Yakıt Düşürüp Performans Arttırıyormuş...
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Haberler
Forum Tanımlaması: Otomobil, Teknoloji, Spor ve diğer tüm konular hakkında güncel haberler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=19546
Tarih: 28 Kasım 2024 Saat 02:04 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: Yakıt Düşürüp Performans Arttırıyormuş...
Mesajı Yazan: Guests
Konu: Yakıt Düşürüp Performans Arttırıyormuş...
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 10:10
Arkadaşlar sevdiğim bir abim aracının bujilerinin tırnaklarını 0,3mm lazer ile deldirerek yakıt tasarrufu ve performans arttırdığını iddia ediyor. Kendisinde 1993 model şahin var 160 km/h geçmiyorken bujileri bu şekilde değiştirdikten sonra 190 km/h gördüğünü söylüyor. Ayrıca bujiden önce 325 kr yakan araç bujiden sonra 275kr yakmaya başlamış. Bende 4 adet sıfır buji alıp yaptıracağım bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır?
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 10:14
nasıl bı ıslem uygulanıyor kı bujılere abı ben ılk defa duyuyorum
------------- 1998 VW GOLF 1.6 105 hp Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 10:16
Buji tirnaginda delik mi aciyorlarmis? Eger boyleyse bana pek inandirici gelmedi.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 12:24
Ben bujileri teslim ettim mehmet ve benim araca uygulayacağız siteyi haberdar ederim.
|
Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 12:25
merakla bekliyoruz sonucu.
------------- 2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa
|
Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 12:34
bujiden HP mi çıkarmış :) ilk defa duyuyorum
------------- 206 RG 2000 206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 12:40
denemekten ne kaybederiz 4 buji 40tl sonuçta. bujiden hp arttığını duymaman senin kaybındır tek tırnak çift tırnak dört tırnak olayı bu iş için çıktı diye biliyorum...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 13:06
konu hakkında teknik bilgisi olan varsa yorumunu bekliyoruz. teknik bilgi bulamadığımız için deneme yanılmaya yöneldik. :(
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 13:09
Telefonda soyledıgım gıbı denemekten zarar gelmez. Sonucunu bızımle paylasırsın...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 13:11
çift tırnak bujiden tek tırnağa geçişteki yakıt düşme işlemini gördükten sonra bu işleminde bir değişiklik sağlayacağını düşürüyorum ama içi rahatlatacak bir teknik bilgiye ihtiyacım var...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 13:13
ümitarmatli Yazdı:
çift tırnak bujiden tek tırnağa geçişteki yakıt düşme işlemini gördükten sonra bu işleminde bir değişiklik sağlayacağını düşürüyorum ama içi rahatlatacak bir teknik bilgiye ihtiyacım var... |
Yıne soyledıgım gıbı bu noktada bılgısı olan bırısını bence zor bulursun. Ben boyle bır olayı hıc duymadım. Bunu denemıs olan varmıdır bılemıyoruz... Denenmıs olupta fayda alınmıs olsaydı elbet fırmalar bıle bunu uygulardı dıye dusunuyorum. Ama bunu kımse denememıste olabılır yanı
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 13:31
CeCoLi Yazdı:
ümitarmatli Yazdı:
çift tırnak bujiden tek tırnağa geçişteki yakıt düşme işlemini gördükten sonra bu işleminde bir değişiklik sağlayacağını düşürüyorum ama içi rahatlatacak bir teknik bilgiye ihtiyacım var... |
Yıne soyledıgım gıbı bu noktada bılgısı olan bırısını bence zor bulursun. Ben boyle bır olayı hıc duymadım. Bunu denemıs olan varmıdır bılemıyoruz... Denenmıs olupta fayda alınmıs olsaydı elbet fırmalar bıle bunu uygulardı dıye dusunuyorum. Ama bunu kımse denememıste olabılır yanı | eskişehirde opel servisi alpata da bu işlemi yaptırıyormuş.
|
Mesajı Yazan: muzaffer
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:03
inşallah olumlu sonuç alırsın abi. Sabırsızlıkla bekliyorum bu dediğin olayın sonucunu.
------------- 407 Executive Black CD 2007
|
Mesajı Yazan: muzaffer
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:04
Aklıma gelmiyor değil hani üstündeki bujiler yıpranmış olduğundan dolayı yeni bujilerden kaynaklanan bir performans olabilirmi abi delikten ziyade.(fikir olarak söyledim)
------------- 407 Executive Black CD 2007
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:09
merakla sonucu bekliyoruz. ve işlem nasıl yapılıyor bize anlatırsanız seviniriz. resimli olursa daha da hoş olur
|
Mesajı Yazan: mehmet eren
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:31
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
------------- Peugeot 2001 Model 306 Platınum Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM 5053747493
Sıfır al omur boyu kullan.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:32
Enteresan bir uygulama takmadan önce fotoları koyabilirseniz bujileri nasıl bir işleme tabii tutmuşlar görürüz. Bir de kullanımdan sonra bakarsan yakıta etkisi nedir belki biz de yaptırırız.
|
Mesajı Yazan: mehmet eren
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:35
Gerçekten insanları anlamıyorum ucuz maliyet ile araçlaranıza nekadar güvenli işçilik yaptırıyorsunuz,Kendi kullandığınız araçlarada saygı duyun lütfen.
------------- Peugeot 2001 Model 306 Platınum Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM 5053747493
Sıfır al omur boyu kullan.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:36
mehmet eren Yazdı:
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
|
buji ne kadar iyi ateşleme yapar ve yanmamış yakıtı ne kadar az kaçırırsa o kadar güzel performans verir.ama unutmadan bu yanmanın sağlanması için doğru oranda oksijenede ihtiyaç var :)
|
Mesajı Yazan: 34sea45
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 19:43
06ilhan06 Yazdı:
mehmet eren Yazdı:
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
|
buji ne kadar iyi ateşleme yapar ve yanmamış yakıtı ne kadar az kaçırırsa o kadar güzel performans verir.ama unutmadan bu yanmanın sağlanması için doğru oranda oksijenede ihtiyaç var :) |
+1
------------- 106 xr 1998 1,4 her daim benzinli+playstation (PeSBoX) Çakmak/Ümraniye/İstanbul 0 507 250 90 71 - dincerkukku@hotmail.com
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 21:37
bujinin çakma şekli ile yanma direk alakalıdır. Fakat yakıtta bu kadar tasarruf ettiğini idda etmek çok ciddi bir konu. Sonucu herkes gibi bende merakla bekliyorum.
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: Alparslan
Mesaj Tarihi: 31 Ekim 2011 Saat 21:43
valla platinium bujiyi duydum iridyum bujiyi duydumda performans ve yakıt tasarrufu için böyle bir işlemi ilk defa duydum bakalım sonuç ne olacak merakla bekliyoruz
------------- Ford Focus 1,6 titanium 2010 BeyaZ... Albayın onayı ile TAXI VI :)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:18
muzaffer Yazdı:
inşallah olumlu sonuç alırsın abi. Sabırsızlıkla bekliyorum bu dediğin olayın sonucunu. | yanlış bilgi vermişim lazer ile değil elektrik ile deliniyormuş...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:20
maverick Yazdı:
merakla sonucu bekliyoruz.
ve işlem nasıl yapılıyor bize anlatırsanız seviniriz.
resimli olursa daha da hoş olur
| bujiler elime ulaştığında montajını yapmadan önce resimlerini çekip sitede paylaşacağım eskişehir opel servisi alpata da bu uygulamayı araçlarına yaptırıyormuş...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:23
mehmet eren Yazdı:
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
| dediğin de mantıklı fakat ateşleme araca ne kadar zarar verebilir onu da düşünmek lazım sonuçta orjinal üründe az bir değişiklik yapılacak onun için denemekte fayda var diyorum ve tüm arkadaşları bilgilendireceğim. şu an aracımın deposunu doldurdum ve yakıt hesaplaması yapıyorum. bujilerim daha 3 aylık bile değil onun için buji değişikliği değil sadece işlem değişikliğini gözlemleyebileceğim. bujiler elime ulaştığında resimlerini çekip paylaşırım. performans olayını zaten çok iyi hissedebiliyorum yeni bujide de değişiklik olursa onu da paylaşırım. beni bekleyin. ayrıca mehmet1965 arkadaşımıza da aynı uygulamayı yapıyoruz onun bujileri de benim aracımla aynı totalde 8 buji işleme girdi 2 ayrı araçta test edilip bilgi aktarımı yapacağım.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:25
06ilhan06 Yazdı:
mehmet eren Yazdı:
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
|
buji ne kadar iyi ateşleme yapar ve yanmamış yakıtı ne kadar az kaçırırsa o kadar güzel performans verir.ama unutmadan bu yanmanın sağlanması için doğru oranda oksijenede ihtiyaç var :) | teknik bilgim olmadığı için bu konuyu açıp fikir edineyim dedim. iyi ya da kötü ne sonuç alacaksam da bu işlemi deneyeceğim eğer bir fayda görürsem ya da aksi durum paylaşırım. sonuçta bilgi paylaşınca güzel eğer böyle basit bir işlem ile bir kaç kuruş yakıt düşerebiliyorsak neden herkes aynı uygulamayı yapmasın. malum türkiye şartlarında benzin lüks tüketime girdi ;)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:28
06ilhan06 Yazdı:
mehmet eren Yazdı:
Konu başlığında yakıt tüketimi ve performansın artmasını bekliyorsunuz,Bunu 40 Tl masrafla cok fazla birşey beklemeyin işi bilen birkişiye yaptırın sonradan çıkacak arızalardan çok masraf çıkabilir.Bunlar benim görüşüm,Diğer söylediğniz araç şahin bunun parçaları ucuz sizin altınızdakı peugeot şanş bile denemeyin derim.
