Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 306.. LPG de Rölanti ve İstop Sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

306.. LPG de Rölanti ve İstop Sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Kemal Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 47
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 232
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kemal Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 06 Mart 2010 Saat 08:04
evet sana göre şanslıyım onda haklısın :)
Çevrimdışı serFBdar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 49
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010
Konum: izmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serFBdar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mart 2010 Saat 22:48
ben izmitliyim yeni 306 aldım kafayı sıyırıyorum rolanti oynuyor ve boşta ve debiriyajda direksiyonu çevirince istop ediyor gazda. bana bir care hayata küstürdü beni.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Nisan 2010 Saat 14:32

adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor.



Düzenleyen cecoli - 02 Nisan 2010 Saat 10:11
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Nisan 2010 Saat 14:32
sımdı bır daha baktımda roman gıbı olmus yaaaa.........:)))
Çevrimdışı ED35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 29 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 68
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ED35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Nisan 2010 Saat 14:39
Arkadaşım sonuna kadar okumadımkonuyu ,kısacası bende de vardı anlatayım;aynı sorun bendede vardı aracı aldığım adam ne bakım yaptırmış lpg'ye ne gaz ayarı ne bişey...Ara sıra ışıklarda duruyorum ayağımı frenden çektiğim an şak araba stop ediyordu(bu arada tiptronic 407 araç-lpg'li),böyle olmaz dedim gittim atiker servisine dedim böyle böyle tek tek anlattık derdimizi tamam hallederiz dediler.Aracı bilgisyara bağladılar sorunlar tek tek çıktı değişmesi gereken bütün filtreleri değişti, lpg temizlendi, ayarı yapıldı 85 lira para verdim ogün bugündür bir kere daha yaşamadımGülmeEğer İzmir'de isen yardımcı olurum sana.
407- 2.0 premimum!
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 12:03
Selam arkadaşlar. Bendede 2008 model 306 1,8  var. Lpg de rölanti bozukluğu bendede mevcut. Konyada gitmediğim usta ve servis kalmadı. Gaz kelebeğinin orayı temizliyorlarlar , takıyorlar aradan 10-15 gün geçiyor rölantide motor soğukken yine bozukluk oluyor. motor ısınınca geçiyor. Bunun caresini bende bulamadım arkadaşlar. Bulan varsa paylaşsın ki bizde sorunları giderelim.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 12:09
Orjinalini yazan: memoli4242 memoli4242 Yazdı:

Selam arkadaşlar. Bendede 2008 model 306 1,8  var. Lpg de rölanti bozukluğu bendede mevcut. Konyada gitmediğim usta ve servis kalmadı. Gaz kelebeğinin orayı temizliyorlarlar , takıyorlar aradan 10-15 gün geçiyor rölantide motor soğukken yine bozukluk oluyor. motor ısınınca geçiyor. Bunun caresini bende bulamadım arkadaşlar. Bulan varsa paylaşsın ki bizde sorunları giderelim.
 
arkadas yukarıda yazdıklarımı okumadın herhalde... bu arada aracın ya 2008 olamaz yada 306 olamaz. kı 2008 model 1.8 makıneye sahıp baska bır peugeot ta yok zaten :) herhalde 98 306 1.8 16v motora sahıpsın. aracın duz vıtesmı otomatık mı? benzınde kesınlıkle hıcbır sorun yoksa olay lpg kalıbrasyonunda veya regulatorde olabılır. ıyısımı sen benım romanı oku anlarsın...


Düzenleyen cecoli - 02 Nisan 2010 Saat 12:10
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 12:20
Hayırlı günler. Ben Konyada yaşıyorum ismim mehmet ali Bende 2000 model 1,8 XT var. Arabaya sıralı sistemli lpg çalıştıramadılar. Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı. Benzinde hiçbir sıkıntı yok. Sadece ve sadece sizinde söylediğiniz gibi motor soğukken Rölanti bozukluğu var. Ben Konyada gitmediğim yetkili servis ve özel servis kalmadı. Ama sorun bulamadılar. tek dedikleri fransız arabalarına lpg olmuyor. sizdeki zannedersem sıralı sistem aynı işlemi benimkinede uygulansa randuman alabilirmiyim.İlginize şimdiden tşk ederim.
Çevrimdışı arifkemal Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
30 - Haziran - 1984

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 18 Aralık 2009
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 130
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı arifkemal Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 12:38
Orjinalini yazan: darknes darknes Yazdı:

Maalesef Ankaradayım... Eğer burdan tavsiye edeceğiniz bir lpg ustası olursa çok sevinirim. Bu tarz sorunların insanın canını ne kadar sıktığını biliyorsunuzdur. "Üyelerimizi Tanıyalım" kısmını şimdi hallediyorum. Bu arada araba bilgisayara da girdi. lpg de basınç hatası vermiş. Herhalde zamanında istop olayı olmaması için gazın ayarı açılmış. Ankarada şehirçi yaklaşık 28 kuruş yakıyo. Gaz ayarında değişiklik yaptılar bakalım şimdi ne kadar yakacak.

merhaba, benim 206 ım var atiker taktırdım ve bir sorun yaşamadım. Takan ustam sağolsun sadece tüpten değil arabadanda çok iyi anlıyordu. sana onu öneriyorum. mutlaka git bir fikrini al derim. atiker bayisi zaten.
"AÇIKEL LPG  Oto Sanayi Sitesi 1. Cad. 6. Sok. (yeni2528.sok)
no:38 Şaşmaz / ANKARA  0312 278 37 18"
 
Gültekin Usta var orda, işinin ehlidir.
 
inşallah sorunun çözülür.
 
Çevrimdışı serFBdar Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 49
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 19 Mart 2010
Konum: izmit
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 28
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı serFBdar Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 14:12
sorununu çözebildinmi ben bir girişimde bulundum ama şuan sadeca deniyorum bakalım ne olacak.sonuç iyi olursa  hemen yayınlarım.
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 15:14
Orjinalini yazan: memoli4242 memoli4242 Yazdı:

Hayırlı günler. Ben Konyada yaşıyorum ismim mehmet ali Bende 2000 model 1,8 XT var. Arabaya sıralı sistemli lpg çalıştıramadılar. Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı. Benzinde hiçbir sıkıntı yok. Sadece ve sadece sizinde söylediğiniz gibi motor soğukken Rölanti bozukluğu var. Ben Konyada gitmediğim yetkili servis ve özel servis kalmadı. Ama sorun bulamadılar. tek dedikleri fransız arabalarına lpg olmuyor. sizdeki zannedersem sıralı sistem aynı işlemi benimkinede uygulansa randuman alabilirmiyim.İlginize şimdiden tşk ederim.
 
sanada hayırlı gunler. bak oncelıkle sunu soyleyeyım. en basta detaylı bılgı vermedıgın ıcın yanlıs cevap vermıs oluyoruz sana. ayrıca sıralı sıstem demek enjeksıyonlu sıstem demektır. duz sıstemde venturı sıstem demektır. senın soylemıs oldugun gıbı "Düz sistem Enjeksiyonlu sistem takıldı" ne demek anlayamadım acıkcası. mpı motorlara sıralı sıstem takamazlar ıse emulatorlu venturı sıstem takarlar. muhtemelen sendekıde oyledır. sımdı olay su. ben mpi motoru hıcbırzaman venturı sıstemle calıstırmam. mpı dedıgım cok nokta enjeksıyon yanı (Multı Poınt Injection). neden dersen ılerıde sana daha cok sorun acabılecegını dusunurum. ki hem sıralı sıstemdekı kadar gucte alamazsın yakıt ekonomısıde. cunku sıralı sıstem dedıgımız sey kalıbrasyon harıtası cok guzel hazırlanırsa her devırde benzınle bırebır guc ve her zaman en ekonomık calısmayı elde edersın... sendekı sıstem mekanık ama sıralı sıstem elektronıktır. az da olsa zekası olan sıstemdır.  soyledıgın gıbı aracında benzınde kesınlıkle sorun yok ise ATIKERLE benım aracım nasıl calısıyorsa senınkı de calısması gerekır.... ayrıca o sana fransız arabalarına lpg olmuyor dıyen ustalara soyle gelsınler buraya benım arabayı gozlerıne sokayım. zaten bızım ustalarımız sagolsun bırseyı yapamadıkları bu modeller boyledır derler ya buda onun gıbı bır durum. fakat sunu kabul etmek lazım kı fransız araclarının dıger araclara nazaran bıraz sıradısı yonlerı var. fakat bu gaz ıle calısmaması anlamına gelmıyor. bıldıgım 406, 206 ve 307 olmak uzere sorunsuz kullanan arkadaslar var... son soz olarak sunu dıyeyım senın ustan ya aracına yanlıs montaj yaptı yada elektronık olarak ayarlarını beceremedıler... olurda bırgun ıstanbula yolun duserse gel buyur beklerım...
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 15:27
su atıkerı taktım takalı bu lpg ıslerıne acayıp kafa yordum hala yoruyorum ve yoracagımda. sagolsun atıker sayesınde eskı lpg bılgılerımın ustune cok bılgı koydum. aracımda arıza cıkınca ugrastırdı benı ve usta ettı :)) ek bılgı olarak sunuda soyleyeyım. lpg sonrası arıza ısıgınız yanıyorsa kesınlıkle kalıbrasyon harıtasında hata var buna emın olun. bırcok usta arıza ısıgını sonduremedıklerı ıcın bu normal lpg olunca yanar derler. genelde arac cok fakır karısıma calısır ve bu sekıldekı kullanımınız motora ve ılk basta supaplara zararı olacaktır bılgınıze... cok kucuk bır ornek vereyım sızlere. ıs yerınden bır abımızın kalos 1.4 aracında 1.5 yıldır arıza ısıgı yanıyormus. nereye gıttıyse lpg den normaldır demısler. ama ben duzelttım ve sondurdum. artık yanmıyor... yanı cozumu var bu ısın
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 15:37

bnmki Fema, iyi bi italyan markası ancak aynı sorunu ben de sürekli yaşıyorum, araba 1,6 ve lpg.yi kesinlikle hiç sevmiyor, sürekli ayarlatmaktan bıktım, lanet olsun diyip sürekli benzinde kullanıyorum artık, yoksa araba sefa yerine cefa oluyor...

Çevrimdışı seLim Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2010
Konum: Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 433
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı seLim Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 15:55
acaba araştırılmadan takılan lpg markalarındanmı kaynaklanıyor cunku gordugum kadarıyla herkes tek bi markadan şikayetci ki araclardada ki genel olan bişey kimse duymadımı yani.. önüne geçilebilmesi açısından.
Düş Peşindeyim Düş Peşime..
Çevrimdışı b55can Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 43
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 65
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı b55can Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Nisan 2010 Saat 18:46
Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor.



Bence bir atiker bayisi ya da lpg bayisi açın eğer sizin lpg bayiniz olsa kesin sizde takdırırdım,heralde atiker takan bütün ustaların toplam bilgisi  sizin kadar ancadır tebrikler.

Ama bence atiker fiyatına göre iyi falan değil 1 milyar verceğine 1300 taksitle  lovata takdırmak daha mantıklı .

cidden tebrik ediyorum keşke atiker ustalarını eğitsenizde artık milletin arabaları bozup,olmadık paralar alıp,insanları böyle süründürüp rezil etmeseler.

Bir markanın kötü olması için bence bu kadar şikayet yeterde artar bile...herkes yolunu bulma derdinde takdıkdan sonra tanıyan yok garantiden parça değiştir işçilik ücret al,yok garanti takıldığı yerde geçer de, daha sayamadığım bir sürü konuda atikerden yüzlerce insan şikeyetçi oldukdan sonra yemişim memnun olanları...yemişim garantisini.

Atiker 10 sene garanti verse ne olur alah aşkına,yok garanti takıldığı yerde değişir,yok senin aracının orası bozuk,yok işçilik ver,olan sana bana olur dünkü adamda vadinin kralı olur,paranla rezil  saniyicilerle akraba olursun.



 
Çevrimdışı elcinaydogdu Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 45
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı elcinaydogdu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 11:57
arkadaşım sana ankarada bu işi çok iyi yapan bir usta ismi vereim. git görüş.mutlaka sorununu halledecektir.bende daha önce escort vardı.senin sorununun aynısını yaşıyordum.usta küçük bir mekanizma ile halletti.bir daha da olmadı. ustanın adı murat usta otogaz.ivedik sanayide.iletişim bilgileri ni yazıyorum.mutlaka gitmeni öneriyorum.işinin ehli bir ustadır ve sorununu mutlaka çözecektir.
Firma Adı : MURAT USTA LPG
Yetkili Adı : Murat MERT
Adresi : İvogsan 88 Oto Tamirciler sitesi 2.Bölge 24.Cad. 724 Sok. No:2 YENİMAHALLE-ANKARA
Posta Kodu :
Telefonlar : 0312 394 01 89 - -
Faxlar : -
Gsmler : 0535 344 86 96 - -
Çevrimdışı Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2010 Saat 12:08
Orjinalini yazan: b55can b55can Yazdı:

Orjinalini yazan: cecoli cecoli Yazdı:

adım cem öncelikle. yarışmaya 306 1.8 16v aracım ile istanbuldan katılıyorum :)) şaka bır yana arkadaslar bakın sıze genel bır yargıdan bahsedecegım. pıyasada puglara lpg ıyı olmuyor gibi genel bır yargı var. bu yanlıs bır dusunce. ustalar sorunu cozemedıklerı ıcın bu denlı bır soylemde bulunuyorlar. yoksa cok guzel calısan gazlı puglarda var... bu arada ben daha once uye olmustum ama cok zamandır yorum yazmıyor sadece okuyordum. bundan sonra daha aktıf olmaya calısacagım. aracım 2000 model 306 xt sedan. bende 6 aydan fazladır atiker kullanıyorum. ılk taktıgımda sorun yoktu. sadece nadıren cekıste zayıflama hıssedıyordum. kısa dogru havalar sogumaya basladıkca sogukken gazda calısamayıp benzıne atlama sıkayetım olmaya basladı. 10 dan fazla atıker servısı gezdım ama problemı cozemedıler. sukur kı ufaklıktan berı otomotıv sektoru ıcındeyım. 96-98 arasında venturı sıstem lpg montajı da yapıyorduk babamla kendı dukkanımızda. ayrıca makına mezunuyum. surucu kursundada motor hocasıyım. neyse velhasıl kelam bu sorun benı cıldırttı bende sızler gıbı karamsar hallere gırdım. en sonunda kendım sıralı sıstem ustası oldum. bu durum sonucunda ustaların yaptıgı yanlısları gormeye basladım. kendı arızamıda kendım cozdum. agustos gıbı atıkerı taktırmıstım. kasıma gıbı sıkıntı yasamaya basladım. yaklasık 80 dereceye kadar gazla gıdemıyordum. gaza bıraz bastıgımda lpg bıttı ıkazı verıp benzıne atlıyordu. ama araba tam ısındıktan sonra sorunsuz gıdıyordu. bu ugraslarım esnasında arabaya kalıbrasyon yapmayan kalmadı. bızı gaz kelebegı dedı, bırı bobın dedı, bırı rolantı motoru dedı, dedılerde dedıler... hele bırı super salladı kı arabanın manıfoldu hava alıyor dedı. Allahım kafayı sıyıracam. arabam benzınde mermı yaaa. tık sorun yok. cıtroen servısı arkadasımda lexıa makıneye baglıyorum tık sorun yok. hersey normal. bu denlı 3 aya yakın ugrasımın sonucunda regulatoru ve map sensorumu garantıden degısmesını ıstedım. baskıyla degıstırdıler. gel gelelım sorun yıne tam duzelmedı. daha once devamlı basınc hatası alıyordum. sogukken hep dengesız basınc oluyordu. ısınınca duzelıyordu. regulator arızalı ımıs. TABI BUNU BEN TESPIT ETTIM. degısınce basıncım duzeldı. ama bu esnalarda konya fabrıkayı bıle 10 kere aramısımdır yanı. yınede sogukta sılkelemelı calısma devam edıyordu. 60C ısıdan sonra duzelıyordu. bırı dıyor memesı buyuk bırı dıyor kucuk kalıbrasyon hatalı vs... servıs dıyorkı 38 derece yap duzelır. 38 degıl 48 yaptım yıne duzelmedı. 60 dereceye kadar hep sılkelıyor at gıbı. gaza basıyorsun cekmıyor. neyse ben kafayı cızdım bu ısı anca ben cozerım dedım daldım manuel ayarlara. bu arada bırcok usta bu 1.8 16v motorun puskurtme sıstemını bıle bılmıyor. bırcok arabada rolantı dengesızlıgı bu yanlıs ayardan oluyor bılgınıze yanı. arada bazıları bu bılgıyı bılmemelerınden dolayı olan ayarlarımı daha da bozdular. yıne ben duzelttım. arkadasımdan temın ettıgım atıker kablom ıle manuel kalıbrasyon yaptım. cunku olay gecıs ısısıyla alakalı degıldı. 30C 35C 40 45 50 derecede bıle sılkelıyerek calısıyordu. olay sogukken kı karısım hatasıydı. yıne bunuda kendım cozdum. gereklı soguk ayarları yaptım. bılgısayara baglayarak lamda degerını de kontrol ederek gereklı manuel harıtamı kendım yaptım. cunku otomatık kalıbrasyon yapınca sogukken kı karısım cok fakır oluyor ve makıne sılkelıyordu. ısınınca duzelıyordu. cunku bırkac markanın dısındakı ecuların cogu aptal aletler. sadece sıcak degere gore calısmayı bılıyorlar. cok soguk havaya gecınce olay bozuluyor. o yuzden yazın sıkıntı olmuyor. kısın cok soguk hava olunca benzın sıstemı calısmasını uyarlıyor soguga ama sıstemı gaz uyarlıyamıyor. sorunda burda. neyse cok uzun yazdım ama bır fııl yasadıklarım bunlar. ıstanbula yolunuz duserse gelın tanısalım. atıkerı yedım yuttum desem dogru olur yanı. atıker kotu degıl sadece o kadarını soyleyeyım. parasına gore cok ıyı dıyebılırım. olay dogru montaj ve ayarda... esasında daha anlatacak o kadar cok seyım varkı gulersınızzz. yanı atıkerın yetkılı servıslerı bıraz zayıflar... ve son olarak sunu dıyeyım. bırcok ustanın soyledıgı gıbı pug lara gaz olmuyor falan yok oyle bırseyyyyyyyyyyyyyyyy... pıyasanın en gıcık makınesı dedıklerı 1.8 16v (XU7JP4) makıneyı ben zehır gıbı calıstırıyorum... hee bu arada ekleyeyım. halen aynı rolantı motorumuda kullanıyorum yanı :)) suanda aracım o soguk kıs gunlerınde bıle bırakın 40 ı 30 u 20C de bıle gaza gecıp tıtresımsız calısabılıyor.



Bence bir atiker bayisi ya da lpg bayisi açın eğer sizin lpg bayiniz olsa kesin sizde takdırırdım,heralde atiker takan bütün ustaların toplam bilgisi  sizin kadar ancadır tebrikler.

Ama bence atiker fiyatına göre iyi falan değil 1 milyar verceğine 1300 taksitle  lovata takdırmak daha mantıklı .

cidden tebrik ediyorum keşke atiker ustalarını eğitsenizde artık milletin arabaları bozup,olmadık paralar alıp,insanları böyle süründürüp rezil etmeseler.

Bir markanın kötü olması için bence bu kadar şikayet yeterde artar bile...herkes yolunu bulma derdinde takdıkdan sonra tanıyan yok garantiden parça değiştir işçilik ücret al,yok garanti takıldığı yerde geçer de, daha sayamadığım bir sürü konuda atikerden yüzlerce insan şikeyetçi oldukdan sonra yemişim memnun olanları...yemişim garantisini.

Atiker 10 sene garanti verse ne olur alah aşkına,yok garanti takıldığı yerde değişir,yok senin aracının orası bozuk,yok işçilik ver,olan sana bana olur dünkü adamda vadinin kralı olur,paranla rezil  saniyicilerle akraba olursun.



 
 
Öncelikle tesekkur ederım. ustalık kolay bırsey degıl. daha ben kım usta kım. ucundan ugrasıyoruz ıste. dusuncelerıne de saygı duyuyorum. bu atıker servıslerının zayıflıgı ve garantı konusunda sana hak verıyorum. cok sacma bır sıstem. adam elını surmek ıstemıyor. parca vermek ıstemıyor. ben suanda etraftan hep yorum topluyorum. belırlı bır orana ulastıgımda bunu atıkere sahsen ıletmek dusuncesındeyım... cunku esasında urun kotu degıl satıs sonrası hızmetleri ve prensıplerı yanlıs.


Düzenleyen cecoli - 04 Nisan 2010 Saat 12:09
Çevrimdışı sfyucedag Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 33
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 20
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sfyucedag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2010 Saat 21:27
Bi de satayım bu arabayı desen alacak adam denerken stop etmesi korkusu var..:)
Geçmiş olsun şaka bi yana,
LPG ustasında deneyip deneyip son olarak tüpün sistemi yenileyelim muhabbetine girmeleri ihtimaldir.

Ayrıntılı bilgi sahibi değilim duyumlarla konuştum.Tekrar geçmiş olsun.
Çevrimdışı izci75 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 24 Mart 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı izci75 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mart 2012 Saat 15:02
Slm arkadas. Bendede 306 1.8 otomotik var. Bir kac yere sordum
Olmuyor dediler. Eger cozumu varsa tl numarasini verirsen gorus3lim. Ben istanbuldayim.
Çevrimdışı izci75 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Belirtilmemiş
Kayıt Tarihi: 24 Mart 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı izci75 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mart 2012 Saat 15:12
Slm herkese. Forumda yazilanlari okudum.
Gercek cozum bulan varsa tl numarasi versin konusalim.
Ben istanbukdayim. Bendeki arac 306 1.8 otomotik
Simdiden emegi gecen arkadaskara tesekkurker.
Bilgi paylasinca guzellesir.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 1999 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5768 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1239 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 1079 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 742 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2821 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1139 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1938 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12870 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 850 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 557 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 529 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 569 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 572 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 934 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 806 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16171 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5614 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1958 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 554 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
KnucklesTR 4
drneuron 3
ppfustasi12 3
Mustafa1923 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
Musta08 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English