Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

SON SUSTURUCUNUN KIZARMASI!!!

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 106
Forum Tanımlaması: Peugeot 106, 1991'den 2004'e kadar Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından üretilen süper mini grubundaki efsane otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=27769
Tarih: 24 Haziran 2025 Saat 15:35
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: SON SUSTURUCUNUN KIZARMASI!!!
Mesajı Yazan: rockwaryumm
Konu: SON SUSTURUCUNUN KIZARMASI!!!
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 10:01
Arkadaşlar dün biraz aracı denedik. Aracın 106 qs. Araçta komple 51lik boru ve son susturucu bulunmakta. Kat ve orta iptal. Sorunum şu dün arkadaşın bmwyle kapıştık otobana kadar sıkıştırdım aracı ve otobandada 190 km bi hızla devam ettim genellikle ve sürekli 170 190 arası gezdirdim makaslarda ufaktan hız kesmek zorunda kalıyodum kalabalıktı otoban pazar olması nedeniyle. O yüzden araç daha çok sıkıştı ve arkadaşın selektör ve kornasıyla sağa çektim. Eksoz nar gibi kızarmıştı ve kıvılcımlar çıkıyodu içinden. Sanırım son susturucunun içindeki teller yandı. Ama bu kızarma neden oluyor nasıl geçirebilirim bunu bi bilgisi olan var mı bana bir sıkıntı yaratırmı ?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Buğra
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 10:22
bu düz boru muhabbettinden dolayı heralde, manifolttan itibaren motorun ısısından dolayı rahat bi şekilde son susturucuya kadar gidiyor demekki. wrc deki araçlarda da o şekilde kıvılcım, alev oluyor. tabi aracı birazda sıkıştırmanla alakalı bi durum. izolasyonun tamsa bence bi sıkıntı yok gibi gözküyor.

-------------
      2005 model
206 1.4 hdi panoramic


Mesajı Yazan: rockwaryumm
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 10:29
Orjinalini yazan: bugrature bugrature Yazdı:

bu düz boru muhabbettinden dolayı heralde, manifolttan itibaren motorun ısısından dolayı rahat bi şekilde son susturucuya kadar gidiyor demekki. wrc deki araçlarda da o şekilde kıvılcım, alev oluyor. tabi aracı birazda sıkıştırmanla alakalı bi durum. izolasyonun tamsa bence bi sıkıntı yok gibi gözküyor.

Valla benim asıl aklımdaki soru fakir karışımdan dolayı mı Confused Çünkü filtre sorunumu bi türlü çözemedim tam olarak soğutamıyorum filtreyi. Yüksek devirlerdede yeterli soğuk havayı çekemeyip fakir karışımdan dolayı çiğ atıp eksozdamı yakıyor ki benzini. Böyle bir ihtimal varmıdır ? Gerçi filtreyi soğutsam bile emişi değişip zengin karışımı yakalayacak mı ? Bunu nasıl sağlayacam aklımda fikirler dönüyor ama hepsi bir araya oturmuyor ondan yardım bekliyorum önerisi olanlardan çünkü ben genelde redline seviyesinde kullanıyorum bu ara aracı açmak için


Mesajı Yazan: rockwaryumm
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 11:38
Yokmu yardımcı olacak bi fikri olacak arkadaşlar?


Mesajı Yazan: outlaw
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 17:38
Orjinalini yazan: rockwaryumm rockwaryumm Yazdı:

Orjinalini yazan: bugrature bugrature Yazdı:

bu düz boru muhabbettinden dolayı heralde, manifolttan itibaren motorun ısısından dolayı rahat bi şekilde son susturucuya kadar gidiyor demekki. wrc deki araçlarda da o şekilde kıvılcım, alev oluyor. tabi aracı birazda sıkıştırmanla alakalı bi durum. izolasyonun tamsa bence bi sıkıntı yok gibi gözküyor.

Valla benim asıl aklımdaki soru fakir karışımdan dolayı mı Confused Çünkü filtre sorunumu bi türlü çözemedim tam olarak soğutamıyorum filtreyi. Yüksek devirlerdede yeterli soğuk havayı çekemeyip fakir karışımdan dolayı çiğ atıp eksozdamı yakıyor ki benzini. Böyle bir ihtimal varmıdır ? Gerçi filtreyi soğutsam bile emişi değişip zengin karışımı yakalayacak mı ? Bunu nasıl sağlayacam aklımda fikirler dönüyor ama hepsi bir araya oturmuyor ondan yardım bekliyorum önerisi olanlardan çünkü ben genelde redline seviyesinde kullanıyorum bu ara aracı açmak için
 
Yazmışın ki aracı açmak için redline takılıyorum benim anlamadığım motoru sıfır yenimi yaptın ki açmaya çalışıyorsun ???
redline takılmak sağlıklı değildir unutma..
Heleki 1.4 quıke fazla sıkıştırma arabayı.


-------------
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc
Laguna lip
omp kule gergisi
GTI jant
185/50/14 toyo proxes t1r




Mesajı Yazan: rockwaryumm
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 17:41
Motor yapılmadı ama ufak tefek değişiklikler yaptım iticiler vs.. Ama araç açılmaz bu yaştan sonra demeyin açılıyor her aracımda yaparım bu seri kullanmayı farkınıda hep gördüm ve denedimde. Aracı sağırlaşıyor sürekli yavaş kullanıldığında. Benim bununla ilgili bi sıkıntım yok zaten sadece bu kızarma neden bu kadar çok. Pug ilk defa kullanıyorum daha önce bmw ve honda kullandım hiç bi skıntıyla karşılaşmadım. Videosu var ulaştığında anlarsınız neden bahsettiğimi araba rolantide bildiğiniz eksozun sacının kıvılcımlarını atıyodu dışarı


Mesajı Yazan: outlaw
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 17:50
video varsa yolla bakalım bende merak ettim .
bende asılırım dewamlı ama bende böyle bir şey olmuyor.


-------------
SHQIPTAR
1998 106 xs 1600 cc
Laguna lip
omp kule gergisi
GTI jant
185/50/14 toyo proxes t1r




Mesajı Yazan: rockwaryumm
Mesaj Tarihi: 25 Mart 2013 Saat 17:56
Orjinalini yazan: outlaw outlaw Yazdı:

video varsa yolla bakalım bende merak ettim .
bende asılırım dewamlı ama bende böyle bir şey olmuyor.

video arkadaşta alır almaz yükleyecem


Mesajı Yazan: rockwaryumm
Mesaj Tarihi: 26 Mart 2013 Saat 08:31
Dün iki ustayla konuştum ikiside o hızda gittiğim mesafeyi sorunca çok basmışsın eksozun elyafı yanmış dedi LOL önemli birşey değilmiş eksoz alırsın en fazla dediler çıkış ağzı dar olduğu için dip gaz giderken ısınıyomuş LOL



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net