|
Basınç sensörü |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Bzage
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 308 vti Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2018 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 16 Ekim 2018 Saat 19:12 |
Düzenleyen Bzage - 16 Ekim 2018 Saat 19:30 |
HasGur
2. Vites Yaşı : 53 Aracı : Civic, SuperB, Pug 307 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
MAF sensörü arızası ile FANın sürekli çalışması arasında hiç bir ilişki yoktur. Her ikisi de ECU tarafından yönetilir, ECU soketlerine baktırın.
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
Bzage
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 308 vti Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2018 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bugun bütün soketleri kontrol ettiler hatta başka ecu takıp denediler değişen birsbi olmadı
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. peki hocam araçta lpg varmı ?
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
HasGur
2. Vites Yaşı : 53 Aracı : Civic, SuperB, Pug 307 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Soketlerde dişi yuva içindeki bakır parçanın oksitlenmesi/kırılması gibi dikkatlice incelenmediğinde fark edilemeyecek problemler olabilir. Basitliği sebebiyle öncelikle fanın sürekli çalışma arızasına odaklanın. Fan rezistansı içindeki rölelerden birinin kontaklarının yapışık kalma durumu gibi arızalar olabilir ancak "elektrikçi baktı" dediğiniz için buna benzer detaylara girmemiştim. Ustanın ustalığından eminseniz yani ECU ve soketlerinde problem yok, fan rezistansı da arızalı değilse geriye kalan tek sıkıntı tesisatın şaseye kısa devresidir ki fan rezistansına giren 4lü soketin 2 veya 3 nolu pinlerine şase gelmedikçe fan çalışmaz. Bu 2 pine ECU tarafından +12 volt verilir fanın çalışması gerektiğinde ihtiyaç duyulan fan devrine göre 2. veya 3. pin şaseye çekilir.
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
Bzage
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 308 vti Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2018 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hos buldum evet LPG li
|
Bzage
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 308 vti Kayıt Tarihi: 16 Ekim 2018 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Sorun halledi kam mili ayarlarını düzelttiler benim hatam orijinal programı olmayan yerlere götürmek oldu
Hoş onlar da orijinal demişti olan bizim 400 e oldu boş yere sensör aldım
|
HasGur
2. Vites Yaşı : 53 Aracı : Civic, SuperB, Pug 307 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Geçmiş olsun... Kam mili ayarları nedir, eksantrik mili konum belirleyici hall sensörü mü değiştirdiler, arıza kodları hangileriydi ? Yanma odasına yakıt püskürtülmesinden ateşlemeye kadar tüm işlemler eksantrik milinin pozisyonu yani bu sensörden alınan bilgiler doğrultusunda zamanlanır ki arızasında düşük ya da yüksek veya uyumsuz sinyal arıza kayıtlarının loglanmasıyla birlikte motorun çalışmaması, tekleme, motor koruma yazılımının devreye girmesi gibi ekstrem sonuçlar doğurur ancak doğrusunu söylemek gerekirse bugüne dek kam mili yada pozisyonu ile alakalı bir arızanın fanın sürekli çalışmasına sebep olduğunu duymamıştım.
Düzenleyen HasGur - 19 Ekim 2018 Saat 00:28 |
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
ibrahimdcan71
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2010 Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2018 Konum: Kırşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahimdcan71
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Kam mili ayarları...?? Hangi ustaya ve hangi şehirde yaptırdınız
|
HasGur
2. Vites Yaşı : 53 Aracı : Civic, SuperB, Pug 307 Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 474 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
VTI ayarlarını kastetmiş olabilir, değişken supap ayarlamasını yapmayı sağlayan yağ basıncında mekanik aşınma nedeniyle değişikliğe gerek duyulabilir.
|
|
1973 200
1976 280S 1983Şahin 1990Transit 1991Şahin 1993Toros,Kartal 1995R19 1997Tempra 1999E2200 2000Megane 2004Axor2523 2005Focus 2005 1840 2006307 2007R420 2008Civic 2012SpB |
Hamdi1980
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 308 Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2018 Konum: 34295 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Hamdi1980
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum içinden çıkamadık henüz araca kulbülütor kapağı bozuk dendi onu değiştirdik sonra vakum pompa dediler onu değiştirdik zincir seti değişti şimdi fan motoru sürekli çalışıyor motor çalışırken yardımcı olabilecek varmi ???
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |