Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

lastik yanak çapını farklı kullanmak

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=29021
Tarih: 04 Kasım 2025 Saat 22:19
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: lastik yanak çapını farklı kullanmak
Mesajı Yazan: Aziz
Konu: lastik yanak çapını farklı kullanmak
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 12:04
selam dostlar.

yeni lastik alacağım ve fikir olarak,

önler yine mevcut olan gibi 195/50/15 olacak arkalar ise 195/55/15

bu şekilde artı eksi ne olabilir fikir verebilirmisiniz?

Not; bazı süper araçların :D  arka lastikleri büyük oluyor önler küçük ordan esinendim tabi, ama genelde arkadan itişli araç onlar :)


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI



Cevaplar:
Mesajı Yazan: rolandgarros
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 12:28
valla hiçbir fikrim yok ancak ben dördününde marka/model/desen olarak aynı tip olmasından yanayım Smile 

-------------
https://www.pejo206.com" rel="nofollow">


Mesajı Yazan: umut_25
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 12:33
Üstad bizim araçlarda ESP yok biliyosun. Geniş taban lastik almanı önerebilirim. Tamam yakıtı birazcık etkiler ama fren mesafen kısalır yol tutuşun artar katacağı şıklıkta cabası. Ben 205/55/15 kullanıyorum. Bir daha ki değişimde taban genişliğini daha da arttırabilirim. Şuan bile kullanan arkadaşlar 206 ya göre yol tutuşunun iyi olduğu görüşünde. Bi düşün derim...


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 12:37
ben güncel olarak biniyorum bu araca, 195/50/15 hiç rahatsız etmiyor beni kar lastiği olmasına rağmen, petlas alıcaktım şu şekilli olanlarından, 195/50/15 önlere 195/55/15 arkalara diye düşündüm ama tehlikeli bir durumu varmıdır, yada artısı olurmu diye araştırıyım dedim.

daha farklı düşünmüyorum aracıma yakışan genişlik ve inç olarak 195/**/15 değişmezim


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:10
kardeşim arka lastiğin büyük ve geniş tabanlı olma sebebi tamamiyle yol tutuşu ve performans içindir ( arka itişli araç için) arkadan itişli arabalarda o kombinasyon tercih edilir sebebi ise patinajı minimuma indiriyor yol tutuşunu arttiriyor savrulmalarda minimuma iniyor yanakları küçültüp büyütmen konfor dışında birşeyi etkileyeceğini hiç sanmıyorum çünki tabanı genişletmiyorsun sonuçta inçde değişmiyor. luzumsuz fuzili birşey :) olsada hoş olmasada yani. ama desenki benim araç arka çekişli beygiride yüksek anlarım:) hatta yanağı değil birazda lastikleri genişlet derim. en iyisi aynı ebatlarda kullan kardeşim sen lastiklerini

-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:17
geniş lastik bence abartılmamak kaydıyla güzel motorun o geniş lastiğe yanıt veremiyorsa eğer ki 195'den fazlası bence gereksiz pejo için hem yakıtını arttırıyor hemde hızını düşürüyor. çünki yere değen alan ne kadar genişlerse sürtünme o kadar yüksek oluyor. Hepimizin bildiği gibi sürtünme ne kadar çok olursa cisim o kadar yavaşlar :) bir eksi'side kışın tam tersi yönde etkiliyor geniş lastik aracın daha çabuk kontrolden çıkmasına sebep oluyor.. o yüzden herşeyin fazlası zarar Smile orta iyidir he sen dersenki benim aracım 300üstü beygire sahip o zaman genişletmek faydalı olur. araçta değişiklik yapılıyorsa diğer parçaları nasıl etkilediğini düşünerek değişiklik yapmak en doğrusu tabi bu benim fikrim

-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:27
çok beğendim yazılarını howard, aradığım cevaplar bunlar, bana eksisi yada artısı olmayacaksa yapmak istiyorum, değişik yapma nedenim azda olsa vereceği görüntü. yani 195/60/15 bile olabilir.

bu arada bedavaya lastik alıcam galiba çok heyecanlandım, birazdan gidicem, şirkete hediye lastik varmış 2 takım, 2 tane 205/60/15 2 tane 195/50/15 impetus revo + verirlerse alacağım :)

bu arada 205/60/15 dedi patronda, çok yakışır arkalara, öyle değişik görüntü istiyorsan bunu dene dedi. bilemiyorum sonuçta bedava lastik beğenmezsem satarım.

TABI ZARARI YOKSA


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:31

seninde söylediğin gibi 65'den 45'e indirmişsin.. birinci etken bu fark etmemesinde ikinci etken ise jantlarının kalitesi ve ağırlığı kardeşim şimdi 195/45/16'ya geç bi gez bakalım yakıtında tasarruf olmayacakmı.. yol tutuşun eskiye göre biraz düşer ama yakıt düşer bi yerden alıp bir yere veriyorsun sürekli. konfordan alıp yol tutuşuna vermişsin sende.

NOT: yüksek beygirli araçlarda genişlik fazla birşey farkettirmiyor. yol tutuşunu arttırmak dışında ( yakıtı arttırmak performansı düşürmek gibi )


-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:36
Orjinalini yazan: Aziz Aziz Yazdı:

çok beğendim yazılarını howard, aradığım cevaplar bunlar, bana eksisi yada artısı olmayacaksa yapmak istiyorum, değişik yapma nedenim azda olsa vereceği görüntü. yani 195/60/15 bile olabilir.

bu arada bedavaya lastik alıcam galiba çok heyecanlandım, birazdan gidicem, şirkete hediye lastik varmış 2 takım, 2 tane 205/60/15 2 tane 195/50/15 impetus revo + verirlerse alacağım :)

bu arada 205/60/15 dedi patronda, çok yakışır arkalara, öyle değişik görüntü istiyorsan bunu dene dedi. bilemiyorum sonuçta bedava lastik beğenmezsem satarım.

TABI ZARARI YOKSA

Kapıda org ölçüler yazar değilştidiğşnde yakıtın artacak çekişin düşecek km hız değişecek gti de 195 45 16 ölçüler
Bende gti kullandım tabi seçim senin :)

-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:40
benim araç 1.4hdi 195 45 16 var orjinal pejo jantlarıyla birlikte buna rağmen yakıt arttı performans düştümü derseniz düz yolda hiç bi fark yok ama eğimli ve rampalarda acayip fark etti biraz daha geç hızlanıyor. düşük devirle girdiysem vites küçültmek zorunda kaldığımda oluyor.
 
çünki yanliş bilmiyorsam hdi'in ölçüleri 14" hemde daha ince yanak bisiklet lastiği gibi.


-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 13:50
kapı bilgileri şu şekilde,

Peki siz söyleyin, ben arkaları büyük önleri küçük yapmak istiyorum arka 195/55/15 ön 195/50/15 ne dersiniz?




-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 14:19
aziz kardeşim ben konfordan ödün vereceğim diyorsan ön lastikeri 195 45 16 yap derim pek bi farklılık hissetmezsin yol tutuşun artar biraz daha yakıt ve performansda o kadar abartılı düşmez. ama air süspansiyon yada ona eş değer bi süspansiyon kullanmazsan konfor çok düşer ki araçta basık hissedilir derecede düşer konfor fakat sana güzel bi yol tutuşu ve iyi bir frenleme sunar. arka lastikler için tamamen yorumsuzum önlerle aynı yapman kanaatindeyim ben hala araç çünki ön çekişli kısa bir araç savrulma gibi bi lüxü yok zaten aracın.
 
NOT: konfor istiyorsanda yanağı biraz daha büyük tutarsın. jantları hafifletirsin orjnal bi jant kullanman gerekir. büyüme aracın orjinalinden %3 fazla veya %3 düşük olmaması gerekirki performansa ve yakıta etki etmesin.


-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 15:39
Seninki eski model 2001 de 195 45 16 senin dahada büyüyecek
Sen bilirsin istiyosan büyüt 205 te olur olmaz değil sürtme yapar mı denersin sürtmezse devam :)



-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: eiknuj
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 22:16
215/45/17 pzero nero lastikleri 30psi azot ile kullanıyorum yol tutuş ve frenajdan gayet memnunum, tavsiye ederim.

-------------
2003 / 307 XT Premium BVA 1.6 OV


Mesajı Yazan: candanxyz
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 23:47
AynenBig smile

-------------
''Bay Z''


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 09:42
malesef, sadece linea - albea - clio tipi araçlar için hediye lastik veriyorlarmış, fabrikasyon ölçüleri :( 
sanırım malzemeden çalıp yada artan malzeme ile yaptıkları lastikler standart üretip hediye ediyorlar :(

ayrıca verdikleri aracın bilgilerinide istiyorlar, firma ünvanını falan :D 1 takımı aldık da 2nci takıma şirket aracı gerekiyor, benim aracı şirket aracı gösterip standar lastiklerini alıp satacağım bakalım.


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 10:17
Aziz usta,

Aracın ağırlık merkezi, yol tutuşu ve yakıt tüketimi için çok önemli bir norkta. Heleki bu araç 206 ve bir gti ise bnlara ekstra önem vermek lazım. He diyince duracak virajlarda kendini savunacak bir araç değil. ESP yok diye biliyorum. 100-200 tl fark ve sırf görünüm için canı riske atmaya değmez.

Aracın aerodinami ve performansı için mümkün oldukça kapısında yazan değerlerden yana olun. Görünü için iç çapı büyütmek güzel ama 4 tekeri aynı ölçüde değiştirmek daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. Arkayı 195 yanak ta öne oranla %5 daha uzun tutacaksınız. Buda uygun lastik basıncı ile arka tarafın öne oranla en çok %5 havada olacağını gösterirki, bana kalırsa önemli bir oran, risk almaya değmez gibi. LOW&SLOW mod takılırım dersen olur tabi 205den büyük olmadığı sürece pek sürtme yapacağını sanmam.



-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 10:24
Ali hocam çok teşekkür ederim, fakat 195/55/15 içinmi yazdınız?

sanırım 205 için yazdınız gibi geliyor, 

kesin kararım. arkalar 195/55/15 önler 195/50/15 

arka yanağı biraz büyütmek istiyorum. bunu

"195 yanak ta öne oranla %5 daha uzun tutacaksınız. Buda uygun lastik basıncı ile arka tarafın öne oranla en çok %5 havada olacağını gösterirki, bana kalırsa önemli bir oran, risk almaya değmez gibi." 

risk yaratacaksa tabiki eşit tutarım ama artı aramıyorum, bana artısı görüntü olacak. eksi yönüde öne nazaran arkanın  %5 yüksek olması risk yaratacaksa yapmıyım tabiki.


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Buğra
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 10:41
bana bu yanakların farkı ebatlarda olması işi hiç doğru gelmiyor. neden dersen sana bilimsel cevap vermemem ama doğru gelmiyor işte. hani şöde diyebilirim. iki farklı yükseklikte ayakkabı giymek gibi bişey.

-------------
      2005 model
206 1.4 hdi panoramic


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 10:50
azizim söylediğine göre yanakları büyütüyorsun ama virajlarda dikkat et önler ince arkalar kalın kayma riski var gibi geliyor sanki nasıl hafif inik lastikle hız yapınca araba kendini sağ sola atiyor sendede o tarz birşey olabilir yaptırdıktan sonra mutlaka bi test et aracı ve ön lastikler daha sert arka lastikler daha yumuşak olacaktır büyük ihtimalle kayma olasılığı bu yüzden yüksek dedim. sen bi test et öyle dene derim

-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 11:14
Orjinalini yazan: Aziz Aziz Yazdı:

Ali hocam çok teşekkür ederim, fakat 195/55/15 içinmi yazdınız?

sanırım 205 için yazdınız gibi geliyor, 

kesin kararım. arkalar 195/55/15 önler 195/50/15 

arka yanağı biraz büyütmek istiyorum. bunu

"<span style=": rgb251, 251, 253; line-height: 1.4;">195 yanak ta öne oranla %5 daha uzun tutacaksınız. Buda uygun lastik basıncı ile arka tarafın öne oranla en çok %5 havada olacağını gösterirki, bana kalırsa önemli bir oran, risk almaya değmez gibi." </span>
<span style=": rgb251, 251, 253; line-height: 1.4;">
</span>
<span style=": rgb251, 251, 253; line-height: 1.4;">risk yaratacaksa tabiki eşit tutarım ama artı aramıyorum, bana artısı görüntü olacak. eksi yönüde öne nazaran arkanın  %5 yüksek olması risk yaratacaksa yapmıyım tabiki.</span>


15" jantı 50 yanakla kullanan da var 55 yanakla kullananda. Olması gereken kapıda da yazdığı gibi 55 yanak olması. Yalnız bir şeye daha dikkat çekmek isterim Dış çapa bakıldığında 195-55 ve 185-55 de farklılık gösterir. Yan yanak ölçüsü taban ölçüsünün % sidir mm veya inç cinsinden hesaba almayın bu değerleri.

195-55 kullanıldığında 185-55 kullanandan küçük bir oranda daha havada durursunuz. Araca bir fabrika değeri verilmiş ve bu değerler öyle üstün körü verilen değerler değiller motor gücü aracın yapısı ve ülkeye bağlı yol koşulları hesaba katılarak belirlenmiştir. Benim aracımda 206 ama kapı altında 175/65/14 yazıyor neden benimkinde de 185/55/15 yazmıyor bunu bir sorgulamak lazım

GTi-RC gibi performans araçlarında her zaman orjinalliği savurunurum. Zaten araç fabrika da yeterince spor bir donanıma bulanmış abartmaya veya bozmaya gerek yok.Tabi karar son kullanıcınındır imkanlar ve durumlar ne getririr bilinmez.


Teorik olarak benim kanaatim arka yanak ların öne oranla büyültülmeisnin ağırlık merkezine ve dolayısı ile aracın aerodinamisine zarar vereceği yönünde. Ağırlık merkezinin önemini ben auris te çok iyi tecrübe ettim adamlar bir önceki kasaya göre aynı esp(toyota da VSc diye geçer) ve daha az ağırlık olmasına rağmen ağırlık merkezini ortalayıp ve aşağı düşürerek harika bir yol tutuşu konforu sunmuşlarki bir test aracını kullanmanızı tavsiye ederim.


Sonuç olarak benim fikrim aracın lastik ebatlarını mümkün olduğunca orjinale yakın ve eşit ölçüde kullanmak tabi tekrarlıyorum takdir son kullanıcınındır. ESP donanımına sahip daha oturaklı bir araç için bu dedikleirmi çok savnmam hatta aurise 225-40-18 jant ve lastik düşünüyorum. Enkei jant ve continental sportcontact 5 lastik buldum 2500tl ye bitiyor iş. Seneye alırım gibi bakalım. Tabi ben slow-low moda geçeceğim için yayda kullanacağım zaten yerlerde araba artık sürüngen gibi gezeriz.

-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 11:23
Ali hocam çok  çok tekrar tekrar teşekkür ederim.

o zaman, fabrika verilerine dayanarak, ön ve arkaya 195/55/15 takmaya karar veriyorum. görüntüde ne değişir onuda merak ediyorum. şimdi gidip standart lastikleri hediye alıp, lastikcide gerekirse 15-20 tl farkla takas edeceğim. bende orjinallikten yanayım ki farkındaysanız, 195/55-50/15 arası değişik birşey yapmak istedim :) yoksa 205/hatta 225 takma imkanım var :D rc jant kıvır zıvır çok şey yapabilirdim ama orjinali fazla bozmamayı hatta yerine geri getirmeye bile çalşıyorum.


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 03 Haziran 2013 Saat 11:31
çok yerinde bir karar vermişsiniz :) orjinalinden en fazla %3 değiştirmelisin nedenide araçlar ülkelere ve yollarına göre tasarlanıyor :) yüksek motorlarda malum bizim ülkede en pahalı şey adamlar iyice kısıyor. aracın yürüyeninde dediğim gibi %3 oynarsın ama motorda istediğini yap taraftarıyım :) frenlerle aynı orantıda olmalı tabi motor güçlendirip fren aynı kalırsa sıkıntı :)

-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 15:29
Yanak çaplarını aynı kullandım. 195/50/15 4 adet petlas velox sport pt711 aldım. (hediye gelen lastikleri takas yaptım gibi bişey, sıfır poşetliydiler :D) piyasa fiyatları 110 tl idi, 100 den saydı, bana başka bir lastikcidende aldığım lastikler 145 tl idi 130 dan saydı 120 tlye 4 lastik aldım iyi kötü bilemem fiyat olarak ama yol tutuşu ve hızlanışı çok değişti aracın, malesef kıyaslıyamıyorum çünkü kar lastiği vardı araçta :))







-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 15:47
Performans lastikleri hoş olmuş güle güle kullanın yanlız bu lastıkler iyi kayıyor benden söylemesi dıkkatlı olmak lazım :)

Ayrıca ıslak zeminde daha güvenli sürüş sağlar ve daha az ses yapar bu lastıkler buda konfor verir ama petlasın lastıklerı dığer lastıklere oranda daha az yol tutuşuna sahıp kayar dememnın sebebi budur arkadaşımda vardı bı zamanlar :)

-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 15:55
teşekkür ederim ben şahsen denedim, kaymaktan ziyade el firenini çekince sekiyor nerdeyse, kayma sesi yada hissi yok, normal frenimde rahatladı abs gürültü yapmıyor artık zank diye duruyor ama dediğim gibi kar lastiği vardı onunla kıyaslıyamıyorum. artı olarak köy yolundan gidiyorum bayağı virajlı eskiye nazaran daha rahat giriyorum virajlara :) kullanıp göreceğiz bakalım :) tekrar teşekkür ederim uyarılarınız için.

