|
Pejo 308 2008 vti motor |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
AslaneA
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Pejo 308 Kayıt Tarihi: 25 Kasım 2019 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2019 Saat 20:26 |
|
omerb
2. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 207 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 579 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhabalar ben vti motor lu araç kullanmadım. Ama sorunlu motor yok diye. İlanlara baktığımda yaklaşık 150 tane satılık araç var. Sanırım 2008!de üretilmeye başlamış. Piyasada fazla satılık olmadığına göre fazla sorun çıkarmaz diye tahmin ediyorum. Buradaki etmen, gittiğin usta. Full servis bakımlı araç alırsan bence birşey olmaz. Orası burası oynanmış araç alırsan da vay haline.
Vti motor dan anlayan ustalar sınırlı diye çok duyuyorum. Sen aracını düzgün kullan, bakımlarını eksiksiz yaptır. Aracı haftada birgün yerine ara ara sürekli kullan. Sorunsuz binersin inşallah. Keyifle bin aracına. Şimdiden sıkıntılı bir motor diye düşünme derim.
|
AslaneA
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Pejo 308 Kayıt Tarihi: 25 Kasım 2019 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bende öle düşünüyorum bakımlarına da dikkat ediyorum çok sağol verdiğin bilgi için
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ben 2 yıl boyunca 308 1.6 vti kullandım hocam. sıkıntılı motor deil aracın bakımlarını zamanında yapılması yeterli ve araca uygun yap koyulması çok önemli. bazı ustalar araç 150 km diye 10/40 yağ felan koyuyorlar bu motoru zamanla öldürüyor. Benim tavsiyelerim şu olacak.
1-motor kesinlikle tam sentetik 5w/30 yağ koyulması motul - liqui moil gibi kaliteli markaların koyulması. vti motorlarda yağ eksiltme görüldüğü için (motorun yapısından dolayı) bunu minimuna indirmek için . 2- filtrelerini kesinlikle orjinal olması (aracın performansını etkiliyor) 3- 2 bakımda bir bujilerinizi kesinlikle değiştirin. 4- aracınız lpg var ise ayda 100 km benzinde kullanın ve filtre bakımlarını aksatmayın 5- eksantirik elektrovanalarını 3 bakımda bir söküp temizlettirin. 6- v kayışını ihmal etmeyin durumu iyi deilse değiştirin. 7- aracınızı kesinlikle antifirizsiz kullanmayın. 8- sileceklerin altındaki camın üstündeki bakalit tam oturmuyor genelde onu tam oturmasını sağlayın motor - siğorta kutusu ve bobinlerin üstüne su akmasını sebep oluyor. 9- fren hidroliğini değiştirin muhtemelen uzun süredir değişmemiştir frenlere etkisi oluyor. 10- balatalarınızı ve disklerinizi ihmal etmeyin fren mesafesini etkisi oluyor. birde çok inceldi ise çatlarlar meydana gelmiş olabilir. 11- lastik havasını ihmal etmeyin 34 psi altında olmasın.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
AslaneA
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Pejo 308 Kayıt Tarihi: 25 Kasım 2019 Konum: Trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
teşekkr ederim verdiğiniz bilgiler için
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |