|
308 İlk Çalıştırma ve Tekleme |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
cem0204
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 308 Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
cem0204
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 308 Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Selamlar. Bu hafta da sanayideydim. aracı bilgisayara bağladılar ve birkaç sorun tespit edildi. 4 numaralı bobin değiştirildi ve aracın fanı sustu. Ancak bu seferde araçla seyir halindeyken sürekli fan çalışıyor. Kontağı kapatır kapatmaz fan kesiliyor. Ayrıca araçta LPG vardı, LPG ustası onu komple söktü. Vti motora uygun olmayan sistem takılmış. Araç şu an gayet iyi ancak seyir halinde fanın çalışması ne kadar doğru bilemiyorum. Bunun dışında motor çok ısınıyor. Aracı avm otoparkına park edip yaklaşık 2 saat sonra döndüğümde kaputu açıp bakmak istedim, motordan sıcaklık geliyordu. Bu durum normal midir sizce?
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Fan devereye sürekli girmesi yine sorun muhtemelen termostat üzerindeki ısı müşüründe olabilir. yada fan reziztansı olabilir. tekrardan araç soğuk iken dijital olarak motor sıcaklığına bakılması lazım. yada eksantirk elektrovanalarından sıkıntı olabilir. peugeot motorları sıcak çalışır cem kardeşim sıkıntı yok. yeterki motor yağ ve su sevilerinde sıkıntı olmasın.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
cem0204
1. Vites Yaşı : 34 Aracı : 308 Kayıt Tarihi: 22 Kasım 2019 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 13 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bilgi için sağolasın dostum. Yine gidersem sanayiye baktırırım onlarada. Birkaç kişi daha söyledi bu motorların yüksek sıcaklıkta çalıştığını. Ancak ilk aracım olduğu için biraz panik yapmıyorda değilim :) çünkü kısa mesafede motor bu kadar ısınıyorsa uzun yolda nasıl olacak diye tedirgin oldum açıkçası :)
|
mbezirci
1. Vites Yaşı : 40 Aracı : PEUGEOUT 308 Kayıt Tarihi: 19 Kasım 2019 Konum: Sivas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba arkadaşlar. Sonucu Yazıyorum sizlere. sorunu çözdüm biraz komik olabilir. Peugeout servisindeki elektrikci olan çocukluk arkadaşımmış. gittim rica ettim herkes birşey söylüyor şuna bir bak. arızasını söyle dışarıda yaptırayım diye. onlarda motorcuyla beraber kontrol ettiler. Motorun arka tarafındaki sensör ile ön tarafındaki sensörü (Oksijen sensörü diyorlar sanırım) yer değiştirdiler. ikiside aynı sensör. yer değiştirirken temelli sensör uçlarını spreyle temizlediler. ayrıca ön taraftaki sensöre takılan soketin ucundaki temas eden kısmı içine kaçıyordu soketi değiştirdiler. arabamda 1 aydır arıza kalmadı. ayrıca sabah ilk çalıştırmadaki patlamalar ise katalizörden kaynaklanıyormuş. Katalizör dolduğu için hem katalizör arızası hemde yüksek karışım arızası düşürüyormuş kodlara. Katalizörüde bu hafta temizleteceğim. % 100 bitmiş oluyor böylelikle sorunlar.
|
|
Mehmet Bezirci
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bununla geçmiş olsun hocam geri dönüş ve bilgilendirme için teşekkürler.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |