google translate,
ssanırım tasarruf ciazı gibi birşey
AFC Hava Akış Converter İş nasıl?Otomobilinizin hava akış metre ve ECU arasındaki sinyal yakalanarak A'PEXi Hava Akış Dönüştürücüler çalışması. Hava Akış Metre ECU yakıt doğru miktarda ekleyebilirsiniz böylece motor giriyor ne kadar hava ECU söyler cihazdır. ECU değiştirilmemiş motor, bir hisse senedi için havaya yakıt düzgün oranını hesaplar. Bazı motor modifikasyonları motorun dinamikleri daha fazla yakıt gerektirmesine neden olabilir. Bu durumda, motora yakıt girişinin amout değiştirmek için yaygın olarak kullanılan iki seçenek vardır. Bir ya büyük enjektörler yüklemek veya stok enjektörlere yakıt basıncını artırabilir artar. Stok ECU yana düşünüyor onu stok enjektör boyutu ve artan yakıt neden olur ya bu değişen stok yakıt basıncını, esas motorun içine koyarak ne kadar yakıt bilir. Sen şanslı ve sadece mükemmel bir enjektör veya yakıt basınç size mükemmel bir hava / yakıt oranını vermektedir teslim alabilirsiniz. Ayrıca şanslı olsun ve loto numaraları kazanan bu hafta teslim alabilirsiniz. Her iki durumda da ben üzerinde çiftlik bahse girmezdim. Air Flow Converter hava akış metre mesafede sinyal değiştirerek ECU motorun içine enjekte bu yakıt miktarını ayarlamak için bir araç sunuyor. Bu, belirli bir devir seviyeleri yapılır. Eğer belirli bir miktar havadan daha çok belirli bir RPM gibi motor akan olduğunu motoru söyleyebilirim Bu şekilde gerçekten motoru giriyor ve ECU o kadar daha fazla yakıt eklemek olacaktır. Başka RPM seviyede azaltır ve ECU motor içine yakıt azalacaktır. Ne araba AFC Hava Akış Converter kullanabilirsiniz?Genel olarak, fabrika yakıt enjeksiyonu ve kütle hava akış metre ile herhangi bir Japon yapımı otomobil. Ancak, bu Kore, ABD ve Avrupa'da yapılan diğer birçok otomobil ile çalışmaya adapte edilmiştir. ECU içine doğru tel belirlenmesine Bu tüm aşağı kaynar. Genel olarak, aşağıdaki teller tespit etmek gerekir: - Zemin
- Güç
- RPM
- Hava Akış / Basınç Sinyal Girişi
- Hava Akış / Basınç Sinyal Çıkışı
Neyse ki, birçok durumda bu bağlantı şemaları mevcuttur http://www.alamomotorsports.com/apexi/electronics_safc_wire.pdf" rel="nofollow - A'PEXi Araç Özgü Kablolama Diyagramları . Arabanı burada bulunabilir değilse, sık sık model adınız ve "apexi SAFC" için bir Google araması yapmak ve sevgiyle bir online forum sunulan başkasının uğraşları meyve bulabilirsiniz. Sizin için en doğru? Bunun hangisi SAFCMevcut Model | http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html#safcneo" rel="nofollow"> | SAFC NEO - SAFC NEO piggy back yakıt denetleyicilerinin dünyaca ünlü Süper AFC hattına yeni sürümü işaretler. Güçlü SAFC II üzerine Binası, AFC NEO yeni bir seviyeye piggy back tarzı yakıt kontrolünü ele aldı. http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html#safcneo" rel="nofollow - (Devamı. ..) |
Legacy Modelleri (Artık mevcut değil) | http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html#vafc2" rel="nofollow"> | V-AFC II Analog Sayısal, ve grafik: - Süper AFC II gibi VAFC II üç farklı modda verileri görüntüler. V-AFC II 100 RPM artışlarla 3000-7000 RPM VTEC uyumlu nişan denetimi ekler. DURDURULAN! | http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html#safc2" rel="nofollow"> | S-AFC II - Süper AFC II (Air Flow Converter) alt bilgisayarı yakıt kontrolü için endüstri standardıdır. S-AFC II hassalık doğruluk ile yakıt eğrisini değiştirmek için izin vererek ince ayar ve mevcut motor kurulumları "sıkmak" güç çıkışı için tasarlanmıştır.DURDURULDU! | http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html#safcselect" rel="nofollow"> | S-AFC seçin - Biz endüstri standardı S-AFC II yakıt bilgisayarda Şimdi Avrupa otomobil meraklıları tarafından zevk olabilir duyurmaktan mutluyuz DURDURULDU! |
| 
 | SAFC NEO piggy back yakıt denetleyicilerinin dünyaca ünlü Süper AFC hattına yeni sürümü işaretler. Güçlü SAFC II üzerine Binası, AFC NEO yeni bir seviyeye piggy back tarzı yakıt kontrol altına almıştır. AFC NEO kullanıcı tanımlı yakıt düzeltme inanılmaz bir 16 puan bulunuyor. VTEC kontrol ayrıca Honda / Acura uygulamalar için dahil edilmiştir. (I-VTEC motorları supap zamanlaması kontrol, ama yine de i-VTEC motor kullanıcı tanımlı yakıt düzeltme sağlar olamaz.) Tam bir monitör modunda sürücü / kritik motor veri haberdar tune tutmak için de kullanılabilir. Özellikleri şunlardır: - Tamamen yeni kasa tasarımı
- Kompakt tasarım
- AFC ve tek bir birim halinde VAFC fonksiyonları hem de içermektedir
- 16 noktalı yakıt düzeltme
- Renkli FED gösterge
- Kullanıcı tanımlı düğme ve arka plan renkleri
- Ters "anti-glare" ekranı
| Tuş işlevleri şunlardır: | MONİTÖRÜ MODU'na - RPM
- Boğmak
- Akü gerilimi
- Düzeltme%
- Hava debisi%
- Basınç
- Karmann
- VTEC
| MOD AYARI - Hava haritası
- Hava haritası grafiği
- Noktası Kelebek
- Yavaşlama hava
- VTEC kontrolü
- VTEC unmatch
| VB MODU - Model seçin
- Mod seçme
- Araba seçin
- Sensör seçin
- Analog ölçek
- Uyarı seti
- Kümesini görüntüleme
- Sensör onay
| Ücretsiz $ 150 gemi üzerinde Siparişler!Part # | Apexi Ürün | Fiyat | |
---|
401-A917 YENİ | AFC Neo | 434,50 $ + Ücretsiz Kargo!
|
------------- Peugeot 206 XR 2000 1.4 75 Bg Benzinli Angel Far, 5cm yay, neon, karbon fiber tavan
|