Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

ARKADAŞLAR NE OLUR YARDMCI OLUN BANA

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=23128
Tarih: 12 Mayıs 2024 Saat 18:05
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: ARKADAŞLAR NE OLUR YARDMCI OLUN BANA
Mesajı Yazan: koruclu
Konu: ARKADAŞLAR NE OLUR YARDMCI OLUN BANA
Mesaj Tarihi: 20 Mayıs 2012 Saat 23:47
ARKADAŞLAR NBENM ARABAM PEJO 307 2004 MODEL DİZEL:
 ARABAMIN YAKITINI SÜREKLİ SHELLDEN ALIRIM İKİ HAFTA ÖNCE FARKLI BİR İSTASYONDAN ALDIM VE ARABAMIN ÇEKİŞİ SIFIRA İNDİ SANAYİYE GİTTİĞİMDE BANA DEPOMUN TEMİZLENDİ FİLİTRE DEĞİŞTİRİLDİ ÇEKİŞİN DÜZELMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ USTA MAALESEF TEKRAR AYNI SORUN TEKRAR DEVAM SONRA BAŞKA USTAYA GİTTİĞİMDE HAVA AKIŞININDA DEĞİŞMESİ GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER ONUDA DEĞİŞTRDİM VE SORUN HALEN DEVAM EDİYOR
   HER FARKLI BİR USTAYA GİTTİĞİMDE BANA FARKLI FARKLI MASRAFLAR ÇIKARIYOR VE SORUNUM HALOLMUYOR.  BU İŞTEN ANLAYAN USTA ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN YARDIMCI OLABİLİRMİSNZ. BAZILARIDA ENJEKTÖR FALAN DİYOR TAMİRE GÖTÜRMEYE KORKAR OLDUM ARTIK.MAZOT DEPOSU MÜŞİRİ DİYENDE VAR...
    YAROMLARINIZI BEKLİYORUMM..



Cevaplar:
Mesajı Yazan: toGah
Mesaj Tarihi: 20 Mayıs 2012 Saat 23:49
turboya baktırdınız mı basmıyormu acaba.

-------------
2004 - 307 1.6 Technoplus


Mesajı Yazan: teoman_40
Mesaj Tarihi: 20 Mayıs 2012 Saat 23:54
turbodan olma ihtimali var,bakıtın derim...

-------------
Neyleyim köşkü neyleyim sarayı ,içinde salınan yar olmayınca...


Mesajı Yazan: yiğit4516
Mesaj Tarihi: 20 Mayıs 2012 Saat 23:58
enjektörlerden olabilir mi?


Mesajı Yazan: cerci07
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:00
asiri bir guc kaybi varsa turbodan olabilir



-------------


Mesajı Yazan: lew40
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:02
buyuk ihtimalle enjektorler arkadasım onları bi kontrol ettir turbon calısıodur buyuk ihtimalle ...


Mesajı Yazan: koruclu
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:03
ÖZELLİKLE RAMPALARDA ARABA ÇOK DÜŞÜYOR VE YAKIT SARFIYATI DA FAZLADIR.TURBODAN OLABİLİR SLIK SESİ GELİYOR GAZI FAZLA BASTIĞIMDA ISLIK KESİLİYOR


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:31
turbo veya enjektör olabilir

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:34
arkadaşım büyük geçmiş olsun yaşadıgın şey öyle mazot degiştirip devap edecegin bişe degil bence eger mazotta su falan varsa yakıt sistemin komple degişmesi gerekiyor pis mazot talaşlanma yapabiliyor bu yüzden yakıt istemiyle ilgili depo dahil demizleme kurtarmıyor degişmesi şart randıman için oda bayagı maliyetli iş allah yardımcın olsun

-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: istanbullu_3886
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 00:37
o mazotu aldıgın istasyonun fişi faturası varmı elinde eger varsa servisten arızanın pis mazot la ilgili oldugunu ispatlayan bir raporla önce istasyona git masraflarını karsılamalarını iste eger karşılamazsa mahkemeye başvur karsılamaları lazım ben olsam öyle yaparım

-------------
nissan qashqai 2013 model 1.5 dci


Mesajı Yazan: snow
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 08:31
bendede birzamanlar reno seymbol vardı dizel .farkında olmadan yagsız bırakmışım aracı hemen takviye yaptım ama turbosu pervanesi yanmış çekiş öyle düştükü hiç sormayın tatlı yokuşlarda bile 1.vitesle gidiyordum çekmiyordu .çekişim çok düşmüştü.usta böyle daha fazla kullanırsam turbo devreye girmediginden motora direk yükleniyor.motoru yakarsın dedi.hemen turboyu yaptırdım maliyyet orjinal turbo deyişim 1500--1850 tl arası sanayide turbocuda 750 tl ye bitirdik.geçmiş olsun.

