|
Otomatik şanzıman da vuruntu |
Yanıt Yaz | Sayfa <1 345 |
Yazar | |
omerb
2. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 579 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ahmet bey, otomatik vites konum switch ine baktırdınız mı.? Bununla ilgili arızalarda var. Bence bunu inceleyin derim. Belki sorununuz, şanzımanın hangi konumda olduğunu algılamaması olabilir. Bence bu arıza videolarına bakın. Türkçe, ingilizce. Sizin arızanıza benziyor mu.? Aracı siz kullandığınız için, nasıl bir sorun var daha iyi anlarsınız.
Ayrıca nerde ikamet ediyorsunuz. Citroenden ayrılma arkadaşım var. Aracınızı orjinal bir cihaza bağlayıp arıza kodunu öğrenebiliriz. Ankara daysanız.
|
|
aunal2811
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aunal2811
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ankaradayım fakat bu arızaya ilişkin herhangi bir kod çıkmadı malesef
|
|
omerb
2. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 579 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Özeline mesaj attım numaramı. Ararmısın
|
|
al4
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2020 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
al4 şanzıman pejo 307 renault clio gibi çoğu araçta olan otomatik vitestir. benim clio aracımda da çalıştırdıktan sonra araba soğukken 30 kilometreye kadar sorun yokken, araba ısındıktan sonra vuruntu ile araç kalkıyordu. Araç yokuşta ise geri geri gidiyordu. Sorun şanzımanın kendisini D yerine N'de görmesi ile ilgili. Bu konu ile ilgili bir çok forum ve şanzımancı gezdim aklıma en çok yatanı bulabilmek adına. Ve en sonunda bu işin komple revizyon yapılmadan giderilemeyeceği sonucuna ulaştım. Sadece kısmi parça değiştirerek ucuza sorunu hallebilirim diyen ustalar oldu ama aklıma yatmadı hiçbirisi. Sonunda Ankara Şaşmazdaki Mustafa ustaya giderek soruna çözüm buldum. Musta Otomatik Şanzıman.05356834035. Reklam değildir sadece ben memnun kaldığımdan tavsiye etme ihtiyacı hissettim.
|
|
ralf_fb
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2020 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bu sorunu yaşamış konularda nasıl çözdüğümü anlatmayı kendime görev biliyor ve ekliyorum.
Merhabalar , aracım 2004 307 otomatik LPG li , 2014 te aşağıdaki parça ne işe yarar diye forumda bir konuda bir arkadaş sormuş , ben aracı alalı 4 yıl oldu , son 1 yıldır araç P de çalışmıyor N de çalışıyordu ve aynı zamanda örneğin trafik veya ışıklarda durduğumda kalkış yaparken frenden ayağımı çektiğimde araç kalkış yapmıyor , sanki arkadan biri çarpmış gibi küt diye bir ses gelerek sonra kalkış yapıyordu , bu durumu ustalara sorduğumda birçok farklı nedenden bahsettiler ben de her bir işlemi yaptıramayacağım için kararsız kaldım ve o sıra uzun yola çıktım , araç artık N de de çalışmamaya başladı ve yolda kaldım , vites ile oynarken şans eseri çalıştı ve daha sonra yine çalışmayınca vitesi N ve R arasında bir yere ittirince çalıştığını çözdüm bu durumda işlerimi halledip istanbula geri döndüm bir kaç şanzımancı ile görüştükten sonra linkteki parçadan kaynaklandığını öğrendim bir peugeot elektronikçisine gidip parçayı değiştirdikten sonra hem çalışmama durumu hem de ışıklarda durduğunda gaz yemiyor gibi ve arkadan biri küt diye çarpmış gibi oluşan problem ortadan kalktı , 1 ay boyunca aracı temmuz ve ağustos sıcaklarında birçok kez kullandım bir sorun yaşamadım , belki başkalarına da faydası olabilir diye buraya ekledim. Bu arada , bu otomatik vistes kontaktör veya konum şalteri diye geçen parça nın ayarı da şu şekilde yapıldı ek bilgi olsun ki işini bilmeyen bir ustaya denk gelirseniz siz öğretebilirsiniz , araç stop edildikten sonra vites N konumunda kalmalı , parça değişimi yapıldıktan sonra parça üzerinde bulunan 2 adet uç var ve o uçların her birine ölçü aleti probları bağlanıp BİP ses moduna alınıyor , vites D veya R ye alındığında ölçü aletinden BİP sesinin çıkması gerekiyor , N de iken ses olmamalı , bunu da şalter vidalarını hafif boşluk bırakıp yerinden oynatarak ayarlıyorlar , her iki (D ve R) viteste de ölçü aleti ötüyorsa o ayarda kalarak vidaları sıkılıyor ve işlem tamamlanıyor. |
|
cnaykut
1. Vites Kayıt Tarihi: 15 Eylül 2022 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 10 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ustad ilk mesajdaki sorunun aynisini yasiyordum. Bugun sizin bu mesaji gorunce ben de degistirdim dediginiz parcayi. Bir saat duzgun calisti araba. Sonra yine yapti. Sanziman eski sahibinde revizyon da gormus. Ama yag kacagi vsrdi dun yagi da degistirdim uygun yagla. Fan da 2. Kademeye baglandi. Diger ihtimalleri de ortadan kaldirmistim halbuki anlayacaginiz. Geriye bir tek bu kalmisti. Yine olmadi. Mecburen kar modunda kullaniyorum arabayi hala. Yalniz olcu aletiyle yaptiklari konum ayarında bip sesi n'deyken gelmesi gerekiyor dediler. Beb yazdiklarinizi soyledim. Tam tersi bir bilgi olmus. D ve r'de ses gelmemesi gerekiyor dediler.
|
|
ralf_fb
1. Vites Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2020 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
anladım hocam, benim parçayı değiştiren usta bana ne anlattıysa aynısını yazdım, doğru mu yanlış mı inanın ben de bilmiyorum, ustanın numarası bende vardı ama tlf bozuldu yeni tlfnda kontrol ettiğimde numarayı google rehbere kaydetmemişim sanırım o nedenle bulamadım, eğer bir şekilde ustaya ulaşabilirsem buradan numarasını iletirim bir konuşursunuz belki faydası olur, ben istanbuldayım siz hangi şehirdesiniz, belki sizi oraya da yönlendirebilirim.
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <1 345 |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |