Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

metin abi bi bakar mısın

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=18638
Tarih: 17 Haziran 2025 Saat 21:46
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: metin abi bi bakar mısın
Mesajı Yazan: Guests
Konu: metin abi bi bakar mısın
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 10:24
abi dun aracı bı 8 km boyunca sıkıstırdım bırı ıle kapıstık sonra aracı stop ettım ve 1 saat icerisinde aracın altında bu kadar yag oldu normal mı








Cevaplar:
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 10:59
hiç normal değil. acaba revizyonu yapanlar parçaları toplarken iyi sıkmadılarmı. sadece aracı sıkıştırınca oluyor anlaşılan.
 
sana bahsettiğim fazla yağı atma olayıda fazlasını atana kadardır. Yani yağ fazla ise sıkıştırdığında o yağı atar ve normal seviyesine iner. daha sonra seviyesi normal olduğu için sıkıştırsan da atmaz bu işte başka bişey var. sade sıkıştırınca arıyorsa kapak conta vs sorunu olabilir,


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: fexzi
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 11:05
kısa zamanda yağ değişimi oldysa,karterdeki tıpanın contasından kaçırabilir,kontrol edin derim.

ola ki fazla sıkıştırmadan dolayı motor kenarındaki tortular sıcak ile akma da yapabilir.


-------------
2004 307 XT BVA
1.6 16v 110Hp


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 11:20
motordan degıl baktın sanzumandan ama neresınden tam olarak cozemedık ıste bılmıyorum olmazsa yagını komple bosaltıp bı yag mı degıstırsem acaba 


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 11:31
yağ aracı zorladığında ısındığında yüksek basınçlara ulaşıyor ve genleştiği için litre olarak hacimi artıyor. fazla olan tahliyeden atılıyor ama fazlası alınınca atılmıyor.
 
ön tarafta selenoidlerin olduğu kapak var onun etrafına baksana oradan şüpelendim genelde ince sacdır, en güzel yöntem aracın altına inip resmini çekersen daha iyi olur. her nekadar göremesende sonuçda bu yağın çıktığı bir yer var kesin.
 
birde akslara falan bak keçe gittiyse oradan da şanzıman yağı boşalır ve şanzıman arızaya geçer.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 11:42
tamam abi birazdan sanayiye gidecegim dediğin yerlere  baktırırım fotograf cektirmeye calışırım


Mesajı Yazan: OkaN
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 11:43
sıkıştırınca üst kapaktan atabilir ama okadarda deil :) kecelerdende olabilir 

-------------
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür…

EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 01 Ekim 2011 Saat 19:10
metın abı gıttım bugun servıste ustalar yaga baktı nerden geldıgı bellı degıl yag sanzuman yagına benzemıyor cunku rengı sıyah motorla sanzumanın bırlestıgı yerde kece varmıs ondan olabılır dedı hala kesın bır sey yapamadılar ve bısey bulamadılar en son antalyada bu ısten otomatık sanzumandan anlayan bırısı varmıs ona gıdecegım :)))



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net