Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bu durum normal mi?

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=20152
Tarih: 04 Ağustos 2025 Saat 04:09
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Bu durum normal mi?
Mesajı Yazan: 06ÖzGüR06
Konu: Bu durum normal mi?
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 18:50

Arkadaşlar son günlerde dikkatimi çekti.Aracı seyir halindeyken boşa aldığımda rölanti 10 saniye kadar 1000 devirde kalıyor sonra aşağıya iniyor.Aracı bilgisayara bağlattım.Hiçbir sorun gözükmüyor.Özel peugeot servisindeki arkadaşlar normal bir durum dedi.Ama önceden böyle değildi sanki hemen düşyordu aşağıya yani 950 devire. Rölanti valfi ile ilgili olabilir mi?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 19:38
Havalar soğuk olduğu için belki birden düşmüyordur.Wink


Mesajı Yazan: volkan_uysal
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 21:11
Bence normal, direk inerse stop etme ihtimali olabilir. Benim aracımda da aynı.

-------------

307 XT 1,6 110 BG / 81 BF 307


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:02
Arkadaşlar arabayı ilk soğuk havada çalıştırdığınız zaman rolanti kaç oluyor benim ha sıcak ha soğuk ayın 10-8arası değişiyor .Soğuk havada belli bir süre devrin yükselmesi  lazım deilmi ?


Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:17
Doğru.Motor belli bir sıcaklığa ulaşana kadar bir miktar daha fazla devirle çalışır.Wink


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:22
O zaman benim araçta bi arızamı var lpgde yoksa bundanmı soğuk motorda stop ediyorConfused


Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:30
Yani ben bizimkine göre konuşuyorum rolanti sabahları biraz yükselir motor ısındıkça 10 un altına iner bu böyledir çoğu arabada.Bunu sağlayanda bazı arabalarda otomotik jigledir.Beyinli araçlarda bu işi beyin üstlenir ve arabayı istop etmeye karşı korur.Ama olmuyor diye arıza var diyemeyiz.Belkide o da o şekilde çalışıyordur.Wink


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:34
Haklısınız  benzinde saten sorun yok , lpg sorun oluyor belki ondansa die sormuştum teşekkür ederim cevabınız için


Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:38
Rica ederim bilgilerimizi paylaşarak yeni bilgilere ulaşabiliriz.Lpg de bundan önceki aracım (1993 spring) da düzgün çalışmıyordu.Smile


Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:39

1000 devirden yukarı cıkıyorsa sorun olabılır ama 1000 devirde beklemesı normaldir



-------------
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:43
lpg demek sorun demek , ben şehir içi 4 km en fazla sonra duran bir sürüş şeklim oluyor ondan lpg ile ugraşmıyorum artık keşke baştada bunu yapsaydım hep benzinde sürüyorum şehir içi kafam rahat araba rahat ben rahat yanlız bir kötü yanı var benzinde sürünce hey adammım hadi biraz hız yapalım diyor araba banaLOLLOL Şehir dışı lpg saten sorun çıkarmıyor 18 kr yakıyor


Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 22:44
Ozaman sağlam benim araç hiç çıktığını görmedim devrin 1000 den yukarı tşkler


Mesajı Yazan: yavuz25
Mesaj Tarihi: 22 Kasım 2011 Saat 23:43
Sağlamdır tabi dediğim gibi oda öyle çalışır yapacak birşey yok.WinkSmile


Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 23 Kasım 2011 Saat 00:19
araçta devirin soğuk havada 1000 de olması normal ısındıkça devir yavaş yavaş düşer eğer hızlı bir şekilde düşüp hızlı bir şekilde yükseliyorsa sorun var



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net