Peugeot Türkiye Forumları
peugeot çıkmacısı Oto Efe - Peugeot Çıkma ve Sıfır Yedek Parça
0212 486 33 66 - 0531 363 67 66
www.peugeotcikmacisi.com
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 gti tekliyor yardımcı olun
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 gti tekliyor yardımcı olun

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 gti tekliyor yardımcı olun
    Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2019 Saat 22:36
Merhabalar arkadaşlar 2000 model 206 gti 2.0 s16 aracım. Aracımda tekleme sorunu var sorunum söyle; aracın motoru soğuk yada sıcak farketmiyo ama genellikle sıcakken ve hava durumu iyiyken ılık ve sıcak havalarda tekleme yapıyor teklemeye başladığı zaman rölantide 8-900 dev/dak arası oynuyor hep al ver yapıyor gaz verdiğim zaman zor zor yiyo gazi gitmiyo araba kendi kendine düzeliyor yada stop edip çalıştığında geçmiş oluyor ama bazen sürekli devam ediyor aracının gaz sistemi komple prins marka ve tekleme yaparken gaz sistemi kendini korumaya alıp kapatiyo araç kesinlikle gaza geçmiyor benzin yakıyor ve çok yakıyo bilen fikri olan varsa yardımcı olun lütfen.

Bu konu ile alakalı değişen parçalarım
Potansiyometre
Rölanti motoru
4 buji 
Bobin
4 enjektör soketi

Sorun devam ediyor.


Düzenleyen Eaf63 - 02 Aralık 2019 Saat 22:37
Çevrimdışı omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 442
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 00:09
merhabalar, ateşleme sistemini yenilemişsiniz. 
Bu sorunun sebebi eksantirik devir sensörü olabilir. Onu kontrol ettirin. Başına gelen arkadaşlar var. 
Temazsızlıkta olabilir. 
Çevrimdışı sivasli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2017
Konum: sivas
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 52
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sivasli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 02:14
hocam bendede benzer sorun vardı fazla miktarda benzin gidiyor ve araç tıkanıyordu bilgisayardan ayarlamayla düzelttiler. Zaten genelde benzinde düzgün çalışmayan lpg de başka sorunlar çıkartıyor. Zengin karışım gibi bi hata vermişti aklımda kalan bilgisayarda öyle yazıyordu yani
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15175
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 08:42
öncelikle aramıza hoşgeldiniz. lpg sistemini pasif hale getirip öyle kullanmanızı tavsiye ederim. öncelikle benzindeki sorunu çözmek lazım. ivedikte mas peugeot var hocam 206 konusunda çok tecribeli arkadaşlardır. 
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 12:06
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

öncelikle aramıza hoşgeldiniz. lpg sistemini pasif hale getirip öyle kullanmanızı tavsiye ederim. öncelikle benzindeki sorunu çözmek lazım. ivedikte mas peugeot var hocam 206 konusunda çok tecribeli arkadaşlardır. 

Ilginiz için hepinize teşekkür ederim bugün oksijen ve krank senyörlerini değiştireceğim sorunun çözüleceğini ümid ediyorum düzelmezse dediginiz yere gideceğim ayrıca aracıma sıradan cihazlar bağlanmıyor orjinal olması gerekiyo ve hatanın ne olduğunu göremedim şimdiye kadar 
Çevrimdışı omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 442
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 21:47
sorunu çözersen yazmayı unutma lütfen
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 23:40
Aracı bugün orjinal bi cihaza bağlatıp arızalara baktirdim 3 adet arıza gösteriyor 

1. Oksijen sensoru ısıtma kumandası 
2. 1 silindir referans algılayıcısı, uygunluk
3. Enjektör kumandası2 Açık devre

Arızalar bu şekilde, sonrasında oksijen sensörünü degistirdim eskisi bağlı bile degilmisti, ama sorun kesilmedi devam ediyor. Krank sensoru de aldım ustalar gerek olmadığı ni krank sensörünün tekleme yaptirmiycagini söylüyorlar değiştirip degistirmeme konusunda kararsız kaldım.

Yarın motor tesisatı komple elden geçecek bütün kablolar soketler bağlantılar kontrol edilip değişmesi gerekenler değişecek bakalım sonuç ne olacak
Çevrimdışı omerb Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 442
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omerb Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 23:54
abi zaten.bu oksijen sensörünü takmayanlar da bir garip. 
Kaç kere duydum bunu. Sensörü iptal ettiklerini. 
Her usta kafasına göre birşeyler yapıyor. Araçta oynanmadık yer kalmıyor, sonrasında uğraş dur ki, arıza çözesin. 
Bu nedenle hep, bir fazlası olsun ama temizi olsun derim. 
Kim bilir aracın daha nereleriyle oynanmıştır. Sana kolaylıklar diliyorum. Umarım masrafsız bir şekilde halledersin. 
Bu silindir referans algılayıcısı, krank sensörü olmasın.? Tam bilemedim. 


Düzenleyen omerb - 03 Aralık 2019 Saat 23:58
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2019 Saat 23:59
Valla öyle lazım bişey olmasa fabrika bunu koymaz zaten millet kafasına göre iptal edip ettiriyo, masrafını geçtim artık şuana parca/işçilik bu konu için 1700 1800 para harcadım ama sorun duzelmiyo hem yakıt ekonomisi yok araçta hemde performans alamiyorum 
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15175
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 11:07
daha önceden araç ile çok oynandıysa ecu da sorun olabilir kardeşim. mas peugeot ugrayabildinmi
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 11:09
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

daha önceden araç ile çok oynandıysa ecu da sorun olabilir kardeşim. mas peugeot ugrayabildinmi

Malesef uğrayamadım şuan sasmazda doğanay elektronikte ecu ya bakiliyor
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15175
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 11:16
keşke gitseydin orada elektronikçide vardı sağ sola dolaşmamış olurdun mekanik ustası abdullah elektrik elektronik ustası sefa var orada ve 206 konusunda çok tecrübeliler kardeşim. Geçen forumdan bir üyemiz stop etme sorunu vardı mesela çocuğu baya tabiri caizse yolmuşlar. en son orada motor tesisantıda problemi buldular komple sıfır elektrik tesisatı çekildi problem ortadan kalktı. inşallah ecu temiz çıkar ama elektrik tesisatında oksitlenme var ondanda kaynaklana bilir.
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 11:25
Şuan işi bitti ecu temiz bi sıkıntısı yok motor tesisatına bakılması lazım denildi
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 36
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 15175
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 17:32
ecu temizse tesisattan olma ihtimalide var hocam dediğim bilen birsinin kontrol etmesi lazım. 
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2019 Saat 17:52
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

ecu temizse tesisattan olma ihtimalide var hocam dediğim bilen birsinin kontrol etmesi lazım. 

Dediginiz mas servisi de aradım görüştüm fakat çok yoğunuz 1 haftadan önce bakamayız dediler malesef o kadar vaktim yok kendi elektrikcimde tesisatı açtırdım baktirdim bi sıkıntı yok enjektör bağlantılarını tekrar saglamlayip lehimledi şuan topluyor devam ederse sıkıntı enjektör değişecek artık 
Çevrimdışı ismailkaya Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1254
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismailkaya Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2019 Saat 17:25
Ne yaptınız aracınızı tamir ettirebildiniz mi ? 
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
Çevrimdışı Eaf63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 gti
Kayıt Tarihi: 02 Aralık 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Eaf63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2019 Saat 17:30
Tesisatta toplandı ama sıkıntı devam ediyor enjektör ve benzin filtresi değişecek şimdi bekliyoruz 
Çevrimdışı ismailkaya Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 36
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1254
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismailkaya Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2019 Saat 17:54
özeline mesaj attım istersen bi baktır. belki yardımcı olur
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon 1.0 vti beyaz duman atıyor son mesaja git 59 1 GökhaN
konu icon Yeni üye son mesaja git 6 1 GökhaN
konu icon 307 YAĞMUR SENSÖRÜ JELİ son mesaja git 1587 7 Omerfff
konu icon 5008 SUV 1.2 PureTech Allure son mesaja git 8859 17 yavuzyazici2
konu icon 308 son mesaja git 301 2 emre8083
konu icon service ışığı son mesaja git 128 0 krl_hkn
konu icon 207 hız sabitleme son mesaja git 2558 17 Maltepeli34
konu icon Arka Silecek Kendiliğinden Çalışıyor son mesaja git 46 0 selcukcolak6161
konu icon Otomatik far sorunu son mesaja git 626 5 Lancelotx
konu icon Yol bilgisayarı sigortasi son mesaja git 173 1 Ferhat38
konu icon 307 için kaliteli h11 beyaz sis far ampul önerisi? son mesaja git 153 0 34pejo34
konu icon Bu Parçayı Bulamıyorum son mesaja git 314 3 genetic10
konu icon İç temizlik son mesaja git 2516 30 Partnercii
konu icon Fotodaki parça? son mesaja git 412 2 ismailkaya
konu icon 2020 Model 2008 ve sorularım son mesaja git 212 0 divxcimcime
konu icon yeni 2008 android telefon bağlayamama son mesaja git 346 2 divxcimcime
konu icon 307 benzin şamandırasından benzin kaçırıyor son mesaja git 366 3 talip206
konu icon 307 Torpido Soğutma son mesaja git 2007 3 MelBoz
konu icon 308 1,2 82 beygir hararet göstergesi son mesaja git 270 1 Efece3538
konu icon 2009 308 Gitmiyor son mesaja git 774 5 Alaybeys
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2020 TEMMUZ EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 35
kaan206 31
ismailkaya 23
aegeanxtr 8
arifbsrn 7
34pejo34 7
Fruy307 7
Karelinas 6
KayaMotors 6
Partnercii 5
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2020
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English