Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 Elektrik Kutusu

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15903
Tarih: 20 Haziran 2025 Saat 23:54
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 Elektrik Kutusu
Mesajı Yazan: sistemci
Konu: 307 Elektrik Kutusu
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 03:29
Kaput altindaki elektrik kutusu icerisinde renkli renkli kucuk parcalar ve uzerlerinde rakamlardan olusan anahtarlar var. Aracin akusunu degistirdim ve fonksiyonlarimi yine de calistiramadim. Dikkatle inceledigimde kimi soket girislerinde bu anahtarlar varken, bazilarinda yok. Bu konuda muhakkak bilgisi olanlar mevcuttur. Yardimlarinizi bekliyorum. 

2002 Peugeot Rapier 16 V 1,6 Benzinli. 


-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 09:43
teknik olarak koliva abimizin bu konuda tecrbesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 11:16
@Metin: Estagfirullah.

@sistemci: Motor kodunuza gore diyagram degisir. Sizin motor kodunuz TU5JP4 olduguna gore ve aracinizda ABS oldugunu da varsayarak,



Bu da genel gorunus;



Kaynak: peugeot.mainspot.net


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 15:10
Vallahi epey zahmet verdirdik sana Koliva kardes. Aracta olmayan ozellik yok neredeyse ancak oncelikle calismayan fonksiyonlardan bahsedeyim sana. 

Hiz sabitleme, otomatik farlar, otomatik silecekler, sis lambalari (-ki saglam) vs. Hangi anahtar hangi ozellige ait bilmiyorum. Londra`da yasiyorum. Hemen her yer 30-40 mil hiz limitli oldugundan benzin canima okuyor. Birazdan bir fotograf  yukleyecegim. Anlayabilirsen eger fotograf uzerinden yardimini bekleyecegim.

-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 15:31
Elektrik kutusu.
http://imageshack.us/photo/my-images/718/26062011544.jpg/" rel="nofollow - http://imageshack.us/photo/my-images/718/26062011544.jpg/




-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 15:37
bu resim açlımıyor 

-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 15:39
Orjinalini yazan: tilbe307 tilbe307 Yazdı:

bu resim açlımıyor 

Google Chrome hata veriyor. Baglantiya gidildigi vakit aciliyor.


-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 16:26
Ben soruyu tam net olarak anlayamadim. Aracinizdaki bazi ozellikler calismiyor mu?
Anahtar dediginiz herhalde sigorta olsa gerek cunku resimde sigortalari goruyoruz.
Gonderdiginiz resimde altta beyaz etiketli bir kablo demeti var. O kablo demetinin girdigi yer ECU diye adlandiriliyor. Ustte gordukleriniz ise sigortalar. F ile numaralandirilmis olsa gerekler. Onlar icin gerekli layout ise soyle:

Engine Fuse Module (BM34) Module-2

Fuses

Rating

Supply

Application

F1

10A

+CC

Automatic transmission reverse lights
Automatic transmission starter inhibitor relay
Manual gearbox reverse lights
Vehicle speed sensor (TU3/EW10)

F2

15A

+ BB

Canister solenoid valves (TU/EW)
Fuel pump

F3

10A

+CC

Power steering ECU
ABS or ESP ECU

F4

10A

+CC

Additional heating relay signal.
Injection ECU
Fan motor relay signal
Automatic transmission ECU
Shift lock relay singal
Shift lock motor signal
Automatic transmission push button signal

F5

15A

+ BB

PF ECU

F6

15A

+ BB

Both front foglights

F7

20A

+ BB

Head light washer pump

F8

-----

 

FREE

F9

15A

+ BB

Left headlight low beam

F10

15A

+ BB

Right headlight low beam

F11

10A

+ BB

Right headlight high beam

F12

10A

+ BB

Left headlight high beam

F13

15A

+ BB

Low and high tone horn

F14

10A

+ BB

Washer pump, front and rear

F15

30A

+ BB

Ignition coil (TU/EW)
Diesel heater (DW10TD)
Diesel injection pump (DV4, DW10)
EGR solenoid valve (EW10)
RR oxygen sensor (TU/EW)
Front oxygen sensor (TU/EW)
ECU 1320 (DW10 Siemens)
Diesel heater (DW10TD)
Injectors (TU/EW)
Air flow meter (DW, DV4)
Solenoid valve EGR+THR (DW10 TD)
EGR solenoid valve (DW10TD)
Coolant heat solenoid valve (DW1ATED)
Turbo pressure control solenoid vlve (DW10ATED)