-------------
peugeot 307 pre.benzin-milan lpg 2004


Mesajı Yazan: toGah
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 09:53
önclikl işin ehli bir usta bulmanı tavsiye ederim, kasaplara gittikçe seni doğrarlar başka bir sorun vardır.  turboda değiştirirsin enjektörde dğiştirirsin ama çözüm bulamazsın sonrasında giden paraların olur..

bence turbodan.. sağlam bir turbo cu bul baktır. hatta 1-2 turbocu gez. pjo servisi değil. 

turbocu bul


-------------
2004 - 307 1.6 Technoplus


Mesajı Yazan: onur3434
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 16:24
bence enjektörlerden. kalitesiz mazot enjetörleri bozuyor performassı düşüyor yakıt fazlalasıyor..

-------------
206 Feline - 1,4 HDI 70HP
      Şeytan Kırmızısı
      16" Pejo GTI Jant


Mesajı Yazan: kuzu
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 16:53
307 1.4 hdi 1.viteste çok zor kalkıyorsa 2.viteste de hiç çekiş yoksa katalizörü tıkanmış olabilir.1-4 hdi lerin hastalığı eğer yokuşta özellikle 2500 devir 3000 devir arasında çok şakırdama varsa enjektörlerde problem olabilir...

-------------
HAKANKUZU


Mesajı Yazan: Lion46
Mesaj Tarihi: 21 Mayıs 2012 Saat 17:03
Aracınızı pp2000 olan bir serviste kontrol ettirip ortaya çıkan arıza koduna göre bir çözüm bulmanızı tavsiye ederim.

-------------
2009 Peugeot 308 Vti tiptronic 120 hp ''inci siyah'' Prins Vsi 2 Lpg Kiti


Mesajı Yazan: pug61
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 00:07
arkadaşım benım yakın dostumda da vardı aynı sıkıntı 307 1,4 hdi 2004 model araç araç 120 yi geçmiyodu sorun hava debimetresinde çıktı onada bi baktır derim.Turbo olsa araç rolantidede sarsıntı yapar


Mesajı Yazan: turbo27
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 01:23
baska yerden mazot aldıktan sonra hemen cekısın dustugunden emınmısınız? eger emınsenız yakıt enjektör memesını yada valfını bozmus olabılır,enjektöre pislik gelmısse aracınız rölantıde dengesız calısır buna dıkkat edın,rolantıdeyken yavas yavas 3000 devıre kadar gaz verın, gözünüz devır saatınde olsun bu gaz verıste bellı bır devırde anlık takılma yada atlama yapıyormu?bunlara dıkkat,egerkı yakıttan değilde tesaduf olarak arac cekısten dusmusse bır cok sebep aranır,fakat hava akıs metre değişti dıyorsunuz,hava akısını es gecıyorum,turbo hortumunu kontrol ettırın kacak  olabılır,hava fıltresı  tıkalı olabılır,katalızör dolmus tıkanmıs olabılır,mazot fıltresı tıkanmıs olabılır,duman atma varmı aracınızda sıyah yada beyaz, bunları kontrol edın, sonra yıne yardımcı olmaya calısırız formdakı arkadaslarla beraber...


Mesajı Yazan: osman_bora
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2012 Saat 11:25

shell v power gtl diesel den şaşmayın arkadaşlar bende peugeot 406 2.0 dizel var sürekli opetten alıyordum shell v-power diesl gtl araştırdım kullandım motorun sesi değişiti daha yumuşak,çekişte bişey fark etmedim,km daha fazla gidiyor,benim ustamında dediği gibi sakın FULL benzin istasyonundan yakıt almayın ..

Arkadaşım çekişten düşmesi büyük ihtimalle turbodandır ama arkadaşların yazdığı gibi bir sürü sebebi olabilir ama turbo27 nın yorumunu dikkate al derim.olayı çözünce yazarsan sevinirim z


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2012 Saat 11:26
turbo hortumunu kontrol ettirin 

-------------
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black


Mesajı Yazan: mehmet6667
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2012 Saat 13:49
kesin turbodandır..



Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2012 Saat 14:19
Turbo hortumunda iğne ucu kadar bile delik olsa araba çekişten düşer ve yürümez.Bence ilk iş hortumundan bir başlayın.Olmadı diğer şeçenekleri gözden geçirin.

-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: muratoner
Mesaj Tarihi: 28 Mayıs 2012 Saat 17:44
  Kuzu nikli arkadaşıma katılıyorum.Başka yerden aldığın mazotla alaksı yok.O bir rastlantı bence.Aracının katalizatörünü kontrol ettir.Benimde başıma geldiği için biliyorum.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net