Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 yere alçaltma

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=2389
Tarih: 10 Temmuz 2025 Saat 17:03
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 yere alçaltma
Mesajı Yazan: Guests
Konu: 307 yere alçaltma
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 02:05
307 yi nasıl yere alçaltabilirim bana ne kadara patlar



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 02:47
ne tür ve ne marka yay önerirsiniz fiyatları ne kadardır


Mesajı Yazan: KiLL4You
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 03:29
ben 206 ya 5 cm eibach yay aldım gayette memnunum.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 03:50
ben eibach öneririm 5 cm lik.300 ytl civarındaydı bildiğim


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 04:08
kestrmede ne yaparsan yap


Mesajı Yazan: MirakGTI
Mesaj Tarihi: 28 Eylül 2008 Saat 10:33
namıstaın de coılover yap bence


Mesajı Yazan: pug307
Mesaj Tarihi: 08 Ekim 2008 Saat 10:50
Orjinalini yazan: casanova casanova Yazdı:

kestrmede ne yaparsan yap
 
mrb casanova neden kestirme dediniz bilgi alabilirmiyim ?


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Ekim 2008 Saat 10:55
Orjinalini yazan: pug307 pug307 Yazdı:

Orjinalini yazan: casanova casanova Yazdı:

kestrmede ne yaparsan yap
 
mrb casanova neden kestirme dediniz bilgi alabilirmiyim ?


Cunku yayları kestirmek için ısıtlılması gerekiyor ısıl işlem de ham madddenın alaşım degerlerını olumsuz yonde etkiliyor sonucta kas yapayım derken goz cıkarmakta var

Şahsi tavsiyem K&W yönündedir


Mesajı Yazan: hasimayaz
Mesaj Tarihi: 08 Ekim 2008 Saat 10:59
Orjinalini yazan: pug307 pug307 Yazdı:

Orjinalini yazan: casanova casanova Yazdı:

kestrmede ne yaparsan yap
 
mrb casanova neden kestirme dediniz bilgi alabilirmiyim ?
 
Sık kullanılan 4 tane yöntem vardır.
 
1. Helezonların belirli bir noktadan kesilmesi. Aracın belirli bir ivme ve mesafede yaylanmaya ihtiyacı  vardır. yay kesilirse aracın darbeye etkisi artar.. Araç darbeleri yutamaz bir hal alır.. Dolayısıyla bir müddet sonra salıncak, rot başı veya amortisör takozlarını linize almanız işten bile değil.
 
2. Yayın Sıkıştırılıp ısıtılmasıyla küçültülmesidir. aynı miktarda hammaddeye sahip yay daha küçük bir alana sıkışacak ve kestirme ile aynı risklere sahiptir.
 
3. Spor yay.. Özel kimyasala sahip bu yay tipleri daha kısa mesafede orjinal yaylara yakın darbe yutma etkisini sağlar
 
4. Coil over .. Özel ayar mekanizması sayesinde istediğiniz kadar aracınızı düşürebilirsiniz. Pahalı bir yöntemdir.. 


Mesajı Yazan: pug307
Mesaj Tarihi: 08 Ekim 2008 Saat 11:00
ben bu işlemi yaptıralı 4 ay oldu yani orj. yaylarını kestirdim , hafif çukurlarda bile çok vuruyor tabi pişman olmadımda değil yay almadığım için.


Mesajı Yazan: Saro
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2008 Saat 01:31
eıbach yay al derim eğer iyi düşmesini istysn 5 eğer ideal ve hoş durusn diyosan 3.5 fakat sürünmek istysn coıl


Mesajı Yazan: Musti-Gti
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2008 Saat 09:11
3.5-5-6 cm kolay kolay düşmez he dersen 6 + amantisör , Olabilir.

Fakat 307de düşme problemi war.Coiloverle istedigin kıvama getirebilirsin.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net