|
3008 gaz ve fren pedalında titreme |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2015 Saat 10:26 |
|
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
Efe-Pöjo
2. Vites Yaşı : 38 Aracı : 207 1.4 16v trendy lpg Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
araç robotize şanzımanlı mı?
|
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
evet robotize auto6r
|
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
Efe-Pöjo
2. Vites Yaşı : 38 Aracı : 207 1.4 16v trendy lpg Kayıt Tarihi: 18 Temmuz 2014 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 624 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
yani şanzımandan kaynaklanıyor olabilir o zamn
|
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Sizce çözüm ve tahmini maliyet nedir
|
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
talip206
4. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2002 206 colorline otomatik Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3063 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Tam otomatik olmadığı için baskı balatadan dolayı yapıyor olma ihtimali yüksek görünüyor
|
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
bugün servise giderek araç incelendi test sürüşü yapıldı, sürüş esnasında denemeler yapıldı, baskı balata normal, fren balataları normal, fren ön disklerde normal düzeyde aşınma var ancak biraz pütürlü aşınma mevcut buda biraz frenlemede hafif titreşim yapabilir denildi. bir problem görülmedi, araç dış yıkama dışında serviste bir müdahale yapılmadı ancak ilginç olan şu anda yapmıyor...ilerde göreceğiz... yine yaparsa servis tarafından yazılım güncellemesi ve gerekirse şanjman alıştırmasından bahsedildi...şu an için gerek görülmedi...
|
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
3008blk
1. Vites Yaşı : 42 Aracı : 3008 Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2015 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aküden kaynaklanıyor. Aynı sorun bende de vardı. Aküyü ölçtürdüm. Voltaj değeri düşük çıktı değiştirdim. 12 V 75 A akü taktırdım. Sorun anında çözüldü. Ne titreme kaldı ne silkeleme.
|
ozgurdogrul
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2015 Konum: ordu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgurdogrul
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Detaylı araştırmalarım sonrası problemin sanzımandan kaynaklandığını ve sanzıman alıştırması ve kalibrasyonu ile sorunun çözülebileceği söylendi...2 gündür şanzıman alıştırması yapan ordu ilindeki özel servisten ve yetkili servisten detaylı bilgi edindim... her ikisi de bilgisayar programı olmadan (Lexia 3 PP2000 programı) sonuç alınamayacağını belittiler, söyleki
1) motor soğukken stop halde önce bilgisayara bağlanıp gerekli tespitler yapılmalı (baskı balata seviyesi, vites geçişlerine göre kavrama süreci/süresi, aktarma özellikleri, ısınma derecesi, v.b...) , gerekli ise yazılım güncellemesi yapılarak 2.adaptasyon süreç,ne hazırlamalı 2) seyir halinde yukarıda da arkadaşların anlattığı şekilde ancak bilgisayara bağlı şekilde seyir ve rölanti hallerindeki sanzıman özellikleri tesbit edilerek güncelleme ve adaptasyonun yapılması gerekmektedir... bu doğrultuda her iki servisten fiyat aldım... özel servis 100TL- yetkili servis 130TL... bende yetkili servisi tercih ettim...dün aracı sabah 9.00 da servise bıraktım ve aynı gün 17.00 da aracı teslim aldım, ve sonuç mükemmel...süreç başarılı olmuş...baskı balata değiştirmeyi önerirlerken/düşünürken (yaklaşık 1800TL baskı balata değişimi), alıştırma ve adaptasyon ile şimdilik sorun çözüldü ilerleyen süreçlerde değerlendiririz...adaptasyon ve alıştırma sonucunda-aracın kalkış ve duruş süreçleri daha sessiz ve sarsıntısız ve özellikle kalkışlarda silkeleme ve güçsüzlük yok- sürüş sırasında vites geçişleri daha sarsıntısız, gürültüsüz ve makul devirlerde,- ileri ve geri ilk kalkıştaki gaz pedalındaki titreşim ve vuruntu minimum makul seviyede...araç hareketleri rahat sanki araç rahatlamış...hareket halindeki gürültü ve silkeleme oldukça azalmış... ustalar bu tip auto6R v.b. şanzımanlarda kişilerin sürüş ortamına,özelliklerine ve baskı balata yıpranmasına göre, kalibrasyonun değişerek bozulabileceği ancak ortalama her 30.000 km de bir bu kalibrasyonun yaptırılmasının faydalı olacağını belittiler... özellikle ustanın 100000 altındaki araçlarda önce sanzıman alıştırma ve kalibrasyonunun denendikten sonra sorunlar çözülmesse son seçenek olarak baskı balata değişimini önermeleri tam puan aldı... |
|
3008 1.6 E-HDİ ALLURE 2013 Model Beyaz
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |