Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Otomatik Şanzıman Yağı.

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14573
Tarih: 09 Haziran 2025 Saat 10:12
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Otomatik Şanzıman Yağı.
Mesajı Yazan: metin
Konu: Otomatik Şanzıman Yağı.
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 17:52

Arkadaşlar merhaba. Aracımın şanzıman yağını değiştirmek istiyorum yanlız kafam çok karıştı. AL4 Otomatik şanzımanlara hangi yağı koyuyorlar benim öğrendiğim bilgiler şunlardır.

Özel servisim Mobil dedi modelini soramadım
Otomatik şanzıman ustası mobil LT71141 yarı sentetik dedi. (esso değilmi dedim artık kullanılmıyor dedi)
Şahin peugeotu aradım oda total dedi.
 
önceden bildiğim kadarı ile esso ATF71141 diye biliyorum. Kafam çok karıştı hangi yağ idealdir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...



Cevaplar:
Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 19:36
yetkili servisde 100 -130 lira gibi bir fiyata değiştiriyorlar benim araca 4 kutu mobil ..... (hatırlamıyorum ) öyle bir yağ koydular ama yağ değişimini sanayide bi sorun benim araca bişey  olmadı ama çoğu yetkili servis ve usta yağı değiştirmek istemiyor

-------------
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.


Mesajı Yazan: sahin-peugeot
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 19:44
peugeot mobil ile anlaşmış,total kullanmıyor artık peugeot
 
kolay gelsin
 
 


-------------
Peugeot & Citroen Yedek Parça
Peugeot Yedek Parça Bayii

Şahin Peugeot Oto Yedek Parça Ltd.Şti.
İstanbul/Ümraniye
(533)3018806 - (216)6311080


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 19:55
Orjinalini yazan: sahin-peugeot sahin-peugeot Yazdı:

peugeot mobil ile anlaşmış,total kullanmıyor artık peugeot
 
kolay gelsin
 
 
doğru mobil kullanıyor artık yetkili servisteki arkadaşım söylemişti ve benim motora mobil koymuştu


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 19:58
Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: sahin-peugeot sahin-peugeot Yazdı:

peugeot mobil ile anlaşmış,total kullanmıyor artık peugeot
 
kolay gelsin
 
 
doğru mobil kullanıyor artık yetkili servisteki arkadaşım söylemişti ve benim motora mobil koymuştu
 
motor değil şanzıman için soruyorum.
 
şuan mobil LT 71141 4 litre olacak sanırım.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 20:01
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: sahin-peugeot sahin-peugeot Yazdı:

peugeot mobil ile anlaşmış,total kullanmıyor artık peugeot
 
kolay gelsin
 
 
doğru mobil kullanıyor artık yetkili servisteki arkadaşım söylemişti ve benim motora mobil koymuştu
 
motor değil şanzıman için soruyorum.
 
şuan mobil LT 71141 4 litre olacak sanırım.
biliyorum metincim şanzıman için sorduğunu ben marka olarak mobil kullanıyor dedim


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 20:46
Şanzımanın yağını geçen ayın 19 nda yetkili serviste değiştirdim, Mobil Mobil LT 71141 koydular.Gri renkli bir kutuda.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 03 Mayıs 2011 Saat 21:37
Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

Orjinalini yazan: sahin-peugeot sahin-peugeot Yazdı:

peugeot mobil ile anlaşmış,total kullanmıyor artık peugeot
 
kolay gelsin
 
 
doğru mobil kullanıyor artık yetkili servisteki arkadaşım söylemişti ve benim motora mobil koymuştu
 
motor değil şanzıman için soruyorum.
 
şuan mobil LT 71141 4 litre olacak sanırım.
biliyorum metincim şanzıman için sorduğunu ben marka olarak mobil kullanıyor dedim
 
belki atlamışındır diye hatırlatmak istemiştim (:


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 00:09
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Şanzımanın yağını geçen ayın 19 nda yetkili serviste değiştirdim, Mobil Mobil LT 71141 koydular.Gri renkli bir kutuda.
Ne kadar aldılar peki ? Maliyet konusunda bilgi verirseniz iyi olur. Bu ara ben de düşünüyorum aracı alalı 15 000 km oldu yağı iyi demişlerdi gerçi ancak yine de emin olmak için değiştireceğim.


