Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

307 sorunu

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=11357
Tarih: 22 Eylül 2025 Saat 11:36
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: 307 sorunu
Mesajı Yazan: plok
Konu: 307 sorunu
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2010 Saat 01:31
herkeze selamlar: benim sorunum 307 1.4 hdi 2003 model aracımın sabah calışmasında yada çok sogukta hiç bir problemi yok ama hararet 90 civarlarında iken araç çalışmıyor yaklasık 1 saaat kadar dinlemince calısıyor basına böyle bir sorun gelen arkadasım varsa yardımcı olursa sevinirim



Cevaplar:
Mesajı Yazan: furkan
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2010 Saat 07:17
umarım sorun çözülür


Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2010 Saat 08:12
çalışması nasıl , turbodan aşırı bir ses geliyormu.

-------------
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa


Mesajı Yazan: selfat8
Mesaj Tarihi: 04 Kasım 2010 Saat 08:25
elektronik bobin ısınınca tekleme ve istop normal belirtileridir


Mesajı Yazan: plok
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 02:22
calışmasında veya turbodan herhangi bir ses gelmiyor hersey normal yolda giderkende herhangi bir sorun yaratmıyor ama rampa cıkıpta hararet 90sana yakınsa istop ettiginde 1 saaat oradasın demektir:)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 08:55
Fan çalışmıyor mu acaba soğutmuyor olabilir aracı müşürlerde sorun olmuş olabilir


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 09:32
Orjinalini yazan: selfat8 selfat8 Yazdı:

elektronik bobin ısınınca tekleme ve istop normal belirtileridir
 
 
arkadasım arac dızel... ne bobınınden bahsedıyorsun sen :))) dıkkatlı okumadan cevap yazmayalım lutfen. gereksız kalabalık olusmasın...
 
ayrıca fanların sogutup sogutmamasıyla alakalı degıl bence. fanlar calısmasa motoru sogutmasa motor hararet yapar zaten. bence olay baska yerde... ıyı bır kontrolden gecmesı gerek...


Mesajı Yazan: oguzhan29
Mesaj Tarihi: 05 Kasım 2010 Saat 14:21
kardeş onu bir yere göster biran önce

-------------
PEUGEOT 206 SW HDİ X-LİNE(GRİ)2004 model


Mesajı Yazan: emin15
Mesaj Tarihi: 09 Kasım 2010 Saat 02:58
sorun enjektörlerde çünkü enjektörler araç ısındıktan sonra bir miktar değişime uğrar enjektör problemliyse bünyesinde basınçlı yakıtı tutamaz geri kaçırır buda aracın çalıştırmasında sorun oluşturur


Mesajı Yazan: aktifoto
Mesaj Tarihi: 13 Kasım 2010 Saat 23:44
SENİN ARACININ SORUNU ENJEKTÖRLERİNDEN  OLMA İHTİMALİ YÜKSEK


Mesajı Yazan: bozaslan
Mesaj Tarihi: 27 Aralık 2010 Saat 12:01
merhabalar. sizlere bir sorum olacaktı.
307 xr 2004 model benzin&lpg li aracım var. aracımın  haraleti 100 derecede ulaştıgında fanı çalışıyor ve surkelı su kaybı oluyor.
fan çalışması 100 derecede mı olur ?
su kaybı bundanmıdır.
teşekkür ederim.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 27 Aralık 2010 Saat 12:21

su kaybı oluyorsa kacak kontrolu yapılmalı. lpg takılırken kalorıfer hortumlarından baglantı yapıldıgından oradan sızdırıyor olabılır veya dıger bılımum ek yerlerınden kacırabılır. bunun ıcın ıyı ıncelemek gerek.

fanın actıgı ısı ıle su kaybının alakası olmazzzz...


Mesajı Yazan: xMEGANx
Mesaj Tarihi: 27 Aralık 2010 Saat 14:01
off şu istop demenize ölüyorum ya =) ingilizcede böyle bir kelime varmıydı ya =) İSTOP =) Stop abicim stop hatta onuda sallayın motor durdu diyin TÜRKÇE ya.

-------------

AIRBUS 307
-Peugeot 307 1.6 HDI 2007 Alp Beyaz Makyajlı Kasa


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 27 Aralık 2010 Saat 14:53
Yüksek devirlerde mi kulanıyorsunuz?



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net