|
ŞEKİL : e5ap351d |
javascript:FullScreen%28,e5ap351d_1,ŞEKİL,e5ap351d,/AP/img/inf_inc/1d/e5ap/e5ap351d.jpg%29;" rel="nofollow - |
[1] krank mili ayar pimi (-).0194-A.
[2] eksantrik mili tespit pimi (-).0194-B.
[3] Motor (-).0194-C volanı sabitleme aparatı.
[4] yakıt yüksek basınç pompası dişlisinin ayar pimi
(-).0194-A.
Sökünüz :
- Sağ ön tekerlek
- Sağ ön davlumbaz koruması
- http://127.0.0.1:6090/preLoadRef.html?id=B1BG5PK1&marque=AP&parent=B1EG6HK1&secom=false&typeDoc=2" rel="nofollow -
|
ŞEKİL : b1dp1ybd |
javascript:FullScreen%28,b1dp1ybd_2,ŞEKİL,b1dp1ybd,/AP/img/inf_inc/bd/b1dp/b1dp1ybd.jpg%29;" rel="nofollow - |
Aleti [3] krank mili kepi bloğu (1) içinde bulunan deliğin içine
yerleştiriniz.
Aksesuar tahrik kasnağını sökünüz.
Elektrik kablo demetini eksantrik üst dişli kapağından
ayırınız.
Eksantrik üst ve alt dişli kapaklarını sökünüz.
|
ŞEKİL : b1ep1s3d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s3d_3,ŞEKİL,b1ep1s3d,/AP/img/inf_inc/3d/b1ep/b1ep1s3d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Motor devir sensörünü (2) sökünüz.
ZORUNLU : Manyetik pist "a" üzerinde
hiçbir darbe izi olmamalıdır ve manyetik bir kaynağın yakınına asla
yaklaştırılmamalıdır ; Aksi halde krank mili dişlisini değiştirmek gerekir.
Kayma önleme köşebendinin cıvatasını (3) sökünüz.
Aksesuar tahrik kasnağı cıvatasını takınız.
Aleti [3] sökünüz.
|
ŞEKİL : b1ep1s4d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s4d_4,ŞEKİL,b1ep1s4d,/AP/img/inf_inc/4d/b1ep/b1ep1s4d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Krank milini saat yönünde aksesuar tahrik vidası ile
döndürünüz.
Eksantrik mili kasnağını pimle sabitleyiniz ; [2] cihazı
yardımıyla.
|
ŞEKİL : b1ep1s5d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s5d_5,ŞEKİL,b1ep1s5d,/AP/img/inf_inc/5d/b1ep/b1ep1s5d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Krank mili pinyon dişlisini pimle sabitleyiniz ; [1] cihazı
yardımıyla.
|
ŞEKİL : b1ep1s6d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s6d_6,ŞEKİL,b1ep1s6d,/AP/img/inf_inc/6d/b1ep/b1ep1s6d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Yakıt yüksek basınç pompasının pinyon dişlisini pimle
sabitleyiniz ; [4] cihazı yardımıyla.
|
ŞEKİL : b1bpry6d |
javascript:FullScreen%28,b1bpry6d_7,ŞEKİL,b1bpry6d,/AP/img/inf_inc/6d/b1bp/b1bpry6d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Sökünüz :
- Motor mesnedi (5) ve hareket sınırlandırıcı köprüsü (6) grubu
- Sağ ara motor kulağı (4)
|
ŞEKİL : b1ep1s7d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s7d_8,ŞEKİL,b1ep1s7d,/AP/img/inf_inc/7d/b1ep/b1ep1s7d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Gergi makarasının bağlantı cıvatasını (7) bir Allen anahtar ile
gevşetiniz.
Eksantrik kayışını sökünüz.
NOT : Pistonların pimle sabitlenmesi
konumunda, pistonlar ayar sırasında stroklarının yarı konumundadır.
DİKKAT : Yukarıdaki kama (Dikey konum) :
Ayar konumu öncesi 90 derece - 1 numaralı silindir üzerinde emme ve egzos
supaplarının karşılaşması.
Eksantrik mili ve yağ pompası seviyesinde sızdırmazlık
yüzüklerinin sızdırmazlığını kontrol edin.
Makaraların ve su pompasının serbestçe dönmelerini kontrol ediniz
(boşluk ve zorlanma olmaması).
Ayrıca bu makaraların gürültü çıkartmadığını ve/veya üzerlerine
yağ sıçramamış olduğunu kontrol ediniz.
Bu makaraların yüzeylerinin durumunu da kontrol ediniz.
|
ŞEKİL : b1ep1s8d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s8d_9,ŞEKİL,b1ep1s8d,/AP/img/inf_inc/8d/b1ep/b1ep1s8d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Aşağıdaki sırayla dağıtım kolanını sapı iyi gerilmiş yerleştirin
:
- 1 - Eksantrik dişlisi
- 2 - Sargı makarası (/)
- 3 - Eksantrik mili kasnağı (/) (Kayışın makaraya iyice oturduğundan emin
olarak)
- 4 - yüksek basınç pompası
- 5 - Su pompası
- 6 - Gergi makarası (/)
NOT : Triger kayışı sırtının sarıcı makara
üzerine tam olarak oturduğundan ve krank mili kasnağı ile eksantrik mili kasnağı
arasındaki kayış kolunda 33 boşta diş olmadığından emin olunuz.
Gergi rulmanının cıvatasını (7) gevşetiniz.
|
ŞEKİL : b1ep1s9d |
javascript:FullScreen%28,b1ep1s9d_10,ŞEKİL,b1ep1s9d,/AP/img/inf_inc/9d/b1ep/b1ep1s9d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Bir Allen anahtar yardımıyla, gergi makarasını saat ibrelerinin
dönüş yönünün ters yönünde çevirerek gergi makarasının işaretini (8) kontrol
bölgesinin "b" ortasına getiriniz.
(7) m.dan kadar gergi makaranın vidasını 3 sıkınız.
Aletleri [1], [2] sökünüz.
Dağıtım dişlisinin krank mili üzerine iyi tutturulduğundan emin
olunuz; krank milini 10 tur döndürünüz.
Aletleri [1], [2] takınız.
Dinamik gerginin işaretinin (8) doğru konumda olduğunu kontrol
ediniz ; Aksi durumda, kayışı takma işlemini tekrar yapınız.
Aletleri [1], [2] sökünüz.
Takınız :
- Kayma önleme köşebendi (3) ; 0,5 daN.m torkla sıkma
- Devir sayısı sensörü (2)
|
ŞEKİL : b1bpry6d |
javascript:FullScreen%28,b1bpry6d_11,ŞEKİL,b1bpry6d,/AP/img/inf_inc/6d/b1bp/b1bpry6d.jpg%29;" rel="nofollow - |
Takınız :
- Sağ ara motor kulağı (4) ; 5,5 daN.m torkla sıkma
- Motor mesnedi (5) ve hareket sınırlandırıcı köprüsü (6) grubu ; 6 daN.m
torkla sıkma
- Eksantrik dişli alt kapağı (/)
- Motor volanı üstündeki alet [3]
- Aksesuar kasnağı (/) ; Cıvatayı 3 daN.m torkla sıkınız, sonra 180’lik bir
açısal sıkma yapınız
Aleti [3] sökünüz.
http://127.0.0.1:6090/preLoadRef.html?id=B1BG5PK1&marque=AP&parent=B1EG6HK1&secom=false&typeDoc=2" rel="nofollow - .
Sırasıyla sökme işlemlerinin tersini uygulayınız.