Mesajı Yazan: ismail özdemir
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 08:49
bu yağ konusunda vurma olmadığı sürece servisler ve ustalar pek değiştirme taraftarı değil (para kazanmak için konuşan usta ve servisler hariç) benim servisim bi sıkıntı hissetmediğin sürece bu yağ ömürlüktür dedi ama yinede yağ ne kadar gidebilirki sonuçta özelliğini yitirecektir sanırım

-------------
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 09:09
valla benim sorunum şuan yok ama hazır daha sorun çıkmamışken değiştireyim diyorum.
 
otomatik şanzımancıda yada başka bir yerde selenoid valf + yağ + işçilik 450-500 den aşağı yok.
 
parçaları kendim alırsam ustama yaptırırsam 360 tl ye aynı şeyleri yaptırabiliyorum. o yüzden yağ konusunu araştırdım.
 
MOBİL LT 71141 kullanacağım.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 10:26
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Şanzımanın yağını geçen ayın 19 nda yetkili serviste değiştirdim, Mobil Mobil LT 71141 koydular.Gri renkli bir kutuda.
Ne kadar aldılar peki ? Maliyet konusunda bilgi verirseniz iyi olur. Bu ara ben de düşünüyorum aracı alalı 15 000 km oldu yağı iyi demişlerdi gerçi ancak yine de emin olmak için değiştireceğim.

Ben eko-valflerle beraber değiştirdiğim için hepsi dahil serviste 367 tl ye mal oldu. Ama yağ piyasada 1 litrelik kutular halinde 18-20 TL gibi bir rakama satılıyor.


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 11:39
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

valla benim sorunum şuan yok ama hazır daha sorun çıkmamışken değiştireyim diyorum.
 
otomatik şanzımancıda yada başka bir yerde selenoid valf + yağ + işçilik 450-500 den aşağı yok.
 
parçaları kendim alırsam ustama yaptırırsam 360 tl ye aynı şeyleri yaptırabiliyorum. o yüzden yağ konusunu araştırdım.
 
MOBİL LT 71141 kullanacağım.

Bence hazır sorun yokken elletme derim ben.Bir kaç konudur takip ediyorum valfleri değiştireceğim diyorsun.Sitedeki valfler için verilen rakam hakikaten uygun kaçırılmaz kabul.Al dursun elbet 80.000 km sonra lazım olacak,arızalanınca taktırırsın.Markasına bakmadım Borg-Warner olması gerekiyor,senin üzerinde hali hazırda bulunan valfler eski tip sarı konektörlü valflerdir ve bu Borg-Warner ı takınca şanzıman beynini güncelletmen gerekicek aksi halde yenisinin çalışma zamanları farklı olduğu için yakın bir sürede bozacak.Bunu illa taktırdın mecbur servis de yazılım yükletmen gerekicek 60-70 tl den aşşağı yükletemezsin,120 den 2 tane 240 tl de valfler,60 tl de yağ (normalde 2 litre 200 gr alır valfler değişince 3 litre olur, birde bunun kapağının contası 20 tl 50 tl de işçilik versen toplamda 440 TL masraf ediceksin durduk yere. Bu saydıklarımın hepsini servis 360 TL ye değiştiriyor yazılım dahil Gülme
Karar elbetteki sizin.Yazdıklarımı ukalalık olarak lütfen algılamayın.Ben çektim siz çekmeyin diye yazmak gereksinimi duydum.Alın parçayı dursun ama arızalanıncaya kadar elletmeyin.

Ustanız otomatik şanzıman ustasımı bilmiyorum ama o valflerin değişmesi için en az 3 ila 5 saat hidrolik ünitesinin soğuması gerekir,ılık olsa bile değiştirilmez,değişirse üniteyi bozar,geceden bırakılıp ertesi gün hiç marşa basılmadan değiştirilmesi tavsiye olunur.Yabancı ülkeler de otomatik şanzıman bizden daha yaygın kullanıldığı için ben oranın forumlarını da takip ediyorum herkes aynı şey üzerinde birleşiyor " do not touch! "

Keyifli günler.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 11:40
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Şanzımanın yağını geçen ayın 19 nda yetkili serviste değiştirdim, Mobil Mobil LT 71141 koydular.Gri renkli bir kutuda.
Ne kadar aldılar peki ? Maliyet konusunda bilgi verirseniz iyi olur. Bu ara ben de düşünüyorum aracı alalı 15 000 km oldu yağı iyi demişlerdi gerçi ancak yine de emin olmak için değiştireceğim.

Ben eko-valflerle beraber değiştirdiğim için hepsi dahil serviste 367 tl ye mal oldu. Ama yağ piyasada 1 litrelik kutular halinde 18-20 TL gibi bir rakama satılıyor.
 
yağ konusunu hallettim. "şahin peugeot" dan alıcam litresi 15 tl den 4 litre alıcam. usta 3,5 litresini kullanıyormuş.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 12:17
[/QUOTE]
 
yağ konusunu hallettim. "şahin peugeot" dan alıcam litresi 15 tl den 4 litre alıcam. usta 3,5 litresini kullanıyormuş.
[/QUOTE]

3,5 litresini mi kullanıyormuş?Bu işte bir yanlışlık var iyice araştır,fazla dan yağ koymasın.Bu sefer şanzımanın harareti yükselir keçeleri patlatır allah korusun.Toplamda 6 litre tork konverteryle beraber alır. 2.2 litre Konverter (sökülmediği sürece içinde kalır hiç bir şekilde boşaltamazsın) geri kalır 2.7 litre onun da 300 gramı yağ tespitten geri alınır içinde kalan 2,4 litre olur.


-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 12:34
çok enteresan ya. ustam bana 4 litre alıcan 3,5 kullanılacak dedi. ustaya gidenler çok memnunlar adam işinin ehli diye heryerde biliniyor, kimide 3 litre diyor sizde 2,4 dediniz iyice kafam karıştı (:

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 12:54
Ustanızın tecrübesini bilemem,AL4 şanzımanın verilerine göre yazdım. Toplamda aldığı 6 litre 2.2 si konverterde kalıyor. tam 1 kilo olmasada yakın bir miktar ünitede kalıyor,filitresi vs derken içinden alabileceği max yağ miktarı 3 litre bile değil.Bence içinden çıkan yağı ölçün o kadar yağ ilave edin.Ne fazlası olacak nede eksiği. Yağı koymadan evvel bilgisayara bağlayıp motor sıcaklığının 70 derece olmasına dikkat edin.Fazla yağ şanzıman hararetini yükseltir.

Değişimi de sıralamasına göre şu şekilde oluyor;

şanzımanın 2 tane tapası var bunlar iç içe geçik.Ortada duran seviye tespit, iç de duran tamamen boşaltmak için kullanılıyor.
Önce yağı tamamen boşaltıyor iyice süzülmesini bekliyorsun.vidayı yerine takıyorsun ama sıkılmıyor.Sonra araç çalıştırılıyor,çalışır vaziyette P den R,N,D,3,2 yapıp valflerin açılıp kapanması ve orada bulunan eski yapıda boşaltabilmek.Sonrasında stop edilip o vidalar tekrar sökülür içinden bir miktar daha yağ gelir.Son olarak bilgisayara bağlanır,motor sıcaklığı 70 dereceye gelince motor tekrar stop ediliyor,içte kalan vida güzelce sıkılıyor,dışta kalan vida kaçırmayacak kadar sıkılıyor,3 litre yeni yağ içine konuyor,az sıktığımız dıştaki seviye tespit vidası yerinden tamamen sökülüyor,akan yağ ip kalınlığında akınca bu vida yerine takılıp sıkılıyor. Şanzıman yağı seviyesinde olmuş oluyor.




-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 13:28

maşalalh güzel anlatmışsın (: valla bu işi yapıyorsan geliyim sen değiştir olmaz mı?

bide düzeltmek istiyorum. içinden çıkan yağ kadar ekle demişsin ya. eğer içindeki yağ eksikse onu baz alarak yeni yağ koyduğumuzda eksik koymuş olacaz. Diğer yöntem daha iyi.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: sahin-peugeot
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 13:45

http://img710.imageshack.us/i/04052011174.jpg/" rel="nofollow">

Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us

peugeot'dan gelen orjinal yağlar

-------------
Peugeot & Citroen Yedek Parça
Peugeot Yedek Parça Bayii

Şahin Peugeot Oto Yedek Parça Ltd.Şti.
İstanbul/Ümraniye
(533)3018806 - (216)6311080


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 13:49

işte aradığım yağlar ne güzelde bakıyorlar öyle (:



-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 14:28
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

maşalalh güzel anlatmışsın (: valla bu işi yapıyorsan geliyim sen değiştir olmaz mı?

bide düzeltmek istiyorum. içinden çıkan yağ kadar ekle demişsin ya. eğer içindeki yağ eksikse onu baz alarak yeni yağ koyduğumuzda eksik koymuş olacaz. Diğer yöntem daha iyi.

Hehehe Sırıtma benim mesleğim ile çok zıt bir meslek bu. İnsanın Peugeot u varsa hele  birde eşinin aracıysa,otomatikse, tabi buna 20 senedir de otomatik şanzıman kullanıcılığı eklenirse ister istemez öğreniyorsun Göz Kırpma 

Eğer ki herhangi bir kaçak yoksa (keçelerinde,tapalarında) o yağ eksiltmez.etrafında hafif yağ brikintileri görebilirsin onlar terlemeden oluşur,dikkate bile alınmaz.Her iki şekilde de son yapacağın uygulamada yani,motoru ısıtıp yağı ekledikten sonra ortadaki tapayı her halukarda açıp seviyeye getireceğinden oradan anlaşılır zaten.

Bugün senin için bir yere bir yazı yazmıştım ama bulamıyorum şimdi hangi konuydu diye.Kısaca şanzımandan memnunsan eko-valfleri değiştirtme diye. Ayrıca servisin kullandığı yağ üstteki yağ ben litresini 18 den almıştım.

Edit: Yazdığım yazı arka sayfada 1 dakika arayla yazmışız dikkatinden kaçmış olsa gerek Gülme


-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 15:46
evet gözümden kaçmış. sorun yoksa değiştirme diyorsun evet sorunum yok, yanlız yoğun trafikdeki dur kalklarda yağ çok ısınıyor ve kalkışta 1. vitesten 2. vitese geçerken vuruntu yapıyordu. kışın rahattım sorun olmuyordu ama yaz geliyor ve bu sorun sürekli yapacak korkusu var. bende eğer sorun bunda ise yaz gelince dahada büyeyecek ve büyümeden hazır uygun fiyat bulmuşken değiştirmeyi düşündüm. bu durumda sen ne tavsiye edersin? değitireyim mi binmeye devam mı edeyim?
 
bu arada araç lpg li olduğu için servis bakmıyor!. Özel servisle işlerimi halletmek durumundayım.


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: monur
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 16:31
O sıcak havada vuruntunun sebebi valfler değil,artık özelliğini kısmen yitirmiş yağ.Yani sadece senin aracına özgü bir şey değil.Yetkili servisin aracın LPG li diye bakmamak gibi bir lüksü yok.İstersen Peugeot ya bir mail at hangi servisin bakmadığını belirt Sırıtma Bakalım bakacaklar mı bakmayacaklarmı? Bu arada LPG ile AL4 şanzıman birbirini hiç sevmezler buda bir dip not olsun Göz Kırpma Vuruntuların sıklaştığı anda benzine geç bak bakalım o vuruntulardan esame kalıyormu  Sırıtma denemesi bedava. Aracın 100 binin üzerindeyse ve hiç bu parçalar arıza yapmadıysa çifti 240 tl çok çok iyi fiyat durumun varsa aracını da en az 3 sene değiştirmeyi düşünmüyorsan al dursun derim ben. Yine senin kararın tabiki.

