Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

TOYOTA COROLLA TSPORT 306 GTI

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 306
Forum Tanımlaması: 306, 1993'ten 2002'ye 309'u değiştiren küçük bir aile otomobilidir, ancak 2001'de 307 ile değiştirilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=3564
Tarih: 18 Aralık 2024 Saat 11:00
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: TOYOTA COROLLA TSPORT 306 GTI
Mesajı Yazan: Guests
Konu: TOYOTA COROLLA TSPORT 306 GTI
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 15:52
ARKADASLAR İKİSİDE 6 İLERİ TSPORTUN ARTIK HER YERDE ADINI DUYMAYA BASLADIM SİZCE BU 2 ATMOSFERİK ARAÇTAN HANGİSİ ALIR TPORTUN ÖZELLİLERİNİ BİLMİYORUM 1.8 OLDUUGNU BİLİYORUM YENİ DUYDUM BENDE



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 16:06
bu ilanda var 200 hp demiş araca
 
http://www.sahibinden.com/6_ileri_200hpWQQaXQQ9435353WQQpXQQdisplayitem - http://www.sahibinden.com/6_ileri_200hpWQQaXQQ9435353WQQpXQQdisplayitem
 
bende ilk defa duydum


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 16:18
aynen melih bizim okulda siyahı var bu arabanın acayip bir ses çıkarıyor kükrüyor makina adeta sıkı bir seye benziyor


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 16:23
seviyorum ben bu hb corollayı bu versiyonuda eminim ki güzeldir sonuçta toyota saglamlık ile tanınan bir firma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 17:22
vtec teknolojisinden farklı ama benzer bir sistemle çalışıyor vvti sistemi.. Şanzuman aktarımı kötü olduğundan gücünü yere aktarması çok güç.. normalde evet 1.8 atmosferik 200 hp dir.. güzel bir motor.. swap yapmak için birebir.. celica gts şanzumanıyla iyi işler yapabilir.. ama şu haliyle yapamaz.. bu karşılaştırmaya göre ise t-sport önde gelir.. 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 18:16

ARKADAŞLAR TOYOTA TURBOLUDUR DİKKAT DERİM GTİ FALAN YALAN EDER YANİİİİİİ



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 18:19
toyotada turbo yok atmosferik.106 gti ile kalkmıştı bizim arkadaşın arabayla 106 nın içinden geçti tabiri caizse Big%20smile
106 da düz boru açık hava filtresi ve chip tuning vardı


Mesajı Yazan: Demir
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 20:52
Sefa güzel bir noktaya değinmiş...Vites kutusu ve şansıman oranları hayal kırıklığı...
7800 d/dk 192 hp motor gücünü üretiyor....Alt devirlerde kısır bir görüntü çiziyor.....
Hangisi geçer...? Top speed,rolling ve uzun belli...Toyota Corolla T-sport
Lakin drag  306 GTİ gibi geliyor bana...
Bu sadece bir kişisel görüşümdür...
Satın almayı düşünsem Corolla 1.8 T-sport tercih ederim..








Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 29 Kasım 2008 Saat 21:10
306 GTI bencede


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Aralık 2008 Saat 07:57
Orjinalini yazan: MELİH MELİH Yazdı:

bu ilanda var 200 hp demiş araca
 
http://www.sahibinden.com/6_ileri_200hpWQQaXQQ9435353WQQpXQQdisplayitem - http://www.sahibinden.com/6_ileri_200hpWQQaXQQ9435353WQQpXQQdisplayitem
 
bende ilk defa duydum

daha duyacagın çok şey var o zaman :)
tartışmaya bile gerek yok t sport alır ...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Aralık 2008 Saat 08:01
Orjinalini yazan: Demir Demir Yazdı:

Sefa güzel bir noktaya değinmiş...Vites kutusu ve şansıman oranları hayal kırıklığı...
7800 d/dk 192 hp motor gücünü üretiyor....Alt devirlerde kısır bir görüntü çiziyor.....
Hangisi geçer...? Top speed,rolling ve uzun belli...Toyota Corolla T-sport
Lakin drag  306 GTİ gibi geliyor bana...
Bu sadece bir kişisel görüşümdür...
Satın almayı düşünsem Corolla 1.8 T-sport tercih ederim..


söylediklerine harfiyen katılıyorum DEMİR,lakin binmek nasip olmadı bindigimizde alacagımız duygu nedir bir bilgin varmı ?





Mesajı Yazan: Demir
Mesaj Tarihi: 05 Aralık 2008 Saat 13:42
Üst devirler VVTL-İ
Yaşar bu araöla ilgili zamanında bir inceme vardı..Onu scan yaparım daha iyi aydınlanırsın...



Mesajı Yazan: aoc
Mesaj Tarihi: 23 Aralık 2008 Saat 02:06
T-Sport'un kalbinde Japon markanın geliştirdiğini teknolojiharikası bir motor görev yapıyor. 1796 cc'lik hacmesahip bu motor 7800 d/d'de 192 HP güç, 6800 d/d'de ise180 Nm tork üretiyor. 3000 d/d'ye kadar sakin olan motorbu devirden itibaren gücünü hissettiriyor. Devir göstergesi6000 d/d'yi gösterdiğindeyse daha da çıldırırcasınaaracı ileri doğru itiyor. Kırmızı bölgenin başladığı8000 d/d'ye kadar gücünü hissettiren motorun çıkardığıses ise yarış otomobillerini aratmıyor. VVTL-i teknolojisinesahip olan motor düşük devirlerde ekonomik bir karaktersergilerken, 6000 d/d'den itibaren supapların açıklığını değiştirerek yüksek performans elde edilmesini sağlıyor.Yaptığımız performans testlerinde Corolla T-Sport ile0'dan 100 km/s hıza 8.6 saniyede ulaştık. Otomobilinson hızınıysa 230 km/s olarak belirledik. Kısa oranlı6 ileri şanzımanı ve güçlü motoru ile T-Sport son hıza çıkmak için fazla zaman harcamıyor. T-Sport sunduğubu yüksek performansa karşılık benzin istasyonunda kullanıcısınışaşırtıyor. Testimiz süresince 100 km'de ortalama 9.3litre kurşunsuz benzin tüketen otomobil 55 litrelikdeposu ile 591 km'lik menzile ulaştı. Sportif motorsesi nedeniyle biraz güç olsa da sakin kullanımda tüketimdeğerinin 8.4 litre civarına kadar düşürmek mümkün.

Basit bir kaç modifikasyon ile 200 hp hayal değil... 306 Gti6'ya şans tanımıyorum...


-------------
More than love...
More than hate...
More than car...
More than love
It's a GTI (wrotten by myself)



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net