Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Mıcıra dikkat

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL
Forum Adı: Sohbet \ Muhabbet
Forum Tanımlaması: Sohbet ve Muhabbet alanı. Araç sorunları haricinde ki tüm konuları bu başlıkta paylaşabilirsiniz.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=16799
Tarih: 31 Ekim 2025 Saat 21:05
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Mıcıra dikkat
Mesajı Yazan: Mehach
Konu: Mıcıra dikkat
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 09:43
Dün her zamanki gittiğim yoldan evime giderken, virajda karşıma araç çıktı, ben de geniş almaya çalıştım ancak yolda mıcırlar vardı fren yapmama rağmen beni baya bir kaydırdı ve yolun kenarındaki yağmur suyu için açılmış fazla derin olmayan ancak aracın askıda kalmasına yetecek derinlikteki kanala girdim. Bugün öğrendim ki mıcırlı yolda fren yapmamak gerekirmiş, bu daha da kaydırırmış, sadece direksiyon manevrası ile kurtulabilirmişim. Bu doğru mu? Yardıma gelen birinin kriko ve lastiğin altını beslemesi ile kanaldan kurtardık. Çekici çağırsam ne kadar ücret isterdi? 




Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 09:47
Oncelıkle gecmıs olsun.
Arac askıda kalınca dogal olarak aracın altı yere vurdu. Bu noktada alt kısmı hasar almıs olabılır ıyı kontrol etmen lazım. 3 gun sonra basına baska ısler cıkabılır...
 
Ayrıca cekıcı cagırsaydın 50 tl den asagı almazdı tahmınım. Bırde bu ısler cekıcının sana olan mesafesıylede orantılı...


Mesajı Yazan: forewer_fb
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 09:47
öncelikle geçmiş olsun. evet mıcırda, buzda, karda fren yapman seni durdurmaz aksine hızlandırır yada kontrol kaybına neden olur. mıcıra girdiğinde direksiyon manevrasıyla dönmen olası ama bazen o bile yeterli olmayabilir. çekici olayına gelince minimum 100 tl den kapı açarlar.

-------------
İETT, metrobüs, dolmuş, vapur :)hala peugeot sevdalısı
B Rh(+) 0533 484 26 08


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 09:56

oncelıkle gecmıs olsun verılmıs sadakanız varmıs ufak hasarla kurtulmussunuz mıcır soforun korkulu ruyasıdır mıcırda ne fren ne gaz sabıt hızla dreksıyon manevrası ıle kurtulma sansınız yuksek ama kımı zaman dreksıyonda ıse yaramıo cekıcı normalde 100 tl ama arac uzaklık mesafesıne gore kımı zamanada km basına fıyat cıkartıyo



Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:05
Teşekkür ederim bu benim ilk kazamdı Ağlamaucuz kurtulmuşsunuz dediniz daha kötüsü nasıl birşey olabilirdi? Takla atmak filan mı? Confused Allah korusun. Alt tarafta ne gibi bir hasar olabilir? 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:07
Büyük Geçmiş Olsun...
Böyle Durumlarda Biraz Daha Soğukkanlı Olmakta Yarar Var.
Zira Bu Tür Kazalar Panik Ataktan Kaynaklanıyor...
Çok Şükür Ciddi Bişey Olmamış...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:09
Orjinalini yazan: Mehach Mehach Yazdı:

Teşekkür ederim bu benim ilk kazamdı Ağlamaucuz kurtulmuşsunuz dediniz daha kötüsü nasıl birşey olabilirdi? Takla atmak filan mı? Confused Allah korusun. Alt tarafta ne gibi bir hasar olabilir? 
 
