Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

bazı sorunlarım

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
Forum Tanımlaması: Jant, Yay, Lastik Egzoz, Filtre, Ses Sistemi vb. araçlarınızla alakalı tüm sorunları paylaşabileceğiniz genel alandır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14114
Tarih: 07 Ağustos 2025 Saat 05:16
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: bazı sorunlarım
Mesajı Yazan: helot
Konu: bazı sorunlarım
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 14:59
paspasın altında antifreeze li oldugunu düşündüğüm su var el ile bastırınca baya bi cıkıyo sanki bardak bardak birikmiş. (bugün götürdüm, 300 TL masrafı var dediler yaptırmadım)
 
 
 
bunun dışında şu işaretli olan rolantide çalışırken 8 çiziyo ama gaz verince düzeliyo. (ilk kalkışta cıyk cıyk diye bi ses gelio, debriyaja basıp vitesi ikiye alıp tekrar bırakırkende aynı ses gelio sebebini anlamadım)
 
 
 
ayrıca bu resimdekileri değiştirmek kaça patlar? (camdaki plastik seyler yıpranmış)
 
 
 
 
biraz canımı yakacak olan araç bu Wall
 



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:08
tamam ıste sana mesajımda yazdıgım gıbı :(((((((((
 
cok acık ve net olarak sogutma sıvısından aracın ıcıne kacak var. bunu en kısa surede yaptırmalısın. yoksa ılerıde kokudan duramazsın...
 
cam ızgaraları pahalıdır muhtemelen. cunku kolay kolay bozulmayan aksamlar. 100-150 lıradan asagı olacagını sanmam... cıkmasınıda bakabılırsın
 
 
kayıs olayını yanlıs gormusum duzelteyım. 8 cızıyorsa yerıne oturmamıstır, yerınden cıkmıstır yada kasnak egılmıs olabılır dıyecegım ama onların kasnakları egılecek bır maddeden degıl dıye hatırlıyorum.


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:13
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

tamam ıste sana mesajımda yazdıgım gıbı :(((((((((
 
cok acık ve net olarak sogutma sıvısından aracın ıcıne kacak var. bunu en kısa surede yaptırmalısın. yoksa ılerıde kokudan duramazsın...
 
kayıs degıstırmek cok para tutmaz... fakat o cam ızgaraları pahalıdır muhtemelen. cunku kolay kolay bozulmayan aksamlar. 100-150 lıradan asagı olacagını sanmam... cıkmasınıda bakabılırsın
 
 
cevap için teşekkürler cem, yakın zamanda izmire gideceğim gaziemirde forumdan bi arkadaşın pejo servisi varmış ona göstereceğim bakalım neyin arasına ne kadar sıkışmış. :)
 
bu arada benzin adaptasyon ayarını kaça yapıyolar bilginiz varmı? lpg ayarı için götürdüm benzin adaptasyon ayarı yaptır veya 1000 km benzinde kullan dedi sonra tekrar ayar yapacaklar.


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:19

1. sorun cok buyuk ihtimalle benim de gecen gunlerde yasadigim sorun. Su basliga goz atmani tavsiye ederim. Sonlara dogru nasil cozum buldugumu da yazdim

http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=11275&KW=paspas+su&title=paspas-altndaki-suyun-kayna" rel="nofollow - http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=11275&KW=paspas+su&title=paspas-altndaki-suyun-kayna

2. sorun ise sanirim kayisi takan usta tam takamamis. Hizalamayi tutturamamis olabilir.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:19
adaptasyon dedıgın senın aracın ıcın gaz kelebegınde olur.
 
sanıyorum ustanın ıfade etmek ıstedıgı şu olmalı. sanıyorum kı aracın lpg ayarı duzgun olmadıgından yakıt trımlerı ıyıcene bozulmus. bunun duzelmesı ıcın belırlı sure benzınle kullanmanı ıstıyor. bu trım degerlerının duzelmesı bılg ıle olup olmadıgına pek emın degılım. motorlar arasında farklılıklar oluyor. fakat bır yazılım guncellemesı yaptırabılırsen motor ıcınde daha faydalı olabılır. o sekle gore de becerıklı bır usta tarafından ıyı bır ayar yapılırsa cok guzel calısır. ama ustanın becerısı yetersız ıse o zaman duzen tutturamazsın. tabı bu esnada montaj durumunuda gozden gecırmek gerekır. oyle basıt bır olay degıldır lpg ayarı yapmak...


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:25
@kolıva
 
abıcım arkadasın sorunu dısardan ıcerı gıren su degıl sanıyorum. cunku yesıl renklı sıvı cok net gorunuyor. bence bu antıfreeze...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:29
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

@kolıva
 
abıcım arkadasın sorunu dısardan ıcerı gıren su degıl sanıyorum. cunku yesıl renklı sıvı cok net gorunuyor. bence bu antıfreeze...


Benimki de disaridan iceriye giren su degildi ki. Hic olmadi Ouch Hala benim de paspasim yemyesil Kahkaha
Kalorifer radyatorunun hemen onundeki ek yerinden kaciriyor. Tespit etmesi cok basit orada yazdim.




Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:32
evet haklıymıssın :))   
 
fakat sızlerde sofor tarafındakı su gıderıne dıkkat edın sonra bsı ın ustune su ınmesın... orada ıcerı su gırebılen bır yer varmıs. sılınkonlayında onlemınızı alın...


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:37
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

adaptasyon dedıgın senın aracın ıcın gaz kelebegınde olur.
 
sanıyorum ustanın ıfade etmek ıstedıgı şu olmalı. sanıyorum kı aracın lpg ayarı duzgun olmadıgından yakıt trımlerı ıyıcene bozulmus. bunun duzelmesı ıcın belırlı sure benzınle kullanmanı ıstıyor. bu trım degerlerının duzelmesı bılg ıle olup olmadıgına pek emın degılım. motorlar arasında farklılıklar oluyor. fakat bır yazılım guncellemesı yaptırabılırsen motor ıcınde daha faydalı olabılır. o sekle gore de becerıklı bır usta tarafından ıyı bır ayar yapılırsa cok guzel calısır. ama ustanın becerısı yetersız ıse o zaman duzen tutturamazsın. tabı bu esnada montaj durumunuda gozden gecırmek gerekır. oyle basıt bır olay degıldır lpg ayarı yapmak...
 
dün gittim hareket halindeyken falan ayar yapmayı denedi usta, ustanın iyi oldugunu düşünüyorum zavoli bayisi ve italyadan gelen bi eleman öğretmiş lpg ayarı yapmayı yanlış hatırlamıyorsam, yüksek yükte fakir karışım hatası veriyordu cihaz ve 1000 km benzin sonrası gel dedi hatta 50 tlye yapıolarmış ben uzun yoldan gittiğim için 40 tl olur dedi 20 sini dün aldı 20 daha 1000 km gidince alacak saolsun iyi birine benziyo umarım o sorunu hallederim ikinci gidişimde.


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:40
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

@kolıva
 
abıcım arkadasın sorunu dısardan ıcerı gıren su degıl sanıyorum. cunku yesıl renklı sıvı cok net gorunuyor. bence bu antıfreeze...


Benimki de disaridan iceriye giren su degildi ki. Hic olmadi Ouch Hala benim de paspasim yemyesil Kahkaha
Kalorifer radyatorunun hemen onundeki ek yerinden kaciriyor. Tespit etmesi cok basit orada yazdim.


 
 
sanırım sendeki sorunun aynısı kolıva izmirde pejo servisi muratı aradığımda bana vidalardan falan bahsetti (benim elim yatkın değil bu işlere) hatta ustaya götür beni ara dedi 300 tlyi duyunca fakat ben yok dedim sana geleyim, akhisarda usta falan yok lpg için salihliye araç için izmire gidecem sanırım bundan sonra sağlam yapsınlarda gidip gelmek problem değil.
 
bu arada o kayış yolda başıma iş açarmı?


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:49
acabılır. hıc bellı olmaz...


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 13 Nisan 2011 Saat 15:52

Sn. helot, su sizmasi olayi icin bisey bilmene ya da el yatkinligina bile gerek yok. Iki vida sokeceksin ve parmagini dedigim yere degdireceksin, eger islaklik varsa ayni sorun ki buyuk ihtimalle aynidir ya da yan taraflarinda bi yerdir. Benim yaptigim sekilde duzeltmek istersen bir miktar beceri isteyebilir cunku alan cok dar orada. Calismak cok mumkun olmuyor.


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2011 Saat 19:09
su olayını hallettik umarım; kalorifer radyatörünün arka tarafı çürümüş değiştirdik. diğer sorunum için usta normal dedi (8 çizen kasnak) ses yapmadığı sürece sorun yokmuş.


Mesajı Yazan: mdincer34
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2011 Saat 21:19
geçmiş olsun usta öle dedi ama dikkat edilmezse çok can sıkıcı bir olay yaşamıştım bundan önceki aracımda yolda giderken birden akü ışığı yandı direksiyon sertleşti felan e5 teyim hemen sağa çekip durdum ama nafile araç hararet yaptı ve hortumlar felan yarıldı Allhtan sağım solum boştu hemen durabildim hızım azdı yoksa motorada  zarar  veridim sebebi o kayışı tutan kasnağın yerinden çıkması sonucu az kalsın kaza yapacaktım veya motoru yakacaktım.kasnağın vidası gevşemiş yada tam sıkılmamış minicik vida nelere kadir valla Allah korudu kimsenin başna gelmemesi dileğiyle.

-------------
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp


Mesajı Yazan: azdek
Mesaj Tarihi: 18 Nisan 2011 Saat 21:47
Orjinalini yazan: helot helot Yazdı:

su olayını hallettik umarım; kalorifer radyatörünün arka tarafı çürümüş değiştirdik. diğer sorunum için usta normal dedi (8 çizen kasnak) ses yapmadığı sürece sorun yokmuş.
geçmiş olsun kardeş sevindim hallolduğuna

-------------
Soner Hoca

2005 307 1.4 Benzin 16V 5K,


Mesajı Yazan: HANÇER_06
Mesaj Tarihi: 19 Nisan 2011 Saat 00:20
abiler benimde o kayıştan sabahları ilk çalıştırdığımda ses geliyo 10 dk sonra kesiliyor kayışı değiştirsem sesi keser mi bide bu kayışı iyi bi ustada filan mı değiştirmek lazım normal bi usta değiştirse hizalaması filan mı gerekiyo sorun yaratırmı bana?


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 25 Nisan 2011 Saat 17:56
ne yazık su sorunu devam ediyor cok can sıkıcı bir durum ya arabanın ici les gibi kokmaya basladı


Mesajı Yazan: toprakk
Mesaj Tarihi: 25 Nisan 2011 Saat 21:42
arkadaşım.. 1 ay önce benim başıma gelen sorun. benim araç 206. bizim usta aracın suyuna full antifiriz koydu. bir gün sonra falan aynı senin olay gibi ayağımın altı su dolu. klima radyatörü gümlemiş. bütün suyu içeri wermiş. değiştirdik iş şimdi de aracı kurutmaya geldi. günlerce kapıları açık bıraktım olmadı. en sonunda kapı fitilini söktüm. paspası çıkardım altındaki senin çektiğin zemin tek parça onuda araladım. en son zeminde 2 parmak kalınlığında kalın bir keçe war. o keçeyi çıkardım sırılsıklam. 1 haftada kuruttum. içinide 1 hafta hawalandırdım temizledim şimdi şükür sorun yok. dediklerimi uygula. olay klima radyatöründen. klima radyatörüde sürücü bölümünde ayağının altında bi yerde yani içerde:@:@

-------------
2003 model 206


Mesajı Yazan: toprakk
Mesaj Tarihi: 25 Nisan 2011 Saat 21:46
radyatörü değiştirdiysen sorun hallolmuştur. dediğim gibi. en dipteki kalın keçeyi çıkarmazsan o orda kurumaz we hep ıslak kalır. onu çıkar kurut

-------------
2003 model 206


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 25 Nisan 2011 Saat 21:53
tesekkurler dostum izin gunumde dediklerini uygularım


Mesajı Yazan: insomnia
Mesaj Tarihi: 25 Nisan 2011 Saat 22:29
üstat büyük geçmiş olsun Pugunmu var derdin var paspas orkid reklamında oynayacak gibi olmuş 

-------------
306 1.6 XR şeytan kırmızı
Alpıne S serıes 30 cm Subwoofer & Sony Xplod 500w XM-SD14 Amphı & Pıoneer DEH-4250 sab bass 4*50w & Kıcker DS 650.2 Mıd Bass &
O RH+ bayariin haa


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2011 Saat 17:54
dosemeyi söktüm, keceyi cıkardım pedalların altında sungerimsi bise vardı en fazla suyu o emmis, halı yıkama makinasıyla guzelce cektim, keceyi tazzikli suyla yıkadım. Kece kuruduktan sonra tekrar sokup bakacam umarım su emmemistir sungerimsi sey. Sorun yoksa oh be deyip, keceyi takacam ve rahatlıyacagım.

Bu arada simdi de soyle bir sorunum var; uzun sure bindikten sonra, klima hava cıkıslarından sıcak hava geliyor hafiften, fakat igrenc kokuyor bu konuda bilgisi olan varmı?
Son olarak, klimayı sadece ustten yada alttan hava gelecek sekilde ayarlıyamıyorum yani acınca heryerden hava geliyor. Basına gelen var mı?


Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2011 Saat 19:31
valla benim bildiğim kaloriferden pis koku geliyorsa antifriz karışıyordur, ama sen sorunu su işini halletmişsen kalan şeylerin mi kokusu acaba.

-------------
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...


Mesajı Yazan: helot
Mesaj Tarihi: 10 Mayıs 2011 Saat 20:01
kalanlar oldugunu sanmam ama soyle bise var motor sogukken koku yok ama ısınınca var



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net