Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Hangi lastik..

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 206
Forum Tanımlaması: Peugeot 206, 1998'den 2011'e kadar üretilen kompakt boyutlu satış rekoru kırmış bir otomobildir
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13610
Tarih: 22 Ekim 2025 Saat 17:14
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Hangi lastik..
Mesajı Yazan: CUNDALI
Konu: Hangi lastik..
Mesaj Tarihi: 22 Mart 2011 Saat 01:46

merhaba aracım 206 lastik değişim zamanı geldi şuan üzerinde 195/45/16 lastik var yaşadığım yerde yollar azda olsa bozuk nasıl ve ne marka bir lastik önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim..




Cevaplar:
Mesajı Yazan: SAVAŞ
Mesaj Tarihi: 22 Mart 2011 Saat 02:04
benim önerim Michelin Energy Saver. inanılmaz yumuşak ama dişleri uzun ömürlü bir lastik. ayrıca yakıt tasarrufuna da bir nebze katkıda bulunduğu söyleniyor. kullanan arkadaşlarım gayet memnunlar. ben aracı aldığımda üzerinde yeni pirelli p3000 lastikler var yoldaki hemen her bozukluğu hissettiriyor. yeni olmasa hemen Michelin takardım.

-------------
Peugeot 206 Look 1.4 HDI Chiptuning ile 90 BG


Mesajı Yazan: SAVAŞ
Mesaj Tarihi: 22 Mart 2011 Saat 02:24
ayrıca aracını spor kullanıyorsan şu an üzerindeki lastik ebatları uygun, yol tutuş ve viraj kabiliyeti açısından. ama ben konfor isterim dersen yanak genişliğini ideal 50 olarak seçmelisin. aracın lastik ebatlarının seçiminde yuvarlanma hesabı denen bir faktör daha var. bunu basit birkaç hesapla sende çıkarabilirsin. yuvarlanma hesabı, tekerleğin bir km de kaç defa döndüğünün ölçülmesidir. aşağıdaki linkte karşılaştırmayı yapabilirsin. bildiğim kadarıyla takmayı düşündüğün lastiğin, orjinal lastikteki yuvarlanma mesafesinin %10 ununu geçmeyecek oranda seçilmesi. benim 206 nın orjinal jantları 14 senin araçta ise 16 jant var. buda ilk kalkış ve hızlanmalarda motorun yorulmasına yani atak olmamasına ancak aracın son sürat limitinin artmasına neden olur.
 
http://www.halaogullari.com/LastikTablo/lastikhesap.html" rel="nofollow - http://www.halaogullari.com/LastikTablo/lastikhesap.html


-------------
Peugeot 206 Look 1.4 HDI Chiptuning ile 90 BG


Mesajı Yazan: xdesign
Mesaj Tarihi: 22 Mart 2011 Saat 10:20
Orjinalini yazan: derks derks Yazdı:

ayrıca aracını spor kullanıyorsan şu an üzerindeki lastik ebatları uygun, yol tutuş ve viraj kabiliyeti açısından. ama ben konfor isterim dersen yanak genişliğini ideal 50 olarak seçmelisin. aracın lastik ebatlarının seçiminde yuvarlanma hesabı denen bir faktör daha var. bunu basit birkaç hesapla sende çıkarabilirsin. yuvarlanma hesabı, tekerleğin bir km de kaç defa döndüğünün ölçülmesidir. aşağıdaki linkte karşılaştırmayı yapabilirsin. bildiğim kadarıyla takmayı düşündüğün lastiğin, orjinal lastikteki yuvarlanma mesafesinin %10 ununu geçmeyecek oranda seçilmesi. benim 206 nın orjinal jantları 14 senin araçta ise 16 jant var. buda ilk kalkış ve hızlanmalarda motorun yorulmasına yani atak olmamasına ancak aracın son sürat limitinin artmasına neden olur.
 
http://www.halaogullari.com/LastikTablo/lastikhesap.html" rel="nofollow - http://www.halaogullari.com/LastikTablo/lastikhesap.html


Aynen...

Benim gibi 0-400 drag kalkacaksan 15"leri tak. Rolling-2000 atacaksan at 17"'leri kop git Embarrassed


-------------
Dünyaya 206 defa da gelsem sadece sen!


Mesajı Yazan: reddevil
Mesaj Tarihi: 22 Mart 2011 Saat 10:27
bende yeni değiştirdim pirelli p4 cinturato biraz hamuru sert fakat
her şartta muhtesem performansı var ayrıca ınanılmaz bır sekılde abant ta buzun üstünde
sanki asfaltta gidiyor gibi hemde zincirsiz
ben dahil görenler inanamadı
pirelli p4 cinturato


-------------
ReD DeViL



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net