Hidrojen Yakıt Tasarruf Kiti
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=17371
Tarih: 08 Ekim 2025 Saat 23:03 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: Hidrojen Yakıt Tasarruf Kiti
Mesajı Yazan: ynusemre
Konu: Hidrojen Yakıt Tasarruf Kiti
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 05:52
Arkadaşlar hidrojen yakıt tasarruf kiti ile ilgili bilgisi olan varmı,motor konusunda bilgili arkadaşlar görüşlerini yazarlarsa güzel olur.Baya ilgimi çekti..
http://urun.gittigidiyor.com/Otomobiller-icin-hidrojen-yakit-tasarruf-sistemi_W0QQidZZ43310858#aciklama
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 08:56
Baya Bir Pahalıymış Doğrusu; Bu Tür Aletlerin Yakıta Ne Gibi Bir Tasarruf Yapacağı Muamma Konusu ,
|
Mesajı Yazan: rifatseker
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 09:04
Uzun zamandır üzerinde araştırma yaptığım bir sistemdi , Avrupa ve Amerika da kişisel setler olarak water power gas adı altında kit halinde satılıyordu. Youtube üzerinde aratırsanız bir sürü video var araçlara uygulanmış halinide görebilirsiniz.
------------- Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)
Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 09:10
Bir ara motor kısmında ki yakıt hortumunun üzerine de nano teknoloji diyerek bir silindir takıyorlar dı, bu silindir gaz pedalına verilen sert tepkimeler de motora giden benzini hortumun genişlemesini engelliyor du doğal olarak insanlar benzin tasarrufu olarak düşünüyordu. Bu sebeple bu tür sistemler bana daha çok illüzyon gibi geliyor.
Bu arada amacıma ulaştım şuan itibari ile tam 3o6 mesajım var, bir süre bu şekilde kalacağım, bilginize.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: cuneytatay
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 09:42
Bende bu konuda biraz araştırma yapmıştım, yakıt tasarrufu sağladığı doğru ama her araca uymaz, bizim araçlarda bir sürü sensör var,
"Elektronik ateşlemeli yüksek model araçlar genelde oksijen sensörü, map-maf sensörleri içeren araçlardır.Bunlarda hidrojen gazıyla tasaruf sağlamak için bu sensörlere müdahale edilmesi gerekir.Aksi halde sensörler farklı değerler okuyacağından yakıt tasarrufu sağlanamaz.Mesela oksijen sensörlü araçlarda motora hidrojenle birlikte oksijende verildiğinden oksijen sensörü atık gazda fazla oksijen algılar ve bunu elektronik kontrol ünitesine (ecu) bildirir.Ecuda oksijen fazla olduğundan yakıt karışımının fakir olduğuna sanarak motora daha fazla benzin gönderir.ve sonuçta performans artsada tasarruf sağlanamaz.Bu araçlarda tasarruf sağlanması için çeşitli yöntemler, çeşitli cihazlar mevcut.Dizel araçlardada yine durum benzer.Tek sorunsuz olan eski sensörsüz araçlar ve lpg li araçlar.Bu araçlara sadece hidrojen verilmesiyle tasarruf sağlanabiliniyor. " alıntıdır.
------------- Peugeot 206 1.4 HDi X-Line 2005 - 205.000 km Yol Bilgisayarı - Cruise Control - OBDII Bluetooth ELM327 Mobil New Life 0W/40, Kumho KH11 185\55 R15 - CMS 543
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Ağustos 2011 Saat 09:44
Ben bu olayı cok zamandır bılıyorum. Youtube da HHO Generator dıye vıdeoları var. Burada elektrık ıle suyu ayrıstıran parcanın adı hho generator zaten. Bu generator verılen akıma gore suyu degısık hızlarda ayrıstırıyor.
Bende bır ara ılgılenıyordum. 4V bu ıs ıcın yeterlı sanıyorum. Amerıkada cılgın bır adam var amperı yukselttıkce su oyle hızlı ayrısıyorkı kabın ıcıne koydugu su hemen dıbe ınıyor. Bu esnada sn tutuyor vs degısık degısık testler yapıyor. Ama adamın kullandıgı generator bu lınktekınden cok daha ustun. Bu lınkte kullanılan generator daha ufak boyutlu bır aksam. Ama ıs yapabılecek bır mantıgı var...
|
Mesajı Yazan: selimm
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2011 Saat 13:58
Arkadaşlar bu forumu görünce biraz araştırma yaptım.ilanın asıl sitesini buldum http://www.cybernerji.com" rel="nofollow - www.cybernerji.com diye bir site orda referanslar var.Birkeçını arayıp görüştüm.mercfedes arabasına takan kişi eskiden 100km de 11 litre yaktığını sistemi taktıktan sonra yakıt tüketiminin 7 litreye düştüğünü ayrıca arabada müthiş bir çekişte artış olduğunu söyledi.araba benzinli 1989 model.onun dışında birde dizel minübüs ford transiti aradım o adamda eskiden ayda 1000 tl üzerinde yakıt sarfiyatı olduğunu sistemi taktıktan sonra aylık sarfiyatının 900 tl altına düştüğünü söyledi.Kişiler farklı şehirlerden kişiler.sistemleri kendileri gittigidiyordan satın alıp montajlamışlar.satıcıdanda çok memnunmuşlar . adm hemen her ay arayıp memnun olup olmadıklarını bir sorun olup olmadığını sorup takip ediyormuş.Bende bir set alıp denemeyi düşünüyorum.Arabam hyundai accent crdi. sitedede aynı marka aracın %30 tasarruf yaptığı yazıyor.Siz ne dersiniz arkadaşlar..
|
Mesajı Yazan: ynusemre
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2011 Saat 14:48
cuneytatay Yazdı:
Bende bu konuda biraz araştırma yapmıştım, yakıt tasarrufu sağladığı doğru ama her araca uymaz, bizim araçlarda bir sürü sensör var,
"Elektronik ateşlemeli yüksek model araçlar genelde oksijen sensörü, map-maf sensörleri içeren araçlardır.Bunlarda hidrojen gazıyla tasaruf sağlamak için bu sensörlere müdahale edilmesi gerekir.Aksi halde sensörler farklı değerler okuyacağından yakıt tasarrufu sağlanamaz.Mesela oksijen sensörlü araçlarda motora hidrojenle birlikte oksijende verildiğinden oksijen sensörü atık gazda fazla oksijen algılar ve bunu elektronik kontrol ünitesine (ecu) bildirir.Ecuda oksijen fazla olduğundan yakıt karışımının fakir olduğuna sanarak motora daha fazla benzin gönderir.ve sonuçta performans artsada tasarruf sağlanamaz.Bu araçlarda tasarruf sağlanması için çeşitli yöntemler, çeşitli cihazlar mevcut.Dizel araçlardada yine durum benzer.Tek sorunsuz olan eski sensörsüz araçlar ve lpg li araçlar.Bu araçlara sadece hidrojen verilmesiyle tasarruf sağlanabiliniyor. " alıntıdır.
|
Yukarıda yazanlar gerçekten problem oluşturabirmi veya öylesye aşılabiliyormu bunları araştırmak lazım.Genelde 2000 model ve üstü araçlar için.
------------- 2004 PUG 307 XT 1.6 110HB
|
Mesajı Yazan: selimm
Mesaj Tarihi: 13 Eylül 2011 Saat 19:19
üreticinin sitesinde çeşitli araçlar için aracın hidrojenle uyumlu çalışması için çeşitli cihazlar var.mesela dijital yakıt ayar cihazı, manuel yakıt ayar cihazı, obd-2 performans çipi gibi.Bu cihazlardan kullanıldığında araç uyumlu oluyormuş ve tasarruf sağlanıyormuş.oksijen sensörlü araçlarda çip yada ayar cihazlarından kullanmak lazım .dizellerde bunlara gerek yok.Tabi yakıt ayar cihazı kullanarak dizellerde daha yüksek tasarruflara ulaşmakta mümkün.
|
Mesajı Yazan: oguz6578
Mesaj Tarihi: 06 Ekim 2011 Saat 23:06
Arkadaşlar donanimhaberde bu konuyu satan adamla tartışıyorlar oraya bakabilir fikir sahibi olabilirsiniz...... Bizim araçlarada oluyor ama ayrıyetten çip takılması gerekiyor fln fln fln.... işte :) Kimi fiyasko diyor kimi işe yarıyor diyor fln bu işi yapmak için çok profosyonel olunması gerekiyor yada kullanılan parçaların çok profosyonel olması gerekiyor.... Konu derin anlıyacağınız :) Çok derine dalan arkdaşlar arabayı hidrojenle bile çalıştırabilir :)))))
------------- Peugeot 2005 Tiptronik 307 SW 1.6 BVA Pack Atiker SafeFast OBD => Atiker Fast System :) Nokian Z G2
|
Mesajı Yazan: mimitt
Mesaj Tarihi: 07 Ekim 2011 Saat 01:04
daha önceden nanocharger diye bir ürün vardı,onun da yakıtta ekonomi ve performans a olumlu katkısı olduğu söyleniyordu,bir kaç araçta denk gelmiştim,sahipleri ekonomi olarak bir mucize bekleme ama araba rampalarda daha istikrarlı ve kalkışlar daha iyi diyordu,bende bu durum gerçek mi yoksa psikolojik bir durum mu karar veremediğim için bu cihazı deneyemedim bir türlü,ama hks ninde bu nanocharger benzeri bir ürününü buldum,aynı şeylerden bahsediliyor,sadece ürün gerçekten hks mi onu hks nin kendi sitesinden araştırcam, eğer gerçekten böyle bir ürünleri varsa alıp bir takıcam bakalım ne oluyor :) fiyat olarak 50 tl gibi bir rakama denk geliyor.
------------- 2001 peugeot 406 sv bva 2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r
|
Mesajı Yazan: oguz6578
Mesaj Tarihi: 28 Ekim 2011 Saat 14:10
Aslında bizim arabalarımıza uyuyor gaz çıkışı için kontrol ünitesi yapılmış ve oksijen sensörlü araçlar için chipler yapılmış....
------------- Peugeot 2005 Tiptronik 307 SW 1.6 BVA Pack Atiker SafeFast OBD => Atiker Fast System :) Nokian Z G2
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Ekim 2011 Saat 14:16
yanan araçlarla bir bağlantısı olduğuyla ilgili yorumlarda var.
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 28 Ekim 2011 Saat 14:25
206 da motor kapağını açtığımızda o 3 şamandıra nereye sığar,su deposu nereye sığar...... bana hikaye gibi geldi
|
Mesajı Yazan: oguz6578
Mesaj Tarihi: 30 Ekim 2011 Saat 00:41
sistemde önemli olan elektrolize :) geriye galan gaz ve su sistemini birçoğumuz bile kendi başımıza yapabiliriz.... Bizim millet herşeye meraklıdır alır eline yapar :)))) hani tasarruf ne ölçüde tasarruf bilmiyorum ama araça + güç katacağı kesin hidrojenin patlaması ve enerjisi benzin lpg zart yakıt zurt yakıt hepsinden daha hızlı yanması ve patlaması var :))))
------------- Peugeot 2005 Tiptronik 307 SW 1.6 BVA Pack Atiker SafeFast OBD => Atiker Fast System :) Nokian Z G2
|
|