"antipollution fault" hatası...
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=20997
Tarih: 18 Temmuz 2025 Saat 13:33 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: "antipollution fault" hatası...
Mesajı Yazan: Dostum
Konu: "antipollution fault" hatası...
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 00:45
merhaba...307 1.6 hdi aracımı akşam hava 7-8 derecede iken aracı çalıştırıp 50 metre ilerde kırmzı ışıkta bekledim...kaldıştan hemn sonra "antipollution fault" yazısı ve araç göstergesinde "vana" şekli çıktı...yaklaşın 5 km gittim arıza lambası hala sönmedi...aracın çekişinde ,hızlanmasında herhangi bir düşüklük yok...yalnız aracı ş.içinde devirsiz kullanıyorum 2000 devirin altında bu olumsuz etkili olur mu...acaba arıza nedir...
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Alicilik
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 00:47
Geçen sabah ilk çalıştırdığımda bana da aynı uyarıyı verdi ama stop edip tekrar çalıştırdım düzeldi.
|
Mesajı Yazan: acd org
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 01:14
o yazı kendigiliginden bir iki gune soner arabayı ceyrek depo altında kulanıyomusun genelde ? banada oldu bir kac hafta sonra pompa arıza yaptı bende degiştirdim rolantıdeyken sağ arkadan ses geliyordu cok hafif bi ses pompadan... bide kontagı cevirdiginizde aracı calıstırmadan arac pompası benzin cekerken aşırı ses cıkartıyosa benzin bompası gidicidir bilginiz olsun verilen hata bir kac seyden yapar 2 3 gune sonmez ise bir servise gidin derim...
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 10:49
başka forumlarda aynı sorunn için çok farklı şeyler söylemişler..mesala,eksoz sensörü bozuk olabilir gibi...
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 10:50
bu arada araba çeyrek depoda idi...
|
Mesajı Yazan: erkerd5429
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 16:44
benim arabamda aynı ışık emme manifoltu basınç sensörü arızası olarak çıkıyor ama benim araba tüplü
------------- 2003 1,6 xr benzin/lpg 54 tk 977 0 Rh (+) pozitif
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 21:57
Selam Arkadaşlar...Bugün,aracımdaki "antipollution fault" hatası ve göstergedeki vana şekli gitti...Arabanın kullanma klavuzunda "böyle bir hatanın düşük devirli kullanımda ve şehir trafiğinde olabileceği,60 km hızdan aşağı olmamak üzere devirli olarak en az 5 dakika aracınızı sürün,hata hala devam ediyorsa servise gösterin "diyor,Bende 60 km olmasa da ona yakın hızda,2000 devir ve üzerinde yaklaşık 10-15 dk.aracı sürdüm,sonra hata yazısı ve vana şekli kayboldu çok şükür.Kendi pejo ustamı aradım,olayı anlattım,kullanım hatasından kaynaklandığını,dizel aracı devirsiz kullanmamam gerektiğini,aracı 2. ya da 3.vites olsun ama 2000 devir altına düşmeyin,ilk çalıştırmada hemen hareket etmeyin,aracı stop etmeden önce de heman kapatmayın,dedi...
|
Mesajı Yazan: 06ÖzGüR06
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 22:00
Dostum Yazdı:
Selam Arkadaşlar...Bugün,aracımdaki "antipollution fault" hatası ve göstergedeki vana şekli gitti...Arabanın kullanma klavuzunda "böyle bir hatanın düşük devirli kullanımda ve şehir trafiğinde olabileceği,60 km hızdan aşağı olmamak üzere devirli olarak en az 5 dakika aracınızı sürün,hata hala devam ediyorsa servise gösterin "diyor,Bende 60 km olmasa da ona yakın hızda,2000 devir ve üzerinde yaklaşık 10-15 dk.aracı sürdüm,sonra hata yazısı ve vana şekli kayboldu çok şükür.Kendi pejo ustamı aradım,olayı anlattım,kullanım hatasından kaynaklandığını,dizel aracı devirsiz kullanmamam gerektiğini,aracı 2. ya da 3.vites olsun ama 2000 devir altına düşmeyin,ilk çalıştırmada hemen hareket etmeyin,aracı stop etmeden önce de heman kapatmayın,dedi... |
Usta doğru söylemiş aynen katılıyorum.
|
Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 22:02
06ÖzGüR06 Yazdı:
Dostum Yazdı:
Selam Arkadaşlar...Bugün,aracımdaki "antipollution fault" hatası ve göstergedeki vana şekli gitti...Arabanın kullanma klavuzunda "böyle bir hatanın düşük devirli kullanımda ve şehir trafiğinde olabileceği,60 km hızdan aşağı olmamak üzere devirli olarak en az 5 dakika aracınızı sürün,hata hala devam ediyorsa servise gösterin "diyor,Bende 60 km olmasa da ona yakın hızda,2000 devir ve üzerinde yaklaşık 10-15 dk.aracı sürdüm,sonra hata yazısı ve vana şekli kayboldu çok şükür.Kendi pejo ustamı aradım,olayı anlattım,kullanım hatasından kaynaklandığını,dizel aracı devirsiz kullanmamam gerektiğini,aracı 2. ya da 3.vites olsun ama 2000 devir altına düşmeyin,ilk çalıştırmada hemen hareket etmeyin,aracı stop etmeden önce de heman kapatmayın,dedi... |
Usta doğru söylemiş aynen katılıyorum.
|
dikkat edilmesi gereken kurallar. 
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 22:04
Yıllardır benzinli kullandım...Dizele alışmak biraz zaman alacak sanırım...
|
Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 04 Ocak 2012 Saat 22:05
Dostum Yazdı:
Yıllardır benzinli kullandım...Dizele alışmak biraz zaman alacak sanırım... |
hiç sorma abim.Bendede aynı durum var. 
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 07 Ocak 2012 Saat 23:17
Selam Arkadaşlar...Bugün şehir trafiğinde bir aracı sollarken biraz fazla gaza bastım ve yine gösterge tablosunda "vana şekli" çıktı veyol biligsayarında "antipollution fault" hatası yazdı...Pejo ustama gittim,"planet 2000" programından ecu'ye girdi ve "egr valfi" arızası tespit etti...Usta egr valfinin pahalı olduğunu,kurum bağlamış olabilir,sizden önceki kişiler kalitesiz yakıt nedeniyle ekzos ve valfi kurum bağlatmış olabilir,temiz mazot kullanın dedi,,mazot deposuna da katkı koyduk "motor silk" adında...sistemden arızayı sildi,tekrar ederse söküp temizleyeceğini söyledi... Acaba bu "egr valfini" nedir,nerdedir,video veya resim varmı söküp temizlemek için ben söküp temizleyebilir miyim...yardımcı olurmusunuz...Saygılarımla...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Ocak 2012 Saat 23:27
http://bit.ly/c25MCx" rel="nofollow">
şu olması lazım.. egr valfi
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 08 Ocak 2012 Saat 05:51
Dostum Yazdı:
Selam Arkadaşlar...Bugün şehir trafiğinde bir aracı sollarken biraz fazla gaza bastım ve yine gösterge tablosunda "vana şekli" çıktı veyol biligsayarında "antipollution fault" hatası yazdı...Pejo ustama gittim,"planet 2000" programından ecu'ye girdi ve "egr valfi" arızası tespit etti...Usta egr valfinin pahalı olduğunu,kurum bağlamış olabilir,sizden önceki kişiler kalitesiz yakıt nedeniyle ekzos ve valfi kurum bağlatmış olabilir,temiz mazot kullanın dedi,,mazot deposuna da katkı koyduk "motor silk" adında...sistemden arızayı sildi,tekrar ederse söküp temizleyeceğini söyledi... Acaba bu "egr valfini" nedir,nerdedir,video veya resim varmı söküp temizlemek için ben söküp temizleyebilir miyim...yardımcı olurmusunuz...Saygılarımla... |
Egr hakkinda bilgi: http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/egzoz_sistemi/erg.htm" rel="nofollow - http://www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/egzoz_sistemi/erg.htm
Videoyu izleyip yapip yapamayacagina kendiniz karar verebilirsiniz.
|
Mesajı Yazan: cinecommentator
Mesaj Tarihi: 08 Ocak 2012 Saat 20:47
acd org Yazdı:
o yazı kendigiliginden bir iki gune soner arabayı ceyrek depo altında kulanıyomusun genelde ? banada oldu bir kac hafta sonra pompa arıza yaptı bende degiştirdim rolantıdeyken sağ arkadan ses geliyordu cok hafif bi ses pompadan... bide kontagı cevirdiginizde aracı calıstırmadan arac pompası benzin cekerken aşırı ses cıkartıyosa benzin bompası gidicidir bilginiz olsun verilen hata bir kac seyden yapar 2 3 gune sonmez ise bir servise gidin derim...
|
aynen..benim genelde heppppp çeyrek depo veya altı..zira benzin ateş pahası..şimdi aracım özellikle soğukken..geç çalışıo..sordum benzin pompası dediler..ayrıca ''antipollition fault'' geliyo gidiyo.. kilometre göstergesi aracı çalıştırınca bi musluk şekli çıkıyo 20 bin falan yazıyo..
velhasıl nerdeyse bu hatayla ilgili onlarca yazı okudum..enn yakını ve benimkine benzer belirtiler yukarda alıntısını aldığım arkadaşınkiydi
------------- peugeot 307 sw xr 2004
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 11:24
Sn.Moderatör.Gönderdiğiniz linkte "egr sistemi" hakkında düz yazı şeklinde açıklama var...video görmedim...Saygılar...
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 11:28
Dostum Yazdı:
Sn.Moderatör.Gönderdiğiniz linkte "egr sistemi" hakkında düz yazı şeklinde açıklama var...video görmedim...Saygılar... |
Video yazinin hemen altinda. Linki:
http://www.youtube.com/v/Xm9uSaDQmuo&rel=0&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" rel="nofollow - http://www.youtube.com/v/Xm9uSaDQmuo&rel=0&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 14:35
bazen bendede çıkıyor stop edip tekrar çalıştırdığımda kayboluyor anlık bir arıza olduğunu düşünüyorum:) çünkü geçenlerde serviste bilgisayara bağlandı bakıldı hiç bi arıza kodu yoktu
|
Mesajı Yazan: cermiki
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 15:05
Yazın benimde başıma geldi aynısı. Sebebi kirli mazot. Öncelikle mazot filtresine bir baktırın. tıkanmış olabilir. Sorun filtrede değilse müşürde olabilir.
------------- 2006 PEUGEOT 307 HDİ
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 15:44
Sn Üye...egr valfi arızasının mazot filtresiyle alakasını anlayamadım...Ayrca,müşür den bahsetmişsiniz ne müşürü acaba o...aracın çekişinde veya yakıtta sorun yok,ani hizlanmalardan "antipollution fault" arzası veriyor...
|
Mesajı Yazan: cermiki
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 15:54
egr valfi ile müşür aynı şey. öncelikle yakıtını değiştir. Başka bir istasyondan al, kalieli ve temiz olduğuna emin olduğun bir yerden. Eğer arıza devam ederse filtrelere baktır. Bunda da çare olmazsa egr değişecek. Benim sana demek istediğim öncelikle düşük maliyetle bu dertten kurtulman kardeşim. Yazın aynı şey benim başıma geldi. Gün aşırı o hatayı bilgisayarla sildiriyordum. Ama ertesi günü hatayı gene veriyordu. Ayrıca ben arabamı şehir içinde hiç kullanmıyorum. Kullanım hatasıda yoktu. Hergün 40 km düz yolda gidip geliyordum.
------------- 2006 PEUGEOT 307 HDİ
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 09 Ocak 2012 Saat 16:25
cermiki Yazdı:
egr valfi ile müşür aynı şey. öncelikle yakıtını değiştir. Başka bir istasyondan al, kalieli ve temiz olduğuna emin olduğun bir yerden. Eğer arıza devam ederse filtrelere baktır. Bunda da çare olmazsa egr değişecek. Benim sana demek istediğim öncelikle düşük maliyetle bu dertten kurtulman kardeşim. Yazın aynı şey benim başıma geldi. Gün aşırı o hatayı bilgisayarla sildiriyordum. Ama ertesi günü hatayı gene veriyordu. Ayrıca ben arabamı şehir içinde hiç kullanmıyorum. Kullanım hatasıda yoktu. Hergün 40 km düz yolda gidip geliyordum. |
Birader,teşekkür ederim açıklamalar için,ben yeni aldım aracı,benden önceki sahibinin açıkcası nasıl mazot aldığını bilmiyorum ,ama ben de olduğu sürede toplam 1 depo mazot aldım,il mekezinde ana bayiden Total Excellium Eurodiesel aldım.Tabi,senin de dediğin gibi benden önceki kullanıcı kaltesiz yakıt kullanılmışsa sistemin kendini temizlemesi biraz zaman alacaktır herhalde,bugün o arıza lamması ve hata yazısı gitti,ne zaman ani gaza bassam yine o hata ve şekil çıkıyor...Biraz sabredeceğim bakalım...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2012 Saat 15:29
Arkadaşlar selamlar. ayrı başlık açmak istemedim. buraya yazayım. Araç imzamdaki araç.
Soğuk havalarda eksiye yakın değerlerde araç ilk marşta çalışıyor ancak 10-15 saniye sonra stop ediyor. daha sonra çalışmıyor. 1-2 dakika ısrarla marşa basarsam zor bela çalışıyor. ardından antipollution fault hatası veriyor. ancak bir süre sonra arıza lambası sönüyor. daha sonra o gün akşama kadar sorunsuz ilk marşta çalışıyor. ancak ertesi sabah yine aynı sorun var. kızdırma işareti bazı zamanlar çok soğuksa yanıp sönüyor. Ustaya gitmeden önce bilgilerinize başvurmak istedim mutlaka daha önce başına gelenler vardır. kızdırma bujisi, kızdırma rolesi vs aklıma geldi ama enjeksiyonda da sıkıntı olabilir dendi. yardımlarını beklerim. saygılar.
|
Mesajı Yazan: cermiki
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2012 Saat 17:56
Bu yaz aynısı benim başıma geldi. önce mazot filtrene baktır. O da olmazsa egr valfi arızalanmış olabilir.
------------- 2006 PEUGEOT 307 HDİ
|
Mesajı Yazan: mbuyukavci
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2012 Saat 19:42
Dostum Yazdı:
Selam Arkadaşlar...Bugün şehir trafiğinde bir aracı sollarken biraz fazla gaza bastım ve yine gösterge tablosunda "vana şekli" çıktı veyol biligsayarında "antipollution fault" hatası yazdı...Pejo ustama gittim,"planet 2000" programından ecu'ye girdi ve "egr valfi" arızası tespit etti...Usta egr valfinin pahalı olduğunu,kurum bağlamış olabilir,sizden önceki kişiler kalitesiz yakıt nedeniyle ekzos ve valfi kurum bağlatmış olabilir,temiz mazot kullanın dedi,,mazot deposuna da katkı koyduk "motor silk" adında...sistemden arızayı sildi,tekrar ederse söküp temizleyeceğini söyledi... Acaba bu "egr valfini" nedir,nerdedir,video veya resim varmı söküp temizlemek için ben söküp temizleyebilir miyim...yardımcı olurmusunuz...Saygılarımla... |
merhaba eğer motor soğukken araca yüklenirsende ayı hatayı veriyor. bendede oluyor aynı hata ama biraz sonra kendiliğinden sönüyor.tabi bunu aracı stop edip motorun tamamen soğumasından sonra yapıyor 
------------- yeni pug cu :))
|
Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 22 Ocak 2012 Saat 21:13
bu hata hemen hemen tüm puglarda olur oksijen hava sensörü genelde kirli benzinden dolayı bazen yandığında sıkıntı yaratır araç 3 bin devir üstüne çıkmaz gibisinden bazen sadece ilk çalıştırmada yanar ama aracı etkilemez sadece önünüzde sinir bozucu motor arıza lambası yanar bilgisayarda arızayı silersin ilerde tekrar yanar 2 çaresi var 1 sensör değişecek 2 sensörler birbirine yakın lamba yakıyor arasına aparat atıp biraz mesafe açıcan
|
Mesajı Yazan: ersan
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2012 Saat 23:46
arkadaslar benim aracta sabahlari araci ilk calistirdigimda "antipollution fault" cikiyor bir sure kullaniyorum ondan sonra bir daha error vermiyor. araci yeni aldim eski sahibi bu problem akunun zayif oldugundan oturu cikiyor dedi, bu aralar havalar cok souk oldugu icin sabahlari ilk calistirdigimda akunun zayifligindan bilgisayar resetleniyor ve ondan sonra da antipolluton fault yazisi cikiyor, dedigim gibi bu sadece sabahlari oluyor ondan sonra gun boyu antipolluton faul cikmiyor. forumlarda bircok nedenden dolayi olabilecegini yaziyor ancak hicbir yerde akunun zayif oldugundan bu sorunun olabilecegini okumadim. sizin dusunceniz nedir aku sorun olabilir mi?
------------- 2005 307 1,4 HDI 70 HP, XR
|
Mesajı Yazan: mbuyukavci
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2012 Saat 23:59
Hayirli olsun oncelikle Ben akuden olacağını sanmıyorum bilgisayara bağlar aracı. Bendede su anda aynı hata devam ediyor -10 da iken çalıştırdım iki gündür devam ediyor aynı sekilde aracın cekisinde gidişinde bir sorun yok ama com 2000 e baglat bı bak derim.
------------- yeni pug cu :))
|
Mesajı Yazan: mbuyukavci
Mesaj Tarihi: 05 Şubat 2012 Saat 00:02
acd org Yazdı:
o yazı kendigiliginden bir iki gune soner arabayı ceyrek depo altında kulanıyomusun genelde ? banada oldu bir kac hafta sonra pompa arıza yaptı bende degiştirdim rolantıdeyken sağ arkadan ses geliyordu cok hafif bi ses pompadan... bide kontagı cevirdiginizde aracı calıstırmadan arac pompası benzin cekerken aşırı ses cıkartıyosa benzin bompası gidicidir bilginiz olsun <div id="isChromeWebToolbarDiv" style="display:none">verilen hata bir kac seyden yapar 2 3 gune sonmez ise bir servise gidin derim...
|
Aracının modeli neydi ve pompa ne kadar di?
------------- yeni pug cu :))
|
Mesajı Yazan: ersan
Mesaj Tarihi: 07 Şubat 2012 Saat 09:34
tamam bilgisayara baglatiyim da arac isininca yani bir sure kullanip araci ikinci kez calistirdigimda probelm gostermiyor bu sorun sadece sabahlari ilk calistirdigimda oluyor. akunun zayif olmasindan olabilir ancak benim de kafami karistirdi bi sorun baska sey de olabilir ama ne? ustaya goturucem ancak ben Makedonyadanim burada adam akilli bir usta tanimiyorum, arabayi alirken araci bilgisayara baglattim bir ustada VEHICLE COMMUNICATION BUS A yazdi errorde adam google translateden ceviri yapti oysa erroru bilmesi gerekir ya da errorleri yazan kitapcigi olmasi lazimdir ha bi de yetkili servisi peugeot'un
------------- 2005 307 1,4 HDI 70 HP, XR
|
Mesajı Yazan: mbuyukavci
Mesaj Tarihi: 08 Şubat 2012 Saat 20:30
soğuk havaalardan dolayı bendede aynı hata verip sonra görünmüyordu. forumdan gördüğüm bir sistemle iki kez on durumdan sonra 3. kezde marşa basıyordum şimdi bir geldi pir geldi :( gitmiyor bela başıma büyük işler açmasa bari
------------- yeni pug cu :))
|
Mesajı Yazan: ersan
Mesaj Tarihi: 10 Şubat 2012 Saat 23:19
dun aracin akusunu degistirdim ve antipollution fault hatasi yokoldu bu sabah ilk calistirdigimda cikmadi insallah bir daha cikmaz. dusundugum gibi akunun zayiflamis olmasindan bilgisayari sasirtip antipolution fault hatasi cikiyormus. dogru soyleyeyim icim rahatladi :))).
------------- 2005 307 1,4 HDI 70 HP, XR
|
Mesajı Yazan: Dostum
Mesaj Tarihi: 04 Temmuz 2012 Saat 00:37
Arkadaşlar "antipollution fault" hatası çözüldü çok şükür...Ustam egr vanasından şüphelendi söküp temizleyelim dedi,söküldü .Ancak,o kadar ters tarafa takılmış kı,bir an motor inecek zannettim,egr vanası hava filtresinin altında bir yerdeymiş ama oraya ulaşana kadar kaç parça söküldü bir bilseniz...Neyse,sökülen egr vanasının iç kısmında vana kelebeği tam görevini yapmadığından yenisiyle değişmesi gerektiğini söyledi ustam,orjinal valeo marka aldım ve taktı.Çok şükür artık o hatayı vermediği gibi eskiye göre aracın çekisi arttı,duman atması da %90 azaldı...
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 04 Temmuz 2012 Saat 06:51
Mesajı Yazan: nevroz
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2013 Saat 09:34
Dostum Yazdı:
Arkadaşlar "antipollution fault" hatası çözüldü çok şükür...Ustam egr vanasından şüphelendi söküp temizleyelim dedi,söküldü .Ancak,o kadar ters tarafa takılmış kı,bir an motor inecek zannettim,egr vanası hava filtresinin altında bir yerdeymiş ama oraya ulaşana kadar kaç parça söküldü bir bilseniz...Neyse,sökülen egr vanasının iç kısmında vana kelebeği tam görevini yapmadığından yenisiyle değişmesi gerektiğini söyledi ustam,orjinal valeo marka aldım ve taktı.Çok şükür artık o hatayı vermediği gibi eskiye göre aracın çekisi arttı,duman atması da %90 azaldı... |
Arkadaşlar Merhaba;
Aynı sorun dün itibariyle aracımda başladı, 2000 devir ve üzerine çıkınca otomatik gaz kesiyor.
Sizce ne problem olmuş olabilir ?
İstanbul Bahçelievler ve çevresi bildiğiniz yer varmıdır ?
Teşekkürler.
|
Mesajı Yazan: ayhanmaraz
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2013 Saat 12:23
iki gün once yaklasık 20 km yol gittikten sonra aracımı stop ettirdim, 15-20 dakika sonra tekrar çalıştırıp yaklaşık bir km gittikten sonra araç hareket halinde birden gaz kesti ve stop etti.. sonrasında çalıştırdıgım zaman antipolittion faul diye bir uyarı aldım. arabam rolantide çalışıyordu fakat gaza basıncastop ediyordu. bu şekilde hiç gaza basmadan arabayı rolanti gazında yaklasık 1-2 km götürüp kenara cektim.. ertesi gün kaskonun servisiyle ikitelli güngören sanayi sitesine götürdüm. tanıdık bi arkadaşın yönlendirmesiyle gemici dizel diye bi servise bıraktık arabayı.. sıkıntı rail müşürü ve mazot pompa müşüründeymiş.. ikisi değişti.. az önce aldım arabamı.. ve fark ettimki uzun zamandır araba resmen takoz gibiymiş. gaza basında aracın bi şahlanışı varki sormayın :)) sözün kısası, arcınızda antipollition uyarısı varsa, problem mazot pompa müşürü ve rail müşürüyle alakalıdır.. bu arada 680 lira masraf cıktı.. aksaraydan parça fiyatı aldım parçalar 500 lira
------------- Artık demir alma vakti geldi bu limandan...
|
Mesajı Yazan: nevroz
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2013 Saat 14:38
Merhaba;
Ben berkeye götürdüm arabayı 3200 lira civarı fiyat çıkardılar. Motor tesisatı, kaptör vs motorla ilgili parçalar değişti ve araç şuan yakıt konusunda çok iyi ve sorun yok dediğiniz gibi araç resmen şahlanıyor :)
|
Mesajı Yazan: elsoberano
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2013 Saat 14:56
bu lanet hata 1,5 yılda 3 kere başıma geldi üçünde de yakıt aldıktan sonra uyarı ışığı söndü. hafta sonu antalya ya gittim .afyona kadar hiç sıkıntı yoktu . afyonda lpg yi fulledim istasyondan 10 km sonra antilopolition fault yazıp motor ışığı yandı . rolantide çekişte bir problem yok ama bu ışık bu sefer ısrarlı şekilde sönmüyor .ışık yandıktan sonra 900 km yol yaptım.(benzin lpg aldım her ikisindede kullandım) hafta sonu servise gidicem tabi ilk söyleyecekleri lpg olacak diğer yandıklarında da aradığımda lpgden oluyor demişlerdi ama kendi kendine sönmüştü.acayip canımı sıkıyor çalıştırıp ikide bir o turun turuncu yanan lamba .
------------- 307 2.0 xsi BİZE HER YER TRABZON
|
Mesajı Yazan: ayhanmaraz
Mesaj Tarihi: 11 Haziran 2013 Saat 18:46
umarım bendede farklı aksamlarda problem cıkmaz.. hayırlısı
------------- Artık demir alma vakti geldi bu limandan...
|
Mesajı Yazan: karaca61
Mesaj Tarihi: 02 Temmuz 2017 Saat 12:17
Arkadaşlar Merhaba; Aynı sorun dün itibariyle aracımda başladı, 3000 devir ve üzerine çıkınca otomatik gaz kesiyor. Sizce ne problem olmuş olabilir ? İstanbul Umranıye ve çevresi bildiğiniz yer varmıdır ? Teşekkürler.
|
Mesajı Yazan: erdiano
Mesaj Tarihi: 03 Temmuz 2017 Saat 00:22
Arabayı her çalıştırdığımda o diiiit sesini duyup ekranda "antipollution fault" hatasını görmeye o kadar alıştım ki o sesi duymasam arabada bi problem olduğunu düşünecem nerdeyse aracı aldigimda lpg yoktu ben taktırdım, atiker marka. 250-300 km sonra istanbul'dan dönüş yolunda bu hata çıkınca hemen ustayı aradım sordum, lpg den kaynaklanıyor merak etme sen yoluna devam et dedi. O gunden beri sanayiye uğradıkça o hatayı sildiler ama bi süre sonra yineledi ve motor ışığı da sürekli yanıyor. Bu bahsettiginiz egr 1.4 benzinli arcimda da bu soruna sebep olabilir mi acaba? Egr nedir ne degildir bilmiyorum. Affınıza sığınarak mesajlari da ayrıntılı okuyamadım.
------------- 307 1.4 comfort 2006
|
Mesajı Yazan: keqir
Mesaj Tarihi: 03 Temmuz 2017 Saat 13:56
karaca61 Yazdı:
Arkadaşlar Merhaba; Aynı sorun dün itibariyle aracımda başladı, 3000 devir ve üzerine çıkınca otomatik gaz kesiyor. Sizce ne problem olmuş olabilir ? İstanbul Umranıye ve çevresi bildiğiniz yer varmıdır ? Teşekkürler.
|
bende de aynı şekilde sorun vardı, turbo elektrovanası bozulmuş, değiştirildi ve sorun çözüldü. anadolu yakasını bilmem ama avrupa yakasında akdağ otomotivi tavsiye ederim.
|
Mesajı Yazan: bjkamil
Mesaj Tarihi: 26 Aralık 2017 Saat 08:56
arkadaşlar geçen hafta aynı hatayı bende aldım. araç 3 bin deviri geçmiyor ve stop ediyordu. lpg den kaynakladığını düşündüm ve aracı benzine aldım bu şekilde aracı otoparka parkettim. yaklaşık 1 saat sonra aracı çalıştırdığımda araç düzelmişti ama hata ekranda gözüküyordu. hemen sanayiye gittim. aracın bujileri değişti,gaz kelebeği temizlendi, hata silindi. usta arabayı bir süre benzinle kullan dedi. 1 haftadır benzinle kullanıyordum araç düzelmişti taki bu sabaha kadar. sabah yolda gelirken aynı hata ışığı yandı araç silkelemeye başladı. bu sefer 3 bin deviri geçiyordu. stop edip tekrar çalıştırdım hata duruyor ancak aracın çekişi düzeldi. ustayı aradım oto elektrikçiye yönlendiricem dedi. akü zayıf olabilir mi acaba? En son bilgisayara bağlandığında 3.enjektörde hata uyarısı vermişti. satacam arabayı en sonunda 
------------- 206 1.4 feline 2006 model
|
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 26 Aralık 2017 Saat 09:04
bjkamil Yazdı:
arkadaşlar geçen hafta aynı hatayı bende aldım. araç 3 bin deviri geçmiyor ve stop ediyordu. lpg den kaynakladığını düşündüm ve aracı benzine aldım bu şekilde aracı otoparka parkettim. yaklaşık 1 saat sonra aracı çalıştırdığımda araç düzelmişti ama hata ekranda gözüküyordu. hemen sanayiye gittim. aracın bujileri değişti,gaz kelebeği temizlendi, hata silindi. usta arabayı bir süre benzinle kullan dedi. 1 haftadır benzinle kullanıyordum araç düzelmişti taki bu sabaha kadar. sabah yolda gelirken aynı hata ışığı yandı araç silkelemeye başladı. bu sefer 3 bin deviri geçiyordu. stop edip tekrar çalıştırdım hata duruyor ancak aracın çekişi düzeldi. ustayı aradım oto elektrikçiye yönlendiricem dedi. akü zayıf olabilir mi acaba? En son bilgisayara bağlandığında 3.enjektörde hata uyarısı vermişti. satacam arabayı en sonunda  |
kardeşim muhtemel bobin-buji gibi duruyor en son ne zaman değişti bu parçalar. Bence bir daha pc bağlatıp kontrol ettir.
------------- Peugeot 106 1.4 (1997) Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
|
Mesajı Yazan: erdiano
Mesaj Tarihi: 26 Aralık 2017 Saat 09:23
bjkamil Yazdı:
arkadaşlar geçen hafta aynı hatayı bende aldım. araç 3 bin deviri geçmiyor ve stop ediyordu. lpg den kaynakladığını düşündüm ve aracı benzine aldım bu şekilde aracı otoparka parkettim. yaklaşık 1 saat sonra aracı çalıştırdığımda araç düzelmişti ama hata ekranda gözüküyordu. hemen sanayiye gittim. aracın bujileri değişti,gaz kelebeği temizlendi, hata silindi. usta arabayı bir süre benzinle kullan dedi. 1 haftadır benzinle kullanıyordum araç düzelmişti taki bu sabaha kadar. sabah yolda gelirken aynı hata ışığı yandı araç silkelemeye başladı. bu sefer 3 bin deviri geçiyordu. stop edip tekrar çalıştırdım hata duruyor ancak aracın çekişi düzeldi. ustayı aradım oto elektrikçiye yönlendiricem dedi. akü zayıf olabilir mi acaba? En son bilgisayara bağlandığında 3.enjektörde hata uyarısı vermişti. satacam arabayı en sonunda  |
Kardeş öncelikle antipollution fault lpg li peugeot da her çalıştırmada yaşanır ama bu bahsettigin sorunu hava çok soğukken sifirin altında dereceler varken mi yaşadın? Buna benzer bi sorunu bende yasadim geçen kış. Özellikle -7 -8 derecelerden sonra. Ababayla 30 40 km gittikten sonra araba silkelenmeye başlıyordu. Normalde lpg sebebiyle surekli yanan motor ışığı da yanip sonmeye başlıyordu. Motor cok titredigi icin de araç kendini korumaya aliyor ve 4bin deviri geçmiyordu gaza bassam bile. Bu sorunu lpg deyken yasiyordum benzinde yapmiyordu. Atiker takili benim arabada. Lpg yi gosterdim hic bir sorun gozukmuyor bilgisayarda. Acikcasi bir sebep bulamadım. Bi kac kez yaptı bu sorunu. Uzun yol yaparken benzinde kullandım o ara. Sonra bi daha yapmadı. O gün bugun yaşamadım problemi. Sana sormak istedigim arabanin termostelatinda bi sikinti var mi? Motor 5 10 dakika sonra yeteri kadar isiniyor mu? Çünkü benim aracta yazın yazin termostat bozuldu ve lpg nin filtresini degistirmeye gittigimde ustaya durumu anlattım. Termostatin bozuk olmasi etki etmis olabilir dedi lpgci. Malum gaz normalde çok soguk olduğu icin arac gazi yakmak icin isitmasi gerekiyor termostat soğuk olursa gaz isinmiyor ciğ geliyor falan dedi. Ben de insallah ondandir dedim termostati yaptırdım. Ama ben sorunu yasarken termostatin bozuk oldugunu hatirlamiyorum. Bozuk olsa hissederdim muhakkak. Çünkü havalar cok soguktu o zamanlar ve termostat bozukken kalorifer sicak hava da uflemiyor. Bu yasadigin problemle ilgili bi sebep bulursan eger burda paylasirsan çok memnun olurum. Sorun bende tekrar etmedi ama sebebini net olarak bulamadigim için aklımda yer ediyor ya çok soğuk havada yine yaparsa diye. Bu arada benim araç 1.4. Geçmiş olsun.
------------- 307 1.4 comfort 2006
|
Mesajı Yazan: bjkamil
Mesaj Tarihi: 26 Aralık 2017 Saat 10:10
sonerkyl Yazdı:
bjkamil Yazdı:
arkadaşlar geçen hafta aynı hatayı bende aldım. araç 3 bin deviri geçmiyor ve stop ediyordu. lpg den kaynakladığını düşündüm ve aracı benzine aldım bu şekilde aracı otoparka parkettim. yaklaşık 1 saat sonra aracı çalıştırdığımda araç düzelmişti ama hata ekranda gözüküyordu. hemen sanayiye gittim. aracın bujileri değişti,gaz kelebeği temizlendi, hata silindi. usta arabayı bir süre benzinle kullan dedi. 1 haftadır benzinle kullanıyordum araç düzelmişti taki bu sabaha kadar. sabah yolda gelirken aynı hata ışığı yandı araç silkelemeye başladı. bu sefer 3 bin deviri geçiyordu. stop edip tekrar çalıştırdım hata duruyor ancak aracın çekişi düzeldi. ustayı aradım oto elektrikçiye yönlendiricem dedi. akü zayıf olabilir mi acaba? En son bilgisayara bağlandığında 3.enjektörde hata uyarısı vermişti. satacam arabayı en sonunda  |
kardeşim muhtemel bobin-buji gibi duruyor en son ne zaman değişti bu parçalar. Bence bir daha pc bağlatıp kontrol ettir. |
hocam geçen hafta bujileri orjinaliyle değiştirdiler. bobin olabilir belki pahalı bişey değildir inşallah. benim anlamadığım usta bujileri değiştirdikten sonra 1 hafta kullandım bişey yok şimdi oldu. biraz araç silkelendikten sonra düzeldi. ustaya götürsem hatayı görecek sadece araba düzeldiği için anlayamıyolar.
------------- 206 1.4 feline 2006 model
|
Mesajı Yazan: bjkamil
Mesaj Tarihi: 26 Aralık 2017 Saat 10:14
erdiano Yazdı:
bjkamil Yazdı:
arkadaşlar geçen hafta aynı hatayı bende aldım. araç 3 bin deviri geçmiyor ve stop ediyordu. lpg den kaynakladığını düşündüm ve aracı benzine aldım bu şekilde aracı otoparka parkettim. yaklaşık 1 saat sonra aracı çalıştırdığımda araç düzelmişti ama hata ekranda gözüküyordu. hemen sanayiye gittim. aracın bujileri değişti,gaz kelebeği temizlendi, hata silindi. usta arabayı bir süre benzinle kullan dedi. 1 haftadır benzinle kullanıyordum araç düzelmişti taki bu sabaha kadar. sabah yolda gelirken aynı hata ışığı yandı araç silkelemeye başladı. bu sefer 3 bin deviri geçiyordu. stop edip tekrar çalıştırdım hata duruyor ancak aracın çekişi düzeldi. ustayı aradım oto elektrikçiye yönlendiricem dedi. akü zayıf olabilir mi acaba? En son bilgisayara bağlandığında 3.enjektörde hata uyarısı vermişti. satacam arabayı en sonunda  |
Kardeş öncelikle antipollution fault lpg li peugeot da her çalıştırmada yaşanır ama bu bahsettigin sorunu hava çok soğukken sifirin altında dereceler varken mi yaşadın? Buna benzer bi sorunu bende yasadim geçen kış. Özellikle -7 -8 derecelerden sonra. Ababayla 30 40 km gittikten sonra araba silkelenmeye başlıyordu. Normalde lpg sebebiyle surekli yanan motor ışığı da yanip sonmeye başlıyordu. Motor cok titredigi icin de araç kendini korumaya aliyor ve 4bin deviri geçmiyordu gaza bassam bile. Bu sorunu lpg deyken yasiyordum benzinde yapmiyordu. Atiker takili benim arabada. Lpg yi gosterdim hic bir sorun gozukmuyor bilgisayarda. Acikcasi bir sebep bulamadım. Bi kac kez yaptı bu sorunu. Uzun yol yaparken benzinde kullandım o ara. Sonra bi daha yapmadı. O gün bugun yaşamadım problemi. Sana sormak istedigim arabanin termostelatinda bi sikinti var mi? Motor 5 10 dakika sonra yeteri kadar isiniyor mu? Çünkü benim aracta yazın yazin termostat bozuldu ve lpg nin filtresini degistirmeye gittigimde ustaya durumu anlattım. Termostatin bozuk olmasi etki etmis olabilir dedi lpgci. Malum gaz normalde çok soguk olduğu icin arac gazi yakmak icin isitmasi gerekiyor termostat soğuk olursa gaz isinmiyor ciğ geliyor falan dedi. Ben de insallah ondandir dedim termostati yaptırdım. Ama ben sorunu yasarken termostatin bozuk oldugunu hatirlamiyorum. Bozuk olsa hissederdim muhakkak. Çünkü havalar cok soguktu o zamanlar ve termostat bozukken kalorifer sicak hava da uflemiyor. Bu yasadigin problemle ilgili bi sebep bulursan eger burda paylasirsan çok memnun olurum. Sorun bende tekrar etmedi ama sebebini net olarak bulamadigim için aklımda yer ediyor ya çok soğuk havada yine yaparsa diye. Bu arada benim araç 1.4. Geçmiş olsun. |
benim araç 206 1.4 benzin+lpg aracı 1 haftadır benzinde kullanıyordum. termostatla ilgili bir sıkıntı olduğunu sanmıyolar çünkü arabayı çalıştırdıktan 5-10 dk sonra hararet 70 lere geliyor. istanbulda olduğum için burda fazla eksilere düşmüyor sıcaklı. bu sabah sıkıntı olduğunda sıcaklık +5 dereceydi. arabayı ısıtmadan kalkış yapmıyorum zaten. sanayi yolu gözükecek gibi bana :(
------------- 206 1.4 feline 2006 model
|
Mesajı Yazan: bjkamil
Mesaj Tarihi: 27 Aralık 2017 Saat 14:07
Arkadaşlar dün sanayiye götürdüm aracı, geçen hafta pc ye bağlandığında 3. enjektör hatası veriyordu, dün 2.enjektör hatasını verdi. 2. ve 3. enjektörleri değiştirdik. bu şekilde kullanıcam sonucu buraya yazarım. inşallah aynı hatayı bir daha vermez.
------------- 206 1.4 feline 2006 model
|
Mesajı Yazan: enesergin.34
Mesaj Tarihi: 29 Nisan 2018 Saat 23:52
Abiler bende de aynı arızayı verdi.aracı alalı 7 ay oldu ve ilk kez dün yandı.yakıtım çok az kalmıştı ve öylesine çalıştırıyım dedim ve hatayı aldım.kullandıktan 15 dk sonra istop edip tekrardan çalıştırdım ve gitti.bu gün yine çalıştırdım ve yine hata yoktu.kullandıktan sonra istop edip tekrar çalıştırınca yine hatayı verdi.yol bilgisayarıda aynı günde kafayı yedi durmadan kapanıp yanıyo lütfen bir bilgisi olan yardım etsin.Saygılar.
|
Mesajı Yazan: denizzined
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2018 Saat 02:12
Merhaba;
Benzer durumla bende karşılaşmıştım ve mutlaka bu arızanın yanında catalytıc converter fault diye bir arızada veriyordur, ayrıca araba normal giderken birden titremeye başlıyor ve neredeyse stop edecek durumada geliyordur, bir ustaya götürdüm oda çeyrek depoda kullanma dedi pislikdendir diye ama tam depodayken bile yaptı sonra cihaza bağlattığımda krank mili devir sensörü arızası çıktı, özel servisdeki usta boğaz kelebeğini söktü ve temizledi bir daha böyle bir sorunla karşılaşmadım.
|
Mesajı Yazan: Ömer87
Mesaj Tarihi: 14 Aralık 2019 Saat 16:26
merhabalar 2007 model pejo 207 1.4 trendy 16v marka aracimda her calistirdigimda Ayni hatayı bende alıyorum 1dk sonra arıza geciyor herzaman ve motor 1500 - 2000 arası devrinde calışıyor boştaykende , yanlız motor sıcaklıgı belli bi sıcaklığa gelince hicbir sıkıntı kalmıyor
|
Mesajı Yazan: onurberberofficial
Mesaj Tarihi: 16 Aralık 2019 Saat 06:52
Bende aynı arızayı aldım. Kendim bilgisayara bağladığımda zayıf bağlantı hatası diyodu. Rölantide devirde dalgalanma vardı. Kendi kendine stop etme sorunu vardı. Bunlarla beraber bi araştırma yaptım. Sonucunda boğaz kelebeği ve map sensörünü temizledim. Sorunların çözüldü. Boğaz kelebeği aşırı kirliydi. O kısma bir bakın derim.
|
Mesajı Yazan: hasanrecep
Mesaj Tarihi: 27 Ocak 2020 Saat 13:29
Hocam merhaba, benim aracımda da egr problemi var. Ustaya temizlettim bir kaç hafta ıyi gitti ama yine ayni sorunlar başladı. Ben de egr valfini değiştirmeyi düşünüyorum. Sizin tecrübenizden dolayı sormak istedim egr valfi değiştikten sonra bir daha egr arızası yaptı mi aracınız. Çünkü birkaç usta daha önce değiştirdik 2 ay geçmedi aynı sorunu yaptı iptal ettir diyor. Ben orjinalini korumak istiyorum, eğer değiştirince halloluyorsa ben de değiştireceğim.
|
Mesajı Yazan: QAZAZATE
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 13:51
Merhaba Arkadaşlar, Budapeşte de yaşıyorum. Aracım Peugeot 307 benzinli 2005 model. Hava sıcaklığı 0 derece civarında tek marşta çalışıyor iş yerim 3 km mesafede sorunsuz gidip geliyorum. Fakat ne zaman 20-40 km mesafeden fazla gidersem bir süre sonra motor duruyor genelde dur kalklarda başıma geldi ve sonra çalıştırması bir hayli zor oluyor. Sonrasında da Antipollution fault hatısını veriyor. Sonrasında ertesi gün yine ayni rutin oluyor kısa mesafelerde sorun yaratmıyor. Servise götüreceğim randevu alamıyorum birisi 1 ay sonra diğeri 15 gün sonra diyor. O yüzden çaresiz kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi yolculuklar dilerim.
|
Mesajı Yazan: sonerkyl
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 14:26
QAZAZATE Yazdı:
Merhaba Arkadaşlar, Budapeşte de yaşıyorum. Aracım Peugeot 307 benzinli 2005 model. Hava sıcaklığı 0 derece civarında tek marşta çalışıyor iş yerim 3 km mesafede sorunsuz gidip geliyorum. Fakat ne zaman 20-40 km mesafeden fazla gidersem bir süre sonra motor duruyor genelde dur kalklarda başıma geldi ve sonra çalıştırması bir hayli zor oluyor. Sonrasında da Antipollution fault hatısını veriyor. Sonrasında ertesi gün yine ayni rutin oluyor kısa mesafelerde sorun yaratmıyor. Servise götüreceğim randevu alamıyorum birisi 1 ay sonra diğeri 15 gün sonra diyor. O yüzden çaresiz kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim. Herkese iyi yolculuklar dilerim.
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. muhtemelen sorun ateşleme sistemi ve oksijen sensörleri alakalı bir durum. gibi gözüküyor. öcelikle tavsiyem aracı bilgisayara bağlatıp hata kodlarına bakmaktır.
------------- Peugeot 106 1.4 (1997) Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
|
Mesajı Yazan: QAZAZATE
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 15:37
Bir arkadaşta obd cihazı bulup araca bağladık. P0336 Hata kodu verdi. Crankshaft position (CKP) sensör hatası. Bu sorun nasıl giderilir masraflı bir durum var mı?
|
Mesajı Yazan: QAZAZATE
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 15:48
Ayrıca benim yapabileceğim bir şey mi?
|
Mesajı Yazan: QAZAZATE
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 17:09
Benim triger kayışı değişmişti. Değiştikten sonra reset yapılması gerekiyor mu? Yapılıyorsa nasıl yapılıyor. Kusura bakmayın araştırdıkça yazıyorum. Biraz da çaresizim. Paranla rezil oluyorsun buralarda.
|
Mesajı Yazan: talip206
Mesaj Tarihi: 04 Şubat 2020 Saat 19:19
QAZAZATE Yazdı:
Bir arkadaşta obd cihazı bulup araca bağladık. P0336 Hata kodu verdi. Crankshaft position (CKP) sensör hatası. Bu sorun nasıl giderilir masraflı bir durum var mı? |
Genelde krank sensörü arızası motor sıcakken meydana gelir ve hareket halinde iken stop etme görülebilir. Krank sensörünü alabilirseniz eliniz yatkın ise sizde değiştirebilirsiniz. Tek vida tutuyor. Ama sorun başka yerde ise bilemem.
|
Mesajı Yazan: dennis
Mesaj Tarihi: 31 Mart 2020 Saat 21:47
mükemmel bir bilgi kesinlikle bende 1.4 hdi var. ankaradyım ben eryamandan cıkıyorum harikalar diyarının oradan ayaş yoluna ilerden istanbul yoluna ankamalle 5. vites 70 80 90 gibi kllanıyorum böyle yapınca bu hatayı hemen veriyor. sonra 2.5 3k devirdevites değişimi yaparak 15 dakika kullanıyorum sönüyo... ama başına bu hatadan dolayı çeşitli arızalaar açan arkadaşlarda olmuş sönmüyosa rahat davranmamak iyi olur en azından bi bilgisayara bağlamak iyi bir fikir.
|
|