Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

206 sorunlar yardım lütfen

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15689
Tarih: 03 Ekim 2025 Saat 00:30
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 206 sorunlar yardım lütfen
Mesajı Yazan: deamod
Konu: 206 sorunlar yardım lütfen
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:19
Merhabalar arkadaşlar. Ben Orhun 4 gün öne 206 xs coupe  aldım araçta ufak tefek sorunlar var burda paylaşıp çözüm aramak istiyorum yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...

Sorunlarım şunlar arkadaşlar;

Öncelikle anahtar üzerinde bulunan açma kapama düğmesini ilk aldığımda pili bitmiş vaziyetteydi bende gittim pil aldım ve taktım anahtardaki ışık yanmasına rağmen aracın kilitleri ne açılıyor nede kapanıyor kendim halledebiliceğim bişiymidir forumdan araştırdım yarım kontaktayken düğmeye basılırsa hallolacağı yazıyordu ama hiç bi işe yaramadı başka çözümler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

İkinci olarak sağ kapının camı düğmeye bastıgımda canlı bi şekilde kalkıyor ama cam yarıya geldiğinde yavaşlıyor ve takılıp kalıyor aşa yukarı aşa yukarı bi şekilde kapanıyor yanlız çok canımı sıkmaya başladı.

Daha sonrasında ise aynaları elimle ayarlamak zorunda kalıyorum içerideki joistik çalışmıyor sağ ayna birazcık urasırsam aşağıya doğru birazcık oynuyor ama tekrar yukarıya elimle ayarlıyorum bu konuda acaba ayna motoorlarındamı problem vardır yoksa içerideki joistiktemi kendim yapabilirmiyim az çok elektirik elektronikten anlarım.

Aracın üzerinde bulunan orjinal teyp'i kullanamıyorum teyp locked yazıyor forumdan araştırdım bi kaç bişi hatta istanbul irıyıl'ı aradım code'u aldım emin olabilmek için teybin üzerindeki numaraları yabancı bi siteye verip code aldım ikiside aynı çıktı yanlız code'u teybin üzerinde denediğimde kısa bir dıt sesi verip tekrar teyp locked yazısı çıktı bu konuda neler yapabilirim

Yine sağ kapının menteşelerinden kapıyı açarken deyilde kapatırken 2 kere tık sesi geliyor bunun sebebi nedir

Arkadaşlar yardımlarınızı en kısa zamanda bekliyorum lütfen biraz acele olursa çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:20
Merhaba,

Sorunuza cevap almadan once,

Yeni üyeliğini tamamlamış ve foruma girmiş üyelerimiz, "Üyelerimizi Tanıyalım" başlığı altında lütfen yeni konu açarak kendinizi tanıtınız, Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır, Bilginize...

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
10.- Hangi ilçe yada İldesiniz:
11.- Msn adresiniz:


İlginiz için teşekkür ederiz.

Peugeot Türkiye Fun Club Yönetimi
http://www.peugeotturkey.com/" rel="nofollow - www.peugeotturkey.com & http://www.peugeotturkiye.com/" rel="nofollow - www.peugeotturkiye.com


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:24
Tabiki neden olmasın..


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:38
şimdi yardımcı olabilirmisiniz...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:42
araç kaç model


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:44
bu arada ayna kesinlikle joystickten onu söyleyim


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 20:45
 aracım 2000 model xs 


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 21:35
yardım edicek kimse yok sanırsam...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 22:01
1. Kumandanizin uzerindeki buton sayisina gore programlama yapilabiliniyor. Su sitede her iki durum icin de nasil programlanacagi adim adim gosterilmis. Oncelikle bir deneyin, sonuclari yazin. Olmazsa sonra tekrar durumu degerlendiririz.
http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html" rel="nofollow - http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html

4. Sanirim sizin teybiniz orjinal degil. Siz sasi numarasina gore kod aliyorsunuz ancak teybinizle uyusmuyor.


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 22:10
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

1. Kumandanizin uzerindeki buton sayisina gore programlama yapilabiliniyor. Su sitede her iki durum icin de nasil programlanacagi adim adim gosterilmis. Oncelikle bir deneyin, sonuclari yazin. Olmazsa sonra tekrar durumu degerlendiririz.
http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html" rel="nofollow - http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html

4. Sanirim sizin teybiniz orjinal degil. Siz sasi numarasina gore kod aliyorsunuz ancak teybinizle uyusmuyor.


şase numarasından öğrendiğim ve teyp üzerinden öğrendiğim kodlar uyuşuyor yanlız bende bunu görünce orjinal olmadığını pek zannetmedim


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 22:36
Eger kodu girdikten sonra tekrar - - - - seklinde ibareler beliriyorsa ya kodu yanlis giriyorsunuz ya da kod o teybe ait degil. Herhalde yanlis girme gibi bir ihtimal yok?

Ayna hakkinda: Joystigi zorlayarak calisiyorsa eger buyuk ihtimalle sorun joystiktendir. Ilk etapta sokup temizleme yoluna gidebilirsiniz.


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 22:56
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Eger kodu girdikten sonra tekrar - - - - seklinde ibareler beliriyorsa ya kodu yanlis giriyorsunuz ya da kod o teybe ait degil. Herhalde yanlis girme gibi bir ihtimal yok?

Ayna hakkinda: Joystigi zorlayarak calisiyorsa eger buyuk ihtimalle sorun joystiktendir. Ilk etapta sokup temizleme yoluna gidebilirsiniz.


Yok kodun son hanesini yazar yazmaz kısa bir dıt sesi ve RADİO LOCKED yazısı

Walla bilmiyorum sol taraf hiç çalışmıyor sağ tarafıda biraz kurcalarsam aşağıya doğru iniyor temizlemek için nasıl söküleceğini bilmem gerekiyor :) yardımcı olurmusunuz?


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 23:10
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

1. Kumandanizin uzerindeki buton sayisina gore programlama yapilabiliniyor. Su sitede her iki durum icin de nasil programlanacagi adim adim gosterilmis. Oncelikle bir deneyin, sonuclari yazin. Olmazsa sonra tekrar durumu degerlendiririz.
http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html" rel="nofollow - http://www.programyourkeys.com/Peugeot_206_Key_Remote_Control_Reprogramming_Instructions.html

4. Sanirim sizin teybiniz orjinal degil. Siz sasi numarasina gore kod aliyorsunuz ancak teybinizle uyusmuyor.


yazanları harfiyen uyguladım olmadı yanlız kumandanın içini açtığımda panelin üzerinde 2 tuş için yer oldugunu gördüm dış kabında ise 1 tuş var bu normalmidir

resme bakınız
http://imageshack.us/photo/my-images/805/pic0061.jpg/" rel="nofollow">

Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us





Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 18 Haziran 2011 Saat 23:42
yardım lütfenn


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 00:15
Yahu anliyorum yeni aldin arabani, sonuna kadar olaylarin icine dalmak istiyorsun ama biraz sabirli ol  Gülme
Bir anda bir sorunun uzerine git. Oyle hepsini bir anda cozme cunku cozunce sorun kalmiyor ve bu sefer ordan yok ses geldi yok surasi tikirdadi diye halusinasyonlar gorulmeye baslaniyor. O yuzden relax Göz Kırpma

Anahtar devresi iki tus icin yapilmis olabilir ama devre olarak bir buton icin oldugunu dusunuyorum. Yani bir butonlu ile iki butonlunun devre gorunusleri ayni olsa da icerikleri farkli olabilir. Daha tecrubeli arkadaslar varsa yanit vereceklerdir.

Teyp konusunda sanirim 3 defadan fazla yanlis kod girilmis o yuzden kilitlenmis. Ekranda eger CODE yazisi varsa kodu girebilirsin yoksa ne girersen gir kabul etmeyecek. Bildigim kadariyla radyoyu belirli bir saat acik birakirsan kendisini resetliyor. Ancak herhangi bir tusuna basarsan yeniden yapman gerekir. O yuzden acik birak radyoyu ve 2-3 saat sonra geri gel kontrol et. Sonra bizi de haberdar et :)


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 00:40
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Yahu anliyorum yeni aldin arabani, sonuna kadar olaylarin icine dalmak istiyorsun ama biraz sabirli ol  Gülme
Bir anda bir sorunun uzerine git. Oyle hepsini bir anda cozme cunku cozunce sorun kalmiyor ve bu sefer ordan yok ses geldi yok surasi tikirdadi diye halusinasyonlar gorulmeye baslaniyor. O yuzden relax Göz Kırpma

Anahtar devresi iki tus icin yapilmis olabilir ama devre olarak bir buton icin oldugunu dusunuyorum. Yani bir butonlu ile iki butonlunun devre gorunusleri ayni olsa da icerikleri farkli olabilir. Daha tecrubeli arkadaslar varsa yanit vereceklerdir.

Teyp konusunda sanirim 3 defadan fazla yanlis kod girilmis o yuzden kilitlenmis. Ekranda eger CODE yazisi varsa kodu girebilirsin yoksa ne girersen gir kabul etmeyecek. Bildigim kadariyla radyoyu belirli bir saat acik birakirsan kendisini resetliyor. Ancak herhangi bir tusuna basarsan yeniden yapman gerekir. O yuzden acik birak radyoyu ve 2-3 saat sonra geri gel kontrol et. Sonra bizi de haberdar et :)


16 yasımdan beri bu arabanın tutkusuyla yaşıyorum bırakta olsun okadar.

bekledim hatta beklerken arabanın içinde uyuya kalmışım kodu istedi istedikten sonra kodu girince yine basa döndük bende dedim lan zaten bursaya yola çıkıcam 7 saat orda bi daha denerim bi daha uyumaya gerek yok :) anahtarıda ne denersem deneyim olmadı hatta çipi üstüne yapıştırmayı deneyip sırf panel olarak denemek geldi aklımada sonra dedim orhun dur bozcan simdi vazgeçtim :) hala yardım bekliyorum :)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 01:16
dostum yarım kontak aç kapama düğmesine basılı tut(10 sny). sonra kontağı kapat tekrar aç marşa bas araç çalışsın sonra stop et. anahtarı yerinden çıkarmadan kapama düğmesine bi daha bas sorun kalmıcak
saygılar


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:36
Orjinalini yazan: pugti pugti Yazdı:

dostum yarım kontak aç kapama düğmesine basılı tut(10 sny). sonra kontağı kapat tekrar aç marşa bas araç çalışsın sonra stop et. anahtarı yerinden çıkarmadan kapama düğmesine bi daha bas sorun kalmıcak
saygılar


Maalesef pugti buda olmadı hatta üstüne bilgi ekranıda karardı sıkıntı sıkıntı üstüne



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:41
pili bitik değilse bu ediğim gibi olur başka yolu yok gibi


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:43
walla pilini yeni değiştirdim dediklerinide yaptım hatta 5-6 kere yaptım ne bir sonuç ne bir çare çok canımı sıkıyo acaba bunun sigortası varmıdır acaba onda bir sorunmu var varsa nerdedir ki bide üstüne bilgi ekranı gitti radio açınca gelio kapatınca gidio o nedendir?


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:47
onu bilemicem ama anahtar konusunda bildiğim bukadar banada olmuştu bazen siliniyomus ama bu yolla düzelttim. pc ye bağlattır aracı ne var ne yok görürsün


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:49
öyle yapıcaz artık başka yolu yok 


Mesajı Yazan: Kemanyak
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 02:54
:-))) Okurken yoruldum yahu :-)) Pillerin yeni olduğundan emin olduktan sonra anahtarı montajla. Sonra aracın yanındayken yahut içinde fark etmez. Kırmızı ışık sürekli yanıncaya kadar bas. Sürekli yanan kırmızı ışıkla kontağa sok ve kontağı aç marş yapma. Sonra kontakta takılıyken bir kere bas düğmeye ve ışık sönsün. Ardından kontağı çıkar. Senkronizasyonun olup olmadığını kontrol et. 

Ayna joystickiğini sökmek için ilk önce uygun bir tornavida ile üst kısmından hafif bir aralık aç ve tornavidayı orada üst kısımda bulunan iç taraftaki tırnakları itecek şeklilde ileri doğru bastır Bu esnada diğer elinle yavaşça yukarı doğru çek. Üst tırnak kurtulduktan sonra aynı işlemi diğer tırnak içn de yap. Alttaki soketlere dikkat et. Bu şekilde rahatça sökersin ama bence sorun aynada ki aynada iki yön için ayrı ayrı motor düzeneği var sağ-sol yukarı aşağı joystick i temizledikten sonra sıkıntı geçmez ise ayna bağlantılarını sökmen gerekecek bunun için de Haşim Bey in Nasıl Yapılır bölümünde verdiği talimatları takip edebilirsin. Söktükten sonra uygun bir yağlayıcı ve temizleyici ile temizleyip tak.

Ekran için ekranın üzerindeki kepi yavaşça yukarı doğru çek yahut aralıklardn bir tornavida yardımıyla ayır. Soketleri göreceksin onları temizle patlak ampul varsa değiştir ve tak.

Teyp için kodu teybin üzerinde bulunan seri no ile mi aldın yoksa Aracın şase no su ile mi ? Aracın şase no su ile aldıysan teyp değişmiş olabileceğini unutma eğer mümkünse teybin seri no su ile arama yap. Bulamazsan özelden yardımcı olabilirim. Bir ikinci yöntem ise aracın kutup başlarını sök ve 1 dk kadar bekle sonra geri tak teyp kod isteyecek elindeki kodu gir. Bazen BSİ nin de resetlenmesi gerekebilir.




-------------
Kemanyak Kisses You
207 SW OUTDOOR 1.6HDİ 2008


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 05:04
Orjinalini yazan: Kemanyak Kemanyak Yazdı:

:-))) Okurken yoruldum yahu :-)) Pillerin yeni olduğundan emin olduktan sonra anahtarı montajla. Sonra aracın yanındayken yahut içinde fark etmez. Kırmızı ışık sürekli yanıncaya kadar bas. Sürekli yanan kırmızı ışıkla kontağa sok ve kontağı aç marş yapma. Sonra kontakta takılıyken bir kere bas düğmeye ve ışık sönsün. Ardından kontağı çıkar. Senkronizasyonun olup olmadığını kontrol et. 

Ayna joystickiğini sökmek için ilk önce uygun bir tornavida ile üst kısmından hafif bir aralık aç ve tornavidayı orada üst kısımda bulunan iç taraftaki tırnakları itecek şeklilde ileri doğru bastır Bu esnada diğer elinle yavaşça yukarı doğru çek. Üst tırnak kurtulduktan sonra aynı işlemi diğer tırnak içn de yap. Alttaki soketlere dikkat et. Bu şekilde rahatça sökersin ama bence sorun aynada ki aynada iki yön için ayrı ayrı motor düzeneği var sağ-sol yukarı aşağı joystick i temizledikten sonra sıkıntı geçmez ise ayna bağlantılarını sökmen gerekecek bunun için de Haşim Bey in Nasıl Yapılır bölümünde verdiği talimatları takip edebilirsin. Söktükten sonra uygun bir yağlayıcı ve temizleyici ile temizleyip tak.

Ekran için ekranın üzerindeki kepi yavaşça yukarı doğru çek yahut aralıklardn bir tornavida yardımıyla ayır. Soketleri göreceksin onları temizle patlak ampul varsa değiştir ve tak.

Teyp için kodu teybin üzerinde bulunan seri no ile mi aldın yoksa Aracın şase no su ile mi ? Aracın şase no su ile aldıysan teyp değişmiş olabileceğini unutma eğer mümkünse teybin seri no su ile arama yap. Bulamazsan özelden yardımcı olabilirim. Bir ikinci yöntem ise aracın kutup başlarını sök ve 1 dk kadar bekle sonra geri tak teyp kod isteyecek elindeki kodu gir. Bazen BSİ nin de resetlenmesi gerekebilir.




sevgili kemanyak

anahtarı monte ettiğimde ışık zaten sürekli yanar halde oluyor iki defa bastıgımda ise 5-10 sn kadar yanıp yanıp sönüo daha sonra duruyo gene sonuç yok :)

ekranın ampulleri sağlam teyp'in düğmesine basınca ekran geliyo yanlız kapatınca saati vs göstermiyo

teyp konusuna gelince hem şase numarasından hemde seri numarasından aldım ikiside uyuşuyor o dilersen ikisinidde sana verevilirim özelden kutup basını söküp taktım ama hiç 1 dk beklemedim onuda denerim bide bsi de sorun varsa ben halledebiliyormuyum


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 09:41
Basiniza yeni ve daha buyuk isler almamak icin aku kutup baslarini cikarirken 3 dakika kuralini unutmayin.
------
From hereon in the soft boot procedure will be described as the '3 Minute Rule'

PROCEDURE FOR BATTERY DIS-CONNECTION (The 3 Minute Rule)
Whenever a vehicle battery has to be dis-connected, switch off all equipment,
interior lights etc, close the doors leaving the drivers window open.
Switch off the ignition and remove the key and any DIAG equipment.

Wait a full 3 minutes before disconnecting the battery.

The BSi must be allowed to go to SLEEP i.e. into "power save mode". Do not
operate any equipment on the vehicle during this time. Remember, even
opening the bonnet will wake the BSi on a vehicle fitted with alarm.

