Tarihi: 28 Ağustos 2014 Saat 22:07
Sorun bu gün çözüldü. Sanayide takılan hava akışı (debimetre) orjinal olmadığı için sorun devam etmiş. Orjinal hava akışı ile araç eski gücüne kavuştu.


Mesajı Yazan: ahmed206
Mesaj Tarihi: 29 Ağustos 2014 Saat 02:26
Orjinalini yazan: mefa mefa Yazdı:

Sorun bu gün çözüldü. Sanayide takılan hava akışı (debimetre) orjinal olmadığı için sorun devam etmiş. Orjinal hava akışı ile araç eski gücüne kavuştu.
Geçmiş olsun, doğru cevap aslında ne kadar basit oluyor değil mi, bunu bulamasanız uğraşıp duracaktınız.


-------------
https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=34293&title=gaffur" rel="nofollow - 206
https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=36667&title=yeni-gaffur" rel="nofollow - Focus



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net