-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 16:01
Orjinalini yazan: Aziz Aziz Yazdı:

teşekkür ederim Ne koşulda kaydığını merak ediyorum, ben şayet denedim, kaymaktan ziyade el firenini çekince sekiyor nerdeyse, kayma sesi yada hissi yok, normal frenimde rahatladı abs gürültü yapmıyor artık zank diye duruyor ama dediğim gibi kar lastiği vardı onunla kıyaslıyamıyorum.


Kayma derken normalde performans lastikleri yapısı ıtıbarıyle lastık yuzeyındekı kanallar aracılığıla ıslak zemınde daha ıyı performans gösterdiği vs. söylenir en azından ben böyle bılıyorum.Ama petlasın diğer markalara göre herkes bılır ıslak zemınde yol tutuşu bıraz daha kötüdür o nedenle söyluyorum arkadaşım bu lastıklerle yağmurda yokuş çıkmakta bıraz zorlanıyordu  kaymaktan kastım bu :)


-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 16:08
ilk defa petlas kullanıyorum, 2 gün oldu daha dur bakim diyorum kendime, yanlız hemen süratlenip hemen duran biriyim ve az da olsa tecrübeyle, bu lastikler iş görür diye düşünüyorum. hele yağmur yağsın, bakim senin arkadaşta mı sorun yoksa lastikte mi :)

-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 16:47
Aziz usta hayırlı uğurlu olsun güle güle eskit yeni patileri


-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 16:51
Ali ustam teşekkür ederim ilgi ve alaka için, lastikciyede sordum, o bişey olmaz istersen yapalım, arkalara 60 yanakta olur yaptığım çok kişi var hiçte şikayette bulunmadılar çoğu civic zaten falan dedi, ben yinede stabil olsunsun maceraya heyecana gerek yok diyip sizleri dinledim :) 55 taktık 1 tane deneme için, duruşu beğenmedim bilmiyorum daha karanlık geldi çamurluk altı falan, 50 yaptım, konforda  2 cm 3 cm fark edecek, onuda ben hissetmem aramamda zaten :) 

-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 16:58
Orjinalini yazan: Aziz Aziz Yazdı:

Ali ustam teşekkür ederim ilgi ve alaka için, lastikciyede sordum, o bişey olmaz istersen yapalım, arkalara 60 yanakta olur yaptığım çok kişi var hiçte şikayette bulunmadılar çoğu civic zaten falan dedi, ben yinede stabil olsunsun maceraya heyecana gerek yok diyip sizleri dinledim :) 55 taktık 1 tane deneme için, duruşu beğenmedim bilmiyorum daha karanlık geldi çamurluk altı falan, 50 yaptım, konforda  2 cm 3 cm fark edecek, onuda ben hissetmem aramamda zaten :) 


Fabrikasyon heleki araba gibi büyük yapılarda yürüyen orjinalliği daha iyidir Big smile
Geçen sene m,chelin pilot dı sanırsam bende 195/50/15 alıyordum jantla beraber kampanya yapmış lastiğin tanesine 120tl demişti adam içim gitti alamadım.


-------------
http://fb.me/hizimsabit" rel="nofollow - Hız sabitleme ve limitleme için
DiagBox v7.82
PP2000 v22
Lexia 3 v45
Sedre/Doc Backup 11.2013



Mesajı Yazan: SDYMZ
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 17:15
aslanın yeni patileri hayırlısı olsun hocam

-------------
2005Model 206XT 1.4Hdi SUNROOFLU (2012-2014)
2009Model 308SW 1.6Hdi


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 05 Haziran 2013 Saat 17:29
fabrikasyon 185/55/15 di yakın tuttum, 185 de çok ince yahu, düdüklü tencere gibi olacaktı :D


teşekkür ederim, SDYMZ :)


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2013 Saat 10:09
üstadım, araçta rahatladı bende valla, kar lastikleriyle kullanıyordum, şimdi çok rahatım, ses yok diyordumda yalanmış :D asıl şimdi ses yok :D birde en sevdiğim hareket, direksiyonu bırakıp elleri sunrooftan çıkarıp gazı köklemek, maşallah 1 cm yön değiştirmiyor düüüzzz düm devam :D (Dümdüz)

-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI


Mesajı Yazan: Buğra
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2013 Saat 10:16
hadi hayırlısı olsun. tekerin hep düz bassınSmile

-------------
      2005 model
206 1.4 hdi panoramic


Mesajı Yazan: Aziz
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2013 Saat 10:20
Orjinalini yazan: bugrature bugrature Yazdı:

hadi hayırlısı olsun. tekerin hep düz bassınSmile

allah razı olsun, amin cümlemizin :)


-------------
[pasaklıKontes]hy206 GTI



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net