|
206 xr otomatik şanzuman kar ve spor modu sorunu |
Yanıt Yaz | Sayfa <1 234 |
Yazar | |
blue107
1. Vites Yaşı : 37 Aracı : 2000 Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 40 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Selenoid valf değişiminden sonra şanzıman beynine bağlanılıp şanzıman km sayacı güncellendimi ?? Şanzıman sayacı 30 bin km'ye güncellenmeli.Her 30 bin km bir şanzıman yağı değiştirilmelidir. Kendi aracımın selenoidlerini değiştirdikten sonra aracı bilgisayara bağladık şanzıman km sayacı ile oyanadık örneğin 40 bin yaptık spor ve kar modu hatalarını tekrardan aldık.Sonra 30 bin km güncelledik ve hata almadık. Vuruntular içinde selenoidler harici vites valfleri var selenoidlerin olduğu kutuda.Bu valflerin düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için aracı bilgisayara bağlayıp her vitesi tek tek bilgisayardan deneyip valflerin düzgün çalışıp çalışmadığı kontrol edilebiliyor.Şayet 2. vitesten 3. vitese geçişte hata alınıyorsa o valfin arızalı olup olmadığı ortaya çıkar.Burada dikkat edilmesi en önemli şey şanzıman yağının miktarı çok önemli.Az koyulduysa veya çok koyulduysa bilgisayardan hata alınabilir.Vuruntularada yağın fazla veya eksik olması çok etki eder.Yağı koyan ustanın o hassas ayarını yapmayı bilmesi gerekiyor.İnternette birçok bilgi var şanzıman yağ ayarı ile ilgili. Son olarak aracı bilgisayara bağlattığınızda sizde başında olun ve resimlerini çekinki forumdaki arkadaşlarda hata kodlarına bakarak size yardımcı olabilirler. Umarım sorununuz bir an önce çözülür. |
uNSCaRReD
1. Vites Yaşı : 47 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uNSCaRReD
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Kusuruma bakmayın işlerimin yoğunluğundan giremedim. Link için tşk ederim hemen bakıyorum. Bu arada araba hala sanayide ama nasipse 16 Aralıkta teslim edecekler.
|
uNSCaRReD
1. Vites Yaşı : 47 Aracı : 206 Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Tokat Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı uNSCaRReD
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
yarın aracı nasipse alacağım şayet 2 3 gün sonra yine vuruntu yaşarsam önce kavga edeceğim :) sonra dediklerinizi başka bir yerde uygulatacağım. teşekkür ederim
|
clkmuco
1. Vites Yaşı : 35 Aracı : peugeot 206 1.4 otomatik Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2021 Konum: zonguldak Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bende 2003 model otomatik var.Ne yapsak düzeltemedik.Şanzımanı komple sıfır orjinal aldık taktık sorunu yine arada bir yapıyor.Çok önemli bir problem değil ama neden olsun.İşin aslı bu arızanın selenoidlerle filan ilgisi yok.Ben sırasıyla yaptırdıklarımı yazıyorum,Siz yaptırmadan önce bunları göze alarak hareket ediniz bence
1 - şanzıman yağı ve selenoidleri değiştirdim. DÜZELMEDİ 2 - komple şanzıman revize ettik. DÜZELMEDİ 3 - komple şanzımanı sıfırı ile değiştirdik . DÜZELMEDİ 4 - dedik oldu olacak bari şanzıman beyninide değişelim, onuda sıfırı ile değiştik.DÜZELMEDİ 5 - daha sonra elektriksel sorunları var aracın dediler tesisatı komple elden geçirttik,benzin pompası vs arızalı dediler değiştik ne varsa DÜZELMEDİ. 6 - Bu arada arabayıda bi yandan kullanıyorum tabi dediğim gibi kullanıma engel bir durumda yok ortada.Aracı alalı 1.5sene oldu yaklaşık 30 bin liraya almıştım, ogünden beri yaklaşık 25-30 arası bir para harcadım ama neyaptıysak düzelmedi aracı baştan topladık resmen:) Bi nebze aklınızdaki sorulara cevap olabildiysem ne mutlu...:)
|
Yanıt Yaz | Sayfa <1 234 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |