Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

106 xs egsoz

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU
Forum Adı: Modifiye ve Tuning Bilgileri
Forum Tanımlaması: performans arttırıcı işlemler ve parcalarla ilgili gerekli bilgiler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=33224
Tarih: 06 Temmuz 2025 Saat 07:27
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 106 xs egsoz
Mesajı Yazan: tsgenc
Konu: 106 xs egsoz
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2014 Saat 22:04
herkese merhaba. aracı ilk aldığım zamanlarda kat iptali ver son susturucu yerine silencerli bi egzoz taktırmıştım ve efsane bi ses almıştım ayrıca performansta artmıştı biraz. ama şimdi biraz daha performans aradığım için düz boru ve sona performans son susturucularından takmak istiyorum ama. düz borunun çapı ve son susturucunun ne olması hakkındaki görüşlerinize ihtiyacım var. daha önce xs toplamış abilerim kardeşlerim yardımcı olabilirseniz süper olur. bu arada bilmeyenler için araç 1.6 8v.
ve son bişey yaza doğru araca 4-2-1 headersda yapılacak allah izin verirse onun için uygun bi egzoz olması gerekiyo



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2014 Saat 22:16
Orjinalini yazan: tsgenc tsgenc Yazdı:

herkese merhaba. aracı ilk aldığım zamanlarda kat iptali ver son susturucu yerine silencerli bi egzoz taktırmıştım ve efsane bi ses almıştım ayrıca performansta artmıştı biraz. ama şimdi biraz daha performans aradığım için düz boru ve sona performans son susturucularından takmak istiyorum ama. düz borunun çapı ve son susturucunun ne olması hakkındaki görüşlerinize ihtiyacım var. daha önce xs toplamış abilerim kardeşlerim yardımcı olabilirseniz süper olur. bu arada bilmeyenler için araç 1.6 8v.
ve son bişey yaza doğru araca 4-2-1 headersda yapılacak allah izin verirse onun için uygun bi egzoz olması gerekiyo

Egzoz başa bela kardeşim, uğraşmamak için çok üstünde durmadım bugüne kadar 51' lik boru taktıklarını biliyorum egzoz markası olarak' ta remus çok iyi diyorlar. Fakat nacizane tavsiyem kaliteli vanalı egzoz almandır


Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2014 Saat 22:21
Orjinalini yazan: 307bursa 307bursa Yazdı:

mademki yaza headers yaptıracaksın bence şimdi hiç egsoz işine girme boşuna bi dünya masraf 
ama illa yaptıracam diyorsan 51 lik düz boru sonada otto veya remus koydummu tadından yenmez 

51 lik te arabanın küçük devirlerde ölme gibi sorun olurmu şüpesi var içimde 8 valf olduğu için 


Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2014 Saat 22:25
Orjinalini yazan: dogan106 dogan106 Yazdı:

Orjinalini yazan: tsgenc tsgenc Yazdı:

herkese merhaba. aracı ilk aldığım zamanlarda kat iptali ver son susturucu yerine silencerli bi egzoz taktırmıştım ve efsane bi ses almıştım ayrıca performansta artmıştı biraz. ama şimdi biraz daha performans aradığım için düz boru ve sona performans son susturucularından takmak istiyorum ama. düz borunun çapı ve son susturucunun ne olması hakkındaki görüşlerinize ihtiyacım var. daha önce xs toplamış abilerim kardeşlerim yardımcı olabilirseniz süper olur. bu arada bilmeyenler için araç 1.6 8v.
ve son bişey yaza doğru araca 4-2-1 headersda yapılacak allah izin verirse onun için uygun bi egzoz olması gerekiyo

Egzoz başa bela kardeşim, uğraşmamak için çok üstünde durmadım bugüne kadar 51' lik boru taktıklarını biliyorum egzoz markası olarak' ta remus çok iyi diyorlar. Fakat nacizane tavsiyem kaliteli vanalı egzoz almandır

vanada olcak kafamda çok farklı bi plan var. ama tek soru işareti düz borunun çapı ve son susturucunun markası



Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 23 Ocak 2014 Saat 00:04
hiç 106 xs e düz boru çektiren yokmu ya görüşlerini paylaşabilcek 


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 23 Ocak 2014 Saat 00:24
bunu egzozcunla beraber karar versen daha mantıklı olur. istanbulda olsan sana maslakta iskender ustayı tavsiye ederdim. egzozcun kanala alıcak arabayı olcucek bakıcak solicek sana ona ne gider ne takılır. alt devir ust devir hepsini cozer sana. yoksa burdan bir arkadas sana 51 boru cektirdim dese de senin arabada nasıl sonuc vericek onu bilemeyiz. kat iptali duz boru kaliteli bir son susturucu arabanda performans tepki artısı saglar, fakat dedigim gibi olculerine egzoz ustası karar vermeli.


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: outlaw
Mesaj Tarihi: 23 Ocak 2014 Saat 11:29

BENDE DE XS VAR VE BEN 51 KROM ÇEKTİRDİM ALT DEVİRLERDE ÖLME FALAN YAPMIYOR ..

HAA BELKİ DİĞER MODLARDAN DOLAYI OLABİLİR ..

DEDİKLERİ GİBİ VANALI EGZOZU SANA TAVSİYE EDERİM ÇÜNKÜ 106 POTANSİYEL CEZA YAZMA ARABASI OLDUĞU İÇİN SIKINTI YAŞARSIN ..

BENDE OTTO VAR VE EVDE DURUYOR PARAYA KIYDIM 650 TL YE ( KANKAM EGZOZCU ) WAREX TAKTIM ARABA ŞUAN VANAYI AÇTIM MI V8 GİBİ SES ÇIKARIYOR..

HEADERS TAVSİYE ETMEM ARABAYA GETİRİSİ YOK SADECE HEADERS VAR MI VAR DİYORSUN ..




-------------
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc
Laguna lip
omp kule gergisi
GTI jant
185/50/14 toyo proxes t1r




Mesajı Yazan: gogo46
Mesaj Tarihi: 23 Ocak 2014 Saat 13:59
51 lik düz boru 48 likte yaptırabilirsin ama borunun büküm yerlerinde ki, çap 45-46 ya düşer 51 daha iiiiii olur.orta ve kat.iptal.son susturucu olarak ses istiyorsan açık eksoz(remus-varex-süpersprint-veya ucuzundan boş orta susturucu)benim derdim performans fazla zırıltı istemem dersen.1.8 veya 2.0 oem son susturucu.hedırs konusunda vericegin paranın karşılıgını alamazsın.bence deymez.emme ve kelebek port polish ve iyi bir yazılımla daha güzel degerler elde edersin.paran blsa 1.6 16v de yapabilirsin :)

-------------
110hp 1020kg


Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 23 Ocak 2014 Saat 19:14
biraz araştırdım bu headers olayını kimse xs lere tavsiye etmiyo nedense anlamadım. egsoz konusundada 51 lik düz boru daha yakın duruyo. paramı denkleştirdiğim zaman küçük bi sanayi turuyla tam olarak kararımı kesinleştircem inşallah. 

bi arkadaşımda 2003 model clio var 1.6 16v son susturucusu hariç komple düz boru var ve sonda aracın orjinal son susturucusu takılı. gazı köklemedikçe araba normal sesinden çok çok az daha sesli gidiyo hiç bi şekilde rahatsızlık vermiyo. ama orjinal son susturucu aracın performansını etkiliyodur mutlaka performans susturucularına göre ama aracın gidişi önceye göre değişmiş. ve gazı göklediğinde ince bi cırıldama geliyo sadece egsozdan biraz kötü bi ses ama egsozcu son susturucuda elyaf olmadığı için yapıyo o sesi demiş. elyaflı olsa öyle ses yapmazdı demiş. 

çok kararsızım ya son susturucu konusunda.


Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 24 Ocak 2014 Saat 16:49
abiler bi yardımcı olun ya fikirleriniz çok önemli


Mesajı Yazan: gogo46
Mesaj Tarihi: 27 Ocak 2014 Saat 19:34
orjin son kullan memnun kalmazsan açık eksoz koyarsın...ama emin ol dediklerimi yaparsan fark kesin.

-------------
110hp 1020kg


Mesajı Yazan: herry
Mesaj Tarihi: 27 Ocak 2014 Saat 20:13
madem sen egzoz isine taktın kafayı kat iptal ettir, 51 duz boru cek, sonunada orjinal garantili yetkili bayisinden Varex kumandalı egzoz al, bu isin son noktası budur. polisi gorunce bas kumandaya sussun. polisi gecince bas tusa inlet caddeyi. performans zaten yukselicek bahsettigim en iyi kombinasyonlardan biri. muaynede hepsini sokturup, katı geri takıp orjinale cevirmek zor olmasa bende bunu yaparım. arkadasım arabasına yaptırdı istanbul iskender ustada, bahsettigim sistemi yaptı. dısarı cıkarken gel beni al diyorm, arabamı cıkartmıyorum sırf o sesi yasamak icin :))))


-------------
Peugeot 206 CC 1.6 (109 Hp)


Mesajı Yazan: tsgenc
Mesaj Tarihi: 28 Ocak 2014 Saat 00:10
kat iptal zaten şuanda büyük ihtimalle vanalı bişeyler yapcaz allah nasip ederse. başka türlü olmaz zaten :)




Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net