F16

30A

+ BB

Air pump

F17

30A

+ BB

Front wiper, slow and fast speed

F18

40A

+ BB

Air conditioning blower motor




Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 21:11
koliva; rica ederim (:
 
sistemci; aracının halen sorununu çözememene üzüldüm. yanlız bir yerde direksiyon kumandasının bile önce beyine sonra teybe gittiğini öürenmiştim.
 
bir başka konuda ise sorun yaşayan kişinin kornaya bastığında cam fıskiyelerinin çalıştığını okumuştum.
 
demek istediğim donanımlarının çalışmama problemi beyin ile alakalı olabilir mi acaba çünkü bütün donanımlar beyinden geçerek çalıştığı için beyinde yada yazılımda olabilir diye düşünüyorum. gerçi kontrol etmişsindir ama yinede bir tahmin yürüttüm.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 21:57
Lanet yerde her sey ates pahasi. Servise goturuyorsun araci, adiler bakmaya ayri para istiyorlar, isi tamire ayri bir para istiyorlar. Arabayi aldim memleket parasi ile 4 Bine, 2,700 Liraya komple servis diyorlar. Sastik kaldik, ah memleket...

Koliva ve Metin kardesler; onceki mesajlardaki gibi arabadan anlasam zaten her seyi kendim yapacagim. Ama dedigin beyin olayi olasi en yuksek muhtemel gibi gorunuyor. Akuyu degistirdigim yere gidip danisacagim nedir durum diye artik. Herkese cok tesekkurler...


-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 22:35
valla aklıma bir yol geliyor,
 
eğer sorun beyinde ise site sponsorumuz ECU TUNED beyin yazılım işlerine bakıyor, yanılmıyorsam uzakdaki müşterileri aracın beynini söküp kargo ile gönderiyor sponsorumuz sorunu halledip geri kargo ile yolluyor böyle bir yol deneyebilirsin belki. Ama sorunun ne olduğu anlaşılmış değil. Sizin oralarda bizdeki gibi çıkma parça temin eden yerler varmıdır bilmiyorum öyle bişey olsa yada başka bir 307 nin beynini takarak deneme imkanın olsa keşke.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 22:59
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla aklıma bir yol geliyor,
 
eğer sorun beyinde ise site sponsorumuz ECU TUNED beyin yazılım işlerine bakıyor, yanılmıyorsam uzakdaki müşterileri aracın beynini söküp kargo ile gönderiyor sponsorumuz sorunu halledip geri kargo ile yolluyor böyle bir yol deneyebilirsin belki. Ama sorunun ne olduğu anlaşılmış değil. Sizin oralarda bizdeki gibi çıkma parça temin eden yerler varmıdır bilmiyorum öyle bişey olsa yada başka bir 307 nin beynini takarak deneme imkanın olsa keşke.

Daha bir masraf etmeden elden cikarmaya calisiyorum arabayi artik. Disklerle balatalari degistirmek Bin Liraya mal oldu. Durmadan da eksikleri gidermek icin bir seyler ariyorum. Yalniz su var, harbiiden iyiki var bu site arkadaslar. Cok sag olun.


-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 23:02

Kurucularımızdan ve bizden bilgilerini esirgemeyen abilerimize teşekkürü bir borç biliriz (:



-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: g-demir
Mesaj Tarihi: 26 Haziran 2011 Saat 23:29
ben çok yaşadım. ben yaşadığımda da ya deadlock özelliği takılıyordu yada süperlock. her defasında ayar oldum sinir oldum söktüm tekrar taktım (akü kutup başını) bazen düzeldi bazen düzelmedi. sonra çözüm şu oldu: iki kutup başını da sök. önce pozitif olanı tak enerji gerilmeden rahat gitsin, sonra negatif olanı tak dengelesin, derdin kalmasın (işe yaramazsa gene haberleşelim)

-------------
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz


Mesajı Yazan: sistemci
Mesaj Tarihi: 28 Haziran 2011 Saat 01:22
g-demir olmadi kardes. Fonksiyonlar adina bir seyler eksikmis gibime geliyor. 

-------------
Davranışlarımızdan sorumlu olmanın vakti geldi...


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 28 Haziran 2011 Saat 09:36
akü kutup başını çıkartınca sadece saat tarih sıfırlanır birde kapılar kitlenince otomatik kapanan camalr ve sunroof sıfırlanır.
 
saati ve tarihi ayarlarsın. camlara gelincede kontağı yarım açıp camı kapatıp aynı şekilde cam kapalıyken kapatma tuşuna 5 saniye kadar basılı tut daha sonra camı tamamen açıp cam açıkken açma tuşuna 5 saniye basılı tut kalibre olacaktır.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net