Peugeot Türkiye Forumları
Anasayfa PT Giriş Sayfası Forum Anasayfası Forum Anasayfası >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 1.4 benzinli&tüplü rölanti dalgalanması stop e
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 1.4 benzinli&tüplü rölanti dalgalanması stop e

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 1.4 benzinli&tüplü rölanti dalgalanması stop e
    Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 13:25
Selamın aleykum arkadaşlar. Herkese hayırlı günler. Aracım 307 2006 model 1.4 benzinli modeli. Araç benzinde ve tupteyken net olarak ısınınca rölanti dalgalanması yapıyor. Bunun yanı sıra da ek olarak tupteyken bu dalgalanma çok fazla seviyede oluyor ve sonucunda araç stop ediyor. Kime sorsam gaz kelebeği maf sensoru vs vs dediler ben her ikisini de temizledim ama sorun düzelmedi. Gaz kelebegine ayar yaptır düzelir dediler. Gerçekten böyle bir ayar falan yapılıyor mu? Ayar olmadığı için mi bu sorun geçmiyor ? Bilgisi olan bir arkadaşım varsa lütfen yardımcı olsun. Arabayı aldım alalı doğru düzgün tüpte kullanamadim Tongue Hayır stop etmese bi şekilde idare edicem ama ediyor yani LOL bu arada ankarada bu ayarı yapan tanıdığınız bir usta falan var mı? 
Şimdiden teşekkürler...

Çevrimdışı umydn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 quiksilver 1.6 16v 2004
Kayıt Tarihi: 09 Mart 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 193
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı umydn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 14:51
Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

Selamın aleykum arkadaşlar. Herkese hayırlı günler. Aracım 307 2006 model 1.4 benzinli modeli. Araç benzinde ve tupteyken net olarak ısınınca rölanti dalgalanması yapıyor. Bunun yanı sıra da ek olarak tupteyken bu dalgalanma çok fazla seviyede oluyor ve sonucunda araç stop ediyor. Kime sorsam gaz kelebeği maf sensoru vs vs dediler ben her ikisini de temizledim ama sorun düzelmedi. Gaz kelebegine ayar yaptır düzelir dediler. Gerçekten böyle bir ayar falan yapılıyor mu? Ayar olmadığı için mi bu sorun geçmiyor ? Bilgisi olan bir arkadaşım varsa lütfen yardımcı olsun. Arabayı aldım alalı doğru düzgün tüpte kullanamadim Tongue Hayır stop etmese bi şekilde idare edicem ama ediyor yani LOL bu arada ankarada bu ayarı yapan tanıdığınız bir usta falan var mı? 
Şimdiden teşekkürler...



Gaz kelebeği değişimi, temizliği vb gibi durumlardan sonra adaptasyon işleminin yapılması gerekiyor :) doğru söylemişler. İnternetten araştırın gaz kelebeği adaptasyonu nasıl yapılır diye. hatırladığım kadarıyla kontak açıp gaza sonuna kadar basıp kontağı kapatıp tekrar aç gibi birşeyler yapıyorlardı. Bulursam o yazıyı eklerim. Kendim uğraşmam derseniz de aşağıda güvenilir bir ustanın bilgilerini bırakıyorum. Uğurcan yönlendirdi derseniz yardımcı olacaktır.

Şaşmaz'da Yücel usta var.

Yücel : 0507 493 25 33
PEUGEOT 206 QUİKSİLVER 2004 1.6 16V ALÜMİNYUM GRİ
Çevrimdışı umydn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 quiksilver 1.6 16v 2004
Kayıt Tarihi: 09 Mart 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 193
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı umydn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 14:55
Peugeot Boğaz Kelebeği Adaptasyonu:

- Kapıları kapatınız,

- Kontağı kapatınız,

- Kontağı açıp 10 sn bekleyiniz,sonra,

- Gaza sonuna kadar basın, 2sn sonra kontağı kapatınız,

- 25 sn gaza basılı tutunuz,(Gaz pedalını bırakma)

- Gösterge ışıkları sönünce gaz pedalını bırakınız,

- Kontağı açıp marşa basınız,

- Gaza sonuna kadar basınız ve adaptasyonu tamamlayınız.

Bu yöntemi deneyin isterseniz.
PEUGEOT 206 QUİKSİLVER 2004 1.6 16V ALÜMİNYUM GRİ
Çevrimdışı Orkunmmk0689 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 15 Ocak 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Orkunmmk0689 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:00
Benim arkadasimda 2002 model 307 var 1.6 motor gaz kelebigi dediler 450 tl ye orjinal kelebek aldik yine aynisini yapti gaz kelebegine bagli olan soketleri bi kontrol ettirirsen olayi çözebilirsin biz yaptirdik suan aracta herhangi bir sorun yok gayette saglikli çalışıyo 
Çevrimdışı Slmnyldz05 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206 xr 1.4
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Slmnyldz05 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:02
ayni sıkıntı bende de var hocam.
Aracin selenoid valfleri sanziman yagi vites secici sarteri birde  rolanti valfini degistirdim sonra boyle oldu.
Bazen yapiyor surekli degil
Gaz yemiyor stop ediyo.seyr halindeyken birden devir düşüyor tabi vitesde kuculuyor.gaza basiyorum yemiyor ve stop ediyo
Akü basini sokup takiyorum sonra duzeliyo ama sorunu cozemedik
Sizinkiyle ayni durum olabilir mi?
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:17
teşekkürler ustam sagolasin 

Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:20
ustam bende yolda giderken stop etme falan yok. Işıklarda falan durunca devir dalgalanıyor ve stop ediyor 
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:22
Umydn 

Verdiğiniz sıfırlamayı deneyeceğim olmazsa bilgisayardan ayar yaptıracam artık  
Çevrimdışı Slmnyldz05 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206 xr 1.4
Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2019
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Slmnyldz05 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2019 Saat 15:25
hocam bende o dediklerim degistikten sonra oldu elektrikle alakali bi arizada olabilir dye dusunuyorum.
Cikma bobin flanda denedik ayni oldu ama 2.3 gundur yapmiyo buda yapmiycagi anlamina gelmez tabiki.bogaz kelebegini temizletmedim belki ondan belki enjektör bilmiyorum çözemedim valla hayirlisi diyorum.
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2019 Saat 21:14
Ustalar söyle bir kanıya vardım. Aracı aldığım arkadaş ben satın almadan önce 70 lik termostati değiştirip 90 lik termostat taktırdım sonrasında arac lpg de stop etmeye başladı dedi. Şimdi düşünüyorum da arabayı calistiriyorum sıkıntısız bir şekilde çalışıyor tüpe de geçiyor sorunsuz ve sıkıntısız ama motor sıcaklığı 70 dereceyi geçince arac rölanti dalgalanması yapıyor!! Acaba sorun termostatla mı alakalı yani aracın devamlı 70 derecede mı durması lazım. Yada gaz kelebeginin bu gibi durumlara meil vermemesi için mi kalibrasyonu oluyor ??? Yanlis bir dusunce icerisindemiyim arkadaslar. Sizce mantıksız mı düşünüyorum? Eski kasa 307 kullanan arkadaşimin motor sıcaklığı hep 70 te duruyor ve sorunsuz bir şekilde kopek gibi kullanıyor 🤣🤣
Çevrimdışı Yaraliaslan63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2019
Konum: Urfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Yaraliaslan63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2019 Saat 00:25
abicim sorunu bende arastriorum cozersen banada soylersen sevinirim anlattiginin aynisi bendeki sorun
Çevrimdışı Yaraliaslan63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2019
Konum: Urfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Yaraliaslan63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Ağustos 2019 Saat 01:15
mrb abicim bahsettigin sorunu nasl cozdun tam olarak kardesine anlatrsan cok sevinirim
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Ağustos 2019 Saat 22:39
Orjinalini yazan: Yaraliaslan63 Yaraliaslan63 Yazdı:

abicim sorunu bende arastriorum cozersen banada soylersen sevinirim anlattiginin aynisi bendeki sorun

Valla halan doğru düzgün ilgilenemedim şuan benzinde kullanıyorum. Benzinde stop etmiyor malum. Bakalım şu 70 lik hararetin 2. Elini araştırıyorum onu değiştirmeyi düşünüyorum

Çevrimdışı Yaraliaslan63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 307
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2019
Konum: Urfa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Yaraliaslan63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2019 Saat 01:12
bak ben sana bi video linki aticam izle ustan varsa aynisini yaptirt bana cok mantkli geldi cozulur belki sorun https://youtu.be/bZLBYtkVWxE ingilizcem yok ama adamin mūdahleleri arabadaki sorunla birebir mantıklı bi uyum icinde 
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2019 Saat 13:26
evet arkadaşlar konu bayadır gündemde değildi ama sonucu açıklayım.
Tavsiyeler üzerine peugeot özel servisine gittim gaz kelebeğinin adaptasyon işlemi yaptıracağımi söyledim usta bana direk motor cinsini sordu. Bende 1.4. 16v benzinli dedim bana ilk söylediği şey ise " bak kardeşim bu arabalar için gaz adaptasyonu yapılıyor fakat kesin çözüm olmuyor soyliyeyim yaptiracaksan bunu bilerek yaptır dedi." Bende tamam usta sen yap belki olur dedim. Adam adaptasyonu yaptı bi gezdim yine araba stop ediyor. Yani hicbir halta yaramadı bu adaptasyon işlemi. Başka önerisi olan arkadaşlar varsa yazsın onları da deniyelim.    

Çevrimdışı umydn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 quiksilver 1.6 16v 2004
Kayıt Tarihi: 09 Mart 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 193
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı umydn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2019 Saat 19:36
Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

evet arkadaşlar konu bayadır gündemde değildi ama sonucu açıklayım.
Tavsiyeler üzerine peugeot özel servisine gittim gaz kelebeğinin adaptasyon işlemi yaptıracağımi söyledim usta bana direk motor cinsini sordu. Bende 1.4. 16v benzinli dedim bana ilk söylediği şey ise " bak kardeşim bu arabalar için gaz adaptasyonu yapılıyor fakat kesin çözüm olmuyor soyliyeyim yaptiracaksan bunu bilerek yaptır dedi." Bende tamam usta sen yap belki olur dedim. Adam adaptasyonu yaptı bi gezdim yine araba stop ediyor. Yani hicbir halta yaramadı bu adaptasyon işlemi. Başka önerisi olan arkadaşlar varsa yazsın onları da deniyelim.    



Hocam 70lik ve 90lik termostatla alakalı birşey olabilir. Sıralı sistemler belli bir ısıdan sonra aracı gaza geçiriyor. termostat değiştikten sonra aracın beyni ile ilgili bir sıkıntı yaşanmış ve araç kendini gaza geçince korumaya alıyor olabilir. tamamen mantık yürütüyrum.
PEUGEOT 206 QUİKSİLVER 2004 1.6 16V ALÜMİNYUM GRİ
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2019 Saat 20:47
Orjinalini yazan: umydn umydn Yazdı:

Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

evet arkadaşlar konu bayadır gündemde değildi ama sonucu açıklayım.
Tavsiyeler üzerine peugeot özel servisine gittim gaz kelebeğinin adaptasyon işlemi yaptıracağımi söyledim usta bana direk motor cinsini sordu. Bende 1.4. 16v benzinli dedim bana ilk söylediği şey ise " bak kardeşim bu arabalar için gaz adaptasyonu yapılıyor fakat kesin çözüm olmuyor soyliyeyim yaptiracaksan bunu bilerek yaptır dedi." Bende tamam usta sen yap belki olur dedim. Adam adaptasyonu yaptı bi gezdim yine araba stop ediyor. Yani hicbir halta yaramadı bu adaptasyon işlemi. Başka önerisi olan arkadaşlar varsa yazsın onları da deniyelim.    



Hocam 70lik ve 90lik termostatla alakalı birşey olabilir. Sıralı sistemler belli bir ısıdan sonra aracı gaza geçiriyor. termostat değiştikten sonra aracın beyni ile ilgili bir sıkıntı yaşanmış ve araç kendini gaza geçince korumaya alıyor olabilir. tamamen mantık yürütüyrum.

Ustam aynen bende öyle düşünüyorum mantıken gayet normal geliyor bu durum ama yapan arkadaş var mı onu bilmiyorum araştırıyorum ama sonuç yok malesef
Çevrimdışı umydn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 quiksilver 1.6 16v 2004
Kayıt Tarihi: 09 Mart 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 193
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı umydn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2019 Saat 21:43
Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

Orjinalini yazan: umydn umydn Yazdı:

Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

evet arkadaşlar konu bayadır gündemde değildi ama sonucu açıklayım.
Tavsiyeler üzerine peugeot özel servisine gittim gaz kelebeğinin adaptasyon işlemi yaptıracağımi söyledim usta bana direk motor cinsini sordu. Bende 1.4. 16v benzinli dedim bana ilk söylediği şey ise " bak kardeşim bu arabalar için gaz adaptasyonu yapılıyor fakat kesin çözüm olmuyor soyliyeyim yaptiracaksan bunu bilerek yaptır dedi." Bende tamam usta sen yap belki olur dedim. Adam adaptasyonu yaptı bi gezdim yine araba stop ediyor. Yani hicbir halta yaramadı bu adaptasyon işlemi. Başka önerisi olan arkadaşlar varsa yazsın onları da deniyelim.    



Hocam 70lik ve 90lik termostatla alakalı birşey olabilir. Sıralı sistemler belli bir ısıdan sonra aracı gaza geçiriyor. termostat değiştikten sonra aracın beyni ile ilgili bir sıkıntı yaşanmış ve araç kendini gaza geçince korumaya alıyor olabilir. tamamen mantık yürütüyrum.

Ustam aynen bende öyle düşünüyorum mantıken gayet normal geliyor bu durum ama yapan arkadaş var mı onu bilmiyorum araştırıyorum ama sonuç yok malesef


Ankarada yaşıyorsunuz sanırım. Müsait bir gününüzde buluşalım ustamın yanına gidelim baksın bir isterseniz. ücret sorun değil hallederiz maksat işiniz çözülsün. Hatta ben numarasını vereyim gidin görüşün yine aynı şekilde işiniz çözülürse masrafınızı verirsiniz çözülmezse de (çözeceğine eminim :) ) tanışmış olursunuz.
PEUGEOT 206 QUİKSİLVER 2004 1.6 16V ALÜMİNYUM GRİ
Çevrimdışı Keskinarslan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 307
Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2019
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Keskinarslan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Eylül 2019 Saat 23:47
Orjinalini yazan: umydn umydn Yazdı:

Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

Orjinalini yazan: umydn umydn Yazdı:

Orjinalini yazan: Keskinarslan Keskinarslan Yazdı:

evet arkadaşlar konu bayadır gündemde değildi ama sonucu açıklayım.
Tavsiyeler üzerine peugeot özel servisine gittim gaz kelebeğinin adaptasyon işlemi yaptıracağımi söyledim usta bana direk motor cinsini sordu. Bende 1.4. 16v benzinli dedim bana ilk söylediği şey ise " bak kardeşim bu arabalar için gaz adaptasyonu yapılıyor fakat kesin çözüm olmuyor soyliyeyim yaptiracaksan bunu bilerek yaptır dedi." Bende tamam usta sen yap belki olur dedim. Adam adaptasyonu yaptı bi gezdim yine araba stop ediyor. Yani hicbir halta yaramadı bu adaptasyon işlemi. Başka önerisi olan arkadaşlar varsa yazsın onları da deniyelim.    



Hocam 70lik ve 90lik termostatla alakalı birşey olabilir. Sıralı sistemler belli bir ısıdan sonra aracı gaza geçiriyor. termostat değiştikten sonra aracın beyni ile ilgili bir sıkıntı yaşanmış ve araç kendini gaza geçince korumaya alıyor olabilir. tamamen mantık yürütüyrum.

Ustam aynen bende öyle düşünüyorum mantıken gayet normal geliyor bu durum ama yapan arkadaş var mı onu bilmiyorum araştırıyorum ama sonuç yok malesef


Ankarada yaşıyorsunuz sanırım. Müsait bir gününüzde buluşalım ustamın yanına gidelim baksın bir isterseniz. ücret sorun değil hallederiz maksat işiniz çözülsün. Hatta ben numarasını vereyim gidin görüşün yine aynı şekilde işiniz çözülürse masrafınızı verirsiniz çözülmezse de (çözeceğine eminim :) ) tanışmış olursunuz.

Hay Allah razı olsun ustam ya.ben numarasını alayim ustanın görüşeyim müsait bi zamanda baktirayim sizi de yormamış olurum.  
Çevrimdışı umydn Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 quiksilver 1.6 16v 2004
Kayıt Tarihi: 09 Mart 2019
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 193
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı umydn Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2019 Saat 10:43
Yücel : 0507 493 25 33

Buyrun numarası bu. Ben çarşamba günü yani yarın gideceğim yanına abs arızası için.

Forumdan Uğurcan yönlendirdi derseniz yardımcı olur fazlasıyla.
PEUGEOT 206 QUİKSİLVER 2004 1.6 16V ALÜMİNYUM GRİ
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon 206 com2000 sinyal kolu tamirim son mesaja git 5921 27 talip206
konu icon Enjektör son mesaja git 13 0 Sözeltin
konu icon 2 4 geri viteste stop ediyor son mesaja git 102 0 Serbestc
konu icon 307 Arka Tamponu Söküp Su Kaçaklarını Giderme.. ( son mesaja git 1451 7 01MRT
konu icon merhaba son mesaja git 6 0 tahagor
konu icon 207 almayı düşünüyorum son mesaja git 75 0 Eminkoc42
konu icon Conta değişimi maliyeti son mesaja git 533 5 madi06
konu icon Peugeot 306 buji ıslanmasi beyin hatası mı son mesaja git 77 0 uluturk44
konu icon motor yağı basınç hatası son mesaja git 116 2 tahagor
konu icon 307 yağ basınç uyarısı son mesaja git 709 7 soner09
konu icon Far güçlendirme son mesaja git 230 1 iso0625
konu icon 308 cc wipnav ekran arızası son mesaja git 337 2 Musty0101
konu icon SES YALITIMI son mesaja git 230 2 iso0625
konu icon 207 SORUNLARI son mesaja git 350 2 isa.tvo
konu icon Islık sesi son mesaja git 668 6 saricicek
konu icon Peugeot Krom Kapi Kilit Koruma Kapağı 25tl son mesaja git 534 7 ersin61
konu icon YUNUS EMRE HAZRETLERİNİN MEZARI ? son mesaja git 194 0 Pejoant
konu icon arka cam perde son mesaja git 169 0 kissme42
konu icon Peugeot 208 oynar volant fiyat bilgisi son mesaja git 184 1 Teoder
konu icon Dpf iptali ve siyah duman son mesaja git 189 1 mhmtlarsln
Bu ayki En Aktif 10 Üye 2019 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
sonerkyl 51
omerb 45
iso0625 18
selcukcolak6161 15
Zafer Dinçer 12
Pejoant 11
Karacocuk24 10
talip206 8
coamtasis 7
ocaliptus 7
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
Alicilik MODERATÖR
KILIÇ MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2019
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.