-------------
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 16:48
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

O sıcak havada vuruntunun sebebi valfler değil,artık özelliğini kısmen yitirmiş yağ.Yani sadece senin aracına özgü bir şey değil.Yetkili servisin aracın LPG li diye bakmamak gibi bir lüksü yok.İstersen Peugeot ya bir mail at hangi servisin bakmadığını belirt Sırıtma Bakalım bakacaklar mı bakmayacaklarmı? Bu arada LPG ile AL4 şanzıman birbirini hiç sevmezler buda bir dip not olsun Göz Kırpma Vuruntuların sıklaştığı anda benzine geç bak bakalım o vuruntulardan esame kalıyormu  Sırıtma denemesi bedava. Aracın 100 binin üzerindeyse ve hiç bu parçalar arıza yapmadıysa çifti 240 tl çok çok iyi fiyat durumun varsa aracını da en az 3 sene değiştirmeyi düşünmüyorsan al dursun derim ben. Yine senin kararın tabiki.
 
abi yağ değişti ama 3,5 LT konulduğunu idda eden usta değiştirdi (: 3-4 ay oluyor. acaba vuruntunun sebebi fazla yağ mı?


-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 17:18
benim 307  varken de son 1aydır motor dur kalkdarda çok ısındımı çekiş düşüyor şanzumanda güç kaybı oluyordu ör 70kmde 2bin devirde gitcekse 3 4 bin arası gidiyor manuel aracın baskısı bitince olurya aynı öyle birşey iyice zorlarsam triptoniğe alıp triptonic iptal oluyor d yazıyor arac 5binden önce vites değiştirmiyor du ama soğukken hiç bir sorun yoktu ve araba arıza vermiyordu pcde de arıza vermiyordu yağ değişiminden sonra böyle olması da ilginç bi rastlantı oldu selonidden şüphelenip servise götürdüm hiç bişey yok basınç normal her şey normal dediler inş. sizin sıkıntınıza da çare bulunur 

-------------
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 17:31
aynen bahtiyar ne sorun var ne arıza var ne bişey, senin triptoniğe almama olayını tam bursaya gelmeden önce yokuşu çıkınca yaptı, onun dışında denizliye gittim geldim maşallah hiç sorun yok. aslında benimkide sorun değil ama hassas bir şanzımana sahip olduğum için eşşeği baştan sağlam kazığa bağlamak niyetindeyim. yoksa arıza şikayet vs hiç bişey yok.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 04 Mayıs 2011 Saat 18:03

bir üyemiz yazmışya yağ fazla ise ısınır diye bence ya ondan yapıyor yada eski içinde kalan yağ ile yeni yağ karışıp köpük yaptı ve ısınmaya neden oluyor aklıma bunlar geliyor (köpük yapma olayını sanayiden biri demişti biz ondan değiştirmiyoruz demişti nekadar doğrudur bilmiyorum) bu arada araba kaç binde



-------------
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.


Mesajı Yazan: hantsome28
Mesaj Tarihi: 11 Mayıs 2011 Saat 21:46
valla arkadaşlar bende 2004 model 307 Sw. var triptonik.Aracı geri vitese ne zaman atarsam atayım küt diye bir ses geliyorr.Bu yağ değişimi çözümmü ..Birde valflerle birlikte 380 Tl. nerede..Samsundayım özel servisler yapabilirmi ...Yetkili servise sorduğumda esso koyduklarını söylediler

-------------
2004 model 307 SW Triptonik ....hayat üç buçuk ile dört arasında geçer.ya dört dörtlük yaşarsın yada üç buçuk atarsın...


Mesajı Yazan: hantsome28
Mesaj Tarihi: 11 Mayıs 2011 Saat 21:47
aracım bu arada 117000 km.de  vede bu ay LPG taktıracağım bir aksilik olmaz ise

-------------
2004 model 307 SW Triptonik ....hayat üç buçuk ile dört arasında geçer.ya dört dörtlük yaşarsın yada üç buçuk atarsın...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net