Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

performance bujisimi yoksa normal bujimi almalı???

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU
Forum Adı: Modifiye ve Tuning Bilgileri
Forum Tanımlaması: performans arttırıcı işlemler ve parcalarla ilgili gerekli bilgiler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=28793
Tarih: 23 Nisan 2025 Saat 06:16
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: performance bujisimi yoksa normal bujimi almalı???
Mesajı Yazan: allppeerr
Konu: performance bujisimi yoksa normal bujimi almalı???
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 01:43
cevaplarınızı bekliyorum


-------------
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003



Cevaplar:
Mesajı Yazan: EErgul
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 05:34
abi buji zaten altı üstü ya iki kıvılcım çıkartıcak yoluna bakıcak 0.1 ps için bu araştırmaya değer mi :)
şaka bi yana tabi mutlaka artısı vardır bilen birileri cevap yazar. benim fikrim performans buji, bi performans katmasada bizim arabalara, sert kullanımda daha dayanıklı ve motoru daha sağlıklı çalıştırıyor olabilir.  yinede çakma bir performans buji yerine ne olduğu belli olan orjinal buji daha sağlıklıdır bence.


-------------
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 07:03

Performans bujisi kullananların yorumları. BUYRUN.

ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ...!

1.1 Uno 60 s Aracım bujileri taktıktan sonra 1.4 70s uno gibi oldu. ayrıca motorun sesinde de büyük ölçüde azalma oldu. yakıtta da tasarruf olacağına eminim.Herkese tavsiye ediyorum. mutlaka kullanın pişman olmazsınız...


mustmari cevabı : 'ürünümüzü size de alın diyoruz çünkü 1.1 cc Uno'nuz bu bujilerle 1.4 cc gibi olacaktır demiştim size'Aynen öyle olmuş bakın... - 12/08/2012


aybarss33 ( 34 )
ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ...!

Ultr iridyumu Rover'a taktım.Önceki bujim de bir markanın lpg li araçlar için pahalı olan iridyum bujisi idi.Bu ult iridyum önceki iridyum bujimden çok daha süpermiş meğer..! Arabamı satmaktan vazgeçtim çünkü harika oldu arabam gerçekten.


mustmari cevabı : Standart,iridyum,platinyum,çoklu elektrot vs diğer hiç bir buji Ultrasonic iridyum bujinin hızına erişemez! Bunu gördünüz bakın!- 04/06/2012


505650697ugurtarim ( 17 )18/05/2012
Ultrasonic Performans Buji ! AUDI SKODA SEAT VW

VW 1.6 ALZ motor passatta ürünü kullandım aracın çekişi baya yükseldi.Emilsiyon değerleri düzeldi.Ürünün tassarrufunu deneyemedim daha ama verdiğim paraya fazlasıyla değdi.


mustmari cevabı : 'Ultasonic Bujinin Farkını Aracınızda Anında Hissedeceksiniz..!'Bu dediğimiz aynen gerçekleşmiş bakın aracınızda.G.Güle kullanın - 18/05/2012


bayanilay ( 1 )30/04/2012
ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ...!

merhaba arkadaşlar opel astra 1,6 16v lpg li arcıma ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ taktım çıkarttığım bujiler bosch süper çift tırnaklı olmasına rağmen şimdi takılı olanın verdiği performansı vermemiştir araç resmen seriye bağladı

mustmari cevabı : 2,3,4 tırnak,ird,platn,normal vs,kısaca diğer hiç bir buji; ult ird bujinin seriliğini bakın vermiyor,onun için bu buji eşsizdir - 01/05/2012



teknolojizz ( 29 )23/04/2012
Ultrasonic İridyum Buji ! teknolojizz'e özel'dir

aracım 1997 bmw 318is tek kelime 10 numara yakıtı şu an deniyemedim ama rampalar düz arkadsaşlar herkese tavsiye ederim ayrıca ilgili abimize çok teşşekkür ederim böyle birşeye sebep olduğu için
mustmari cevabı : BMW'nizden bu güzel sonuçlarınızı bekliyorduk,öyle de geldi bakın.Darısı diğer BMW sahiplerine.Sağlıcakla kullanmanız dileğiyle - 24/04/2012


garahobitim ( 3 )31/03/2012

ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ...!

öncelikle mustafa beye böyle bir ürün sattığı için teşekkür ederim.bujileri arabma takınca guduz gibi oldu performansı umduğumdan fazla arttı alacak arkadaşlara kesinlikkle tavsiye ederim karşılığını alacaklardır.tekrar teşekkürler.

mustmari cevabı : Megane'nızdan harika sonuçlarınız var! Performansın umduğunuzdan fazla gerçekleşmesi ise daha da harika.Darısı diğer Megane'lara - 01/04/2012



toskii_-_ ( 4 )14/03/2012

ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ..!

Abi anlatdığın kadar varmış 75 km hızla ranpaya çıkdım 5 . vites ibre sabit düşme yok artı gaza basdığımda devir alıyordu performansı dediğin kadar varmış yakıtı pek inceleyemedim :)aracım pejo 206 1.6 motor

mustmari cevabı : Bu eşsiz bujiden başka, bu performansı size sunacak başka bir ürün kesinlikle yok ! Harika sonuçlarını da gördünüz, bakın.. - 16/03/2012



ercemnur ( 20 ) 08/03/2012
ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ..!

2010 CHERY Taxim 1.5 kamyonetime ULTR PERF İRD BUJİ taktıktan sonra müthiş bir güç artışı oldu. 3500 devirle çıktığım yokuşu şimdi 1500 devirle o kadar rahat çıkıyor ki arabayı aldım alalı araba da ben de çok rahatladık.SAĞOLASIN ULT BUJİ..

mustmari cevabı : Hangi marka ve model araç olursa olsun, gördüğünüz gibi bu buji her araçta aynı güzel etkilerini pekala ortaya koyuyor bakın..!! - 12/03/2012



beloveddd ( 5 ) 21/01/2012
ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ..!
vw golf ıv aracıma aktım ilk çalışmada problem yaşıyordum bujilerden sonra tak diye aldı hiç problem yok ve gerçekten performansda artış var ürün için teekkürler marka bujilere kanmayın derim bu ürün harika
mustmari cevabı : bu ürün harika demişsiniz.Evet,çünkü diğer hiç bir iridyum ve diğer hiç bir bujinin patentli ultrasonic özelliği bulunmuyor..!! - 22/01/2012

ademusta ( 4 ) 09/01/2012
Ultrasonic Buji ! RENAULT PEUGEOT CHEVROLET
HERŞEYDEN ÖNCE SATICI İLGİLİ GÜVENİLİR VE MÜŞTERİ MEMMUNİYETİNE ÖNEM VERİYOR.4-5 YIL ÖNCEDE KULLANMIŞTIM ŞİMDİ BİR ARKADAŞIM İLE BİRLİKTE ULTRASONİK İRİDYUM BUJİ ALDIK LAGUNA VE OPEL MERİVA İÇİN PERFORMANS SÜPER YAKITTA YÜZDE 10 AZALMA OLDU.
mustmari cevabı : 4-5 YIL ÖNCEKİ BUJİLERE 10.000 BASAR ŞİMDİKİ ALDIĞINIZ BU YENİ BUJİLER.KENDİNİZE VE ARKADAŞINIZA 2 TAKIM BİRDEN ALIŞINIZA TŞKLR - 10/01/2012


efesmemo ( 2 )13/02/2012

ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ..!

ultrasonic performans bujiyi renault 19 europa ya aldım. Arabama taktıktan sonra inanılmaz derecede sessiz ve düzenli çalışmaya başladı. Ekstra güç geldi araba 1.6 gibi değil 2.0 motor gibi çalışıyor Çok teşekür ederim ilgiye. müstmariye iyi çalımalar.

mustmari cevabı : En güzel test araç üstündeki testtir. Aldınız, taktınız kullandınız ve test ettiniz.. Sonuçlarınız da harika..! G.güle kullanın - 14/02/2012



asayasay ( 48 )30/03/2012

ULTRASONIC PERFORMANS İRİDYUM BUJİ...!

aracım 2000 model passat 1.8 apt motor ve lpg lidir.ilk taktıktan sonra arac daha sessiz çalıştı. yokuşlarda ve ani gaza basmalarda araç yığılıyordu şimdi yığılmıyor.lpgde sanki benzinli gibi gidiyor.satıcının ilgisinden dolayı teşekkür ederim.


mustmari cevabı : *Daha fazla çekiş gücü ve performans..! *Yokuşlar size düz gibi gelecek..! Bu dediklerimiz aynen gerçekleşmiş bakın ! G.güle kul - 30/03/2012



ertugrulgule ( 139 )02/04/2012
Ultrasonic Buji ! BMW OPEL TOYOTA HONDA

Arabam Opel Astra 1.4 GL idi Bujileri takınca 1,6 16Valf oldu sanki. Mustafa beye ilgisinden dolayıda çok teşekkürler. Alışverişimiz devam edecek.


mustmari cevabı : Buji tercihinizi bu kez ürünümüzden yana kullandığınız için ve güven dolu bu yorumunuza çok teşekkür ederiz,her zaman bekleriz. - 03/04/2012  



Mesajı Yazan: EErgul
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 07:52
bu uzun yorumdan sonra küçük bir araştırma yaptım ki şu kanıya vardım 
orjinal bobinlerle ve buji kablolarıyla bu bujinin hiç bir işe yaramayacağından bahsedilmiş diğer forumlarda ki mantıklı geldi. sonuçta bu ultrasonic bujilerin ihtiyacı olan akım, standart akımın üzerindedir (tahminimce). eğer eşitse zaten benim tezim çürür. ve yarın gidip bende bir set alırım bu bujilerden. 
sonuç olarak arabanı pist canavarı yaptıysan yapıcak da bir şeyin kalmadıysa gidip sağlam bi bobin, buji kabloları ve bu bujiden alıyorsun. 
gel gelelim gittigidiyordaki bu binlerce olumlu yorumu da çözemedim ya neyse bakalım. aslında denenebilir 


-------------
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model


Mesajı Yazan: samet206
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 11:43
Ne istediğinize bağlı tercih sizin söylenenler gibi kalıtesız bır performans bujısı başlığı altında satılan bujilerden takmaktansa orjinali tercih ederim...


-------------
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı...


Mesajı Yazan: candanxyz
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 21:20
İridyum u bende çok araştırdım fakat takmamaya karar verdim.
Orjinalleri tek tırnaklıydı söktüm çift tırnaklı buji taktım.


-------------
''Bay Z''


Mesajı Yazan: allppeerr
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 21:32
arkadaşlar performans bujileri hava filtresinden daha yararlıdır diye düşünüyorum . performans hava filtrelerinde motordan sıcak havayı almadığınız yani motora soğuk hava gönderdiğiniz takdirde verim alınabiliyor ama buji ne kadar güçlü ateşlerse benzini o kadar verimli yakmış oluyorsunuz benim kanaatim bu ama siz sayın forum peugeot türkey forum üyelerininde görüşünü almak fikirlerimin doğruluğunu veya yanlışlığını pekiştirecektir.


-------------
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003


Mesajı Yazan: candanxyz
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 21:42
Pazar günü rampada iki araçta da iki kişi varken 206cc tokatladım.
Cc ler hakkında hiçbir bilgim yok çift tırnaklı bujilerimle alakalı olabilirmi acaba Big smile


yer:mudanya tepedevrent rampası


-------------
''Bay Z''


Mesajı Yazan: allppeerr
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 21:44
sesten yaklaşık sn. de 50 kat daha hızlı ateşleme yaptığı iddaa ediliyor ve sanayideki ustaların performance kayıplarındaki ilk çözümünün buji değiştirmek olduğu düşünülürse performance bujilerinin işe yaradığı söylenilebilir


-------------
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003


Mesajı Yazan: allppeerr
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 21:49

Ultrasonic Bujinin Diğer Bujilerden Farkı Nedir?

Ultrasonic buji aracınızda kullanmakta olduğunuz bujinin teknik olarak aynısı, bir diğer ifade ile muadili olup, Us 5610470 

no patent tasarımlı bir bujidir. Ultrasonic bujiyi diğer bujilerden ayıran fark, resimde gördüğünüz gibi elektrotlar üzerinde 

delik olmasıdır. Bu patentli karakteristik fark diğer bujilerin hiç birinde kesinlikle yoktur


Yanma Verimliliğinde Buji Tasarımının Etkisi..

Buji ar-ge çalışanlarının buji tasarımlarını yaparken hedeflerinin daha iyi kıvılcım ve alev cephesini daha iyi yaymak 

olduğunu biliyor muydunuz ? Bu hedeflere yönelik olarak yaptıklara tasarımlara bir iki örnek verelim. Cut back ground 

diye tanımlanan, kıvılcım önü açılmış elektrot tasarımı bunlardan biridir. Yarık elektrot tasarımı da bir başka örnektir. 

Ultrasonic buji, bu tür tasarımların en mükemmelini başarmıştır, ve bu başarısını da us 5610470 no patentle koruma 

altına almıştır. Ultrasonic buji tasarımında; elektrotlar üzerinde, tıpkı resimde gördüğünüz gibi delik vardır. Kıvılcım delikte 

odaklaşır.Alev cephesi delikten de çıktığı için verimli yanma gerçekleşir ve bu sayede aracınızın performansı artar. 

Bir deliği açmak bu kadar zor mu? Buji firmaları bunu neden yapmıyor ? diye düşünebilirsiniz. Bu patent hukukunu da 

içeren ve ticari yönü geniş bir konudur. İlerleyen satırlarda bu noktada çok daha ilginç bilgiler bulacaksınız.


Ultrasonic Patent ve Ultrasonic Bujinin Teknik ve Bilimsel Ayrıntılarını Nette İnceleyebilirsiniz..

Ultrasonic tasarımlı buji ABD'de 36 yıldır var olan ve kullanılan bir teknoloji. Us 5610470 no'lu ultrasonic modifikasyonun 

patenti ABD'de yerleşik web sitesi www.supersonicspark.com olan Sonic Spark Llc firması sahibi makine ve elektrik mühendisi 

David Wofsey'e aittir. Sayın Wofsey’in ultrasonic patentten ayrı olarak başka patentli çalışmaları da vardır. David Wofsey,

Titan füze sistemlerindeki başarılı çalışmalarından dolayı da ödül almıştır. Ultrasonic bujinin etki ve çalışma prensibi ile ilgili 

teknik ayrıntılarını internet arama sayfanıza ' Us 5610470 ' yazdığınızda ABD Patent ofisindeki kayıtlarına ulaşabilir, bilimsel

detaylarını oradan inceleyebilirsiniz. Ultrasonic teknolojinin ABD'den ülkemize TR' ye transferine 2004 yılında başladık.

Çeşitli bürokratik ve teknik sorunlar yüzünden üç yıllık uzun bir çalışma ve yatırım sonucu 2006 yılında bu projemiz ancak 

tamamlanabildi. 2006 dan bu yana ülkemizde binlerce otomobil kullanıcıları ultrasonic bujileri binlerce farklı marka ve model 

araçlarında başarıyla kullanmaktalar.

 

9 Yıl Sonra Ultrasonic Buji Artık Buji İmalatçılarının Üretim Bantlarında..!

Patentli ultrasonic buji tasarımı, buji üreticisi firmaların da ilgisini çekmiş ve çekmektedir; bunu 2004 bu yana biliyoruz. 

2005 yılında buji üreticisi bir firma ile yaptığımız iş görüşmemiz esnasında konu gündemimize gelmişti. Buji üreticisi 

firmanın genel müdürünün o zamanki ultrasonic buji ile ilgili yaklaşımları projemizin de ciddiyetini gösteriyordu. 

2013'e bugüne geldiğimizde ise, şu ilginç bilgiyi de verelim size: Ultrasonic buji tasarımının bir başka benzerini, 

buji imalatçısı bir firma kendi farklılıklarını ekleyerek ve patentini alarak yeni bir ultrasonic buji modelini dünya 

piyasalarına şu günlerde arz etmeye başladı. Pek yakında bu bujiden de stoklarımızda olacaktır.

    Ultrasonic buji, onu ilk tanıdığımız 2004'den bu yana, yani 9 yıllık bir süreçten sonra, artık buji imalatçılarının 

üretim bantlarına girmeyi başarmış bir buji olmuştur..! 2006 dan bu yana yapmakta olduğumuz binlerce internet 

satışlarımızdaki ürün açıklamalarımızda yedi yıldır şu bilgi yer almaktadır. ‘Bujide geleceğin bu yeni teknolojisini 

siz bugünden kullanmaya başlayın..!’  Bu bilgi, ürün açıklamalarımızda bugün de aynen yer almaktadır. 

Onun için geleceğin yeni teknolojisi ultrasonic bujiyi siz de bugünden hemen kullanmaya başlayın..!



-------------
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003


Mesajı Yazan: eiknuj
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2013 Saat 22:36
motor için ateşleme önemli tabii ki fakat bu tip bujiler fabrika çıkışı yüksek performanslı ya da sonradan tuning uygulanmış motorlar için anlamlıdır. bizim araçlar için fabrikanın önerdiği tip buji kullanılması daha önemlidir çünkü motorun tüm ayarları orijinal bujiye göre yapılmaktadır. benim 307'ye bu bujiyi taktığımda hissedeceğim etki tamamen psikolojik olacaktır. 

-------------
2003 / 307 XT Premium BVA 1.6 OV


Mesajı Yazan: EErgul
Mesaj Tarihi: 22 Mayıs 2013 Saat 00:37
Orjinalini yazan: eiknuj eiknuj Yazdı:

motor için ateşleme önemli tabii ki fakat bu tip bujiler fabrika çıkışı yüksek performanslı ya da sonradan tuning uygulanmış motorlar için anlamlıdır. bizim araçlar için fabrikanın önerdiği tip buji kullanılması daha önemlidir çünkü motorun tüm ayarları orijinal bujiye göre yapılmaktadır. benim 307'ye bu bujiyi taktığımda hissedeceğim etki tamamen psikolojik olacaktır. 
katılıyorum. 

birde bu bujideki tek tırnak çift tırnak olayı ne yav? ne değiştiriyor tırnaklar 


-------------
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model


Mesajı Yazan: allppeerr
Mesaj Tarihi: 22 Mayıs 2013 Saat 01:29
tırnaklar ateşlemenin 1 kıvılcımla değil aynı voltajda 2 kıvılcımla yapılması anlamına geliyor. herkes mangal yakmıştır gazeteyi 1 taraftan tutuşturuncamı daha hızlı yanıyor 2 tarafındanmı????


-------------
arabadan anlamak yazı yazmaya benzemez... KoNtRoLsÜz GüÇ GüÇ DeĞiLdİr ...aLpEr... 28 AS 206 1.4 x line 2003


Mesajı Yazan: ahed
Mesaj Tarihi: 22 Mayıs 2013 Saat 02:11
Orjinalini yazan: eiknuj eiknuj Yazdı:

motor için ateşleme önemli tabii ki fakat bu tip bujiler fabrika çıkışı yüksek performanslı ya da sonradan tuning uygulanmış motorlar için anlamlıdır. bizim araçlar için fabrikanın önerdiği tip buji kullanılması daha önemlidir çünkü motorun tüm ayarları orijinal bujiye göre yapılmaktadır. benim 307'ye bu bujiyi taktığımda hissedeceğim etki tamamen psikolojik olacaktır. 

kesinlikle en mantıklı cevap


Mesajı Yazan: ARAL
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 16:03
ben iridyum buji taktım aracıma sesi bile değişti aracın bence gayet iyi performanstada ufakta olsa artış var.

-------------
hastasıyız dede :) 206 gti


Mesajı Yazan: 206 ersan
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 23:40
Orjinalini yazan: 307bursa 307bursa Yazdı:

dizel araçlara olmuyormuş bu bujiler sadece benzinli ve lpg li araçlara oluyormuş 
doğrumu varmı öyle bişey dizellere olmuyomu veya dizellerde ,şe yaramıyomu bu anlatılanlar gibi

-------------
peugeot 206 sw 1.4 hdi


Mesajı Yazan: candanxyz
Mesaj Tarihi: 01 Haziran 2013 Saat 23:50
Dizel araçta buji olmaz ki

-------------
''Bay Z''


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2013 Saat 09:49
Biraz anlatmaya calisayim. Saniyorum hafif bir kavram karmasasi olusmus.
Enjektorden puskurtulen mazot, hava ile karisir ve piston bu karisimi sikistirir. Bu sikistirmadan dolayi isi olusur ve bu isi mazotun patlamasina neden olur. Motor sogukken ilk calistirmalarda aciga cikan isi motorun aksamlari tarafindan absorbe edileceginden ve motorun calismasi zordur. Bu zorlugu gidermek icinde kizdirma bujileri ile motor donatilmistir. Eski nesil motorlarda kizdirma bujisi sadece ilk calistirmada kullanilirken, yeni nesillerde yakit ekonomisini optimum seviyede tutabilmek icin az da olsa aktif olarak kullanilir.


Mesajı Yazan: howard
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2013 Saat 13:56

beyler uzman yorumu yapmak istemem ama aracın sadece bujilerini değiştirip performans alacağına inanlara inanın çok şaşiriyorum. sen hava filtreni egzosunu değiştirirsin aracını alçaltırsın lastikleri değiştirirsin. spoyler falan kullanırsın bu tür değişiklikleri yaptıktan sonra bujileri de değiştirirsin anlarım :) o zaman performansa katkı sağlar diğer türlü hiç bi fark göstermeyeceğinden eminim.



-------------
Fikrim hevesimi alt etsin


Mesajı Yazan: ARAL
Mesaj Tarihi: 02 Haziran 2013 Saat 16:04
Orjinalini yazan: howard howard Yazdı:

beyler uzman yorumu yapmak istemem ama aracın sadece bujilerini değiştirip performans alacağına inanlara inanın çok şaşiriyorum. sen hava filtreni egzosunu değiştirirsin aracını alçaltırsın lastikleri değiştirirsin. spoyler falan kullanırsın bu tür değişiklikleri yaptıktan sonra bujileri de değiştirirsin anlarım :) o zaman performansa katkı sağlar diğer türlü hiç bi fark göstermeyeceğinden eminim.


usta doğru söylüyor tek başına buji değiştirmekle iş bitmiyor.aracımda biçok şeyi değiştirdim ben de en son olarak taktım iridyum bujileri.ama şunu söyleyeyim aracınız sesi kedi gibi oluyor ayrıca kalkışta daha iyi performans sergiliyor araç.tabi yinede bujiler tek başına yetmez modifiye takım oyunu gibi performans için biçok parçayı oynamak gerekiyor.


-------------
hastasıyız dede :) 206 gti


Mesajı Yazan: TuNeR_32
Mesaj Tarihi: 13 Temmuz 2013 Saat 21:39
Ben İriduyum buji 125 CC hava soğutmalı motorsikletimde kullanmıştım + şu normal bujiden daha iyi bir ateşlemesi var ayrıca orijinal buji  çok ısınınca performanstan düşüyordu bunun önüne geçmiştim Kullanan biri olarak Tavsiye ederim Ama şunuda belirteyim çakması çok piyasada ve aracınıza +10 hp vermez. kullanan arkadaşların yorumları motorları düzgün ateşleme sağlayıp aslında orijinali gibi gitmekte ve bujileride aracınıza uygun tırnak ölçüsünde alın yoksa pistonlara zarar verirsiniz kolay gelsin

-------------
İmzam Yok Parmak Bassam..!!!



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net