Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

partner hdi motor lütfen bakın

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: Partner
Forum Tanımlaması: Peugeot Partner araçlarınız hakkındaki tüm arızalar ve çözümlerini paylaşabilirsiniz
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=11374
Tarih: 21 Kasım 2024 Saat 23:04
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: partner hdi motor lütfen bakın
Mesajı Yazan: aopena
Konu: partner hdi motor lütfen bakın
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 15:42
arkadaslar aracı yeni aldık ama endişeliyim kimisi motor ömrü kısadır uzun ömürlü değildir fazla gitmez diyor kimsi masrafı çok olur çabuk dökülür diyor size soruyorum uzmanlar bilenler sizce 2004 partner hdi motor nasıl bir araçtır ömrü ne kadardır araç 155 000 de motor durumu nasıl anlasılır birde şu var aracta henuz acemiyim turboymus araç ilerde sorun çıkartırmı motor masrafı ne kadar olur ömrü ne kadardır seri hızlımıdır PSA motor ların ömrü kısadır diyorlar sizce durum nasıldır ?



Cevaplar:
Mesajı Yazan: rifatseker
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 16:29

PSA Grubunun ürettiği motorları kullanan bazı araçları aşağıya yazdım. Bu aracın motoru için konuşanlar aynı şeyi bu araçlar için söylerlermiydi ?

Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max, Ford S-Max, Volvo C30, Volvo S40, and Volvo V50



HDi motor ile ilgili bilgilere hem bu siteden hemde başka kaynaklardan daha rahat ulaşırsınız. Ayrıca bende HDi motorlu bir araç kullanıyorum. Şu an 20.000 km deyim. Ve diyebilirimki bu kadar az yakan başka motor var mıdır? Hoiş benim aracın km si ile sizinkini karşılaştırmak yanlış olur , önemli olan aracınız bu km'ye gelene kadar nasıl kullanıldığıdır. Turbo dizel araçları kullanırken bazı kıstaslara dikkat etmek gerekir.

Araç soğuk iken hemen hareket etmemek , uzun km yaptıktan sonra yada sürekli kullanımdan sonra aracın kontağını kapatmadan önce 30sn ile 1dk arasında rölantide beklemek turbonun ömrü açısından faydalı olduğunu bilmek.

Dizel araçlarda aracın bakımını aksatmamak birinci kıstastır. Bu aracın motor ve motor ekipmanlarının ömürlerini etkileyen en büyük etkendir.

Ayrıca Hdi motorlar seri ve atak motorlardır.






-------------
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)

Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 16:37
o km ne ki yaa benim kankamda var aynı araba 480.000 de araç sen düşün bakarsan bağ bakmassan dağ olur unutma


Mesajı Yazan: ali öncü
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 17:23
480de iyi kilometreymiş helal olsun. bende 206 dizel 1.4 kullanıyorum merak etme çok güzel motorlardır önemli olan doğru kullanımı ve bakımıdır


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 17:29
kardeş bakımını falan yaptır kontrol falan o motor daha bişe değildir 400000 falan gider ya belki daha da fazla kullanıma bağlı motorun durumunu soruyorsan servise falan göster ama araba sağlamdır kuşkun olmasın

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: aopena
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 19:34
peki doblo nun 1,9 jtd motoru mu daha iyi daha atak ve seri yoksa bu model midir yada şöyle diyim ben daha cok connect aracı düşünüyodum ama bu pejo araçları çok seviyorum neden se conncet doblo ve diğer sınıflara göre hangisi daha atak ve seridir ?


Mesajı Yazan: dbmaster
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 23:00
ben 165.000 i devırdım tık yok bakım kalıtelı yag fılıtre degısımlerı olay budur ve ılk calıstırmada 1 dk rolantıde calıssın durdurmadan evvelde 1 dk rolantıde calıssın motorada turboyada bır bok olmaz dostum

psa en kral motoru yapmıs bence astralar sırf hava otobanda normal yolda yanına gelemez


-------------
2006 307 HDI 110 HP Premium... (MR T.)


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 11:29
Orjinalini yazan: dbmaster dbmaster Yazdı:

ben 165.000 i devırdım tık yok bakım kalıtelı yag fılıtre degısımlerı olay budur ve ılk calıstırmada 1 dk rolantıde calıssın durdurmadan evvelde 1 dk rolantıde calıssın motorada turboyada bır bok olmaz dostum

psa en kral motoru yapmıs bence astralar sırf hava otobanda normal yolda yanına gelemez
ortak sen kırık mısın sitede bayan üyelerde var neden böyle yazıyosun asker arkadaşlarınla mı konuşuyosun
 
ayrıca profil resminin bu site ile alakası yok A Takımı Fun club varsa oraya üye ol orda sergile hayranlığını ona Gülme


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 16:26
kardeş fiat dan uzak dur connect i bilmem ama hdi motor peugeot u seviyorsunda al kullan kardeş

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 16:28
peugeot partner 2.0 hdi 90bg fiat doblo 1.9jtd 105bg ama ben sana fiat ı tavsiye etmem peugeot her şartta onu geçer kardeş çok iyi seçim yapmışsın kuşkun olmasın

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: furkan
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 21:38
arkadaşım km sıfırlama işi ile uğraşıyor geçenlerde rekor kırdı 612367 km den112367 ye çektiler partner 2001 model van dizel


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 21:49
Orjinalini yazan: furkan furkan Yazdı:

arkadaşım km sıfırlama işi ile uğraşıyor geçenlerde rekor kırdı 612367 km den112367 ye çektiler partner 2001 model van dizel
 
500000 düşürdü aşağı ne için yaptılar araı satacak falan diyemi hile mi yaptılar arabada


-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: dbmaster
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2010 Saat 01:44
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: dbmaster dbmaster Yazdı:

ben 165.000 i devırdım tık yok bakım kalıtelı yag fılıtre degısımlerı olay budur ve ılk calıstırmada 1 dk rolantıde calıssın durdurmadan evvelde 1 dk rolantıde calıssın motorada turboyada bır bok olmaz dostum

psa en kral motoru yapmıs bence astralar sırf hava otobanda normal yolda yanına gelemez
ortak sen kırık mısın sitede bayan üyelerde var neden böyle yazıyosun asker arkadaşlarınla mı konuşuyosun
 
ayrıca profil resminin bu site ile alakası yok A Takımı Fun club varsa oraya üye ol orda sergile hayranlığını ona Gülme


tamam dostum bayanların oldugunu farkında degılım , ama sende cok sinirlenmişsin sakin olalım ortak dimi ...

MR T. nin resmi şimdilik dursun be kardes :)


-------------
2006 307 HDI 110 HP Premium... (MR T.)


Mesajı Yazan: phaselispa
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2010 Saat 01:54
Orjinalini yazan: furkan furkan Yazdı:

arkadaşım km sıfırlama işi ile uğraşıyor geçenlerde rekor kırdı 612367 km den112367 ye çektiler partner 2001 model van dizel

senden araç alınmaz ozaman :D


-------------
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza


Mesajı Yazan: phaselispa
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2010 Saat 02:05
Orjinalini yazan: rifatseker rifatseker Yazdı:


PSA Grubunun ürettiği motorları kullanan bazı araçları aşağıya yazdım. Bu aracın motoru için konuşanlar aynı şeyi bu araçlar için söylerlermiydi ?

Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max, Ford S-Max, Volvo C30, Volvo S40, and Volvo V50



HDi motor ile ilgili bilgilere hem bu siteden hemde başka kaynaklardan daha rahat ulaşırsınız. Ayrıca bende HDi motorlu bir araç kullanıyorum. Şu an 20.000 km deyim. Ve diyebilirimki bu kadar az yakan başka motor var mıdır? Hoiş benim aracın km si ile sizinkini karşılaştırmak yanlış olur , önemli olan aracınız bu km'ye gelene kadar nasıl kullanıldığıdır. Turbo dizel araçları kullanırken bazı kıstaslara dikkat etmek gerekir.

Araç soğuk iken hemen hareket etmemek , uzun km yaptıktan sonra yada sürekli kullanımdan sonra aracın kontağını kapatmadan önce 30sn ile 1dk arasında rölantide beklemek turbonun ömrü açısından faydalı olduğunu bilmek.

Dizel araçlarda aracın bakımını aksatmamak birinci kıstastır. Bu aracın motor ve motor ekipmanlarının ömürlerini etkileyen en büyük etkendir.

Ayrıca Hdi motorlar seri ve atak motorlardır.





şimdi bu focusların hepsinde hdi motorumu var. eger varsa neden tdci yazıyorlar? bildiğim kadarıyla yine hd yazmaları lazım mesela nissan qashqai renault motoru kullanıyor onlar yazı 1.5 dCi iye. yanlışım mı var?


-------------
2005 PEUGEOT 206 FELİNE 1.4 HDİ

Dahi anlamıdaki de ayrı yazılır

Alex "De" Souza


Mesajı Yazan: rifatseker
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2010 Saat 08:28
Ford ve PSA ortak üretimi olan motorlar

DLD-414

The Duratorq DLD-414 (or DV4) is a 1.4 L (1398 cc/85 cu in) http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-4 - straight-4 http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel . Output is 50 kW (67 hp) at 4500 rpm and 160 N·m (117 ft·lbf) at 2000 rpm.

The DV4 is available in two versions:

  • One, an http://en.wikipedia.org/wiki/SOHC - 8-valve design, uses a http://en.wikipedia.org/wiki/Borg-Warner - Borg-Warner KP35 http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbocharger but no http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler - intercooler . This is the same turbocharger as the http://en.wikipedia.org/wiki/Renault - Renault K9K Diesel. It is http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards - Euro 3 compliant, but will receive a http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter - Diesel particulate filter from 2006 to make it http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards - Euro 4 compliant. In Ford, most Citroen and Mazda applications it uses a http://en.wikipedia.org/wiki/Siemens - Siemens SID804 or SID802 http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail - common rail injection system, in Peugeot and some Citroen a http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch_GmbH - Bosch http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail - common rail system is used.
  • A second version uses a http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC - DOHC http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve - 16-valve design, with an intercooled http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_geometry_turbocharger - variable geometry turbocharger . This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the EURO4 regulations. This engine uses http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_%28auto_parts%29 - Delphi Corp. 's DCR1400 common-rail injection system

Applications:

  • 8-valve non-intercooled, 55 PS (54 hp/40 kW) and 96 ft·lbf (130 N·m)
    • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C1 - Citroën C1 / http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_107 - Peugeot 107 / http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Aygo - Toyota Aygo 1.4 HDi
  • 8-valve non-intercooled, 68 PS (67 hp/50 kW) and 111 ft·lbf (150 N·m)
    • 2003–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C2 - Citroën C2 1.4 HDi
  • 8-valve non-intercooled, 68 PS (67 hp/50 kW) and 118 ft·lbf (160 N·m)
    • 2002–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C3 - Citroën C3 1.4 HDi
    • 2002–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiesta - Ford Fiesta 1.4 TDCi
    • 2002–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fusion_%28European%29 - Ford Fusion (European) 1.4 TDCi
    • 2002–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206 - Peugeot 206 1.4 HDi
    • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007 - Peugeot 1007 1.4 HDi
    • 2002–2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Demio - Mazda 2/Demio 1.4D
    • 2008–present Mazda 2/Demio 1.4D
    • 2007–present Ford (India) 1.4 TDCi Fiesta, also marketed as the Ikon in South Africa.
    • 2008–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Bantam - Ford Bantam TDCi commercial vehicle in South Africa.
  • 16-valve intercooled, 90 PS (89 hp/66 kW) and 147 ft·lbf (200 N·m)
    • 2001–2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C3 - Citroën C3 1.4 HDi 16V
    • 2002–2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Liana - Suzuki Liana 1.4 DDiS
Model Output Notes
DV4 TD 70 PS (69 hp/51 kW) http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel
DV4 TED4 92 PS (90 hp/67 kW) http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve - 16-valve

DLD-416

The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 cu in) version used by Ford, Volvo, PSA, BMW and Mazda.

