Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

büyük jant aracı neden yorar??

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=28011
Tarih: 28 Temmuz 2025 Saat 05:06
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: büyük jant aracı neden yorar??
Mesajı Yazan: Guests
Konu: büyük jant aracı neden yorar??
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 14:29
http://www.youtube.com/watch?v=-GIQLkwEoEk&feature=player_embedded#!" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=-GIQLkwEoEk&feature=player_embedded#!



Cevaplar:
Mesajı Yazan: transform609
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 14:45
Onur ben bu konuda kendi kendimi şöyle aydınlattım.Ayak numaram 41..Ben 45 numara giyersem neden ve nasıl yorulurum? diye düşündüm..Sanırım araba içinde durum pek farklı değil,sebepler aynı olsa gerek Smile

-------------
2010 -> 206 1.4 X-Design 2005
2012 -> 307 SW Comfort 1.6 HDI 110 BG 2006




Mesajı Yazan: transform609
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 14:54
Tongue...Tahminimce Onur fizik kanunları ile doğru orantılı bir durum var ortada.Hoş gerçi bu işin mühendisi değilim ama,mantık yoluyla düşünürsek,daha fazla alanda yere temas etmesi aracı yoruyor.Birde otomobil üreticileri aracın ağırlık,tork,motor gücü gibi unsurları içeren denklemler ile elde ettikleri sonuçlara göre lastik belirliyorlar modele.Demek ki hakkaten ilmi bir tarafı var..Hasılı eylemsizlik ve mukavemeti artırıyor geniş yanaklar sanıyorum.

-------------
2010 -> 206 1.4 X-Design 2005
2012 -> 307 SW Comfort 1.6 HDI 110 BG 2006




Mesajı Yazan: transform609
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 15:08
O kadar tolerans varsa fazla sıkıntı olmaz dostum..O jantlar olsunda Smile Ben de alacamda mangizi denkleyemedim,linktekileri hastasıyım çıktığı günden beri..Zaten fabrika çıkışı jantları efsane olan 2 araba tanırım nezdimde..Biri linkteki Pejo jantları,diğeri de 2007-2011 kasa Honda Civic fabrika çıkışı çelik jantları Thumbs Up

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-kampanyali-16-jant-4x108-600tl-117886686/detay/" rel="nofollow - http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-kampanyali-16-jant-4x108-600tl-117886686/detay/


-------------
2010 -> 206 1.4 X-Design 2005
2012 -> 307 SW Comfort 1.6 HDI 110 BG 2006




Mesajı Yazan: fexzi
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 15:21
Orjinal jant üzerinde ki lastik ölçüsüne en uygun lastik ebadı belirlendikten sonra aracı hiç bir jant yormaz...195/65/15 janta 215/45/17 ve 225/40/18 muadildir,dönüş çapı,km göstergesindeki sapma minimum düzeydedir.

-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp


Mesajı Yazan: SDYMZ
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 16:03
ben ce orjinal 17 inç atlantis al 9,5 kg birde sen kendi aracındaki saç jantı tart kç kg çıkacak farkı kendin gör. bende 206 var 1.4 dizel 205/40 17 rc jant mevcut bi depo ile 900-1000 yol gidiyorum depo 50lt alıyor. şuan bulunan lastik tabanı kaç

-------------
2005Model 206XT 1.4Hdi SUNROOFLU (2012-2014)
2009Model 308SW 1.6Hdi


Mesajı Yazan: SDYMZ
Mesaj Tarihi: 06 Nisan 2013 Saat 18:18
bence 205 veya 215 taban takarsan bi 17 RC jant yine bu km yakın yol yaparsın

-------------
2005Model 206XT 1.4Hdi SUNROOFLU (2012-2014)
2009Model 308SW 1.6Hdi



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net