Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >406
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 406 hk. bilgi arıyorum
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

406 hk. bilgi arıyorum

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı CONQUİSTADOR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CONQUİSTADOR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 406 hk. bilgi arıyorum
    Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 16:21
Öncelikle honda civic 1.6 İES (2001),daha sonra da hyundai 1.6 GLS (2001) kullandıktan sonra  sonra peugeot 406 almaya karar verdiğimi belirtmek isterim.Forumu biraz araştırıp 406 konusunda bilgi sahibi olmaya çalıştım.Ancak bu konuda yani 406 alıp almamak konusunda sizin de fikirlerinizi almak istedim.İnternetteki ilanları buraya koyup fikir almak çok mantıklı gelmedi.Ama düşündüğüm 406 arabaları;1999 model sv ,yine aynı yıl üretilen 406 sv otomatik.Tüm baktığım araçların daha önce lpg deneyimi olmamış.Kilometreleri uygun durumda ve baktığım kadarıyla büyük kazaları yok.Baktığım araçların  İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim.Yine forumdan anladığım kadarıyla Peugeot LPG konusunda sıkıntılı bir marka.Ama birçok kullanıcı aracında LPG kullanmış ve olumlu sonuçlar almış.Özellikle 406 kullanan arkadaşlar LPG konusunda bana yardımcı olurlarsa da sevinirim...

Öncelikle arkadaşlarımın olan ve bir kaç kez bindiğim 307 ve 407 deneyimlerini saymazsam peugeot markasına yabancıyım.Fakat uzun zamandan beri 406 modelini takip ediyorum.Ancak almak gibi bir durum olmadığı için fazla araştırma yapmamıştım.Bu günden itibaren yeni araba almak için bu modellere bakmaya başladım.Fakat gerek teknik bilgileri gerek yakıt durumu ve Lpg konusunda bilgilerim yetersiz.Bunun için sizden yardım istemeye geldim.Baktığım arabalar 1998-99-00 model 406 sv otomatik ve manuel modeller.2000 motor olması çok fazla düşündürmüyor,yakıt konusunda forumda biraz araştırma yaptım.Fakat Lpg konusunda özellikle 406 kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.Baktığım araçların İstanbulda olması sebebiyle avrupa yakasında gitmem gereken (yani arabayı expertize sokmak istiyorum) servis konusunda da seçenekler sunarsanız sevinirim


Düzenleyen H-a-d-i - 03 Haziran 2010 Saat 16:50
1999 406 SV OTM.
Çevrimdışı Orhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 17:25
Öncelikle hoşgeldiniz..7 yıl mercedes kullandıktan sonra  2001 406 kullanıcısı olarak bildiklerimi paylaşmak istedim;bende 406 almadan önce hic peugeot deneyemim olmamıstı biraz çekinerek aldım ama şimdi iyikide almışım diyorum,araç iç dizayn olarak piyasadaki bazı 50-60 bin tl. fiyat aralıgındaki araclardan daha üstün,yol tutuşu ve performans harika,benim aracımda italyan lovato sıralı sistem lpg var aracın benzinden lpg'ye gectiğini hissetmiyorum bile,2.0 140 hp motor oldukca tatmin edici, ancak 2000 modeller d8 motor 135 hp bu ayrıntıyı unutmayın,uzun yolda rahatlıkla kadranda 240 km/h görmek hiçde zor değil,ben otomatik vites kullanıyorum vites gecişleri rahat ve yumusak, uzun lafın kısası gönül rahatlığıyla alınacak bir araç.. benim aracım şu an satılık ilgilenirseniz görüşebiliriz saygılar..
Çevrimdışı CONQUİSTADOR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CONQUİSTADOR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 17:50
aracınız hakkında detaylı bilgi verirseniz sevinirim.anlaşırsak neden olmasın...
Bu d8 konusunda biraz daha bilgi verirseniz sevinirim.ben 2 tane 99 model buldum.Motorlarında bilinen bir kronik sorun var mı.
 
Çevrimdışı Orhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 18:02
Aracım ilan numarasını pm olarak gönderdim..Erkan bey sizin baktıgınız 99 modelle 2001 model arasında hem kasada hem motorda  fark var 406'lar 2000 yılında makyajlandı..98-99-2000 modellerde d8 yani 135 hp.lik motor;2001 modellerde d9 140 hp.lik yeni nesil motor var..
Çevrimdışı CONQUİSTADOR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CONQUİSTADOR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 18:09

Yani d9 motor geliştirilmiş bir motor anladığım kadarıyla.Arasındaki beygir ve tork farkı çok önemli değil.Merak ettiğim d8 motorların kronik bir problemi var mı?

Çevrimdışı Orhan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orhan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 18:17
d8 motorda kronik bir sorun olup olmadıgı hakkında bilgi sahibi değilim yardımcı olamayacagım..
Çevrimdışı bbcb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2009
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bbcb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2010 Saat 23:09
406 Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

406' daki motor seçenekleri nelerdir?
Peugeot 406 ülkemizde 2.0 benzinli, 2.0 HD
I, 2.2 benzinli ve 3.0 benzinli modelleri ile bulunmaktadır.

406' da en yüksek donanım seçeneği hangisidir?
406, SR- ST ve SV olarak 3 adet donanım pakedine sahiptir. Bunların haricinde Pack Sport adı verilen donanım pakedinde ise yarı-deri koltuklar, spor tarz alaşım jantlar ve sunroof standart olarak sunulur. Sorunuzun cevabı olan yani en yüksek donanım pakedi ise ısıtmalı deri koltuk, 7 kollu alaşım jantlar, far yıkama ve cd changer'ın standart olarak sunulduğu SV'dir.

D8 ve D9 nedir? Farkları nelerdir?

D8, 96 yılından 2000 yılına kadar üretilen 406'ları belirtmek için bir tanım ibaresidir ancak 2000 yılındaki değişim sürecinde motorların da değişime uğraması sebebi ile bu isim ayni zamanda motorların da kodunu belirtmek için kullanılır. Sedan modellerde dış görünüşe de makyaj uygulanmış olsa da coupe modellerin D8 veya D9 olduğunu anlayabilmenin tek yolu kaputu açmaktan geçer. Veya aşağıdaki fotoğraflarda belirginleştirdiğim öğeler de değişimin simgesi olduğundan bunu da dikkate alabilirsiniz. D8 lerde 4'lü flaşör orta konsolun içinde yer alır, D9 larda ise daha yukarılarda ve hız göstergelerini gölgeleyen şapkanın uzantısında bağımsız olarak yer alır. Tabiki tek farklılık bu değil, asıl değişim şudur; Araç Euroncap'te aldığı kötü sonuç itibari ile revizsyon geçirerek bazı bölümlerinde sağlamlaştırılma yapılmıştır; A kolonunda zayıflık gösteren sedan modellerinin bu eksikliği giderilmiş buna karşın tavan konstrüksyonu zayıf bulunan Coupe modellerinde de konstrüksyon iyileştirilmesine gidilmiştir. Ayrıca güvenliği arttırma çabalarının bir ürünü olarak yan hava yastıkları standart olarak sunulmuştur. Kaputun altında ise 2000 cc silindir hacmine sahip 406 larda 135 beygir/180 nm tork güç sunan motorun yerine 138 beygir/ 190 nm tork sunan geliştirilmiş bir model yer almıştır. Değişimler ise küçük gibi görünse de benzin
tüketiminde dramatik değişiklikler sağlamış ve sadece 3 beygir gibi görünen farka karşı eski motordan çok daha canlı bir motor olduğunu göstermiştir. Bunlara ilaveten yürüyen aksam da da süspansyon kalitesi D9 larda D8 lere nispeten daha başarılıdır. Uzun lafın kısası D9 modeller hem güvenlik hem yürüyen hem de tüketim değerleri bakımından daha başarılı araçlardır. 2000 sonrası modeller D9 dur tekrardan önemle hatırlatırım.
peugeot sport
Çevrimdışı CONQUİSTADOR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CONQUİSTADOR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 09:11
VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
Ayrıca LPG deneyimi olan 406 sahipleri varsa onların düşüncelerini de almak isterim.
Çevrimdışı H-a-d-i Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 43
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009
Konum: İstanbul-Pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2056
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı H-a-d-i Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 10:30
herhangi bir aracın birkaç motor seçeneği arasında en çok tutulanı kuşkusuz en son nesil çıkmış olanıdır. ben de yeni öğrendim ama, d9 varken d8 in yüzüne kimse bakmaz. 5hp lik küçük fark deyip geçmeyin, mutlaka başka ayrıntılar da vardır. motor yazılımı, performans, yakıt gibi önemli faktörlerde iyileştirmeler yapıldığını zannediyorum.

dün sanayide 2004 model bej renkli bir 406 gördüm. içi de kahverengi deri döşemeydi, kapılarına kadar hem de. kesinlikle son nesil motorlu ve full (SV) öneririm.
Hadi, 1981, İstanbul
Çevrimdışı bbcb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 31 Aralık 2009
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bbcb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 20:26
d8 kodunda kesinlikle kronik problem olmamaktadır araştırmalarım öyle diyor 
peugeot sport
Çevrimdışı can32 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2010
Konum: eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 57
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı can32 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 20:59
merhaba, 4 adet 406 kullanmış biri olarak araç hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum.
406 tek kelimeyle peugeotun bu güne kadar ürettiği en iyi modellerinden biridir. kusursuz bir süspansiyonu, mükemmel bir motoru vardır. D8 ve D9 arasındaki en önemli fark verim yani yakıttır. D8 135hp , D9 138hp, dir. çok güç farkı yoktur. ancak D8 bariz bir şekilde daha çok yakmaktadır.
406 2.0 otomatik vitesler düzüne göre 100kmde 1-2 litre daha fazla yakmaktadır. vites geçişleri ve kavraması çok iyidir.
yol tutuş konusunda da sedan sınıfının en iyilerindendir. arka lastikler önün %10 u oranında döner. viraja girdiğinizi bile hissetmezsiniz.
LPG ye gelince her markada çalışmaz, sıkıntı çıkarabilir. prins yada teleflex muhtemelen en iyi seçim olur. ben prins marka tüple 2000 model otomatik kullandım, tüple hiç sorun yaşamadım.
SV dolu, ST temel, Sportpack ise Sporlaştırılmış modelidir. SV almanı tavsiye ederim. 2010 model full bir araba keyfini alabilirsin.

aklınıza takılan her türlü soru için danışabilirsiniz. elimden geldiğince yardım ederim.
Çevrimdışı alpbeyazı Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010
Konum: 307 HDİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 128
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alpbeyazı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 22:32
bilgi sormuşsun ve doğru form seçmişsin dostum kendine.hoşgeldin..

406 sv modelini 5 ay kullandım..araç dolu modeli...kumanda ile aç kapıları, otur içine,, çek kapıyııı, tok bir ses gelir hemen sol kulağına,, bas marşaa,, güç ilk önce direksiyonda snra gaz pedalında hissedilir.......cık yolaaa dünya ile ilişkin kesilsin..içerde ses yoq seda yoq..tıkır tırık gider.frenler gayet iyi tatminkar.kasa büyük ve uzun..tam aile ve tam uzun yol arabası..arka diz mesafesi son derece başarılı.bagajı kocaman gir içine yat denecek kadar..valla işin özeti; lpg taktırmadan kullandım, lpg önerir misin dersen, bu benzin zamlarından snra maalesef öneririm..eğer kazasız ve km orjinal bulursan kaçırma..2-3 parça boyalı araca takılma..kal saglıcakla dostum...
TesadÜfeN GeldİK, mEcbuRen yaŞıyOrUZ...

BEYLERBEYİ/İSTANBUL

0RH+
Çevrimdışı tugrabozan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 83
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tugrabozan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 22:54
406 sv 98 model kullandım 5 yıl sattığımda 260 küsür bindeydi.
yaşadığım sorunları sayayım
1-Fan motorları arızalandı 8 adet kömürle halloldu
2-teyp mekaniği arızalandı 50 tl ye aldım
3-sunroof bozuldu, o canımı sıktı 500 tl civarı yaptırmadım
4-termostat bozuldu
5-yoldu airbag kapak kaplaması kabardı 20 tlye kaplattım
bide benim aracın bi özelliği var gabara çıktı mayına basmadı Kahkaha
kısacası 5 yılda bunlar problem bile sayılmaz plastik aksam dışında eskimiyor bu araçlar
artıları
1-şehiriçi hariç yakmıyo meret
2-çok geniş ben 1.90 ım şöför koltuğu arrkasında bile diz mesafesi yeterli kalıyor
3-böyle viraja giren araç sayısı az
4-açık filitre ve egzostla çıkan sesin tarifini yapamam şiir gibi
5-görünüşü çok güzel
6-0 100 okadar iyi değil ama sonrası güzel
7-yokuşaşşağı peygamber vitesine attımı gaza basıyomuş gibi gidiyor
     Şiddetle tavsiye edeceğim bir araç.



Çevrimdışı AydinBeyol Açılır Kutu Gör
P.T. TEAM
P.T. TEAM
Simge
GALERİ SORUMLUSU

Yaşı : 42
Aracı : Peugeot 207 1.4 HDI
Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2008
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı AydinBeyol Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 23:21
bilgilerini bizden esirgemeyen herkese çok teşekkürler. benim de bilmediğim çok şey varmış
Çevrimdışı selenge Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 58
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selenge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 23:23
98 model 406 sahibiydim,,araç 310 bindeydi hiç lpg takılmamışş,,uzun yolda Allah ne verdiyse basarsın..hiç yormaz,konfor süper..yol tutuşuu desen arkadaşların da dediği gibi viraja girişi süper...eksoz dn çıkan sesi sn içindeyken duymassın pek fazla ama dışardakiler hayran kalırr,,o sess hastayım zaten..yakıt konusuna gelince benzin de kullandığım için yorum yapamayacam,,lpg de ise performansta hissedlir bi düşüş söz konusu değilmiş diyenler var,,kalkışlarda farkedersin o kadar.boy 1.87 bende,,içine giripte rahat rahat oturabildiğim tek araç,bide BMW 5.20 de rahat etmiştim,onu saymıyorum:) arka tabla burçları ve salıncakları haricinde beni hiç bi masrafada sokmadı oda  işim dolayısıyla normal,,düzgün yola gidemiyorum,,hep inşaat sahalarında gezdiğim için..ama 2000 motor zevkini bi kere aldığında,1.6 ya binemiyorsun artık,orası düşündürüyor beni.
Çevrimdışı saw50 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı saw50 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 23:28
pardon maydonoz oluyorum ama bu anlattığınız özellikler yeni nesiller olan 407 lerde de devam ediyor değil mi?:D:D bunun dışında 2000 406 ya bindim gayet taş araba valla kesinlikle öneririm bnm en çok sevdiğim arabadır..
GT LİNE
Çevrimdışı tugrabozan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 41
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2009
Konum: Antalya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 83
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tugrabozan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Haziran 2010 Saat 23:43
407 nin tüm özelliklerini bilmiyorum ama arka camdan bakınca kaportanın altının görünmesi araçtan tiksinmem için bana yetti bide yere çok yakın
Çevrimdışı CONQUİSTADOR Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 03 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı CONQUİSTADOR Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Haziran 2010 Saat 00:33
Bildiklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.1999 model bva 120 binde full özellikleri olan bir araç buldum.bakalım sahibi bir iki parça boyadan bahsetti sadece.Yine de araçta atiker sistem takılıymış.Bir tek bunu dert ediyorum şu anda.zaten arabayı almadan önce servise götürüp adam gibi baktıracağım.Sattığım arabada kötü bir deneyim yaşadım da.Bir daha sanayii ustasına güvenmem asla.Ben boyasız diye aldım,2 kapı,2 çamurluk,tamponlar boyalı çıktı :)))
Allahtan değişeni yokmuş ta satarken çok sorun yaşamadım.Bir de yazan arkadaşların yazdıkları km ler fazla geldi bana.yani malum ülkemizde  200 bin üstü km de araçlara pek rağbet edilmiyor.Ancak benim derdim de temiz ve sorunsuz olduğu sürece uzun zaman kullanmak.Neyse tüm arkadaşlara tekrar paylaşım  için teşekkür ederim
Çevrimdışı saw50 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 29 Nisan 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı saw50 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Haziran 2010 Saat 18:24
Orjinalini yazan: tugrabozan tugrabozan Yazdı:

407 nin tüm özelliklerini bilmiyorum ama arka camdan bakınca kaportanın altının görünmesi araçtan tiksinmem için bana yetti bide yere çok yakın
onlar halloluyor plakaya falan korumalık takıyolar hiç bir şey olmuyor:D
GT LİNE
Çevrimdışı serkan.ist Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 48
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 08 Haziran 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 64
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serkan.ist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2010 Saat 16:13
3 yıllık lpg li olarak 2000 model 406 st 135 hp kullanıcısı olarak bende birkaç yorum yapmak istiyorum.
 
Araç aldığımda 70.000deydi Şimdi 100.000 de. Alıralmaz Atiker sıralı sistem taktırdım. Gaziosmanpaşada bir usta tavsiye etmişti. Bu modeline atiker ii gidiyor dedi bir bir sonraki modeli olsa brc olurdu dedi. 3 senedir lpg de hiç sorun yaşamıyorum. Net olarak yarı yarıya yakıyor. LPG de Ses koku vs yok. LPG li olduğunu benden başka kimse anlamıyor. TEK FARK DÜZ YOLDA LPG İLE 195 KM Yİ GEÇMİYOR BENZİNLE 235 GÖRÜYOR. Bu da normal bir performans sanırım.
 
Yol tutuşu mükemmel. Sağlamlığı güven veriyor. Frenleri iyi. Yedek parçasını çıkmacılardan temin edebiliyorum. Birçok araca bindim ama 406 nın yeri başka. Ama şehir içi kullanım için büyük bir kasası var.
Av. Serkan Türker
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 898 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5500 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1111 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 805 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 615 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2670 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1018 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1795 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12663 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 599 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 437 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 403 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 452 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 470 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 749 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 573 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16019 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5509 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1856 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 474 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
mryldz 1
feyyazbugan 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English