If the battery is under the bonnet, open the bonnet first and leave it up. 807
batteries can be dis-connected through the drivers window, remove floor cover
first. (note, Pics are under the passenger seat)

ALWAYS disconnect any DIAG equipment and do not operate any plips from
other vehicles during the 3 minute waiting period.


PROCEDURE FOR BATTERY RECONNECTION
Unless otherwise instructed by Product Service, you must always
carry out the following procedure, often referred to as a "soft re-boot", to
minimise the possibility of the BSi corrupting its own software when
reconnecting the vehicles battery supply.
Ensure the procedure for battery disconnection has been adhered to and
importantly all BSi functions were switched off with the drivers window left
down.
1 Close all doors
2 Remove ignition key if left in ignition
3 Reconnect battery. DO NOT open any doors
4 Wait 10 seconds
5 Switch on headlights through the drivers window (you will hear a "bong") (note: Snap-on says Side-lights)
6 Switch on ignition then start the vehicle and check system functions

NOTE: Upon reconnection, if any vehicle function controlled by the BSi i.e .
interior light is switched on,the internal operation of the BSi has the potential
to spike or corrupt its configuration and software program......



Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 11:16
Hiç bir şey anlamadım desem ayıp etmiş olurmuyum :)


Mesajı Yazan: fTh206
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 11:43
Orjinalini yazan: deamod deamod Yazdı:

Merhabalar arkadaşlar. Ben Orhun 4 gün öne 206 xs coupe  aldım araçta ufak tefek sorunlar var burda paylaşıp çözüm aramak istiyorum yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...

Sorunlarım şunlar arkadaşlar;

Öncelikle anahtar üzerinde bulunan açma kapama düğmesini ilk aldığımda pili bitmiş vaziyetteydi bende gittim pil aldım ve taktım anahtardaki ışık yanmasına rağmen aracın kilitleri ne açılıyor nede kapanıyor kendim halledebiliceğim bişiymidir forumdan araştırdım yarım kontaktayken düğmeye basılırsa hallolacağı yazıyordu ama hiç bi işe yaramadı başka çözümler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

İkinci olarak sağ kapının camı düğmeye bastıgımda canlı bi şekilde kalkıyor ama cam yarıya geldiğinde yavaşlıyor ve takılıp kalıyor aşa yukarı aşa yukarı bi şekilde kapanıyor yanlız çok canımı sıkmaya başladı.

Daha sonrasında ise aynaları elimle ayarlamak zorunda kalıyorum içerideki joistik çalışmıyor sağ ayna birazcık urasırsam aşağıya doğru birazcık oynuyor ama tekrar yukarıya elimle ayarlıyorum bu konuda acaba ayna motoorlarındamı problem vardır yoksa içerideki joistiktemi kendim yapabilirmiyim az çok elektirik elektronikten anlarım.

Aracın üzerinde bulunan orjinal teyp'i kullanamıyorum teyp locked yazıyor forumdan araştırdım bi kaç bişi hatta istanbul irıyıl'ı aradım code'u aldım emin olabilmek için teybin üzerindeki numaraları yabancı bi siteye verip code aldım ikiside aynı çıktı yanlız code'u teybin üzerinde denediğimde kısa bir dıt sesi verip tekrar teyp locked yazısı çıktı bu konuda neler yapabilirim

Yine sağ kapının menteşelerinden kapıyı açarken deyilde kapatırken 2 kere tık sesi geliyor bunun sebebi nedir

Arkadaşlar yardımlarınızı en kısa zamanda bekliyorum lütfen biraz acele olursa çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler...
keşke almadan bi ustaya tepeden aşağı bi gösterseydin biraz sorunlu bi araç almışsın heralde baksana herşeyi bozuk maşallah


-------------
HONDA CİTY 1.4 ES
İ-VTEC
2010 CVT OTOMATİK


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 12:20
Orjinalini yazan: fTh206 fTh206 Yazdı:

Orjinalini yazan: deamod deamod Yazdı:

Merhabalar arkadaşlar. Ben Orhun 4 gün öne 206 xs coupe  aldım araçta ufak tefek sorunlar var burda paylaşıp çözüm aramak istiyorum yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim...

Sorunlarım şunlar arkadaşlar;

Öncelikle anahtar üzerinde bulunan açma kapama düğmesini ilk aldığımda pili bitmiş vaziyetteydi bende gittim pil aldım ve taktım anahtardaki ışık yanmasına rağmen aracın kilitleri ne açılıyor nede kapanıyor kendim halledebiliceğim bişiymidir forumdan araştırdım yarım kontaktayken düğmeye basılırsa hallolacağı yazıyordu ama hiç bi işe yaramadı başka çözümler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

İkinci olarak sağ kapının camı düğmeye bastıgımda canlı bi şekilde kalkıyor ama cam yarıya geldiğinde yavaşlıyor ve takılıp kalıyor aşa yukarı aşa yukarı bi şekilde kapanıyor yanlız çok canımı sıkmaya başladı.

Daha sonrasında ise aynaları elimle ayarlamak zorunda kalıyorum içerideki joistik çalışmıyor sağ ayna birazcık urasırsam aşağıya doğru birazcık oynuyor ama tekrar yukarıya elimle ayarlıyorum bu konuda acaba ayna motoorlarındamı problem vardır yoksa içerideki joistiktemi kendim yapabilirmiyim az çok elektirik elektronikten anlarım.

Aracın üzerinde bulunan orjinal teyp'i kullanamıyorum teyp locked yazıyor forumdan araştırdım bi kaç bişi hatta istanbul irıyıl'ı aradım code'u aldım emin olabilmek için teybin üzerindeki numaraları yabancı bi siteye verip code aldım ikiside aynı çıktı yanlız code'u teybin üzerinde denediğimde kısa bir dıt sesi verip tekrar teyp locked yazısı çıktı bu konuda neler yapabilirim

Yine sağ kapının menteşelerinden kapıyı açarken deyilde kapatırken 2 kere tık sesi geliyor bunun sebebi nedir

Arkadaşlar yardımlarınızı en kısa zamanda bekliyorum lütfen biraz acele olursa çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler...
keşke almadan bi ustaya tepeden aşağı bi gösterseydin biraz sorunlu bi araç almışsın heralde baksana herşeyi bozuk maşallah


Sorma ya  ustaya gösterdim yanlız sadece kaportaya baktırabildim lif olmadıgı için kaldıramadım
aslında masraflı oldugunu bile bile aldım o yüzden biraz hesaplı gelir gibi oldu ama bu kadar ufak tefek sorunlara kafa yoracagım aklıma gelmezdi neyse aldık artık memnunumda benim için fazla sorun deyil bunlar çözememek hoşuma gitmiyor

ilgin için teşkkür ederim


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 17:00
arkadaşlar yardımlara hala açığımmm


Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 19 Haziran 2011 Saat 17:24
aküyü cıkart bekle bıraz gerı tak ya belkı kafası karısmıstır :)) nasıl olsa teybde kod ıstıyor sıkıntı olmaz sonra tak aküyü tekrar anahtarı dene bakalım

-------------
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 09:01
Orjinalini yazan: Muhammet ÇAKIR Muhammet ÇAKIR Yazdı:

aküyü cıkart bekle bıraz gerı tak ya belkı kafası karısmıstır :)) nasıl olsa teybde kod ıstıyor sıkıntı olmaz sonra tak aküyü tekrar anahtarı dene bakalım


aküyü tak çıkar hiç bir işe yaramıyor arkadaş çıkartıyorum bekliyorum takıyorum yine teyp locked yaw bide yakında yola çıkıcam 6-7 saat sıkıntıdan arabayı takla attırırım ben şaka tabi ama patlarım yahu yardım edin yaw helpiniz yani :)


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 10:25
Teyp icin: Ekranda CODE yaziyor mu yoksa direk "radio locked"mu yaziyor?


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 14:29
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Teyp icin: Ekranda CODE yaziyor mu yoksa direk "radio locked"mu yaziyor?


Radio Locked arkadaşım sadece ve sadece radio locked yazısı var başka da bir şey yok


Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 14:32
Orjinalini yazan: deamod deamod Yazdı:

Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Teyp icin: Ekranda CODE yaziyor mu yoksa direk "radio locked"mu yaziyor?


Radio Locked arkadaşım sadece ve sadece radio locked yazısı var başka da bir şey yok
radio kendini kilitlemiş suan ne yaparsan yap kodu gıremezsın beklemen gerekıyor 8 saatte falan kendını acıyor yanlıs gırmende sonra sure uzuyor bosuna ugrasma suan teyıbın yenı kod ıstemesını beklemekten baska yapacagın bısey yok

-------------
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 14:52
tamam bunu anlıyorum ve biliyorum 2 saat bekledim ve kodu istedi yanlız şase numarasından ve teybin üzerindeki seri numarasından öğrendiğim kodlar aynı ve yinede kabul etmedi girince tekrar radio locked yazdı bunun sebebi nedir?



Mesajı Yazan: Kemanyak
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2011 Saat 01:54
Resetlenmesi nasıl oluyor bilmiyorum ama bir Blaupunkt servisine git orada hallederler. Ankarada olması lazım. 

-------------
Kemanyak Kisses You
207 SW OUTDOOR 1.6HDİ 2008


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2011 Saat 02:48
Artık çıldırma seviyesindeyim :)

-------------
206 XS 1.6 8v 4 silindir Benzinli
Sade Ugly girl
0530 776 65 68
0RH+


Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2011 Saat 02:48
En sonunda gidicem bi pioneer alıcam o olucak yine masraf yine masraf :)

-------------
206 XS 1.6 8v 4 silindir Benzinli
Sade Ugly girl
0530 776 65 68
0RH+


Mesajı Yazan: tazmaniac
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2011 Saat 00:37
arkadaşlar yazmışlar ama asıl bildiğimden başlayarak yardımcı olmaya çalışayım

aynaların joystickten evet..tırnaklardan hafifçe bastırarak ayırabilirsin zaten potansın altında ufak bir top var yollarda gidip gelen büyük ihtimalle ya yerinden kaydı yada yollar eskimiş olabilir gümüş boyasıyla yada silgi kalemle düzeltebilirsin.elektronikten az çok anladığını yazmışsın dediğimi anlamışsındır;)

arada bilgi ekranı gitti demişsin 3 tane ampul var zaten ekranın arkasında eğer belli bi taraf silikse ampulü değiştir bi ihtimalde direksiyon altındaki sigortalardan biri olacak o gittiğinde displayın kendi yazıları okunuyor ama çok silik oluyo o da olabilir

kapılar için aslında resetle düzelmesi lazımdı ama bilmiyorum arabanda immobiliser var mı immo da bu gibi durumlarda çok egzantirik şeyler yaptırır araca bence sanayide işini bilen bir anahtarcıya git işini halleder

teyp için de belliki kod yanlış yada çok fdüşük ihtimal olmakla birlikte şasi numarasında bir alengir var+hiç uğraşmaya değmez ki kodu girip çalıştırsan bile sana bir hafta veriyorum kasetçalar galiba teyp ben audio cdli olanından bile aynı şarkıları dinlemekten bıktım 1 hafta sonra teybi değiştirmek isteyeceksin al bi teyp rahat et

sağ kapıya gelirsek kapının pandizotunu açtığında zaten mekaniğini göreceksin ya camı kaldıran telin sargısı bi yerde biraz toplanmıştır yada cam motorun bi yerden sonra fazla akım ektiği için bayıyo menteşe sesleri falan için de söküp bak yani

hüff yazarken yoruldum be:)



Mesajı Yazan: deamod
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2011 Saat 00:46
Orjinalini yazan: tazmaniac tazmaniac Yazdı:

arkadaşlar yazmışlar ama asıl bildiğimden başlayarak yardımcı olmaya çalışayım

aynaların joystickten evet..tırnaklardan hafifçe bastırarak ayırabilirsin zaten potansın altında ufak bir top var yollarda gidip gelen büyük ihtimalle ya yerinden kaydı yada yollar eskimiş olabilir gümüş boyasıyla yada silgi kalemle düzeltebilirsin.elektronikten az çok anladığını yazmışsın dediğimi anlamışsındır;)

arada bilgi ekranı gitti demişsin 3 tane ampul var zaten ekranın arkasında eğer belli bi taraf silikse ampulü değiştir bi ihtimalde direksiyon altındaki sigortalardan biri olacak o gittiğinde displayın kendi yazıları okunuyor ama çok silik oluyo o da olabilir

kapılar için aslında resetle düzelmesi lazımdı ama bilmiyorum arabanda immobiliser var mı immo da bu gibi durumlarda çok egzantirik şeyler yaptırır araca bence sanayide işini bilen bir anahtarcıya git işini halleder

teyp için de belliki kod yanlış yada çok fdüşük ihtimal olmakla birlikte şasi numarasında bir alengir var+hiç uğraşmaya değmez ki kodu girip çalıştırsan bile sana bir hafta veriyorum kasetçalar galiba teyp ben audio cdli olanından bile aynı şarkıları dinlemekten bıktım 1 hafta sonra teybi değiştirmek isteyeceksin al bi teyp rahat et

sağ kapıya gelirsek kapının pandizotunu açtığında zaten mekaniğini göreceksin ya camı kaldıran telin sargısı bi yerde biraz toplanmıştır yada cam motorun bi yerden sonra fazla akım ektiği için bayıyo menteşe sesleri falan için de söküp bak yani

hüff yazarken yoruldum be:)



hocam ellerine sağlık bilgi ekranını hallettim sigortası patlamış

joistikin içinide açtım bi güzel temizledim ama sanırsam ya o topun haznesi yada baska bi yerinde bi problem var hiç bi deişiklik olmadı

ve evet aracımda immo var bu resetleme düymesi nerdedir

evet teybi ben zaten değiştirmeyi düşünüyorum ama yarın uzun yola çıkıcam hani teypsiz gitmemekti benim amacım neyse

kapı pandzotuna gelince nasıl sökebilirim nasıl yapılır bolumunde baktımda yok yada ben bulamadım hadi açtık diyelim neresine bakıcam bu kablolar sarmışsa açınca problem çözülürmü yada biraz kurcalasam çünkü arada bi gidip gelio bazen normal çalışıo bazen yavaştan kapanıyo bazende yarıda kalıo ama genelde yarıda kalıo yani



-------------
206 XS 1.6 8v 4 silindir Benzinli
Sade Ugly girl
0530 776 65 68
0RH+


Mesajı Yazan: tazmaniac
Mesaj Tarihi: 22 Haziran 2011 Saat 01:04

[/QUOTE]

hocam ellerine sağlık bilgi ekranını hallettim sigortası patlamış

joistikin içinide açtım bi güzel temizledim ama sanırsam ya o topun haznesi yada baska bi yerinde bi problem var hiç bi deişiklik olmadı

ve evet aracımda immo var bu resetleme düymesi nerdedir

evet teybi ben zaten değiştirmeyi düşünüyorum ama yarın uzun yola çıkıcam hani teypsiz gitmemekti benim amacım neyse

kapı pandzotuna gelince nasıl sökebilirim nasıl yapılır bolumunde baktımda yok yada ben bulamadım hadi açtık diyelim neresine bakıcam bu kablolar sarmışsa açınca problem çözülürmü yada biraz kurcalasam çünkü arada bi gidip gelio bazen normal çalışıo bazen yavaştan kapanıyo bazende yarıda kalıo ama genelde yarıda kalıo yani

[/QUOTE]

joystickin oturduğu yuvada bişey olacağını sanmıyorum sonuçta plastik yani kesin sonucu anca bi avometreyle anlayabilirsin yani yolları ölçersen bence ona göre ya yuvada ararsın problemi yada yolları yenilersin

immonun resetlemesi düğmesi diye bişey yok da eğer resetleme 10 sn tuttuğun şekliyle olmuyor belliki anahtarla iletişim kuramıyor.anahtarcının sırf kodlamak için kendi makineleri oluyor onunla halleder az bişey gözlerinde $lar beliricek o kadar yani:D

pandizot için kalın bir düzle sağ alt köşeden çok hafif oynattığında ilk tırnaktan atacaktır zaten sonra etrafta olan tırnakları hafif kastırdığında hissedersin zaten bir tane dikiz aynasının orda bir vida daha olacak tırnaklardan kurtarığında direk çıkar zaten.asıl sargıda mı motorda mı olduğunu anlamak için de yine bir avometre bağla motorun girişine sıkıştığı yerde akım çekiyo mu bi bak derim ben





Mesajı Yazan: kurtuluss
Mesaj Tarihi: 27 Haziran 2011 Saat 16:57

206 xs sunroof camımı kırmıslar.acaba nereden temin edebilirim.şimdiden teşekkürler



-------------
dönecem dedıysem donerım..


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 27 Haziran 2011 Saat 16:59
varsa kasko karşılar bi başvuruda bulun


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 27 Haziran 2011 Saat 17:04
aynen katılıyorum + 999


Mesajı Yazan: kurtuluss
Mesaj Tarihi: 27 Haziran 2011 Saat 17:05
maalesef kasko yok.

-------------
dönecem dedıysem donerım..



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net