Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Rot Ayarı Bozulması

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=2479
Tarih: 23 Kasım 2024 Saat 02:21
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Rot Ayarı Bozulması
Mesajı Yazan: ENGİN
Konu: Rot Ayarı Bozulması
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 23:53
Arkadaşlar geçtiğimiz hafta ön lastik yerde duran kaldırım taşına sürterek rot başını yamulttu. Serviste rot başını değiştirdiler. Ancak 3 gün sonra ayar gene bozuldu.. Başka bir yerde yeniden ayar yaptırdım. bi kaç gün sonra gene bozuldu.. 3. kez başka bir yerde yaptırdım yine bi kaç gün içinde ayar bozuldu. Ayar bozulması şu şekilde oluyor. İlk gün normalken devamındaki günlerde direksiyon azar azar artışla sapma yapıyor. yani direksiyonu tam düz konuma getirince araba sağa gidiyor. Direksiyon düz durunca lastiğe baktığımda sol lastik normal iken sağ lastik hafif sağa bakıyor. Bunun nedenini çözemedim. Fakat Rot başından olmadığını tahmin ediyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

-------------
one life live it...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 03 Ekim 2008 Saat 23:58
inşallah tablada bi sorun olmamıştır.


-------------
I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda





Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 00:03
Bu nasıl anlaşılcak bir fikrin var mı acaba. Teşekkür ederim ayrıca not olarak aklımda.

-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: haruncoskun
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 00:06
hocam sağlam bi rot balanscıya göstereceksin onlar sana reçete cıkarır şunu bunu al die ön takımın hepsine bakarlar =)

-------------
I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda





Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 00:23
=) ok tşk ilgin için

-------------
one life live it...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 01:00
Taşıyıcı-Salıncak-Rot başı-Rot Kolu kontrol edilecek levye ile.
 
Bu İşlem Bittikten sonra su terazisi ile lastiklerinde duzluğunu kontrol ettir.
 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 10:43
Engin abi  yetkili servis dışında aracı sağlam Rot-Balans çılara göster gereğini sana izah ederek açıklarlar...


Mesajı Yazan: sinan-s
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 11:00
Sağlam bir rot balans çı o sournu çözer..


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 11:30
Titreme varmı?? Jantta salgı olabilirmi??


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 11:58
bence lastiği tam düzlemeden rot başı takılmış olabilir.çünkü sol normal sağ ise hafif içe bakıyor diyosun değişen rot başı sağ lastiğin ise buyuk ihtimalle rot başının sökülüp düzgün takılması gerekir


Mesajı Yazan: AykutSSS
Mesaj Tarihi: 04 Ekim 2008 Saat 12:24

Awrupa yakasında ısen saglam bı rotbalanscı war oraya gotur +10 numara yaparlar...



Mesajı Yazan: ENGİN
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2008 Saat 00:27

Evet sağlam işin ehlilinde bi rot balanscıya göstereceğim. Malesef Anadolu yakasındayım.. Teşekkürler arkadaşlar...



-------------
one life live it...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net