|
buji ne kadar iyi ateşleme yapar ve yanmamış yakıtı ne kadar az kaçırırsa o kadar güzel performans verir.ama unutmadan bu yanmanın sağlanması için doğru oranda oksijenede ihtiyaç var :) | ben burada deneyip uygulamadığım hiçbir şey hakkında kesin bilgiymiş gibi konuşmam fakat deneyimlerimden size şunu söyleyebilirim. çift tırnak buji km de 0,275 tl yakarken tek tırnak orjinal bujiye geçtiğimde 0,250 tl ye düşüşü ve performanstaki artışı çok güzel gözlemlemiştim. onun için bu işe biraz sıcak bakıyorum. ayrıca bahsedilen delik 0,3 mm olması da benim sıcak bakmamı sağlıyor. düşüncem o delikten aşağı pistonlara farklı bir çakma yapıyor olabilir.
|
Mesajı Yazan: serdar026
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:45
Bujinin yakıta etkısını bende cıft tırnakları degıstırırek gordum..Bakalım bu sekılde bujıyı delerek ne sekılde bı verım elde edılıcek.Ümittt hadii merakla beklıyoruz
------------- 106 XS 1997
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 14:55
serdarım bayrama kalmaz paylaşırım diye umuyorum ;)
|
Mesajı Yazan: mehmet1965
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 15:31
Gelsın bujıler de olayı gorecegız bakalım bende arabamın performansından cok memnun degılım (106dan sonra) onun ıcın benzıne gerı dondum hep bırlıkte gorecegız
------------- 2000 206 xr prenses aşk-ı şehir ESKİŞEHİR
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 15:53
mehmet1965 Yazdı:
Gelsın bujıler de olayı gorecegız bakalım bende arabamın performansından cok memnun degılım (106dan sonra) onun ıcın benzıne gerı dondum hep bırlıkte gorecegız | ben arabamın performansından çok memnunum mehmet istersen 106 yı geri satayım
|
Mesajı Yazan: muzaffer
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 19:07
mehmet eren Yazdı:
Gerçekten insanları anlamıyorum ucuz maliyet ile araçlaranıza nekadar güvenli işçilik yaptırıyorsunuz,Kendi kullandığınız araçlarada saygı duyun lütfen.
|
Kardeş araştırmadan merak etmeden hiç birşey öğrenemezsin.Ayrıca bu yapılan işlemin araca zararı olmaz. Ya çekişten düşer yada tasarruf yerine daha fazla yakıt tüketimini sağlar gerekli kombinasyon yapıldıktan sonra. Ayrıca bu foruma üye olan herkes emin ol aracına kendinen daha çok saygı duyuyordur. Bir diğer konuda pahalı olunca kaliteli ucuz olunca kötü mantığına katılmıyorum ustan adam gibi ustaysa çok güzel işler başarır.
