| 307 ÇEKİŞ PROBLEMİ
 
 Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
 Kategori:  PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
 Forum Adı:  307
 Forum Tanımlaması:  Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı Otomobili ödülü almıştır
 URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=23134
 Tarih: 31 Ekim 2025 Saat 18:52
 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
 
 
 Konu: 307 ÇEKİŞ PROBLEMİ
 Mesajı Yazan: 307
 Konu: 307 ÇEKİŞ PROBLEMİ
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 12:14
 
 
        
          | MERHABA ARKADAŞLAR 307 1.6 HDİ 110 LUK ARACIM VAR. TRİGER SETİ - DEBRİYAJ SETİ YENİ DEĞİŞTİ VE YAĞ BAKIMI YENİ YAPILDI. BÜTÜN FİLTRELERİ DEĞİŞTİ. FAKAT BU BAKIMLARDAN SONRA TURBODAN SES GELMEYE BAŞLADI YAKLAŞIK 2000 KM SONRA ARACIM ÇEKİŞTEN İYİCE DÜŞTÜ . NORMALDE DÜZ YOLDA 180-190 ÇOK RAHAT GÖRÜYORKEN ŞİMDİ 150-160 TA KALIYOR. ANCAK RAMPA AŞAĞI GİDERKEN 190-200 GİBİ HIZLARA ÇIKIYOR VE İVMELENMESİ ÇOK YAVAŞ.  HERHANGİ BİR ARIZA LAMBASI YAKMADI. TURBODA SADECE  2000 DEVİRE ÇIKIŞLARDA VE 2000 DEVİRDEN İNİŞLERDE HAFİF BİR ISLIK SESİ VERİYOR ONUN DIŞINDA BİR SES YOK. BU ÇEKİŞ KAYBI DİREKT OLARAK TURBOYLANMI ALAKALIDIR??? |  
 
 Cevaplar:
 Mesajı Yazan: turbo27
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 13:18
 
 
        
          | Turbodan kaynaklanma ıhtımali yüksek,bıçaklar sıkışma yapıyor,ötme sesi 2 durumda oluşur,emme yada egsoz pervanesi hasar alınca,yada boşluktan dolayı pervanelerınyalpalı dönüşü balansını bozar.. |  
 Mesajı Yazan: 307
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 13:35
 
 
        
          | peki bunun tamiri sağlıklımı? eğer mümkün ve sağlıklıysa nerde yaptırabilirim istanblda? maliyeti ne olur? birde servisle görüştüğümde orjinal turbo için 5500 tl dediler birde yine pejonun ürettiği varmış onada 2000 tl dediler fakat fark ve sağlık açısında bi açıklama yapamadılar. ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.. |  
 Mesajı Yazan: SserkanT
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 14:23
 
 
        
          | Turbodan yana sıkıntı yaşayan en çok bilinçsiz kullanım ve çok kilometreden dolayı ticari taksi sahipleridir.Tamir yada revize edilen turboların aynı sorunları tekrarladıklarını duymuştum.Sorun kesinlikle turbodan kaynaklanıyorsa;  Sıfır  almak tabiiki maddi olanakları zorlayacaktır onun yerine az kilometre yapmış kazalı araçlardan temiz çıkma bulabilirsen daha mantıklı olur diye düşünüyorum. 
 -------------
 307 1.6i otm. XT Premium BVA
 |  
 Mesajı Yazan: istanbullu_3886
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 15:35
 
 
        
          | turbo fitatı okadar yok kardeşim google amcaya güven turbo yaz garret marka turbonun türkiye dispirütöru kesinlikle revizyonlu turbo satmıyolar diye biliyorum fiyatıda oldukça uygun 
 -------------
 nissan qashqai 2013 model 1.5 dci
 |  
 Mesajı Yazan: istanbullu_3886
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 15:36
 
 
        
          | reklam yapmak istemedim özür diliyorum fakat serviste verilen fiyatı duyunca birden galyana geldim yöneticilerimden tekrar özr dilerim 
 -------------
 nissan qashqai 2013 model 1.5 dci
 |  
 Mesajı Yazan: kuzu
 Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 17:00
 
 
        
          | arkadaşım aracınızın debriyajını değiştirmek için motorun arka kısmında turbonun hava tüpü var ve debriyajı sökmek için o parçanın sökülmesi gerekiyor tekrar montaj esnasında hava tüpüne gelen borular yerinden çıktıysa veya turbo elektrovanasına gelen borular çıktıysa aracınızda çekiş olmaz hava tüpüne gelen boruları kontrol ettirmenizde fayda var saygılar.. 
 -------------
 HAKANKUZU
 |  
 
 |