|
Peugeot 206 Roland Garros |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
leventdr2935
1. Vites Yaşı : 28 Aracı : PEUGEOT 206 ROLAND GARROS Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2022 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı leventdr2935
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 29 Mayıs 2022 Saat 18:20 |
|
leventdr2935
1. Vites Yaşı : 28 Aracı : PEUGEOT 206 ROLAND GARROS Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2022 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı leventdr2935
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
yazdıklarınız arasında bildiğim ve kontrol edebildiğim tek şey fan açtıgı Klimadayken dediğiniz gibi eğilip baktıgımda fanı devreye sokuyor
|
Berkay Erdinç
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2000 Kayıt Tarihi: 06 Aralık 2019 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 267 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Berkay Erdinç
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Hayırlı olsun yeni aracın.
Şimdi sana yardımcı olmaya çalışmadan önce ilk şunu söylemek isterim eğer aracını seviyorsan hoşuna gidiyorsa elinden çıkarma her sorun çözülür yeterki sorun doğru teşhis edilsin. 206 ların ibreleri biraz sıkıntılıdır.basitçe anlayacağın şekilde yazmam gerekirse ibrelerin arkalarındaki motorlar araçların yaşları itibari ile artık sorun çıkarır haldeler.herşeyden önce ilk olarak ibrelerini kontrol ettir.nasıl mı aracını sabah motor buz gibi iken konrağı aç çalıştırmadan hareret ibrene bak kaç derecede başlıyor.en dipteki kalın çizgiden başlaması gerekir.eğer zaten ibre daha yukarıda başlıyor ise ibre yanlıştır. Yine sağlama yapmak adına aracın ecusuna bağlan ısıyı ecudan aç ecu ile ibre aynı değerleri gösteriyor mu bunun kontrolunu yap. Yine daha fazla bilgi almak istersen telfn numaranı özelden at elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
ek olarak bursada uludağ otomotiv var youtube kanalları vs. izlediğim kadarı iyi ustalar bir gidip görmenizi tavsiye ederim.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
Muhtemelen soğutma sisteminde sıkıntı var kardeşim. arkadaşımız zaten gerekli açıklamayı yapmış. öncelikle araçta daha öncelirinde antifiriz kullanılmadıysa radyatör - motor içi su kanalları - devirdaim pompası vs. pas ve tortudan tıkandığı için durkalklarda yerterli soğutmayı yapamayacaktır. bunlarıda kontrol etmenizi öneririm.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ByYlmzZz
1. Vites Yaşı : 31 Aracı : 2004 1.4i x-line 206 Kayıt Tarihi: 17 Aralık 2021 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 144 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(1)
|
hararet çubuğun yanlış takılsa bile yüksek hararette stop ışığınız yanacaktır.stop ışığından anlayın ki hararete başladı araç.öncelikle aracın soğutma sistemi sağlam mı?soğutma sisteminde hava var mı?su eksltmeniz var mı?devir daim çalışıyor mu?röle değişmekle çözülmeyebilir.röleleri taktığınız soketlerde oksitlenme var mı baktınız mı? ayrıca hararet 90'ı geçtiğinde fan açtı mı baktınız mı? eğer fanınız açmadıysa fan rezistansı ilk bakacağınız parça olsun.bu parça fan'ın ilk kademesini sıcaklık 90'ı biraz geçtiğinde aktif ediyor.100 derecelere geldiğindeyse de fan'ın 2.kademesi devreye giriyor.klimayı açınca ön tampona eğilip bakın fan çalışıyor mu?eğer fan çalışıyor ise fan rezistansı en azından 2.kademede fan'ı devreye sokuyor demektir.bu durumda soğutma sisteminden şüphelenebiliriz.
|
leventdr2935
1. Vites Yaşı : 28 Aracı : PEUGEOT 206 ROLAND GARROS Kayıt Tarihi: 23 Mayıs 2022 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 16 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı leventdr2935
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Öncelikle herkese merhaba aranıza yeni katıldım bundan yaklaşık 3 ay Peugeot 206 Roland garros model aracı satın aldım araç şahsıma ait ilk aracım uzun yıllar babamın otomatik aracını kullandıktan sonra ilk aracım olarak biraz daha uygun bütceli oldugu için bu aracı tercih ettim ama dostlarım aldıgım gunden beri sorunların ardı ardına kesilmedi aracımın görünüşünden bazen performansından çok memnunum ve aracımı çok seviyorum. Bir bir birçok sorununu çözdüm ancak şuan size anlatacak oldugum sorunu bir türlü çözemedim. Sorunum HARARET ne yapsam ne etsem bu sorunu bir türlü çözemedim ve işin daha da çirkin ve pislik yanı hangi ustaya gitsem her biri çok farklı şeyler diyor biri beyinde sorun var biri termostat biri müşür her usta farklı şeyler diyor ve aracı incemelerine ragmen. Öncelikle Gidip bir peugeot servisine bilgisayara bağlattım bana sorunun Rollelerde oldugu söylendi rolleleri değiştirdim ancak sorun hala devam ediyor hararetim neredeyse kırmızı çizgiye vurmak üzere Bir elektrikçi hararet çubugun 70 den başlıyor çubugun yanlış demişti ancak yinede güvenemıyorum. Sorun da aynen şu ki araç hareket halindeyken örneğin 4. vites 5. vites hararet 90 a sabileniyor neredeyse 90 ı geçmiyor ancak araç 1 ve 2. viteste 2 3 dakika kullanımda anında harareti fırlatıyor rolantide harketsiz çalışırkende aynı şekilde kırmızıyya yaklaşıyor. Şuanda ne yapacagımı hangi ustaya güveneceğimi vs bilmiyorum en son çare aracı elimden çıkarmak olduguunu düşünüyorum yorum ve görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |