Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 HARARET

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=34457
Tarih: 08 Ağustos 2025 Saat 12:07
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 HARARET
Mesajı Yazan: hakan574
Konu: 307 HARARET
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2014 Saat 13:15
MERHABA ARKADAŞLAR 2002 MODEL 307 KULLANICISIYIM. ARACIM ÇOK ÇABUK 90 C BULUYOR. YAKLAŞIK 1 KM GİTTİKTEN SONRA.TAMİRCİYE SORDUM İSTENİLEN SICAKLIĞA ÇABUK ERİŞİYORMUŞ DEMEKKİ ÇOK İYİ DEDİ. AMA YARIN HAVALAR ISININCA DAHA ÇABUK KAYNAYACAK. NORMAMİ BİLMİYORUM. YÖNTEMİ VARSA PAYLAŞIN LÜTFEN 

-------------
TEŞEKKÜRLER



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ayna
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2014 Saat 17:38
aynı durum bendede var 1 km gitmeden 80 oluyor.hareket etmeye devam edersem 80 de sabitliyor ve durduğumda rolantide çalışırken 100'e kadar çıkıyor daha sonra hareket edince tekrar düşüyor.2 ayrı tamirciye gösterdim sorun yok dedi ikiside.peugeotlar çabuk ısınır normal felan dediler.büyük ihtimal seninkindede sorun yoktur.


Mesajı Yazan: cavit cevo
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2014 Saat 18:08
hararet bn de aynı sorun yok giderken 80 dururken şehir içi 100 ve fan 1. kademe giriyor
böyleyse normal kardeşim


Mesajı Yazan: hakan574
Mesaj Tarihi: 03 Nisan 2014 Saat 18:30
AYNEN DEDİĞİNİZ GİBİ TEŞEKKÜRLER İLGİLENDİĞİNİZ İÇİN 

-------------
TEŞEKKÜRLER


Mesajı Yazan: ayna
Mesaj Tarihi: 05 Nisan 2014 Saat 11:23
Orjinalini yazan: cavit cevo cavit cevo Yazdı:

hararet bn de aynı sorun yok giderken 80 dururken şehir içi 100 ve fan 1. kademe giriyor
böyleyse normal kardeşim
aynen benim durumda öyle..


Mesajı Yazan: ByHack
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2014 Saat 02:14
soğutma sistemini ve suyunu bir kontrol ettirin. Kaliteli antifiriz kullanmaya çalışın, zira normal suyun ve adi antifirizin sıcaklık taşıma-iletme değerleri düşüktür. benim araçta normal su varken hararet 90-100 arası gidip geliyordu, soğutma sistemini boşaltıp temizledik, castroll organik antifiriz koyduk ortalama 10 derece civarında sıcaklık düştü. bu arada benzinli araçlarda ideal yanma sıcaklığı 92 derecedir. bazı forumlarda arabalarının daha düşük sıcaklıkta çalıştığını iddia edenlerin aslında hararet göstergelerinde problem vardır:)

-------------
307 XT (2004) 1.6 110 Hp....BRC Seq24 LPG


Mesajı Yazan: İBRAHİM ASİL
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2014 Saat 11:16
benim407 1.6hdi dede aynı soru aklıma geldi formda arkadaşlara sordum dışarda ustalara sordum normal dediler araç yürüsün 90 dereceye cıkıyo yazın inş diyarbakırda sorun yaptırmaz

-------------
Asil :)


Mesajı Yazan: hakan574
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2014 Saat 11:20
Tskler herkese ama byhack in yorumu mantikli geldi dedigi gibi yapmak lazim.diye dusunuyorum deneyecem herkese tskler arkadaslar

-------------
TEŞEKKÜRLER


Mesajı Yazan: ayna
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2014 Saat 11:30
Orjinalini yazan: ByHack ByHack Yazdı:

soğutma sistemini ve suyunu bir kontrol ettirin. Kaliteli antifiriz kullanmaya çalışın, zira normal suyun ve adi antifirizin sıcaklık taşıma-iletme değerleri düşüktür. benim araçta normal su varken hararet 90-100 arası gidip geliyordu, soğutma sistemini boşaltıp temizledik, castroll organik antifiriz koyduk ortalama 10 derece civarında sıcaklık düştü. bu arada benzinli araçlarda ideal yanma sıcaklığı 92 derecedir. bazı forumlarda arabalarının daha düşük sıcaklıkta çalıştığını iddia edenlerin aslında hararet göstergelerinde problem vardır:)

Bende castrol koydurdum:)



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net