Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Stop Etme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Stop Etme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı kayaca Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kayaca Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 00:05
Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

hocam başıma geldiği için söylüyorum gaz filtresi soğukta donabiliyor az kalsın ben arabayı yakıyordum bu yüzden. gaz filtresi donduğu zaman araç gaza geçince gaz enjektörlere gidemiyor ve stop ediyor. bence aracı sabah çalıştırmadan önce gaz filtresine ve beyne sıcak su dökün sonra çalıştırıp gaza geçmesini bekleyin. #(sonuçta 39 dereceye gelince araç termostat açılmıyor haliyle gaz beyninde hala soğuk su kalıyor, termostat açılıp motor suyu devirdaim edildiğinde gaz beynine sıcak su geçişi sağlanıyor.)# bende gaz filtresinin üzeri karla kaplanmıştı resmen. eğer sorun çözülürse gaz filtresini değiştirmeyi deneyin uzun süre kullanımda tıkanmalara yol açabiliyor.


araç ısınınca normale dönüyor o zamanda stop ettirmesi gerekmiyor mu sıcak su ısındıgı icin gerek kalmıyor  sanırım ama ısınınca neden böyle bi durumla karsılasılmıyor peki ? filtreden yapılıyorsa

eğer ki su bağlantısı termostat devreye girdiğinde tüp beynine aktarılıyorsa, araç ısındığı için sıcaklık 80-90 dereceye ulaşıyor. haliyle termostat devreye girip devirdaimi başlatıyor ve sıcak su gaz beyni içinde dolaşıyor. LPG tüp içerisinde -40 / -60 dereceler arasında sıvı halde bulunur. tüp beyninde sıcak su dolaşımı olduğunda sıvı olan gaz, tüp beyni içindeki gaz odasında sıcaklığı artarak gaz haline geçerek enjektörler ile pistonlara pompalanır ve yanarak dışarı atılır. tüp beyni ısınmadığında ise beyinden gaz -40 derece gibi bir sıcaklıkla geçer, hava da soğuk ise siz düşünün, ve filtrenin donmasına neden olabilir.
yani kısaca gazın ısınarak derecesinin artması lazım ki geçtiği filtrede ve borularda donma meydana gelmesin. 

örneğin düşünün ki filtre olarak bir bulaşık süngeri desek -40 derece ne hale gelir yumuşacık sünger kaskatı kesilir Wink

edit:
bir de söylemeyi unuttum arkadaki tüpten gaz beynine gelen gaz boruları bakırdan yada çelikten olur farkettiyseniz. Çünkü düşük sıcaklıkta bakıra bişey olmaz. Fakat tüp beyninden sonra gaz rölelerine giden borular siyah plastiktir. Çok düşük sıcaklıklarda bu plastik borular dayanamaz aşınır çatlar. O Yüzden bir çok kez söyledim ama affola. Gazın ısısının yükselmesi gerekir.

açıklaman için çok teşekkür ederim hocam sagolasın bir de bu benzin enjektörlerini acan würth varmıs ben bunu aldım bi sıkıntı cıkarır mı ? kullansam veya bi yararı olur mu lpg ye

enjektör temizleyici kullanmadım bilmiyorum ama, ustadan duyduğum kadarıyla söylüyorum gereksiz dedi. ama bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur. 

yani araç ısındıktan sonra sorun kalmıyor dediniz. acaba diyorum su giriş çıkış hortumları mı yanlış bağlandı? çünkü gaz ısınmadığı için yapıyor. takılı olan filtrede kaç bin km yapıldı. 10 binde değiştirmek gerek. filtreyi değiştirince sorun tam olarak kalkar diyemem. 
sadece nedenin gerçekten ısıdan olup olmadığını anlamak için sabah arabayı çalıştırıp o filtreye ve tüp beynine bi sıcak su döküp ısınmasını sağlamak ve gaza geçmesini beklemek. eğer ki hallolursa su borularına baktırman gerekir diye düşünüyorum.