------------- 407 Executive Black CD 2007
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 19:13
mehmet eren Yazdı:
Gerçekten insanları anlamıyorum ucuz maliyet ile araçlaranıza nekadar güvenli işçilik yaptırıyorsunuz,Kendi kullandığınız araçlarada saygı duyun lütfen.
|
Yanlışınız var parayla orantılı değildir bazı şeyler aklını kullanmış kim düşündüyse maaliyeti az diye güvensiz anlamına gelmez
|
Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 19:22
ümitarmatli Yazdı:
denemekten ne kaybederiz 4 buji 40tl sonuçta. bujiden hp arttığını duymaman senin kaybındır tek tırnak çift tırnak dört tırnak olayı bu iş için çıktı diye biliyorum... |
aynen müdür çift ve dört tırnaklar performans için. bi dahaki buji değişiminde bende 4 tırnak yada 2 tırnak alıcam :)
------------- 206 RG 2000 206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black
|
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 19:50
Eger bujinin geri kalan kismi ayni ise elektrotunun dort tirnakli, ya da iki tirnakli olmasi performans acisindan hicbir sey kazandirmaz. 4 tirnakli bujinin 4 tane atesleme yapacagi mantik yanlistir. Elektrik en kisa yolu secer ve hangi elektrot merkeze yakin ise oradan atlama yapar.
|
Mesajı Yazan: mehmet eren
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2011 Saat 20:47
Gerçekten anlamıyorum Anlam katmak istemiyorum aracanıza saygınız yoksa ne diyebilirimki.Koliva doğruları söylediğin için teşekkür ederim.
------------- Peugeot 2001 Model 306 Platınum Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM 5053747493
Sıfır al omur boyu kullan.
|
Mesajı Yazan: oguz6578
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2011 Saat 08:38
ee deneyecek olan arkdaş ne yaptı hallettirdimi.....
------------- Peugeot 2005 Tiptronik 307 SW 1.6 BVA Pack Atiker SafeFast OBD => Atiker Fast System :) Nokian Z G2
|
Mesajı Yazan: mehmet1965
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2011 Saat 16:19
bayram sonuna kaldı arkadaslar deneyecegız ve gorecegız ya bız cok bılıyoruz ya da bujı uretenler macera olsun dıye 4 tırnak 2 tırnak yapıyor bız boyle bır sey oldugunu ıddaa etmedık sadece varsayım yaptık bu konu hakkında bılgısı olan var mı dıye konu actık ama bılgısı olan cıkmadı ama yorum yapan baya cogaldı yıne de tesekkur ederız herkeze
konu baslıgımız
Yakıt Düşürüp Performans Arttırıyormuş...!
------------- 2000 206 xr prenses aşk-ı şehir ESKİŞEHİR
|
Mesajı Yazan: gravis_pro
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2011 Saat 21:06
ümitarmatlisizin dediğiniz bujiler sanırım E3 DiamondFire bujilerine benzer bir özellik kazandırmak. Daha fazla yanma sağlıyor. Linkini veriyorum merak edenler inceleyebilir. Sizin işlemin sonucunu bende merakla bekliyorum. http://www.e3sparkplugs.com/" rel="nofollow - http://www.e3sparkplugs.com/
|
Mesajı Yazan: djchaos
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2011 Saat 21:54
sakın bujileri delme bu işlem ultrasonik perfonmans bujilerde var ve araca göre üretilir bujideki delik yakıtı tam yakması perfonmansını artırması ama ilerde pistonların kafasında bir oyukla motoru indirmek zorunda kalabilirsin bence iyi düşün
|
Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 08 Kasım 2011 Saat 22:58
Bu sizin dediğinizin bi benzerini lpg ayarı yapan ustam dedi ; Ben : Usta lpg bujisi denilen boschun ürettiği bir buji varmış bundan kullansam iyi olur mu ? Lpg ustası : Yok kullanma aracın motoruna zarar verir , fabrikanın ürettğini kullanman daha iyi olur.
|
Mesajı Yazan: mehmet1965
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2011 Saat 18:32
Üçyüzaltı Yazdı:
Bu sizin dediğinizin bi benzerini lpg ayarı yapan ustam dedi ; Ben : Usta lpg bujisi denilen boschun ürettiği bir buji varmış bundan kullansam iyi olur mu ? Lpg ustası : Yok kullanma aracın motoruna zarar verir , fabrikanın ürettğini kullanman daha iyi olur.
|
buyur cecoli arkadaşa cevap hakkını sen kullan bizden yorum yok...
------------- 2000 206 xr prenses aşk-ı şehir ESKİŞEHİR
|
Mesajı Yazan: mehmet1965
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2011 Saat 18:33
gravis_pro Yazdı:
ümitarmatlisizin dediğiniz bujiler sanırım E3 DiamondFire bujilerine benzer bir özellik kazandırmak. Daha fazla yanma sağlıyor. Linkini veriyorum merak edenler inceleyebilir. Sizin işlemin sonucunu bende merakla bekliyorum. http://www.e3sparkplugs.com/" rel="nofollow - http://www.e3sparkplugs.com/ | bujilerimiz yarın geliyormuş foto çekip ekleyeceğiz deneme sonucunu da paylaşırız. eğer iyi performans ve yakıt tüketimi tarzı bir düşüş yaşanırsa gerekirse piston da değiştirilir...
------------- 2000 206 xr prenses aşk-ı şehir ESKİŞEHİR
|
Mesajı Yazan: I Love My Pug
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2011 Saat 19:09
mehmet1965 Yazdı:
gravis_pro Yazdı:
ümitarmatli
sizin dediğiniz bujiler sanırım E3 DiamondFire bujilerine benzer bir özellik kazandırmak. Daha fazla yanma sağlıyor. Linkini veriyorum merak edenler inceleyebilir.
Sizin işlemin sonucunu bende merakla bekliyorum.
http://www.e3sparkplugs.com/" rel="nofollow - http://www.e3sparkplugs.com/ | bujilerimiz yarın geliyormuş foto çekip ekleyeceğiz deneme sonucunu da paylaşırız. eğer iyi performans ve yakıt tüketimi tarzı bir düşüş yaşanırsa gerekirse piston da değiştirilir...
|
Hayırlısı olsun ne diyelim bende bayadır bekliyorum bu konuyu, gerçekten pistonlara zarar verebilecek bir işlemse bu bence riske girmeye değmez sonuçta tasarruf ve performans sağlayacağı meçhul.
------------- 306 GTI - 2.0LT 200 HP "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37
|
Mesajı Yazan: mehmet1965
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2011 Saat 19:28
I Love My Pug Yazdı:
mehmet1965 Yazdı:
gravis_pro Yazdı:
ümitarmatli
sizin dediğiniz bujiler sanırım E3 DiamondFire bujilerine benzer bir özellik kazandırmak. Daha fazla yanma sağlıyor. Linkini veriyorum merak edenler inceleyebilir.
Sizin işlemin sonucunu bende merakla bekliyorum.
http://www.e3sparkplugs.com/" rel="nofollow - http://www.e3sparkplugs.com/ | bujilerimiz yarın geliyormuş foto çekip ekleyeceğiz deneme sonucunu da paylaşırız. eğer iyi performans ve yakıt tüketimi tarzı bir düşüş yaşanırsa gerekirse piston da değiştirilir...
|
Hayırlısı olsun ne diyelim bende bayadır bekliyorum bu konuyu, gerçekten pistonlara zarar verebilecek bir işlemse bu bence riske girmeye değmez sonuçta tasarruf ve performans sağlayacağı meçhul. | şimdi bujilerimiz takıldıktan sonra kayda değer bir yakıt düşmesi ve performans artışı gözleyebilirsek riske girmeye değecektir. fakat herhangi bir değişiklik olmazsa zaten orjinal bujiye devam edeceğiz. Sanayide 2 motor ustası fabrikada 3 arkadaş bu sistemi kullanıyor ve ballandıra ballandıra bitiremiyorlar. Denemekten zarar gelmeyecek. Ayrıca yakıtta da kayda değer bir düşüş olursa pistonun zarar görmesi de fazla sorun teşkil etmez zaten yakıttan o piston parasını çıkarmış olacak. Bizim araçlarımız yılda 40,000km yapıyor. 10 kr luk bir düşüş bile bizim piston paralarını amorti edecektir. ;)
------------- 2000 206 xr prenses aşk-ı şehir ESKİŞEHİR
|
Mesajı Yazan: I Love My Pug
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2011 Saat 22:43
Fakat pistona zarar verirse sürekli olarak verecektir, tabi o şekilde kullanmaya devam ederseniz. Periyodik olarak piston yenilenecek demektir buda :) inşallah hiç bir hasar görmeden halledersiniz ve inşallah kayda değer bir tasarruf olurda bizde kullanırız :) başarılar dilerim arkadaşlar size :)
------------- 306 GTI - 2.0LT 200 HP "Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37
|
Mesajı Yazan: by_imp
Mesaj Tarihi: 14 Kasım 2011 Saat 19:29
guncelleme. dahha bir bilgi yokmu ?
------------- kerem gaziantep gazikent mah. 106 GTİ siyah 0 rh +
|
Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 14 Kasım 2011 Saat 19:38
Deneyecek arkadaş sonucu iyi çıkmadı herhal keşke çıksada bizde yapsakta daha az yaksak . Benim pejo baya az yakıyor MAŞALLAH abim elimden alacak arabayı utanmasa Onlar iş için az yaksın die brotvey aldı benim araba 17- 18kr yakıo onlarınki 23-25 kr benim pejoya diktiler gözünü ama verirmiyim
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 14 Kasım 2011 Saat 20:12
heya ne oldu sonuç
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: GökhaN_106
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 09:04
Evet arkadaşlar sonunda bujiler elime ulaştı araçlarımıza montajını yapmadan fotolarını çekip paylaşayım dedim.
|
Mesajı Yazan: GökhaN_106
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 09:04
bu gün montajı yapılıp deneme sonuçları açıklanacaktır.
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 09:55
hani fotolar nerede?
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 09:57
tamam tamam geç açıldı fotolar. gördüğüm kadarıyla üstünde bir delik var başka birşey yok galiba?
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: FromHeLL54
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 12:53
Merakla Bekliyoruz İnş güzel bir sonuc cıkarda bu uygulamayı bizde yaparız ;)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 14:12
Mesajı Yazan: FromHeLL54
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 15:52
oyy oyy merakla beklıyorum ?
|
Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 16:00
Mesajı Yazan: efecelebi
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 19:17
Valla bende merak ettim, hayırlı bir netice alırsınız inşaALLAH, deliğin nasıl bir katkısı olacak onu çözemedim?
------------- 1990 Model 1468 cc 8 valve Lancer Ankara - Akdere 0530 242 80 08 Follow me Home cu :D
|
Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 20:04
Hava filitresini değiştirdim araba başka birşey oldu yav , hatta şunu diebilirmiki arabanın derdi buymuş , şimdi saatgibi oldu MAŞALLAH
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 16 Kasım 2011 Saat 20:38
ne oldu sonuç?
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: Kemanyak
Mesaj Tarihi: 17 Kasım 2011 Saat 00:20
Nasıl bir gelişme olacak merakla bekliyorum
------------- Kemanyak Kisses You 207 SW OUTDOOR 1.6HDİ 2008
|
Mesajı Yazan: by_imp
Mesaj Tarihi: 12 Aralık 2011 Saat 21:47
neredeyse 1 ay gecti hani sonuc?
------------- kerem gaziantep gazikent mah. 106 GTİ siyah 0 rh +
|
Mesajı Yazan: golge_oyunu
Mesaj Tarihi: 12 Aralık 2011 Saat 21:58
sonuç yok sanırım
------------- 2004 model 307 XT otm. AB (-)
|
Mesajı Yazan: Üçyüzaltı
Mesaj Tarihi: 12 Aralık 2011 Saat 22:10
O sonuç gelmez sanırım
|
Mesajı Yazan: by_imp
Mesaj Tarihi: 12 Aralık 2011 Saat 22:12
deme ki ise yaramadi ondan sonuc yok yada konuyu acan arkadas unuttu :)
------------- kerem gaziantep gazikent mah. 106 GTİ siyah 0 rh +
|
Mesajı Yazan: albayman
Mesaj Tarihi: 14 Aralık 2011 Saat 19:18
ya da sonuç o kadar şaşırtıcı ve olumlu ki arkadaş şaşkınlıktan unuttu
------------- 2006 307sw 1.6 hdi comfort + cruise control
|
Mesajı Yazan: mon
Mesaj Tarihi: 14 Aralık 2011 Saat 23:40
konuyu açan üye her halde forumdan ayrıldı.
------------- 206 2001 1.4 Colorline, Atiker
İlim dahi sanma senindir, Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
|
Mesajı Yazan: drakman
Mesaj Tarihi: 25 Mayıs 2012 Saat 15:37
Peugeot'çulara kurulan bu nevi tuzaklara düşmeyelim arkadaşlar. Peugeot'larımızın orjinalleri ile oynamayalım. Böyle şey olurmu, bir arkadaşın dediği gibi öyle bişey olsa zaten firmalar uygular.
------------- PEUGEOT 3008 ALLURE ETG6(FULL) DİZEL+OTOM.
|
|