|
2004 Peugeot 307 SW 1.6 AL4 Sorunlar Yumağı |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
skilacci18
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : Peugeot 307 SW 1.6 Pack AL4 Kayıt Tarihi: 15 Mart 2022 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı skilacci18
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 15 Mart 2022 Saat 17:49 |
Arkadaşlar ortalama bir ay önce konu başlığındaki aracı aldım. Aracım 87500 kilometrede. Fakat aldığımdan beri aracın sorunları beni bunalttı. Aşağıda hata kodlarını ve adlarını paylaşacağım. Lütfen izleyeceğim yol hakkında yardımcı olunuz. Aracımı seviyorum fakat zevkle kullanamıyorum. NFU - MOTRONIC MP 7.4.4 - 1.6l P0420 - Katalizör sisteminin verimi eşik değerin altında (Sıra 1) P1324 - Bileşik ateşleme faz kaydı P0336 - Krank mili A konum sensörü devresinde kademe/verim ŞANZIMAN - AL4 Hata Kodu Yok - Şanzımanda kaçırma Hata Kodu Yok - Motor torku (CAN'dan) Hata Kodu Yok - Basınç düzenlemesi; arızalı sinyal Ayrıca dün İstanbul iş çıkışı trafiğinde giderken krank kasnağını contası düştüğünden yolda kaldım, sağolsun tamirci bir abi yardımcı oldu. Yeni krank kasnağı aldık taktık, şuan sorun yok. En çok canımı sıkan ise araç 4. viteste giderken ortalama 2000-2500 devirlerde sabit gazda sürekli tekleme yapıyor, yüksek devirde sıkıntısı yok fakat yüksek hızdan tekrar 2000-2500 devirlere düşerken de ayrı teklemeyi yapıyor. Buji değişimi yapıldı, sorun hala devam ediyor. Bir de triptonik manuel tarafında herhangi bir tepki yok, ileri it geri it hiç bir tepki vermiyor. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler...
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhabalar hocam. Aracınız hayırlı olsun. kazasız belasız kullanmanızı dilerim. ilk üç sorunun kaynağı ateşleme sistemi ile ilgili düzğün yakılmayan yakıt katalizör hatasına sebep olabilir. Öncelikle olarak kran mili sensörünü değiştirin ve soketlerini kontrol edin. Buna bağlı olarak diğer iki hata gidebilir. Şanzumana gelince muhtemelen şanzuman beyni arızalı gibi çünkü hata kodlarını vermiyor. hata var ama ne . Öncelikli olarak iyi bir peugeot ustası bularak motor arızalarını halledin derim. İkinci iş şanzuman çünkü biraz maliyetli işeri olabilir. şanzuman için ortalama 2000-15000 tl arası maliyet çıkabilir.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |