|
şanzıman yağı |
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Yazar | |
Üçyüzaltı
1. Vites 18 - Eylül - 1988 Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2011 Konum: ÇORUM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1454 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Üçyüzaltı
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ucuzmuş harbi , bedava abi bize araba yollasana parça parça sokak Türkiyeye
|
|
koliva
YÖNETİCİ P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ne lazim Bu arada marttan kalma konuyu nerden buldunda hortlattin. |
|
sabotess
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam korkacak bişey yok 307 manuel şanzımanlarda altlı üstlü olmak üzre sol tekerin tam arkasına bakan kısıma yane sol ön tekerin arkası ile yüz yüze bakan kısımda iki adet yağ civatası olur üst kısımdaki yağın seviyesini kontrol etmek içindir usta orayı açar içerisine parmağını sokarak yağı kontrol eder yağ parmağına bulaşmışsa yağ var demektir ama bulaşmıyorsa eksildiğini anlar zaten , alt kısımdaki ise yağ boşaltma civatasıdır ve diğerlerinden farklı olarak bu vicata tapa şeklindedir anahtarı alyana benzer ama alyan gibi altıgen yada sekizgen değil sadece dörtgendir eski kapı kollarının demirlerine benzer hatta o bile olur belki :D o tapayı açarak boşaltaibilirsin daha sonrada motor kaputunu açarak akünün sağ alt köşesinin altında (tabi aküyü sökersen daha rahat görür ve ulaşırsın) şanzımanın SİYAH plastik kapağını görürsün elinle rahatlıkla açabilirsin oradan da tekrar yeni yağı doldurabilirsin hepsi bu kadar yane işin özü tapayı sök yağı boşalt sonra üst kapaktan tekrar doldur bu kadar ...
|
|
sabotess
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2013 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hocam korkacak bişey yok 307 manuel şanzımanlarda altlı üstlü olmak üzre sol tekerin tam arkasına bakan kısıma yane sol ön tekerin arkası ile yüz yüze bakan kısımda iki adet yağ civatası olur üst kısımdaki yağın seviyesini kontrol etmek içindir usta orayı açar içerisine parmağını sokarak yağı kontrol eder yağ parmağına bulaşmışsa yağ var demektir ama bulaşmıyorsa eksildiğini anlar zaten , alt kısımdaki ise yağ boşaltma civatasıdır ve diğerlerinden farklı olarak bu vicata tapa şeklindedir anahtarı alyana benzer ama alyan gibi altıgen yada sekizgen değil sadece dörtgendir eski kapı kollarının demirlerine benzer hatta o bile olur belki :D o tapayı açarak boşaltaibilirsin daha sonrada motor kaputunu açarak akünün sağ alt köşesinin altında (tabi aküyü sökersen daha rahat görür ve ulaşırsın) şanzımanın SİYAH plastik kapağını görürsün elinle rahatlıkla açabilirsin oradan da tekrar yeni yağı doldurabilirsin hepsi bu kadar yane işin özü tapayı sök yağı boşalt sonra üst kapaktan tekrar doldur bu kadar ...
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |