Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 Hakkında Sorunlarım Var Yardım

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=24153
Tarih: 04 Kasım 2025 Saat 09:58
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 Hakkında Sorunlarım Var Yardım
Mesajı Yazan: Mustafa Can
Konu: 307 Hakkında Sorunlarım Var Yardım
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 11:38
Merhabalar yakın zamanda 2006 Pejo 307 aldık ilk defa pejo markasına biniyorum bu yüzden size bir kaç sorum var sorularıma gelirsek

1-Aracım yokuşlarda çok cabuk bayılıyor ve çekmiyor 20000d/d geçmeden yığılıp kalıyor gazı sonuna kadar bassamda gitmiyor ve bu beni deli ediyor bunun çözümü ne olabilir ?

2-Park sensörü kafasına göre bazen çalışıyor bazende çalışmıyor bu sorun neden olabilir ?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 11:38
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Merhabalar yakın zamanda 2006 Pejo 307 aldık ilk defa pejo markasına biniyorum bu yüzden size bir kaç sorum var sorularıma gelirsek

1-Aracım yokuşlarda çok cabuk bayılıyor ve çekmiyor 2000d/d geçmeden yığılıp kalıyor gazı sonuna kadar bassamda gitmiyor ve bu beni deli ediyor bunun çözümü ne olabilir ?

2-Park sensörü kafasına göre bazen çalışıyor bazende çalışmıyor bu sorun neden olabilir ?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)


Mesajı Yazan: tellotello
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 12:04
Aracınız otomatik mi? Hangi model (1.4, 1.6) ? Kaç beygir (70, 90, 110) ? bunları da belirtirseniz ilk sorunuza daha rahat cevaplar verilebilir diye düşünüyorum. 

Benim aracım dizel 2005 1.4 ve bu araçlar 70 beygirlikler. Malesef yokuş performanslarının çok iyi olduğunu söylemem. Eğer hızlı girememişsem çok çabuk boğulabilmekte ama çıkmaya çalıştığınız yokuşa da bağlı. Benim bahsettiğim biraz dik bir yokuş. Diğer arkadaşlar daha yardımcı olabilecektir. 


-------------
2005 307 1.4 HDI XR 70bg


Mesajı Yazan: tellotello
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 12:06
Şimdi gördüm Smile

 "2006 307 1.6 otomatik xt premium" muş LOL


-------------
2005 307 1.4 HDI XR 70bg


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 14:21
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Merhabalar yakın zamanda 2006 Pejo 307 aldık ilk defa pejo markasına biniyorum bu yüzden size bir kaç sorum var sorularıma gelirsek

1-Aracım yokuşlarda çok cabuk bayılıyor ve çekmiyor 20000d/d geçmeden yığılıp kalıyor gazı sonuna kadar bassamda gitmiyor ve bu beni deli ediyor bunun çözümü ne olabilir ?

2-Park sensörü kafasına göre bazen çalışıyor bazende çalışmıyor bu sorun neden olabilir ?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)
aracın yokuşta özellikle durdugunda tekrar kaldırmak devrini bulmadan kalkmıyosa bunların bir kaç sebebi olabilir 1. sebebi turbo kumanda elektro vanası 2. vakum pompası 3. turbonun kendisi bilgisayara  baglayıp bakmak lazım park sensörüne gelince geri vites müşürü arızalı olabilir


-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 14:51
Aracım 1.6 110 hp atmosferik lpg si yok otomatik daha 90.000 km de ama gazı sonuna kadar köklesemde çıkmıyor Hatta geçen yokuştan çıkarken garajın hızımı almamıştım yokuşun ortasında kaldı öle geri inip aşağıdan hızımı alıp bastım bence bu durum normal değil sorun ne olabilir sizce daha önce yaşayan yokmu ?


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 15:32
aracın dizelmi benzinlimi ??????????

-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 16:29
Orjinalini yazan: istanbullu_3886 istanbullu_3886 Yazdı:

aracın dizelmi benzinlimi ??????????

307 lerin dizellerinde otomatik yok yani araç benzinli.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 16:36
Aracın yığılmasının sebebi, şanzımandan kaynaklı olabilir. çünkü aynı araç bende de vardı motoru gayet iyi, hatta aracın ağırlığı sebebiyle yokuşu çıkamasada bayılmak yerine patinaj çeker. 

Ama yine de çekiş sistemi ile alakalı bütün parçaları kontrol etmek gerekiyor. 

Park sensörü konusuna gelince, bazen çalışıyor bazen çalışmıyor nasıl oluyor biraz açar mısınız. Geriye takıncamı sapıtıyor yoksa düz yolda giderken de mi sapıtıyor. 

Bu sorun sensörün den de olabilir, park sensörü beyninden de olabilir, hatta geri vites müşürünün otomatik şanzıman için olanı vardır adı multifonksiyon swiç. Sorun ondan da olabilir. 


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: eray307
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 21:30
spor moduna alıp dene birde,o zaman gider.Ama benzini de içer


Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 30 Temmuz 2012 Saat 21:42
yıgılıp kalıyosa ya selenoıdlerı sorunludur aracın yada tork konvertoru 

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 09:19
Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 09:32
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor

Aynı arıza bende de olmuştu.Bir motor ustasına göster eğer motor iyi derse çok yüksek ihtimal şanzımanda tork konvantörü denen bir parça var, o arıza yapmış olabilir. yaklaşık 3000 rpm'ye kadar motorun gücünü şanzımana bu parça kontrollü olarak aktarıyor. Arıza yaptığında düz yolda bir şekilde araç kalkıyor ama yokuşlarda hiç aktarmıyor haliyle Smile. Bu arıza varsa araç düz yolda da normalden zayıf hızlanması lazım (özellikle kalkışlarda). Tavsiyem tam otomatik vitesten iyi anlayan bir ustaya göstermeniz.


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 09:33
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor

Bi de gaza yüklenmenize rağmen hiç devir yükselmiyor dimi Smile


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 10:02
Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor

Aynı arıza bende de olmuştu.Bir motor ustasına göster eğer motor iyi derse çok yüksek ihtimal şanzımanda tork konvantörü denen bir parça var, o arıza yapmış olabilir. yaklaşık 3000 rpm'ye kadar motorun gücünü şanzımana bu parça kontrollü olarak aktarıyor. Arıza yaptığında düz yolda bir şekilde araç kalkıyor ama yokuşlarda hiç aktarmıyor haliyle Smile. Bu arıza varsa araç düz yolda da normalden zayıf hızlanması lazım (özellikle kalkışlarda). Tavsiyem tam otomatik vitesten iyi anlayan bir ustaya göstermeniz.


Aynen o şekilde düz yolda kalkışta kalkışı iyi ama hantal dik bir rampada hiç hareket etmiyor gazı sonuna kadar bassanda motor sadece döndürüyor ama hiç hareket etmiyor araç.Aracın motorunun bitik olması imkansız çünki daha 90.000 km de sanırım bu sorunu sizde yaşamışsınız "Tork Konvantörünü" değiştirdiğinizde sorun kalktımı ? Teşekkür ederim şimdiden :)


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 10:22
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Orjinalini yazan: mustafah mustafah Yazdı:

Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor

Aynı arıza bende de olmuştu.Bir motor ustasına göster eğer motor iyi derse çok yüksek ihtimal şanzımanda tork konvantörü denen bir parça var, o arıza yapmış olabilir. yaklaşık 3000 rpm'ye kadar motorun gücünü şanzımana bu parça kontrollü olarak aktarıyor. Arıza yaptığında düz yolda bir şekilde araç kalkıyor ama yokuşlarda hiç aktarmıyor haliyle Smile. Bu arıza varsa araç düz yolda da normalden zayıf hızlanması lazım (özellikle kalkışlarda). Tavsiyem tam otomatik vitesten iyi anlayan bir ustaya göstermeniz.


Aynen o şekilde düz yolda kalkışta kalkışı iyi ama hantal dik bir rampada hiç hareket etmiyor gazı sonuna kadar bassanda motor sadece döndürüyor ama hiç hareket etmiyor araç.Aracın motorunun bitik olması imkansız çünki daha 90.000 km de sanırım bu sorunu sizde yaşamışsınız "Tork Konvantörünü" değiştirdiğinizde sorun kalktımı ? Teşekkür ederim şimdiden :)

Evet o nazlı Peugeot pati çeker oldu Big smile Yanlız bu iş tuzlu bilginiz olsun. Bende tork konvantörü tamiri yapıldı, usta gayet ukala idi sorun çıkmaz diye ama maddi durumun iyi ise yeni konvantör al en iyisi.
Normalde tork konvantörü tamiri,şanzıman indirme parçalama toplama ve geri yerleştirme (bu işlemde belirli parçalar geri dönüşümsüz kırılıyor ondan ayrıca özel kit kullanılıyor),şanzıman yağı değişimi vs. 1500 civarı tuttu. Araç 2 gün onda kaldı. eğer tork konvantörünü tamir değil orjinalini alırsan üstüne yaklaşık 700-800 tl ekle Ouch işin iyiliği usta şanzımanı komple dağıttığı için başka sorun varsa orada şu parçaların ömrü dolmuş diye de söylüyor. Yanlız ankarada isen dikkat et çoğu şanzımancı peugeot şanzımanlarını düzeltemiyor düzgün, sonrasında sürekli sorun çıkıyor. Confused Benim yaptırdığım yeri peugeot servisindeki usta tavsiye etti ama herif burnundan kıl aldırmıyordu tek kuruşta indirim yapmadı Angry


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 10:48
Bilgileriniz yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim mustafa bey aracı binmek için almıştım ama sanırım binmeden satacağım bu kadar büyük sorunlarla karşılaşacağımı sanmazdım Göral dada bu probleme Şanzumanı açmamız gerek dediler.Bu aracımıda satıp bir daha bu marka asla almayacağım Japona devam 


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 11:06
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Bilgileriniz yardımlarınız için çok çok teşekkür ederim mustafa bey aracı binmek için almıştım ama sanırım binmeden satacağım bu kadar büyük sorunlarla karşılaşacağımı sanmazdım Göral dada bu probleme Şanzumanı açmamız gerek dediler.Bu aracımıda satıp bir daha bu marka asla almayacağım Japona devam 

Yanlız bu peugeot'a özgü bir sorun değil bunu baştan söyleyeyim Wink Klasik otomatik grubunda birçok araçta zamanla oluşabilmektedir. Tanıdığım bir arkadaşın honda civic otomatiğinde de aynı sorun oldu  Confused Eğer yeni aldıysanız aracı satıcı ile bir görüşün,hukuki yolları araştırın, en kötü karşı tarafın yüzüne hakkım haram ahirette iki yakandayım diyip içinizi rahatlatın Big smile Ama bence tamir ettirip bir süre peugeot keyfini yaşamaya çalışın Smile Çünkü 20bin tl civarında ikinci elde bu konforda araç yok gibi. Herkesin öve öve bitiremediği corolla ve focusları kullanan tanıdıklarımın ne saçma sorunlarla uğraştığını gördüm. Corolla ile yolda kalınmaz diyorlardı ama şahsen şehir içinde kaldık LOL. Aküden giden bir kablonun temassızlığı imiş olay ama gözümde o gün bitti japonlar.Olay esasen japon,fransız değil ilk kullanıcıların arabaya ne kadar baktığına bağlı. Şahsem babamın 15 yıl şahin kullandığı vakit arabanın çakı gibi yürüdüğünü bilirim çünkü gerçekten bakıyordu, elinde büyümüştü sanki kerata LOL
Son olarak ankarada ki peugeot servisleri şanzıman tamirlerini yine benim gittiğim usta gibi yerlere gönderiyorlar. Çözüm yolunu serviste değilde tam otomatik şanzıman ustalarına bir sordurun en iyisi.


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 15:25
Aracı 23.500 tl ye aldık ve lpg taktırmayı düşünüyorduk 25 bn tl şanzuman olucak 27 bn tl ye lpg li gelicek bir an önce aracı satıp kurtulmak bence en fazla corollayla yolda o şekilde kalırsınız kablo temassızlığından :) ama pejo şanzumandan 1500 tl lik masrafla yolda bırakıyor


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 16:14

kardeşim;sen aldığın ikinci el aracı kontrol ettirmeden aldıysan pejo napsın!

aracı pahalı almışsın bir,kontrol ettirmemişsin iki,otomatik şanjıman hakkında

bilgin yok üç.yukarda da bi arkadaşın dediği gibi bu şanjımanlar birçok markada

kullanılıyor yani tork konvertörü birçok otomatik araçta var.sen bu kafayla gittin

corolla aldın ya onunda konvertörü arızalıysa corolladamı kötü olacak?

   öncelikle ikinci el (hele otomatikse) araç alırken servisinden,yoksa güvendiğin

bir tamirciden araç hakkında bilgi al gerekirse aracı teste sok.gözü kapalı araç alırsan

sonu bu olur...

 not;bunları,''aracı alır almaz başıma geldi''dediğin için yazdım,belki biraz sert

oldu ama dost acı söyler,kal sğlıcakla...



-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 17:05
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

kardeşim;sen aldığın ikinci el aracı kontrol ettirmeden aldıysan pejo napsın!

aracı pahalı almışsın bir,kontrol ettirmemişsin iki,otomatik şanjıman hakkında

bilgin yok üç.yukarda da bi arkadaşın dediği gibi bu şanjımanlar birçok markada

kullanılıyor yani tork konvertörü birçok otomatik araçta var.sen bu kafayla gittin

corolla aldın ya onunda konvertörü arızalıysa corolladamı kötü olacak?

   öncelikle ikinci el (hele otomatikse) araç alırken servisinden,yoksa güvendiğin

bir tamirciden araç hakkında bilgi al gerekirse aracı teste sok.gözü kapalı araç alırsan

sonu bu olur...

 not;bunları,''aracı alır almaz başıma geldi''dediğin için yazdım,belki biraz sert

oldu ama dost acı söyler,kal sğlıcakla...


Dostum sakin ol Wink
Normalde aracı komputeste soktun mu, testi yapan kişi otomatiklere yokuş kalkış testi uyguluyor. Motor testinde zayıflığada neden oluyor. Oradada ortaya çıkardı normalde. Herhangi bir ekpertiz raporu alsaydınız keşke. 


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 20:32
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Arkadaşlar aracım benzinli 110 hp otomatik 5 defa söledim dik bir yokuşta durunca resmen hiç kalkmıyor stop edicek gibi diil hiç bir hareket yapmıyor sadece motor çalışıyor ama gitmiyor

imzanda aracının modelini yakıtını vs belirtmezsen en az 50 kere daha söylemek zorunda kalabilirsin.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 31 Temmuz 2012 Saat 22:17
Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

kardeşim;sen aldığın ikinci el aracı kontrol ettirmeden aldıysan pejo napsın!

aracı pahalı almışsın bir,kontrol ettirmemişsin iki,otomatik şanjıman hakkında

bilgin yok üç.yukarda da bi arkadaşın dediği gibi bu şanjımanlar birçok markada

kullanılıyor yani tork konvertörü birçok otomatik araçta var.sen bu kafayla gittin

corolla aldın ya onunda konvertörü arızalıysa corolladamı kötü olacak?

   öncelikle ikinci el (hele otomatikse) araç alırken servisinden,yoksa güvendiğin

bir tamirciden araç hakkında bilgi al gerekirse aracı teste sok.gözü kapalı araç alırsan

sonu bu olur...

 not;bunları,''aracı alır almaz başıma geldi''dediğin için yazdım,belki biraz sert

oldu ama dost acı söyler,kal sğlıcakla...



Gözü kapalı almadım aracımı önce kapota ustama götürdüm daha sonra pejocu bir ustaya ve daha sonra otomatik şanzumancı bir usta denedi hepside çok beğendi aracı.Kesinlikle bu şekilde araba almadım almam.Bugun aracı aldığım kişiyi aradım kendisi aracı sattığında böle bir problem olmadığını idda ediyor.Ve parayı krediye yatırdığını söylüyor ve eğer sorun tork konvektörü ise yaptırmanın yarısını karşılayacağını söledi.Aracı pahalı almışssın dedin 23.500 e aldım ve aracın piyasası 25-26 civarı "XT PREMİUM"Yani fyull olan makyajlı kasası ve otomatik.Kendi aracım Renult Mégane 1(2004) 80.000 km de Renault'un yaptığı en sorunsuz araçalrdandır ama oda yordu artık beni severek bindiğim fransız araçlarından cidden soğudum.307 den önce 2004 Jazz ım vardı ve otomatik 157.000 km de sorunsuz bir araçtı fransızda 20 araçta sorun yaşarsın Japonda sadece 1 araçta olur.


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 01 Ağustos 2012 Saat 15:50
Orjinalini yazan: Mustafa Can Mustafa Can Yazdı:

Orjinalini yazan: tolga35 tolga35 Yazdı:

kardeşim;sen aldığın ikinci el aracı kontrol ettirmeden aldıysan pejo napsın!

aracı pahalı almışsın bir,kontrol ettirmemişsin iki,otomatik şanjıman hakkında

bilgin yok üç.yukarda da bi arkadaşın dediği gibi bu şanjımanlar birçok markada

kullanılıyor yani tork konvertörü birçok otomatik araçta var.sen bu kafayla gittin

corolla aldın ya onunda konvertörü arızalıysa corolladamı kötü olacak?

   öncelikle ikinci el (hele otomatikse) araç alırken servisinden,yoksa güvendiğin

bir tamirciden araç hakkında bilgi al gerekirse aracı teste sok.gözü kapalı araç alırsan

sonu bu olur...

 not;bunları,''aracı alır almaz başıma geldi''dediğin için yazdım,belki biraz sert

oldu ama dost acı söyler,kal sğlıcakla...



Gözü kapalı almadım aracımı önce kapota ustama götürdüm daha sonra pejocu bir ustaya ve daha sonra otomatik şanzumancı bir usta denedi hepside çok beğendi aracı.Kesinlikle bu şekilde araba almadım almam.Bugun aracı aldığım kişiyi aradım kendisi aracı sattığında böle bir problem olmadığını idda ediyor.Ve parayı krediye yatırdığını söylüyor ve eğer sorun tork konvektörü ise yaptırmanın yarısını karşılayacağını söledi.Aracı pahalı almışssın dedin 23.500 e aldım ve aracın piyasası 25-26 civarı "XT PREMİUM"Yani fyull olan makyajlı kasası ve otomatik.Kendi aracım Renult Mégane 1(2004) 80.000 km de Renault'un yaptığı en sorunsuz araçalrdandır ama oda yordu artık beni severek bindiğim fransız araçlarından cidden soğudum.307 den önce 2004 Jazz ım vardı ve otomatik 157.000 km de sorunsuz bir araçtı fransızda 20 araçta sorun yaşarsın Japonda sadece 1 araçta olur.

Bence git yaptır sonra paranın iki katına bana patladı de Big smile böylece masraftan kurtulmuş olursun Big smile


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Ağustos 2012 Saat 15:58
307 hemde otomatik, sürekli sorun sürekli sorun. ben çok çektim 9 ay dayanabildim araca. ama ben pejoyu sevmediğimden değil 308 alıcakken satış temsilcisinin uyuzluğuna kızarak pejodan vazgeçtim.hoş sattığım 307yide adam etmiştim pek çok parçasını değiştirdim ama lanet bi sesi kesmeyi beceremediler , en son gitti derken sonra tekrardan çıkıp ustanın ukala bi şekilde 1500 tl ye yakın para harcadıktan sonra "klima kompresöründen olabilir onuda değişelm" demesiyle aracı satmaya karar verdim ve 2 gün içinde sattım. satarkende söledim bundan satıyorum diye. pejo belki arıza çıkarır nazlıdır falan ama ondaki keyf ben hiç bir araçta alamıyorum. şimdi astram var ama bana 307deki zevkin yarısını bile vermedi dha. toyotaya bindim otomatik toyota auris ile 307 arasında dağlar kadar fark var. aracınızın tork konventörünü yaptırın. mümkünse sıfır parça ile değiştirin. sonra spor moda alıp bi gezin bakalım ne hissedeceksiniz:)


Mesajı Yazan: Mustafa Can
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2012 Saat 10:29
Aslında fransız japon alman diye ayırmayı hiç sevmem kesinlikle her marka kendine göre araçlar üretir.Açıkcası hepimiz biliyoruz fransız sorunları bende kendi aracım Mégane den biliyorum.Evet belki donanım olarak geç kaldılar japonlar ama cidden sorunsuz araçlar ve sağlamdır Hala o efsane olan 97 model corolla lar 700-800 bin km olduğunu görüyoruz ve fiyatlarından taviz vermiyorlar.Pejo yu düşünmeden aldım ama bu kadar sorun çıkaracağını bilmezdim araştırdıklarım milletin yaşadığı sorunlar korkuttu aracımı satmayı düşünüyorum.Yada cumartesi günü şanzumancıya gidip fiyat araştırıcam biraz sizce aracımı 24.500 tl ye satabilirmiyim :)


Mesajı Yazan: vedat ömer
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2012 Saat 11:06
eksozlara bak eksozlar tıkalı ola bilir içi dağılıyor ama fark edilmiyor. değiştirecek olursanda orjinal eksoz takmak gerek. matay aynı fransız gibi o da 280. tl. mal oluyor.


Mesajı Yazan: ozgurbeyaz
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2012 Saat 12:59
Rampada kalma sorunu benim aracımda da var. ayrıca rolantide giderken bir tuhaf. 
Prk sensöründe de sorun vardı ama Bosh serviste 10-15 tl gibi bi paraya yaptırdım.
Sorun çözülürse mutlaka haber verin.
geçmiş olsun.


Mesajı Yazan: tolga35
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2012 Saat 21:26

nakka kardeşimin dediği gibi,pejonun keyfi başkadır,lakin iyisini

bulmak gerekir.her aracın kötüsü baş ağrıtır benim demek istediğim bu.

Not:aracını 2004 gibi okumuşum fiyat 2006'ya göre iyi,pardon...



-------------
2004 peugeot 307 XT BVA Tiptronic devilred zavoli lpg


Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2012 Saat 00:40
Bu konuda araç sahibi ne yaptı aracı satılığa mı çıkardı yoksa kullanmaya devam mı Smile
Merakla bekliyorum Smile


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2012 Saat 02:20
307 değişik bir araç,salıvermez kolay kolay..
Araç bakıyorum şu sıralar,değişik tipte,sınıfta,motorda araçlar denedim.307 yine bir başka geldi



Mesajı Yazan: mustafah
Mesaj Tarihi: 10 Ağustos 2012 Saat 11:15
Orjinalini yazan: laedri laedri Yazdı:

307 değişik bir araç,salıvermez kolay kolay..
Araç bakıyorum şu sıralar,değişik tipte,sınıfta,motorda araçlar denedim.307 yine bir başka geldi


Türkiye elektronik aksamı bol olan araçlar sevilmiyor Smile mesela benim kırıkkalede millet brodway'e haşa tapıyor Tongue herşey mekanik parça ucuz diye Wink hiç klimadır,konfordur diyen yok Smile 307'nin temizi cidden keyiflidir.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net