Turbo Montaj Aşamaları:
- Turbo giriş ve çıkış boruları yağ sızmayacak şekilde kapatınız..
- Motor içindeki tüm yağ boşaltılarak,yağ filitresı,hava
filitresi,yeni yağ doldurularak,araç turbo takıldıktan sonra 30 Dk.kadar
yarım gazla çalıştırılmalıdır.
- Yağ pompasının basınıcı kontrol ediniz.
- Motorda turbo haricinde başka bir arıza varsa giderilmelidir.
- Motor yağı tekrar boşaltılarak,sızıntı olup olmadığına bakınız,talaş varsa yeni yağ konulup tekrar işlem tekrarlanmalıdır..
- Kapatılan turbo giriş ve çıkış boruları tekrar açılacak,turbo
yerine baglanacak,yağ boruları iyice temizlenip,borunun iç taraflarına
basınçlı hava tutularak iç tarafında talaş veya yag birikintisi
kalmamasına dikkat edilmeli,conta yuzeylerine kesinlikle silikon veya
sıvı conta kullanılmamalıdır..
- Araç markasına gore uygun viskoziteli motor yağı kullanılmalıdır.Ve orjınal yağ filitresi kullanılmalıdır.
- Hava Filitresı mutlak degiştirilmeli,asla basınçlı hava ile
temizlenmemeli ve hava fılıtresi hortumları ustubu ıle
temizlenmemelidir..
- Bu işlemler sırası ile uygulandıktan sonra araç çalıştırılacak
gazı basılmadan rolanti 15-20 Dk.calıştırılmalı ve ondan sonra motor
stop ettırılemelidir.
- Asla REVIZYONLU,TAMIRLİ VEYA MENŞEİ BELLİ olmayan turboları
aracınıza montaj yapmayınız. Şunu unutmayınız maliyetı azaltamak adına
bu yöntemlere başvurarak daha büyük motor arızaları
karşılaşabilirsiniz..
- Turbo Arızasından dolayı yolda kalan araçlara turbo montaj
yapmayın,aracı bulunduğu yerden servise götürerek yukarıda kuralları
uygulayarak veya uygulatarak turbo montajı yaptırınız.
  Dizel Araç Kullanan Kardeşlerimin Dikkatine !!!                  
|