Applications include:

  • 2008–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_308 - Peugeot 308 1.6 HDi
  • 2007–present http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SX4 - Suzuki SX4 1.6 DDiS, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2007–present http://en.wikipedia.org/wiki/MINI - MINI Cooper D 1.6 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2007–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C4_Picasso - Citroën C4 Picasso 1.6 HDi, 110 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2006–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Berlingo - Citroën Berlingo 1.6 HDi, 75–90 PS (74–89 hp/55–66 kW) and 127–159 ft·lbf (172–215 N·m)
  • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C3 - Citroën C3 1.6 HDi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C4 - Citroën C4 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 ft·lbf (215–240 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5 - Citroën C5 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Xsara_Picasso - Citroën Xsara Picasso 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiesta - Ford Fiesta 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fusion_%28European%29 - Ford Fusion (European) 1.6 TDCi, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_C-MAX - Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
  • 2003–present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_C-MAX - Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi 110, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2003–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206 - Peugeot 206 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2006–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_207 - Peugeot 207 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 ft·lbf (215–240 N·m)
  • 2005–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_307 - Peugeot 307 1.6 HDi, 90–109 PS (89–108 hp/66–80 kW) and 159–177 ft·lbf (215–240 N·m)
  • 2003–present http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_407 - Peugeot 407 1.6 HDi, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2008–present http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda2 - Mazda2 MZ-CD 1.6 , 90 PS (66 kW) and 212 N·m
  • 2003–present http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3 - Mazda3 MZ-CD 1.6, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40 - Volvo S40 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
  • 2004–present http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V50 - Volvo V50 1.6D, 109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
Model Output Notes
DV6 ATED4 90 PS (88 hp/66 kW) http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve - 16-valve
DV6 B 75 PS (73 hp/55 kW) http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve - 16-valve
DV6 TED4 110 PS (108 hp/80 kW) http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger - turbo - http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine - Diesel http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve - 16-valve

 DLD-418

The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is a development of Ford's 1.8 8v http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Endura-D_engine - Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s. However, Ford considers it part of the DLD family, as evidenced by the official "DLD" name.

The Endura-D was heavily revised and updated with a variable-vane turbocharger and a Delphi high-pressure common rail injection system and relaunched in 2001 as the 'DuraTorq TDCi', with the original engine being rebadged 'DuraTorq TDDi'.

The output of the original 2001 unit is 85 kW (113 hp) at 3800 rpm and 250 N·m (184 ft·lbf) at 1850 rpm. In August 2002, a version appeared in the http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus with reduced power, producing 74 kW (98 hp) at 3850 rpm and 240 N·m (177 ft·lbf) at 1750 rpm. Early 2005 saw the more powerful unit's torque boosted to 280 N·m (207 ft·lbf) at 1900 rpm, with power remaining unchanged at 85 kW (113 hp).

The latest versions of the DLD-418 were released with the 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo - Ford Mondeo . One has an output of 74 kW (98 hp) at 3850 rpm and 280 N·m (207 ft·lbf) at 1800 rpm. The more powerful variant has an output of 92 kW (123 hp) at 3700 rpm and 320 N·m (236 ft·lbf) at 1800 rpm.

Applications:

  • 115 PS (113 hp/85 kW) and 184 ft·lbf (250 N·m):
    • 2001–2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus 1.8 TDCi 115PS
  • 100 PS (98 hp/74 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m):
    • 2002–2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus 1.8 TDCi 100PS
  • 115 PS (113 hp/85 kW) and 207 ft·lbf (280 N·m):
    • 2005–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_%28International%29 - Ford Focus 1.8 TDCi 115PS
    • 2005–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focus_C-MAX - Ford Focus C-MAX 1.8 TDCi 115PS
  • 100 PS (98 hp/74 kW) and 207 ft·lbf (280 N·m):
    • 2006–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Galaxy - Ford Galaxy 1.8 TDCi 100PS
    • 2007–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo - Ford Mondeo 1.8 TDCi 100PS
  • 125 PS (123 hp/92 kW) and 236 ft·lbf (320 N·m):
    • 2006–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Galaxy - Ford Galaxy 1.8 TDCi 125PS
    • 2006–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_S-MAX - Ford S-MAX 1.8 TDCi 125PS
    • 2007–Present http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo - Ford Mondeo 1.8 TDCi 125PS

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-414 -





-------------
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)

Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 10 Kasım 2010 Saat 21:18
bilgi için teşekkürler

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: niang52
Mesaj Tarihi: 05 Aralık 2010 Saat 11:30
arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkurler. benim de aklım karışık connect ile partner arasında kaldık araştırma yapıyoruz ancak kıme sorsan kendi ne kullanıyorssa onu övüyor o yüzden denilenlere insanın pek inanası gelmiyor bizde 1.6 hdi partner düşünüyoruz gerçekten bakım masrafları çok mu birde hemen dökülüyor diyolar ben buna pek ınanmıyorum ama sizce nasıl teşekkurler :))


Mesajı Yazan: ali öncü
Mesaj Tarihi: 05 Aralık 2010 Saat 11:45
bende 2003 206 dızel var 2 gun once sanayıde butun fıltreler trıger yag su hepsı degıstı 400 lira tutdu hadı 1.6 dızelde 500 tutsun. ayrıca bu agır bakımı yanı oyle pahalı fılan degıl,parca bol fıyatlarda bence uygun ( bikaç parça dışında)  :)


Mesajı Yazan: erk
Mesaj Tarihi: 06 Aralık 2010 Saat 01:49
Orjinalini yazan: niang52 niang52 Yazdı:

arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için çok teşekkurler. benim de aklım karışık connect ile partner arasında kaldık araştırma yapıyoruz ancak kıme sorsan kendi ne kullanıyorssa onu övüyor o yüzden denilenlere insanın pek inanası gelmiyor bizde 1.6 hdi partner düşünüyoruz gerçekten bakım masrafları çok mu birde hemen dökülüyor diyolar ben buna pek ınanmıyorum ama sizce nasıl teşekkurler :))
aracın hemen döküldüğünü söyleyenlere kaç tane ve nerelerini döktüklerini sorun. dökülmekten kasıt ya mekanik ya da kaporta kısmıdır doğal olarak Bu araç PSA grubunun üyesi olduğu için motor ford volvo citroen markalarında da birebir kullanılmakta Ayrıca peugeot un hemen hemen bütün sınıflarında da kullanılmakta Motor ekipmanlarıda her model için farklı olarak üretileceğini hiç sanmıyorum Farklar sadece amortisörler ön düzen gibi aksamlarda olur ki partner tepee nin en zayıf yönleri amortisör bozmasıdır Bu da garantiden değişir. Bir de başınızı en fazla ağrıtacak sıkıntı gece yolculuğunu fazla yapıyorsanız farlarının mum ışığı misali olmasıdır ve bunu performans ampulleri ile de aşamamaktasınız


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Aralık 2010 Saat 09:12
benim aracımda hdi çok şükür 140.000 de ama hiç bir yaramazlık bakımlar çok önemli


Mesajı Yazan: aslanparcası
Mesaj Tarihi: 06 Aralık 2010 Saat 17:49
işin aslı piyasadakii hiçbir dizel motorun bariz bir üstünlüğü yok. Örneğin multijet oldukça dayanıklı bir motor bir kronik sorunu yok tek kusuru 2000d/d altında tepkileri çok zayıf ve rampada kalkarken zorlanıyor. Dci motorlarda bu alt devir sıkıntısı yok fakat dci'lerde  eurodizel dışında 1 depo bile mazot alsan sorun yaratabiliyor ve 8V olmaları sebebiyle üst devirlerde mutijeti yakalayamıyor, alt devirlerdeki canlılığıda sanırım 8V olmasından kaynaklı. Opelin cdti'si= multijet zaten. tdci ve hdi hakkındada büyük bir handikap hiç duymadım sadece bu motorlarda subap sesi biraz fazla. Ama tabiki araba sadece motoru ile kıyaslanmaz. Ford connect alt takım şase ön takım sağlamlığı gibi konularda rakiplerinden barzi üstün fakat ağırlığı ve motor karakteri sebebiyle rakiplerinden biraz fazla yakıyor.


Mesajı Yazan: marasov
Mesaj Tarihi: 10 Aralık 2010 Saat 18:39
beni taka 2001 238 binde bugun servise gittim bir kaç yeri yaptır dedi  yaptırdık hız ve konforda mükemmel maşallah hız 180 rahatlıkla buluyor 


Mesajı Yazan: stemga
Mesaj Tarihi: 08 Mart 2011 Saat 20:35

öncelikle herkese merhaba ben bir ford connect kullanıcısıydım ama 1 ay önce aracı 2009 da aldım 2011 de sattım bence sakın ford a bulaşma masrafsız olmasına ragmen çok hantal ve set bir araba sürüş zevki bulamassın bilgilin kamyonet aracımı sattım şimdi partner tepe outdoor pazarlıgı içerisindeyimbence düşüneceksen düşün ama karalamkgibi değil ben asla bir daha ford aalmam alırsın ford olursun m..rd




Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net