Ne gıbısı mı var ya Sırıtma Arac askıda kaldıgına gore aldı yere vurdu. Altında karter var sanzuman var salıncak var benzın boruları var vs vs
Arac ne sekılde askıda kaldı da neresı surttu bılemıyoruz. Senın ıyıce kontrol ettırmen lazım


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:10
İşin kötüsü Isparta'da yazın asfaltlar eridiği için her gün yollara mıcır dökülüyor. Bu nasıl bir belediyecilik ve hizmet anlayışıdır anlamadım Ouch


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:11
sukran hanım mıcırın sakası olmaz gercekten kayma esnasında arac yan kaymıs olsa suratınızde olsaydı takla atma sansınız %80 dı sukur kı sadece kaydırıp su kanalına oturmus arac alta ne gıbı hasar olur arac burun kısmanında suratlı gırseydı motor zarar gorebılır yag depo haznesı (karter)dedıgımız kısım ezılır yan marsbıyellr kısmı ne bılım egzost falan vs rot kolu rot basları vs ama sadece teker cukura gırdıyse hangı teker ıse ustaya gosterın belkı rot kolları rot basları zarar gormus olabılır daha buyuk sıkıntı acmasın sıze


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:15
Geçmiş olsun.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:16
Geçmiş olsun,mıcır üzerinde fren yapmanın misket üzerinde yürümekten farkı yok zaten hareketli nesne olduğu için iyice hızlanmanıza neden oluyor.Arkadaşlarımızında dediği gibi herzaman için soğukkanlı olmak lazım.
Geçmiş olsun


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:18
Ağlama Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, bana yine sanayi yolu göründü anlaşılan. (Bir bayanın bu durumdan ne kadar nefret ettiğini tahmin edebilirsiniz) Kendime çok kızıyorum durduk yerde başıma iş açtığım için, bir de tesadüf dün ilk kez kemer takmamıştım. Allah korumuş gerçekten.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:19
geçmiş olsun mıcırda karda buzda ani fren yapmamaya özen gösterin. Allah beterinden saklasın


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:21
Orjinalini yazan: Mehach Mehach Yazdı:

Ağlama Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, bana yine sanayi yolu göründü anlaşılan. (Bir bayanın bu durumdan ne kadar nefret ettiğini tahmin edebilirsiniz) Kendime çok kızıyorum durduk yerde başıma iş açtığım için, bir de tesadüf dün ilk kez kemer takmamıştım. Allah korumuş gerçekten.
 
 
verılmıs sadakanız varmıs dıyelım  canınız saolsun allah bıdaha tekranını yasatmasın dıyelımGülme


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:22
Arac kaymaya basladıgı anda fren basıncını azaltmanız sıhhatınıze olacaktır. Tekrar gecmıs olsun. Egerkı yollarda boyle sorunlar yasanıyorsa daha dusuk hızla seyretmenızı ve daha temkınlı olmanızı tavsıye ederım...
 
Rabbım tekrarından saklasın...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 10:33
Orjinalini yazan: Mehach Mehach Yazdı:

Teşekkür ederim bu benim ilk kazamdı Ağlamaucuz kurtulmuşsunuz dediniz daha kötüsü nasıl birşey olabilirdi? Takla atmak filan mı? Confused Allah korusun. Alt tarafta ne gibi bir hasar olabilir? 
 
mıcırlı yolda kontrol çok zor olduğu için ucuz atlatmışsın. bir arkadaşım mıcırlı yolda virajda toparlayamayıp 2-3 metrelik bir tepeden uçup 6 takla atmıştı. sadece arka tekeri virajda mıcıra kaptırdığı için.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:02
İşin ciddiyetini yeni kavradığım için şu an dünkünden daha stresliyim. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:06
rıca ederız dıkkat etmenız ve tebırlı olmanız dıleklerımızle


Mesajı Yazan: orhanax
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:21
Orjinalini yazan: Mehach Mehach Yazdı:

Ağlama Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, bana yine sanayi yolu göründü anlaşılan. (Bir bayanın bu durumdan ne kadar nefret ettiğini tahmin edebilirsiniz) Kendime çok kızıyorum durduk yerde başıma iş açtığım için, bir de tesadüf dün ilk kez kemer takmamıştım. Allah korumuş gerçekten.

Geçmiş olsun. Mıcırda çok dikkatli olmak lazım. Emniyet kemeri her zaman takılı olmalı...


-------------
2006 307 SW 1.6 HDI Comfort
(B Rh+)


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:22
Teşekkür ederim evet bu bana iyi bir ders oldu.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:27
bundan sonra cok dıkkat edın saka sı yok emnıyet kemerıde daım takılı olursa sıkıntı olmazGülme


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:32

Araclarımızda aırbag bulundugu ıcın emnıyet kemerımızı takmaya ozen gosterelım. Yoksa aırbag tam tersıne hasar verıcı bır unsur halıne gelebılır...



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 11:43
geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış aracı mıcıra kaptırmak gerçektende çok tehlikeli ucuz yırtmışsınız...Gülme


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 13:09
Öğleyin aracı sanayiye götürdüm kaldırıcıya koymadan normal krikoyla kaldırıp baktı. Çakıllar girmiş içeriye, kalın bir demir çubukla o sacı biraz kanırttı, çakılları düşürttü ve sonra da yine demir çubukla çat çat vurdu. Sanki yaptığı daha fazla zarar verecek gibime geldi ama tabii birşey diyemedim bir de yağ akıttığını da söyledim. Yağ fazla geldiği için keçeden akıtıyor çekelim dedi biraz çekti. Of umarım sorun çıkmaz Ouch


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 14:43
eger alt muhafaza motor koruma sacı egılmısse kanırtması normal sıkıntı yaratmaz yag olayında ıse dedı dogrudur fazla yaw kecelerden atar ozaman kecede normal halı ıle zaman dan dolayı yıpranmıs ve curumus olabılır neysekı bunlar fazla sıkıntı acmaz sıze 


Mesajı Yazan: m.peker
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:16
geçmiş olsun mıcırda aynı buz ve kar gibi çok tehlikli neden yollarımızda hep mıcr olur onuda anlamış değilim...

-------------
307 1.6 110 hp comfort dizel


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:21
Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

eger alt muhafaza motor koruma sacı egılmısse kanırtması normal sıkıntı yaratmaz yag olayında ıse dedı dogrudur fazla yaw kecelerden atar ozaman kecede normal halı ıle zaman dan dolayı yıpranmıs ve curumus olabılır neysekı bunlar fazla sıkıntı acmaz sıze 

Teşekkür ederim içime su serptiniz. Sırıtma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:24
Orjinalini yazan: Mehach Mehach Yazdı:

Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

eger alt muhafaza motor koruma sacı egılmısse kanırtması normal sıkıntı yaratmaz yag olayında ıse dedı dogrudur fazla yaw kecelerden atar ozaman kecede normal halı ıle zaman dan dolayı yıpranmıs ve curumus olabılır neysekı bunlar fazla sıkıntı acmaz sıze 

Teşekkür ederim içime su serptiniz. Sırıtma

 

rıca ederım saygılar


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:25
Orjinalini yazan: m.peker m.peker Yazdı:

geçmiş olsun mıcırda aynı buz ve kar gibi çok tehlikli neden yollarımızda hep mıcr olur onuda anlamış değilim...

Yani bu kadar tehlikeli birşey neden yapılır anlamış değilim inşaat mühendisi arkadaşlar daha iyi bilir ama asfaltın erimemesini sağlayacak ve güvenliği tehlikeye atmayacak maddeler mutlaka vardır.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:28
o maddeler de ıllakı var ama neden ıste butun soru ve sıkıntılar neden sadece soyleye bıldımız kelıme neden 


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:31
Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

o maddeler de ıllakı var ama neden ıste butun soru ve sıkıntılar neden sadece soyleye bıldımız kelıme neden 

Gülme Klasik vatandaş repliğidir Ahmet Bey Sırıtma


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 15:37
aynen katılıyorum sonuc olarak demek ıstedım sey bı ınsanın basına bısey geldıgı zaman onlemler alınıyor sızın basınıza gelen kım bılır bızım basımıza gelmıyecegı nekadar usta sofor olunursa olunsun mıcır affetmez ken block bıle drıft sampıyonu bı ınsan asfalt kolay en son taslı mıcırlı yolda yaptı drıfte bıle mıcırda aracı takla attırmayı basardı onlemler bırılerının canı yanmadan alınmıo burası turkıye 


Mesajı Yazan: yeditepely
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 16:53
gecmıs olsun.buyuk bır kaza atlatmadıgınıza sukur etmelısınız.

-------------
Atakan
2001 206 XS 1.6 16V benzinli (siyah)
İSTANBUL


Mesajı Yazan: Mehach
Mesaj Tarihi: 02 Ağustos 2011 Saat 16:56
Teşekkür ederim evet ciddiyetini bugün anladım Ouch Allah korumuş.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net