Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Peugeot 306 motor sıcaklığı

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 306
Forum Tanımlaması: 306, 1993'ten 2002'ye 309'u değiştiren küçük bir aile otomobilidir, ancak 2001'de 307 ile değiştirilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=18886
Tarih: 28 Ağustos 2025 Saat 05:44
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Peugeot 306 motor sıcaklığı
Mesajı Yazan: zavur
Konu: Peugeot 306 motor sıcaklığı
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:01
Arkadaşlar arabam 90 derecede çalışıyor normal mi ?  motoru stop ettikten sonrada fan açıyor ?  



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:18
100C ye kadar normaldır. Fakat fan calısırken kontagı kapattıgında fanın durması lazım dıye dusunuyorum. Benım aracım boyledır.
 
Ya aracının orjınalınde model yılı vs den dolayı farklılık olabılır yada daha evvel zamanda elektrık tesısatı kurcalanıp bu hale getırılmıs olabılır.
 
Sahsen motor stop ettıkten sonra fanın calısmasını asla mantıklı bulmuyorum. Neden dersenız ;
 
Motor durduktan sonra devırdaımde durur. Sırkule olmayan radyatordekı suyu sogutmanın kımseye bır faydası yoktur. Ayrıca akuyude bıtırmesıde cabasıdır...


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:21
İçim rahatladı teşekkürler Gülme benim eski aracımda fan bu şekilde çalışıyordu , sorduğum bi usta arac stop ettikten sonra devirdaım durdundan aracı soğutmak için demişti . Şahsen banada saçma gelmişti


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:26
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

İçim rahatladı teşekkürler Gülme benim eski aracımda fan bu şekilde çalışıyordu , sorduğum bi usta arac stop ettikten sonra devirdaım durdundan aracı soğutmak için demişti . Şahsen banada saçma gelmişti
 
Kıssadan hisse : Ustamız çekmiş pimini sallamış bombayı Embarrassed
 
Ne yazık ki piyasada bilmeden konuşan çok insan var... Devırdaım durunca motor sogumaz kı Sırıtma
Motor durduktan sonra fanın calısmasının hıcbırseye faydası olmayıp tam tersıne zararı vardır kı yukarıda acıkladıgım uzere Göz Kırpma
 
Kontak kapatıldıgında fFanı durmayan araclarda motoru stop etmeden once fan calısıyorsa durmasını beklemek yapılacak en dogru davranıs olacagını dusunuyorum...


Mesajı Yazan: OkaN
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:36
bende hiç sesiniduymadım :) cem abinin dedigi gibi bizimkilerde kontak kapattınmı duruyor

-------------
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür…

EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:43
Çalışan demir pas tutmaz Gülme termostat bozuk olabilirmi acaba ?


Mesajı Yazan: OkaN
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:45

stop ettikten sonra elektirigi kesiyo ama :D



-------------
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür…

EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:47
Kendi haline bırakıyım en iyisi Gülme


Mesajı Yazan: OkaN
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:48
götür  baktır ya 1 elektirikçiye cem abinin dedigi gibi daha önce biri kurcalamıştır

-------------
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür…

EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:49
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Çalışan demir pas tutmaz Gülme termostat bozuk olabilirmi acaba ?
 
Termostat ıle fanın alakası yok... Termostatın 2 arızası olur. Ya acık kalır yada kapalı kalır.
 
Acık kalırsa kı bu zararsız bır arıza. Tek sıkıntı motor gec ısınır cok yakar yerıne gore calısma ısısına ulasmaz dolayısıyla kalorıfer verımıde duser.
 
Ama kapalı kalırsa o zaman ıs sakat sogutma suyu radyatorden donemeyecegı ıcın cok kısa surede hararet yukselır ve motor hararet yapar... Bu esnada fan calıssada calısmasada hıc bır anlamı kalmaz...


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:53
Abi sen bu işleri iyi biliyosun Sırıtma bizim araclarda genleşme kabı yok suyu radyatörden koyuyorsun peki bu su koyarken hava yapmazmı , yaparsa hava nası anlaşılır ?


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:56
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Abi sen bu işleri iyi biliyosun Sırıtma bizim araclarda genleşme kabı yok suyu radyatörden koyuyorsun peki bu su koyarken hava yapmazmı , yaparsa hava nası anlaşılır ?
 
Genlesme kabı radyatorun ustunde suyu koydugun yer ıste Göz Kırpma
 
Su koyarken hava yapmaz. Hava yapmıssa daha onceden yapmıstır. Yaptıysada hava alma yerlerınden alırsın olur bıter. Hava olup olmadıgını hava alma yerlerınden radaytorden vs bakarak kontrol edersın... Bu bıraz tecrube ısıdır...


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 15:59
Hımm anladım teşekkürler 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 16:10
Benim aracda 1998 306 griffe kontağı kapattığımda fan duruyor.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 16:15
Orjinalini yazan: OKANKYM OKANKYM Yazdı:

Benim aracda 1998 306 griffe kontağı kapattığımda fan duruyor.
 
Iste dogrusuda bu zaten Göz Kırpma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 17:09
Sebebini merak ettim şimdi bnmki de maksimum on saniye çalışıyor kapattıktan sonra. Uzun yoldan sonra çalışmıyor ama çok dur kalk yaptıysam trafikte çalışıyor.


Mesajı Yazan: OkaN
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 18:12
sanırım benimki bozuk hiç duymadım sesini bile :D Sırıtma siz nasıl hissediyorsunuz bunu 

-------------
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür…

EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN


Mesajı Yazan: I Love My Pug
Mesaj Tarihi: 10 Ekim 2011 Saat 18:17
90'ı geçince açar geçtiğinde bi in stop etmeden dinle SırıtmaSırıtma

-------------
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37


Mesajı Yazan: lau5
Mesaj Tarihi: 18 Ekim 2011 Saat 13:58
bende bi kere rast geldim arabayı otoparka bıraktım stop ettikten sonra fan calısıodu sonra aklımda şüphe kaldı döndüm tekrar çalıştırdım tekrar stop ettim yinede calısıyordu. benimkide mi oynanmış acep ? :D


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Ekim 2011 Saat 14:02

306 larda teknık kıtapcıkta 97C de acacagı yazıyor... Bende de gostergede 100 gordugumde fan acıyor. Ama oyle 90 ı gectıkten sonra degıl. Gosterge resmen 100 oldugunda...

Bu arada butun roleler ve musurler yenı...
 
Role ve musurlerı degıstırmeden oncede bıre bır aynı sekılde calısıyordu. Neden degıstırdınız dersenız bır kere role kaynaklı fan acmadı hararet 110 a cıktı kıvrak bır davranısla fanları calıstırdım. Musurlerın 1 tanesıde hastaydı. gostergeyı oynatıyordu. Aynı durumun bır daha yasanmaması adına butun rolelerı ve musurlerı yenıledım... Sımdı kafam rahat. Cok sukur kı hersey tıkır tıkır. Nazar degmesın...


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 18 Ekim 2011 Saat 22:12
Abi işin tuafı bugün yolda 180 -190 yapıştırdım gidiyom harerete  bakım dedim kaça çıkmış die baktım çıkmamışEmbarrassedHatta düşmüş 70 dereceye yakındı .Araba şehir içi 90 ı bulabiliyo ama şehir dışı hiç çıkmıo sadece uzun bayırlarda biraz yükselio ama oda yine 90 demedi şehir dışında .Şimdi diyeceksiniz o hızlarda napıyon die , gaza basmıom araba 120 den aşşa inmio ecik dokunuom 150 oluo , basmıyacam dedim 100 ü geçmedim ( inanın 100 de gitmek için ayama nasıl bi işkence yaptım bilemezsiniz ) 1 saat böyle gittim ayam pert oldu , lanet olsun dedim ayamı gaza koydum Sırıtma Sonuç :18 kr yakan araç 30 kr yaktı SırıtmaSırıtma ortalama hız : 170-180 bazen pisikopata bağladım 200 ü geçtiğimde oldu , hatta bi bayırda libre sonladım  , ömrümde arabadan böyle bi adranelin ve zevk almamıştım sağ sağlım toprağa basınca şükür dedim . Sonra daha yeni kaza atlattım ben bunu niye yaptım dedim kendi kendime ama cevap yok Confused . Şunu anladım hız tutkusu olan biri olarak , araba gidince dayanamıyorum .


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:07
Aman gozunu seveyım arabayı fazla sıkıstırma... Zaten yenı kaza atlattın.
 
Hararetın 70C ye kadar dustugune gore bıraz dusuk seyredıyor. Bu sekılde olunca kalorıferın verımı bıraz azalabılır. Ben olsam termostatı orjınalı ıle degıstırırdım... Cunku uzun yolda bıle 90 dan asagı pek dusurmemesı gerek. Termostatını degıstırırsen hararetın 90-100 arasında seyretmesını beklerım ben...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:21
Aman usta cidden ne gerek var ya frenle kendini Disapprove


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:21
Abi bugün bugün bunu tartıştık sanayide saten , biri diyor uzun yoldada olsa 90 olmalı senin olmuyosa termostadı değiştir gazada geç geçer fazlada yaktırır diyor . Biri diyor hızlandımı rüzgar gelir radyotör soğutur  hareret iner termostat normal diyor ?


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:27
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Abi bugün bugün bunu tartıştık sanayide saten , biri diyor uzun yoldada olsa 90 olmalı senin olmuyosa termostadı değiştir gazada geç geçer fazlada yaktırır diyor . Biri diyor hızlandımı rüzgar gelir radyotör soğutur  hareret iner termostat normal diyor ?
 
Yazdıgının ılk yarısı dogru ne yazık kı dogru termostatın degısmesı gerek...Sırıtma
 
Cunku termostat su ısısına gore calısır ve ıhtıyac durumunda suyun onunu acarak radyatore gıdıp sogumasına ımkan tanır. Senın termostat suanda suyun onunu gec kapatıyor ve ondan buz gıbı hava vurdugu ıcın motorun ısısı dusuyor. Bu cok cok azda olsa yakıtı artırabılır. Ayrıca cok az bır mıktarda gec ısınmaya neden olur...
 
Ilk soyledıgınde de sana aynı cumleyı kurdum dıkkat ettıysen
 
Sana su sekılde bır acıklama yapayım. Ingılızce teknık kıtapcıkta senın aracındakı 1.6 motor ıcın termostat 89C de acılmaya baslar yazıyor. Buradan motorun ısısının daha asagıya dusmemesı gerektıgını cok acık bır sekılde anlayabılırız... Yıne soyluyorum hararet 90-100 arası gezmesı gerek...


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:30
Anaşıldı 30 tl daha gözüktü bana Sırıtma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:34
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Anaşıldı 30 tl daha gözüktü bana Sırıtma
 
Orjınal termostat o fıyatlarda olsa gerek. Bırde ıscılık ve antıfreeze kaybından dolayı 3lt kalıtelı bır antıfreeze alıp doldurmanı tavsıye ederım...


Mesajı Yazan: Platinium
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:40
Bizimkilerde bende denk gelmedim ama bazı araçlarda motor stop ettikten sonra fan çalışmaya devam ediyo bunun nedeni motor çok ısınmıştır uzun yoldan gelmiştir 100 derecededir vs vs.gelir gelmez kontağı kapattığında motorun soğumasına yardımcı olmaktır,doğrusu aracı yüksek ısılarda stop etmek yerine kısa bir süre rolentide çalıştırıp soğuttuktan sonra stop etmektir diye düşünüyorum :)

-------------
306 platinium 1.6 2000 Benzin


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:46
Antifirizi koyarken araya sıkıştır diyosun yani   Thumbs Up


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:48
Orjinalini yazan: Platinium Platinium Yazdı:

Bizimkilerde bende denk gelmedim ama bazı araçlarda motor stop ettikten sonra fan çalışmaya devam ediyo bunun nedeni motor çok ısınmıştır uzun yoldan gelmiştir 100 derecededir vs vs.gelir gelmez kontağı kapattığında motorun soğumasına yardımcı olmaktır,doğrusu aracı yüksek ısılarda stop etmek yerine kısa bir süre rolentide çalıştırıp soğuttuktan sonra stop etmektir diye düşünüyorum :)
 
Abıcım bu noktada sana katılmıyorum. Neredeyse son 20 senedır uretılen bırcok aracta fan calısırken aracı stop ettın mı fanda durur. Tofasları broadwayları vs ornek vermeyın bana. 91 model corolla da bıle fan calısırken motoru stıp ettın mı dururdu. 95 model lada samarada da oyleydı. 306 aracımda da boyle cıtroen de boyle. Bmw ler mercedesler vs oldum olası devırdaımden tahrıklı olup cıvalı fan vardır. motor durunca zaten dururlarGülme
 
Motor durunca su devırdaımıde durur tabıkı. Bu durumda sırkule olmayan radyatordekı suyu sogutmanın kıme ne faydası olur sence ??????? Göz Kırpma
 
Sonucta ısı tasınımı su sırkulasyonu ıle olur. Devırdaım durduktan sonra radyatore buzda koysan motorun ısısına etkı etmez. Motorun ısısı ıcınde kalır hapsolur...
 
Bunu bır ara karsılıklı konusalım senle Göz Kırpma


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:49
Ondan deilki ecik yol git stop et bi bakmışın fan çalışıyor tabi sessiz sessiz Sinirli ben duyuyorum ama . Bazen oluyor hiç açmıyor yakut ben farketmiyorum


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:53
Benim eski aracım flash vardı diz boyu karda fan acardı dengesiz  Sırıtma hemde hemen deil çok denk geldim ben eve gidip yemeğimi yiyip sigaramı yakmak için balkona çıkınca (  ozamanlar ) durduk yere birden fanın çalıştığını


Mesajı Yazan: Platinium
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:54
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Platinium Platinium Yazdı:

Bizimkilerde bende denk gelmedim ama bazı araçlarda motor stop ettikten sonra fan çalışmaya devam ediyo bunun nedeni motor çok ısınmıştır uzun yoldan gelmiştir 100 derecededir vs vs.gelir gelmez kontağı kapattığında motorun soğumasına yardımcı olmaktır,doğrusu aracı yüksek ısılarda stop etmek yerine kısa bir süre rolentide çalıştırıp soğuttuktan sonra stop etmektir diye düşünüyorum :)
 
Abıcım bu noktada sana katılmıyorum. Neredeyse son 20 senedır uretılen bırcok aracta fan calısırken aracı stop ettın mı fanda durur. Tofasları broadwayları vs ornek vermeyın bana. 91 model corolla da bıle fan calısırken motoru stıp ettın mı dururdu. 95 model lada samarada da oyleydı. 306 aracımda da boyle cıtroen de boyle. Bmw ler mercedesler vs oldum olası devırdaımden tahrıklı olup cıvalı fan vardır. motor durunca zaten dururlarGülme
 
Motor durunca su devırdaımıde durur tabıkı. Bu durumda sırkule olmayan radyatordekı suyu sogutmanın kıme ne faydası olur sence ??????? Göz Kırpma
 
Sonucta ısı tasınımı su sırkulasyonu ıle olur. Devırdaım durduktan sonra radyatore buzda koysan motorun ısısına etkı etmez. Motorun ısısı ıcınde kalır hapsolur...
 
Bunu bır ara karsılıklı konusalım senle Göz Kırpma


Bende tam tofaş örneğini vericektim Sırıtma stop ettikten sonra fan çalışma olayına çeşitli araçlarda bakmak lazım bu sistem varmı Gülme


-------------
306 platinium 1.6 2000 Benzin


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 00:54
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Ondan deilki ecik yol git stop et bi bakmışın fan çalışıyor tabi sessiz sessiz Sinirli ben duyuyorum ama . Bazen oluyor hiç açmıyor yakut ben farketmiyorum
 
Bu nasıl Türkçe arkadaş ??? Dogru yazmaya dıkkat edelım...
 
Iddıa etmemekle bırlıkte kendı aracımda kesınlıkle stop fanın durdugunu ve calısmaması gerektıgıne emınım. Belkı eskı modellerde bır farklılık varmıdır orada emın degılım ıste. Ama aynı olması gerektıgı kanaatındeyım...
 
94 model Cıtroen ZX te bıle oyleydı. Fan calısırken sopt edınce fan dururdu...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 01:00
Allah allah. Cem abi senin bu söylediğin gerçekten mantıklı. Ben merak ettim yalnızca benim aracımda mı böyle diye. Ama geçen gün önüme başka bir 106 yanaştı GTI'dı büyük ihtimal. O da stop etmesine rağmen bir 5 saniye kadar çalıştı fanı. Sadece aşırı dur kalk yaparsan oluyor. Anlamadığım şey senin dediklerin doğru o zaman arabayı yapanlar niye böyle bir şey düşünmüş.Bana da mantıksız geldi.


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 01:01
Ağız alişkanliğı ele yansıyor , klavyeyi on parnak kullandığım için aklımdan geçeni anında yazıyorum.Bazen dikkatimden kaçıyor bi bakıyorsun yazmışım aklımdan geçeni .


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 01:04
Orjinalini yazan: Alicangulpinar Alicangulpinar Yazdı:

Allah allah. Cem abi senin bu söylediğin gerçekten mantıklı. Ben merak ettim yalnızca benim aracımda mı böyle diye. Ama geçen gün önüme başka bir 106 yanaştı GTI'dı büyük ihtimal. O da stop etmesine rağmen bir 5 saniye kadar çalıştı fanı. Sadece aşırı dur kalk yaparsan oluyor. Anlamadığım şey senin dediklerin doğru o zaman arabayı yapanlar niye böyle bir şey düşünmüş.Bana da mantıksız geldi.
 
Emın ol kı yapılan uretılen her bır aksam dogru olmayabılır yanı Göz Kırpma
 
Sımdı dogan sahınde renault 9 11 vs de stop ettıkten sonra fan 2 saat calısır akude zayıfsa emer akuyu bıtırır. Ama mılletın begenmedıgı lada samarada bıle stop ettın mı fan durur???
 
Genele baktıgında bırcok aracta fan duruyor. Acıkladıgım uzere calısmasınında bır anlamı yok. Demekkı durması mantıklı Gülme Calısmasına gerek yok. Ince dusunulurse akuyu bıtırmek gıbı bır zararıda var yanı Sırıtma
 
Bu arada senın aracın orjınalı nasıldır bılemıyorum... Bazı araclarda elektrık tesısatının orjınallıgını bozuyorlar kurcalıyor. Bu sefer arac degısık davranıslar sergıleyebılıyor. O acıdan baska aynı arac sahıbı arkadaslara sormak lazım. Mesela en saglam olabıleceklerden "nazar degmesın" Taskın ın aracı cok cok az km lı oldugundan kurcalanmıs olacagını sanmıyorum... Göz Kırpma


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 01:08
Bu arada sizde türkçe karekterleri hiç kullanmıyorsunuz Göz KırpmaSırıtma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 01:09
Aynen ona bir sormak lazım. Ama anket tarzı 106'sı olana soracağım bakalım ne olacak Gülme


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 09:38
Orjinalini yazan: zavur zavur Yazdı:

Bu arada sizde türkçe karekterleri hiç kullanmıyorsunuz Göz KırpmaSırıtma
 
Bence sen benım yazıma bakacagına bence kendı yazınla ılgılensen nasıl olur ??? Göz Kırpma Benım yazımı herkes anlıyor merak etme sen. Klavye alıskanlıgından i ü ö ç ş ğ kullanmakta zorlanıyorum. Corumlusun severım senı, uzme benı Gülme


Mesajı Yazan: zavur
Mesaj Tarihi: 19 Ekim 2011 Saat 10:13
Sizi üzme gibi niyetim yok Gülme benim yazdıklarımı millet anlamasa cevap yazamaz , sizin türkçe karekterde zorlandığınız gibi bende dikkatsiz yazıyorum bazen .



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net