|
206'da çözülemeyen arıza. |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
ibrahimyank
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4 comfort Kayıt Tarihi: 31 Ocak 2019 Konum: milas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 24 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahimyank
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 14:04 |
araç rolantide yerinde durmuyor devir 300 ile 1200 arasında gidip geliyor, bununla paralel olarak farlar çakma yapıyor yani motor ve farlar aynı şekilde dalgalanıyor. ayrıca benzin'de çalıştırdıktan sonra vitese takıp gaz verdiğinizde araba direk bayılıyor mesela rolantide o an devir 1000rpm de ise vitese takıp gaz verdiğinizde kalkmak için bir anda 300lere iniyor ve araba baygın eşşek gibi kalkıyor iki bin deviri geçtikten sonra kendine geliyor gaz pedalına tepkisi aracın. bilgisayara bağlayınca aldığımız hatalar şunlar; katalizör eşik değerin altında çalışıyor bobin arızası zengin karışım yukarıda yazdığım araçta görülen absürtlükler için yapılan işlemler; _bobin değişti, _benzin pompası değişti, _enjektörler temizlendi , _bir enjektörün tıkanıklığı açılmadığı için orjinali ile değiştirildi, _bujiler kontrol edildi, _sibop ayarı yapıldı, _boğaz kelebeği temizlendi bilgisayarlı adaptasyon yapıldı. araba gazda uçuyor 3 vites 130u görüyorum bana mısın demiyor ama benzinde 110 120yi geçmiyor 5.viteste bile. çok sıkıştırınca araba kendini korumaya alıp 4bin deviri geçmiyordu kesiciye giriyormuş gibi zıplamaya başlıyordu bobin ve enjektör işlemlerinden sonra o düzeldi ışıklarda vs stop ediyordu onlar dusel düzeldi ama yukarıdaki 2 durum hala geçmedi. usta en son bende bir tane eski orjinal benzin pompası var onun kafası kırık sendeki yan sanayii pompanın kafasıyla onu birleştirip takalım o zaman düzelir pompa basıncı yakalayamıyor düşük kalıyor dedi. |
talip206
4. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 2002 206 colorline otomatik Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3063 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Boşa masraf yapmışsınız gibi görünüyor. Iki şeye baktirmaniz gerekiyordu.
1. Sarj dinamosunu özellikle hareket halinde iken ölçtürün. Fazla değer vermesi veya ara ara yükselmesi beyni ve elektronik aksamları yanıltır. 2. Sarj dinamosu arızalı degil ise direkt beyni kontrol ettirin. Belirtilerin çoğu beyin arızasına benziyor.
|
sonerkyl
MODERATOR Yaşı : 39 Aracı : Scenic 2.0 16v Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17107 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aynen talip arkadaşımızın dediği gibi şarj dinamosunu kontrol ettirin.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
ibrahimyank
1. Vites Yaşı : Belirtilmemiş Aracı : 206 1.4 comfort Kayıt Tarihi: 31 Ocak 2019 Konum: milas Durum: Aktif Değil Mesajlar: 24 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ibrahimyank
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
şarz dinamosu ölçüldü rolanti de ve el freni cekik kalkış yaparken, değerler çok sapmadı.
en başta bana da öyle gelmişti çünkü.
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |