Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

106 1.4 Quicksilver Yükleme Yardım ?

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU
Forum Adı: Modifiye ve Tuning Bilgileri
Forum Tanımlaması: performans arttırıcı işlemler ve parcalarla ilgili gerekli bilgiler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=33272
Tarih: 22 Aralık 2024 Saat 07:17
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 106 1.4 Quicksilver Yükleme Yardım ?
Mesajı Yazan: tahasav
Konu: 106 1.4 Quicksilver Yükleme Yardım ?
Mesaj Tarihi: 24 Ocak 2014 Saat 23:12
Öncelikle Selamın Aleyküm cümleten . 

Aranıza yeni katıldım arkadaşlar . İstanbulda oturmaktayım .

Kafamda bir kaç proje daha doğrusu sorularım var . Sizden yardım istiyorum . 

Her türlü bilgi işime yarayabilir . 

2000 Model 1.4 Quicksilver sahibiyim . Aracımı alalı 1 ay kadar oluyor .
Dış mod az çok var bişeyler . 
Ama biraz motor mod lazım .

Bütçe önemli değil acelemizde yok yavaş yavaş yapalım tam olsun düşüncesindeyim . 

1- Nerden başlamalıyım yani biraz daha açarsam en başta açık hava filtresimi takmam lazım yoksa güzel bi susturucu mu takmalıyım ?
2- Bilgim olmadığı için soruyorum zaten sora sora öğrenicez bişeyler malum yeniyiz :) Egsoz sistemi yaptırırken headers yaptırmalımıyım yoksa oem mi kalmalı ? 
3-Kısa şanzuman derken nasıl yapılır bu ? Ayna mahruti falan filan okumuştum bir yerlerde . Biraz daha açıklayabilirseniz sevinirim . 
4-Aracı aldığımda üstünde yay vardı . Arabanın basıklığından memnunun fakat bazen zor oluyo Türkiye'de ki yol şartlarından dolayı . Coilover önerirmisiniz ? 
Ve kısa şanzuman+48lik boru sistemi + açık hava filtresiyle ne kadar bi hp artışı alırım ? 

Şimdilik bu kadar :) 

D.N : Forumda yeniyim konu yeri yanlış olabilir şimdiden özür dilerim . 

Yorumlarınız için şimdiden de teşekkür ederim .


-------------
106 Quicksilver ( Loading )



Cevaplar:
Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 24 Ocak 2014 Saat 23:21
forumda 106 sahibi olan saglam, tecrubeli, bu aracın hastası arkadaslar var sana yardımcı olurlar. benim gorusum arac orjinal kmsi azsa, hic kurcalama orj bin derim. sahsen ben eger bigün ole bir 106 bulursam alıp koyacam bi kenara müzelik yapacam orjinal olarak Cool


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 24 Ocak 2014 Saat 23:49
Orjinalini yazan: herry herry Yazdı:

forumda 106 sahibi olan saglam, tecrubeli, bu aracın hastası arkadaslar var sana yardımcı olurlar. benim gorusum arac orjinal kmsi azsa, hic kurcalama orj bin derim. sahsen ben eger bigün ole bir 106 bulursam alıp koyacam bi kenara müzelik yapacam orjinal olarak Cool

Öyle bi 106 gerçekten zor bulmak ama hayırlısı diyelim Allah herkezin gönlüne göre versin :) Aracım 150.xxx km'de 14 senelik bi araba için fazla diye düşünmüyorum aslında . Ama tabi nasıl bakıldığı önemli olan benimkide orta halli :) Abilerimizden yardım bekliyoruz diyelim o zaman :) 


Orjinalini yazan: 307bursa 307bursa Yazdı:

öncelikle aramıza hoşgeldin alttaki linkte kendini tanıtırsan daha samimi olmuş oluruz 

http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7516&title=yeni-uyelerin-dikkatine-konu-acmadan-okuyunuz

aracına yapacağın en kolay ve basit yüklemeler chip + spor hava filtresi + 51 lik düz boru + kaliteli bir son susturucu ( otto ) bunları yaptımmı aracın hissedilir derecede performans kazanacaktır ( hp konusunda kimse bişey diyemez dyno yapılmadan )
ayrıca kısa şanzuman filan o işlere hiç girme motora ne kadar el sürdürürsen o kadar başına bela alırsın benden söylemesi 
aracınında resimlerini görmek isteriz 
coilover spor yayın bir üstüdür zaten imkanın varsa öneririm


Hoşbulduk konumu ordada açtım ilginiz ve yönlendirmeniz için teşekkür ederim .
Mesela 51lik düz boru için bir çok söylenti var . Araca dereceli egzantrik takma gibi bi planım var ilerleyen zamanda ama şuan ki haliyle forumlarda 51lik düz borunun alt devirleri öldürdüğü aracı doldurduktan sonra 51 takılması gerektiği söyleniyo . Ee istanbul şartlarında da yani trafikte pek üst devirleri göremiceğim için 48lik daha mantıklı geliyor bana . 
Birde chip uygulamasını forumdan yapan abilerimiz varsa yani bu işle uğraşan yada işinin ehli bir ustaya yönlendirebilicek arkadaşlar abiler varsa yorumlarını bekliyorum . Tekrar teşekkür ederim . En kısa zamanda aracın resimlerini yükliceğimden emin olun :) 


-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:08


-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:12

Aracımda sadece son susturucu var . Headers gereklimi bunun için önerilerinizi bekliyorum . 


-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:25
Orjinalini yazan: tahasav tahasav Yazdı:

Öncelikle Selamın Aleyküm cümleten . 

Aranıza yeni katıldım arkadaşlar . İstanbulda oturmaktayım .

Kafamda bir kaç proje daha doğrusu sorularım var . Sizden yardım istiyorum . 

Her türlü bilgi işime yarayabilir . 

2000 Model 1.4 Quicksilver sahibiyim . Aracımı alalı 1 ay kadar oluyor .
Dış mod az çok var bişeyler . 
Ama biraz motor mod lazım .

Bütçe önemli değil acelemizde yok yavaş yavaş yapalım tam olsun düşüncesindeyim . 

1- Nerden başlamalıyım yani biraz daha açarsam en başta açık hava filtresimi takmam lazım yoksa güzel bi susturucu mu takmalıyım ?
2- Bilgim olmadığı için soruyorum zaten sora sora öğrenicez bişeyler malum yeniyiz :) Egsoz sistemi yaptırırken headers yaptırmalımıyım yoksa oem mi kalmalı ? 
3-Kısa şanzuman derken nasıl yapılır bu ? Ayna mahruti falan filan okumuştum bir yerlerde . Biraz daha açıklayabilirseniz sevinirim . 
4-Aracı aldığımda üstünde yay vardı . Arabanın basıklığından memnunun fakat bazen zor oluyo Türkiye'de ki yol şartlarından dolayı . Coilover önerirmisiniz ? 
Ve kısa şanzuman+48lik boru sistemi + açık hava filtresiyle ne kadar bi hp artışı alırım ? 

Şimdilik bu kadar :) 

D.N : Forumda yeniyim konu yeri yanlış olabilir şimdiden özür dilerim . 

Yorumlarınız için şimdiden de teşekkür ederim .

Hoşgeldin kardeşim burdanda yardımcı olabiliriz , şanslısın yakında buluşmamız var katılabilirsen detaylı olarak konuşabiliriz


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:30
Hoşbulduk abi . Katılmaya çalışıcam bakalım işten izin koparabilirsek gelmek isterim tabiki gelemezsekte burdan yardımcı olucağınızdan şüphem yok .

-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:31
plaka cok iyiymis, 106 da favorim forumdan 34 SKC 21, sonrada kesinlikle seninki CEZA :) bu plakaya yükle sen motoru bence de, dogru yoldasın Thumbs Up

-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: kursat3006
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 00:38
Maşallah güzel arac. Bence son susturucu ve güzel bi filtre kiti performansi hissedilir derecede etkileyecektir.

-------------
ANGARA ASLANI (06 PJP 91)
ARABADA "EMEK" VAR !
ARAÇ LİNKİ ;
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=32201&title=angara-aslani06pjp91


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 01:03
Yorumlarınız için teşekkür ederim . Plaka aracı alırken pek hoşuma gitmemişti fakat az yada çok bi şekilde yükleme yapmayı düşününce gerçekten yakışabilir diye düşündüm bende sizler gibi. Açık hava filtre tercihim hks mantar fiktre olucak gibi duruyor sizlerden gelicek önerilerede açığım .

-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 01:15
filtreden öte kitin guzelce soguk hava alabilecegi bi komumda olması daha onemli. arat forumda skc'nin konusuna bak orda nasıl bir custom kit yapmıs gorursun sana da oyle birsey tavsiye ederim.


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: kuscu38
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 01:27
maşallah evlat güzelmiş kısa şanzımana gücün yetmiycek olursa yada başka sorunlar çıkarsa aracının üzerindeki şanzımanda orjinalde 14 yada 15 alyan dişli vardır. 306 lardan çıkma bi 17 alyan dişli takarsan aracın çekişinde ve fırlamasında aşırı derecede hissettiricek bi fark yaşarsın!!!

-------------
206 XS Tu5 Motor...
*** σяιgιиαℓ ρяσfιℓє ® ***


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 08:09
Orjinalini yazan: kuscu38 kuscu38 Yazdı:

maşallah evlat güzelmiş kısa şanzımana gücün yetmiycek olursa yada başka sorunlar çıkarsa aracının üzerindeki şanzımanda orjinalde 14 yada 15 alyan dişli vardır. 306 lardan çıkma bi 17 alyan dişli takarsan aracın çekişinde ve fırlamasında aşırı derecede hissettiricek bi fark yaşarsın!!!



Tavsiye için teşekkürler bu konuyu biraz araştırıcam

-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 08:14
Orjinalini yazan: tahasav tahasav Yazdı:

Öncelikle Selamın Aleyküm cümleten . 

Aranıza yeni katıldım arkadaşlar . İstanbulda oturmaktayım .

Kafamda bir kaç proje daha doğrusu sorularım var . Sizden yardım istiyorum . 

Her türlü bilgi işime yarayabilir . 

2000 Model 1.4 Quicksilver sahibiyim . Aracımı alalı 1 ay kadar oluyor .
Dış mod az çok var bişeyler . 
Ama biraz motor mod lazım .

Bütçe önemli değil acelemizde yok yavaş yavaş yapalım tam olsun düşüncesindeyim . 

1- Nerden başlamalıyım yani biraz daha açarsam en başta açık hava filtresimi takmam lazım yoksa güzel bi susturucu mu takmalıyım ?
2- Bilgim olmadığı için soruyorum zaten sora sora öğrenicez bişeyler malum yeniyiz :) Egsoz sistemi yaptırırken headers yaptırmalımıyım yoksa oem mi kalmalı ? 
3-Kısa şanzuman derken nasıl yapılır bu ? Ayna mahruti falan filan okumuştum bir yerlerde . Biraz daha açıklayabilirseniz sevinirim . 
4-Aracı aldığımda üstünde yay vardı . Arabanın basıklığından memnunun fakat bazen zor oluyo Türkiye'de ki yol şartlarından dolayı . Coilover önerirmisiniz ? 
Ve kısa şanzuman+48lik boru sistemi + açık hava filtresiyle ne kadar bi hp artışı alırım ? 

Şimdilik bu kadar :) 

D.N : Forumda yeniyim konu yeri yanlış olabilir şimdiden özür dilerim . 

Yorumlarınız için şimdiden de teşekkür ederim .
,

Aleyküm Selam benden sana tavsiye bu kadar modla uğraşıp 75 hp yi 90-110 hp gibi birşeyle uğraşmaktansa gti al derim. Filtreyle egzozla hp alınmaz.

Eski bir 106 quiksilver kullanıcısı olarak filtre egzoz vs gibi herşeyi denedim.

Sünger Filtre normal koza filtrelere göre daha fazla ses çıkarıyor. Araç daha rahat nefes alıyor kitle güzel kullanırsın.

51 lik düz boru aracın kaldırmaz 42 lik kullanıcaksın ama bence gereksiz bir uygulama iyi sonuçlar vermiyor traktör sesinden başka.

Son susturucudada kazanı biraz büyük şeyler öneririm ki kafanı çok ütülemesin ve motor egzozu gibi olmasın diye.

Coilover' a bütcen varsa al derim.

Sağlam kaliteli bir kule gergisi kesinlikle öneririm. Başka soracağın birşey varsa yardımcı olurum.

Vites aralık hızların şu şekilde

1 Vites 55-60 km
2 Vites 90-95 km
3 Vites 130-135 km
4 Vites 160-170 km
5. Vites 170 - ...

söylediğim herşey tecrübeyle sabittir.

google' ada zaten 106 quiksilver yazıp görsellere bakarsan ilk sıradaki 306 gti jantlı araç benim eski aracım 34 tv 6314 306 gti jantlarını taktıktan sonra çekmiştim.


-------------
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 11:03
Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:


Aleyküm Selam benden sana tavsiye bu kadar modla uğraşıp 75 hp yi 90-110 hp gibi birşeyle uğraşmaktansa gti al derim. Filtreyle egzozla hp alınmaz.

Eski bir 106 quiksilver kullanıcısı olarak filtre egzoz vs gibi herşeyi denedim.

Sünger Filtre normal koza filtrelere göre daha fazla ses çıkarıyor. Araç daha rahat nefes alıyor kitle güzel kullanırsın.

51 lik düz boru aracın kaldırmaz 42 lik kullanıcaksın ama bence gereksiz bir uygulama iyi sonuçlar vermiyor traktör sesinden başka.

Son susturucudada kazanı biraz büyük şeyler öneririm ki kafanı çok ütülemesin ve motor egzozu gibi olmasın diye.

Coilover' a bütcen varsa al derim.

Sağlam kaliteli bir kule gergisi kesinlikle öneririm. Başka soracağın birşey varsa yardımcı olurum.

Vites aralık hızların şu şekilde

1 Vites 55-60 km
2 Vites 90-95 km
3 Vites 130-135 km
4 Vites 160-170 km
5. Vites 170 - ...

söylediğim herşey tecrübeyle sabittir.

google' ada zaten 106 quiksilver yazıp görsellere bakarsan ilk sıradaki 306 gti jantlı araç benim eski aracım 34 tv 6314 306 gti jantlarını taktıktan sonra çekmiştim.


Yorumunuz için teşekkürler . Maşallah araca baktım güzel araçmış . Quick alırken GTI'lara da baktım fakat temizini gerçekten bulamadım he vardı fakat alırkenki bütçeme pek uymuyordu o yüzden Quick almak zorunda kaldım .

Bende koza filtreler yerine sünger filtre düşünüyorum . Biraz bakındığım zaman geçirgenliği daha fazla gibi duruyor . Bir yerde görmüştüm koza filtreyle sünger filtre denemesi için aracı dynoya çıkarıyorlar ve sünger filtrede daha yüksek çıkıyor oran . 
42lik boru biraz küçük kalmaz mı demeden yapamicam kusura bakmayın öğrenmek amaçlı soruyorum yanlış anlaşılmasın . 51dense 48i tercih etmeyi düşünüyordum . 42de üst devirler ölmez mi ? 
Coilover baktığım zaman Türkiye'de pek göremedim ebay'da falan var . Satış yapan bir yer biliyormusunuz yada forumdan satan arkadaşlar varmı 0 yada 2.el önemli değil . temiz olduktan sonra 2.elde takabilirim . 
Egsoz ucu olarak otto yada hks düşünüyorum . Hks'den başarılı sonuç alabilirmiyim sizce ?

Birde anlamadığım bir nokta daha var . Bu vites aralıkları derken ne oluyor onun hakkında biraz daha açıklayıcı olursanız sevinirim . Vites atma aralıkları değil sanırım ? 

Cahilliğime verin daha yeniyiz öğrenicez :)
Tekrar teşekkürler ..



-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 11:36
muayne tarhin yakınsa egzoz isini sonra yaptır, yeni yuapıldıysa döşet boruları gitsin, katalizörü de iptal ettir.


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 12:26
Orjinalini yazan: herry herry Yazdı:

muayne tarhin yakınsa egzoz isini sonra yaptır, yeni yuapıldıysa döşet boruları gitsin, katalizörü de iptal ettir.

Muayene tarihim haziranda , ama egsoz muaynem yeni değişik bişeyler :D
Katalizör muaynede sıkıntı oluyor mu acaba ? 


-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 12:41
egzoz muaynesi dediginiz ne anlamadım. egzoz pulu mu aldınız. hazirandaki muaynenizde abarth egzozla gecmeniz imkansız. aracın herseyine bakıcaklar. tekerlerin camurluga yakınlıgı, modifiye egzoz var mı, egzoz boruları orta susturucu katalizor, ön camda film kaplı mı vs.. diye kontrol var. katalizor muaynede tabiki sıkıntı. aracı muayneye mumkun oldugunca orjinal hali ile sokun, muayne sonrası 2 sene rahat rahat istediginizi yuklersiniz.


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: tahasav
Mesaj Tarihi: 25 Ocak 2014 Saat 12:56
Orjinalini yazan: herry herry Yazdı:

egzoz muaynesi dediginiz ne anlamadım. egzoz pulu mu aldınız. hazirandaki muaynenizde abarth egzozla gecmeniz imkansız. aracın herseyine bakıcaklar. tekerlerin camurluga yakınlıgı, modifiye egzoz var mı, egzoz boruları orta susturucu katalizor, ön camda film kaplı mı vs.. diye kontrol var. katalizor muaynede tabiki sıkıntı. aracı muayneye mumkun oldugunca orjinal hali ile sokun, muayne sonrası 2 sene rahat rahat istediginizi yuklersiniz.

Kusura bakmayın egsoz pulu demeliydim . Bilgilendirme ve öneriler için teşekkür ederim . 


-------------
106 Quicksilver ( Loading )


Mesajı Yazan: GökhaN
Mesaj Tarihi: 15 Şubat 2014 Saat 09:35
Orjinalini yazan: tahasav tahasav Yazdı:

Orjinalini yazan: GökhaN GökhaN Yazdı:


Aleyküm Selam benden sana tavsiye bu kadar modla uğraşıp 75 hp yi 90-110 hp gibi birşeyle uğraşmaktansa gti al derim. Filtreyle egzozla hp alınmaz.

Eski bir 106 quiksilver kullanıcısı olarak filtre egzoz vs gibi herşeyi denedim.

Sünger Filtre normal koza filtrelere göre daha fazla ses çıkarıyor. Araç daha rahat nefes alıyor kitle güzel kullanırsın.

51 lik düz boru aracın kaldırmaz 42 lik kullanıcaksın ama bence gereksiz bir uygulama iyi sonuçlar vermiyor traktör sesinden başka.

Son susturucudada kazanı biraz büyük şeyler öneririm ki kafanı çok ütülemesin ve motor egzozu gibi olmasın diye.

Coilover' a bütcen varsa al derim.

Sağlam kaliteli bir kule gergisi kesinlikle öneririm. Başka soracağın birşey varsa yardımcı olurum.

Vites aralık hızların şu şekilde

1 Vites 55-60 km
2 Vites 90-95 km
3 Vites 130-135 km
4 Vites 160-170 km
5. Vites 170 - ...

söylediğim herşey tecrübeyle sabittir.

google' ada zaten 106 quiksilver yazıp görsellere bakarsan ilk sıradaki 306 gti jantlı araç benim eski aracım 34 tv 6314 306 gti jantlarını taktıktan sonra çekmiştim.


Yorumunuz için teşekkürler . Maşallah araca baktım güzel araçmış . Quick alırken GTI'lara da baktım fakat temizini gerçekten bulamadım he vardı fakat alırkenki bütçeme pek uymuyordu o yüzden Quick almak zorunda kaldım .

Bende koza filtreler yerine sünger filtre düşünüyorum . Biraz bakındığım zaman geçirgenliği daha fazla gibi duruyor . Bir yerde görmüştüm koza filtreyle sünger filtre denemesi için aracı dynoya çıkarıyorlar ve sünger filtrede daha yüksek çıkıyor oran . 
42lik boru biraz küçük kalmaz mı demeden yapamicam kusura bakmayın öğrenmek amaçlı soruyorum yanlış anlaşılmasın . 51dense 48i tercih etmeyi düşünüyordum . 42de üst devirler ölmez mi ? 
Coilover baktığım zaman Türkiye'de pek göremedim ebay'da falan var . Satış yapan bir yer biliyormusunuz yada forumdan satan arkadaşlar varmı 0 yada 2.el önemli değil . temiz olduktan sonra 2.elde takabilirim . 
Egsoz ucu olarak otto yada hks düşünüyorum . Hks'den başarılı sonuç alabilirmiyim sizce ?

Birde anlamadığım bir nokta daha var . Bu vites aralıkları derken ne oluyor onun hakkında biraz daha açıklayıcı olursanız sevinirim . Vites atma aralıkları değil sanırım ? 

Cahilliğime verin daha yeniyiz öğrenicez :)
Tekrar teşekkürler ..


motor ufak olduğu için 51 ve 48 çok geliyor denedim ama ben hiçbirini tavsiye etmem. 1.4 motorun HP si belli. Eskiden turbo takan motor cc sini yükseltende oldu onlarda 110 hp civarına geldi yine gti i yakalayamadı. 106 lar eskidiği için artık pek modifikasyon parçası bulunmuyor yurt dışından bakman lazım. Ne egzoz takarsan tak performans değil ses değişir büyük kazanlı egzoz takarsanda güzel ses alamazsın. Gti gibi güçlü motor değil biri 120 hp biri 75 çok fark var.

Vites aralığı dediğimde 6000.7000 devir arası maksimum çıkılan hız sınırıları.


-------------
106->206->208->207->301->308->3008->C4X

Peugeot Yedek Parça -> https://www.pejo.com.tr" rel="nofollow - www.pejo.com.tr



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net