Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

207 1.4 vti 95bg

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 207
Forum Tanımlaması: Peugeot 207, 2006-2012 yılları arasında üretilmiştir. JATO, 207'yi 2007'de Avrupa'daki en çok satan otomobil olarak adlandırdı.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=13209
Tarih: 06 Şubat 2025 Saat 20:42
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 207 1.4 vti 95bg
Mesajı Yazan: trigger
Konu: 207 1.4 vti 95bg
Mesaj Tarihi: 01 Mart 2011 Saat 23:54
arkadaşlar merhaba, başlıktaki aracı almayı düşünüyorum. bu araç hakkında ne söylersiniz. kullanan var mı. lpg takılır mı, TJET motordan daha iyi midir.



Cevaplar:
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2011 Saat 08:21

atmosferık bır 1.4 16V makıne. lpg takılabılır olması lazım dıyorum cunku emın degılım. nedenı ıse yakıt puskurtme sıstemı. dırekt enjeksıyon ıse takılması cok zor. ama dırekt enjeksıyon olacagını sanmıyorum... yanı lpg sıstemı takılabılmesı muhtemel bır durum gıbı gelıyor bana.

onun harıcınde TJET dedıgın fıatın 1.4 120bg motorundan bahsedıyorsun herhalde. o motor turboludur. dolayısıyla dusuk devırde yuksek tork uretır. yaklasık 200 nmyı ve 2000 devır gıbı dusuk bır devırde elde eder. o acıdan 1.4 16V 207 makınesı ıle asla kıyas olmaz... oyle kı 207 ye avans verır ustune bırde tur bındırır :)) 
 
62.000 km de bır 1.4 16V 207 kullandım. bana cok hantal geldı nedendır bılmıyorum. arac belkı cok sakın kullanılmaya calısmıs olabılır. ama yınede her ne kadar canavar olsada ortalama bır performansın ustune cıkamaz. cunku capı bellı...


Mesajı Yazan: dukenukem82
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2011 Saat 09:03
valla ekonomi diye 1.4 aldım 206 yı ama bi kez daha anladımki 1.6 dan aşağı motor almamak lazımmış 4 kişi binince araba yavaşlıyor hissediyorum 75 bg nolcak .


Mesajı Yazan: trigger
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2011 Saat 17:07
teşekkür ederim yorumlarınız için. haklısınız turbo ile normali karşılaştırmak performans anlamında doğru değil ama sorunsuzluk, yakıt ekonoisi olarak sormak istemiştim. punto ve 207 aşağı yukarı aynı fiyata buluyorum


Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2011 Saat 19:24
1.2tsi alsanız daha iyi skoda octiva ve wvjettada var 105 hp bi haylide yüksek torklu bi haylide ekonomik

-------------
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 02 Mart 2011 Saat 19:34
Orjinalini yazan: BAHTİYAR BAHTİYAR Yazdı:

1.2tsi alsanız daha iyi skoda octiva ve wvjettada var 105 hp bi haylide yüksek torklu bi haylide ekonomik
 
yalnız arkadas lpg sıstemınden bahsetmıs yukarıda. tsı lara lpg takılamıyor gıbı bırsey... cunku yakıt puskurtmesı dırekt enjeksıyon sıstemıyle calısıyor. enjektorler sılındır kapagı uzerınde olup yakıt yanma odasına dırekt basılıyor. ama dıger motorlar yanı bızım motorlarda manıfold ıcınde sıbobun hemen arkasına yakıt puskurtuluyor... ıste lpg nozulude benzın enjektorune cok yakın yerden delınıp takıldıgından aynı sekılde calısıyor...
 
ayrıca o 1.2 tsı makıneyı skoda nın cıp modelı yetı de kullandım. dusuk devırde 180nm tork urettıgınden hıcte fena degıldı. ama koca kasanın altında bıraz ezılıyordu onu kabul etmek lazım.


Mesajı Yazan: trigger
Mesaj Tarihi: 03 Mart 2011 Saat 09:46
punto ya da 207, çok düşünüp seçenekleri anca buraya kadar indirdim:)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 03 Mart 2011 Saat 12:53
aracın tıpıne gelırsek zevk ve renkler kısısıne gore degısır ama bana gore 207 cok daha gosterıslı duruyor. aracın ıcı torpıtosu vs 207 de daha guzel. ben sahsen 207 yı begendım. kullanımı guzel rahat. vıtes gecıslerı ıyı. bence her sekılde gp dan daha guzel


Mesajı Yazan: BAHTİYAR
Mesaj Tarihi: 03 Mart 2011 Saat 18:33
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

Orjinalini yazan: BAHTİYAR BAHTİYAR Yazdı:

1.2tsi alsanız daha iyi skoda octiva ve wvjettada var 105 hp bi haylide yüksek torklu bi haylide ekonomik
 
yalnız arkadas lpg sıstemınden bahsetmıs yukarıda. tsı lara lpg takılamıyor gıbı bırsey... cunku yakıt puskurtmesı dırekt enjeksıyon sıstemıyle calısıyor. enjektorler sılındır kapagı uzerınde olup yakıt yanma odasına dırekt basılıyor. ama dıger motorlar yanı bızım motorlarda manıfold ıcınde sıbobun hemen arkasına yakıt puskurtuluyor... ıste lpg nozulude benzın enjektorune cok yakın yerden delınıp takıldıgından aynı sekılde calısıyor...
 
ayrıca o 1.2 tsı makıneyı skoda nın cıp modelı yetı de kullandım. dusuk devırde 180nm tork urettıgınden hıcte fena degıldı. ama koca kasanın altında bıraz ezılıyordu onu kabul etmek lazım.
abi ben bu tsi makinelere hasta oldum 7.1şehiriçi 4.9şehirlerarası 5.7 karışık yakıt tüketimi 100 kmde(benzini 4.03den sayarsak 28.6kuruş şehiriçi 19.7kuruş şehirlerarsı) bence lpg taktırmaya gerek yok zaten 40binliradan wv jetta yeni kasasıda mükemmel tasarlanmış  0-100 10.9sn maks hız 190km bu özelliklerle benim 110hplik makineye 10 basmış bulunuyor:)

-------------
BAHTİYAR KILCI
2011 Focus SW 1.6AT COL.


Mesajı Yazan: trigger
Mesaj Tarihi: 03 Mart 2011 Saat 23:45
sağolun arkadaşlar tip o kadar da önemli değil, hangisinin temizini bulursak artık.


Mesajı Yazan: trigger
Mesaj Tarihi: 13 Mart 2011 Saat 01:13
vti 95 bg olanı temiz bulup aldım arkadaşlar. şimdi sıra lpg sisteminde. araç hala garantiliymiş bu da lpg için bir sorun


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 13 Mart 2011 Saat 10:37
hayırlısı olsun gule gule kullanmanı dılerım. garantı noktasında lpg ısıde bıraz tercıh meselesı...


Mesajı Yazan: Eyüp Duygun
Mesaj Tarihi: 13 Mart 2011 Saat 10:59
Hayırlı olsun yenı aracınız..

-------------
Otomobil elektronigi ve Chip Tuning hakkında hersey ...!

MSN:duyguneyup@gmail.com


http://www.ecutuned.com - ecutuned


Mesajı Yazan: trigger
Mesaj Tarihi: 13 Mart 2011 Saat 13:01
teşekkür ederim arkadaşlar. aracı biraz tanıdıktan sonra taktırmak daha mantıklı. garanti hazirana kadar zaten. garanti bozmadan takanlar da varmış sanırım



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net