Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

ŞANZIMAN PROBLEMİ

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=23232
Tarih: 04 Ağustos 2025 Saat 04:56
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: ŞANZIMAN PROBLEMİ
Mesajı Yazan: volkanozkan
Konu: ŞANZIMAN PROBLEMİ
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 14:46
ARKADAŞLAR MERHABA. BEND 307 SW TRİP VAR. EV VE İŞYERİ ARASI 40km. NORMAL ŞEKİLDE ÇALIŞAN ŞANZIMAN YÜKSEK HIZ A (130-140) ÇIKTIKTAN SONRA, ŞEHİR İÇİNE GİRDİĞİMDE 4500-5000 DEVİR İ GÖRÜNCE VİTES DEĞİŞİMİ OLUYOR. BAZEN 6000 LERE KADAR ÇIKIYOR. BANA BU KONUDA NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: turbo27
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 14:50
arac trıptonıc galıba, debrıyaja basma vazıfesı gören elektrılı motorun arızasından kaynaklanıyor..ısınınca yapar genelde...

-------------
yaptıgın işi teslım ederken, kafanda ufacık bı suphe varsa bıle, emin ol, o iş olmamıstır...


Mesajı Yazan: SserkanT
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 15:04
sanırım al4 tipi şanzımanların genel sorunu, yağın çok ısınması, yağ basıncının düşmesi, fren müşürü, fren bantları yada selonid valflerin görevini yerine getirememesinden kaynaklanıyor olabilir. bu konu ile ilgili forumda bolca  konu var

-------------
307 1.6i otm. XT Premium BVA


Mesajı Yazan: toga406
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2012 Saat 10:12
yağın çok ısınmasının sebeplerini ve çözümünü sıralayacak babayiğit aranıyor.


Mesajı Yazan: GiTaRRa
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2012 Saat 00:19
dostum sorunun umarım çözülür ancak büyük yazıyla değil küçük yazıyla yazman gerek..


-------------
      Peugeot 106 XR..
1 saat yürüsem 5 km bu sirada 2 sigara içsem 75 kuruş,75 bölü 5 desek km de 15 kuruş yakiyorum PuG gibi adamım.:)
          KONYA


Mesajı Yazan: CEM1984
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2012 Saat 00:20
BU 307NE SORUNLU ARABA YAHU SATIN GİTSİN ...


Mesajı Yazan: toga406
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2012 Saat 10:50
sat sat sat ugraqsma hiç biri biter biri başlar


Mesajı Yazan: ismail özdemir
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2012 Saat 13:24
307 değil abi pejolar böyle diğer araçların formlarınada giriyorum adamlar yok teyp çalışmıyo yok far patladı yok bilmem ne bizimkiler şanzıman motor vs... hakkaten sıkıntılı ya

-------------
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)


Mesajı Yazan: toga406
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2012 Saat 13:42
pejoda ha bire al4 veya şanzıman veya elektonik sorunları off dedirten cinsten yani


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2012 Saat 16:32
:) bitmiyor değilmi ama ben buna çare bulacam hele bi ankaraya geleyim:)


Mesajı Yazan: GANDALF
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2012 Saat 21:04
beyler bu çok ama çok basit fren müşürünü değiştir tüm sorunun çözülecek ve bana dua edeceksin sadece 20 25 tl masrafla bu durmun cözülür

-------------
2006 sw 1.6 16 valf otomatik


Mesajı Yazan: GANDALF
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2012 Saat 21:06
Orjinalini yazan: volkanozkan volkanozkan Yazdı:

ARKADAŞLAR MERHABA. BEND 307 SW TRİP VAR. EV VE İŞYERİ ARASI 40km. NORMAL ŞEKİLDE ÇALIŞAN ŞANZIMAN YÜKSEK HIZ A (130-140) ÇIKTIKTAN SONRA, ŞEHİR İÇİNE GİRDİĞİMDE 4500-5000 DEVİR İ GÖRÜNCE VİTES DEĞİŞİMİ OLUYOR. BAZEN 6000 LERE KADAR ÇIKIYOR. BANA BU KONUDA NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM.
beyler bu çok ama çok basit fren müşürünü değiştir tüm sorunun çözülecek ve bana dua edeceksin sadece 20 25 tl masrafla bu durmun cözülür
 
 


-------------
2006 sw 1.6 16 valf otomatik


Mesajı Yazan: serkan206
Mesaj Tarihi: 10 Haziran 2012 Saat 23:57
sayın toga406 (deneyimli üye)
''sat sat sat ugraqsma hiç biri biter biri başlar''

 alana yazık değil mi :)



Mesajı Yazan: fTh206
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 00:13
Bence arızalar kullanıcaya göre değişiyo benim aracımda triptonik vites 3 senedir 1 kere arıza çıkardı oda selenoidlerden bir dahada arıza falan çıkarmadı hem ona bakarsanız otomatik vites araçların tüm markaları sorunlu

-------------
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK


Mesajı Yazan: toga406
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 09:46
Serkan 206 haklısın alana yazık gerçekten. ama bu kronik masraflar bitmek bilmiyor. hani maksadım birilerini kazıklayın demek değil olamaz. alan da zaten baktırsın ona göre alsın.
yoksa kul hakkına girer. ama bu pejo ya gülü sevip dikenine katlanacaksın yada satacaksın.
3. bir şık daha var. ayırırsın hurdaya parçalarını verirsin parçacıya
seçmek sana kalmış
ben satsat derken aman birilerini kazıkla anlamayasın sonra....


Mesajı Yazan: foresteng.
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 10:11
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

beyler bu çok ama çok basit fren müşürünü değiştir tüm sorunun çözülecek ve bana dua edeceksin sadece 20 25 tl masrafla bu durmun cözülür
Ben değiştirdim, ama çözülmedi... Servise gittim, bilgisayara bağladılar vs. vs. ye baktılar (Aktif iriyıl/İstanbul) hiç bir sorun yok, hatta gördüğümüz en sorunsuz ve temiz araç dediler (?).. Vites değişimleri 3000-3700 d/d arasında yapabilir miş, sadece güncellemeye bakmayı unutmuşlar o kadar ...


-------------
2006/206 Feline OV 1,4 (benzinli)
Kapkara


Mesajı Yazan: toga406
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 11:37
valla benim araç ta serbvise gidince tüm bonusları topluyor sanzuman on numara diyorlar sorun yok diyorlar
ama yağ ısınınca sapıtmasına çözüm bulamıyorlar
sadece yorum yağ sogutucularını değiştirelim(garantisi yok)
selenoidler vsvs
olur mu böyle deneme yanılma yöntemi günümüzde
ahh al4 ah


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 13:54
allaha şükür 3 ay oldu 3. 206 mı alalı motor yada şanzıman sorunu yaşamadım. Ufak tefek şeyler oldu devir daim kütüğü, Gergi bilyası ateşleme bobini vs. motor ve yürüyenden sıkıntı yaşamadım. Genelde Peugeot için yürüyeni çabuk bozulur derler tabi dikkat meselesi haldır haldır çukurlara girmem setlerden 60-100 kmh geçmem.

Peugeot'a devam :)

-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: fTh206
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 17:08
Orjinalini yazan: 206_XS 206_XS Yazdı:

allaha şükür 3 ay oldu 3. 206 mı alalı motor yada şanzıman sorunu yaşamadım. Ufak tefek şeyler oldu devir daim kütüğü, Gergi bilyası ateşleme bobini vs. motor ve yürüyenden sıkıntı yaşamadım. Genelde Peugeot için yürüyeni çabuk bozulur derler tabi dikkat meselesi haldır haldır çukurlara girmem setlerden 60-100 kmh geçmem.

Peugeot'a devam :)
Aynen kardeşim peugeot'a devam bende satarsam tekrar peugeot alcam hiç ama hiç pişman olmadım Big smile


-------------
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK


Mesajı Yazan: berk2309
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 17:35
hocam bunun  sebebı bendede oluyodu sanzıman cok ısındıgında trıptonık  ya  selenoıdler ya yag cok ısındıgı ıcın ozellıgını kaybedıyo yada hıdrolık blok bunu fren musuryle cozemezsın

-------------
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!


Mesajı Yazan: serkan206
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2012 Saat 18:57
şu 206 nın şekli kaçtane arabada var? bi iki masade makyaj, 4 tane jant bitti :)
bu paraya yok başka markalarda bu şıklık.
nazar degmesin kimsenin 206sına  maasallah...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net