bu arac 1 senedir bende yazın falan hic böyle bir şey başıma gelmedi hatta kısın aldım aracı böyle bir durum olmadı hic aracın lpg sini oynatmadım diyebilirim 10.000 km olmustur benim aldıgımdan itibaren öncesi de vardır muhakkak  ısınınca araç hic bir şekilde geçmemezlik stop yapmıyor direk rolantisinde devam ediyor. ama sabah ilk çalıştırmada beklerken rolantide aracın lpg valfisini açar açmaz stop etmesi biraz kafa karıstırıyor tekrar çalıştırıyorsun biraz geç çalışıyor cünkü gaz bogma yapıyor. sonra tekrar benzinde çalışıyor tekrar gaza geçmeye çalışıyor stop ediyor 2 kere tekrarladıktan sonra düzeliyor bu durum
Çevrimdışı bilo131 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 206 RG
Kayıt Tarihi: 10 Nisan 2018
Konum: Düzce
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 128
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bilo131 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 10:05
Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

hocam başıma geldiği için söylüyorum gaz filtresi soğukta donabiliyor az kalsın ben arabayı yakıyordum bu yüzden. gaz filtresi donduğu zaman araç gaza geçince gaz enjektörlere gidemiyor ve stop ediyor. bence aracı sabah çalıştırmadan önce gaz filtresine ve beyne sıcak su dökün sonra çalıştırıp gaza geçmesini bekleyin. #(sonuçta 39 dereceye gelince araç termostat açılmıyor haliyle gaz beyninde hala soğuk su kalıyor, termostat açılıp motor suyu devirdaim edildiğinde gaz beynine sıcak su geçişi sağlanıyor.)# bende gaz filtresinin üzeri karla kaplanmıştı resmen. eğer sorun çözülürse gaz filtresini değiştirmeyi deneyin uzun süre kullanımda tıkanmalara yol açabiliyor.


araç ısınınca normale dönüyor o zamanda stop ettirmesi gerekmiyor mu sıcak su ısındıgı icin gerek kalmıyor  sanırım ama ısınınca neden böyle bi durumla karsılasılmıyor peki ? filtreden yapılıyorsa

eğer ki su bağlantısı termostat devreye girdiğinde tüp beynine aktarılıyorsa, araç ısındığı için sıcaklık 80-90 dereceye ulaşıyor. haliyle termostat devreye girip devirdaimi başlatıyor ve sıcak su gaz beyni içinde dolaşıyor. LPG tüp içerisinde -40 / -60 dereceler arasında sıvı halde bulunur. tüp beyninde sıcak su dolaşımı olduğunda sıvı olan gaz, tüp beyni içindeki gaz odasında sıcaklığı artarak gaz haline geçerek enjektörler ile pistonlara pompalanır ve yanarak dışarı atılır. tüp beyni ısınmadığında ise beyinden gaz -40 derece gibi bir sıcaklıkla geçer, hava da soğuk ise siz düşünün, ve filtrenin donmasına neden olabilir.
yani kısaca gazın ısınarak derecesinin artması lazım ki geçtiği filtrede ve borularda donma meydana gelmesin. 

örneğin düşünün ki filtre olarak bir bulaşık süngeri desek -40 derece ne hale gelir yumuşacık sünger kaskatı kesilir Wink

edit:
bir de söylemeyi unuttum arkadaki tüpten gaz beynine gelen gaz boruları bakırdan yada çelikten olur farkettiyseniz. Çünkü düşük sıcaklıkta bakıra bişey olmaz. Fakat tüp beyninden sonra gaz rölelerine giden borular siyah plastiktir. Çok düşük sıcaklıklarda bu plastik borular dayanamaz aşınır çatlar. O Yüzden bir çok kez söyledim ama affola. Gazın ısısının yükselmesi gerekir.

açıklaman için çok teşekkür ederim hocam sagolasın bir de bu benzin enjektörlerini acan würth varmıs ben bunu aldım bi sıkıntı cıkarır mı ? kullansam veya bi yararı olur mu lpg ye

enjektör temizleyici kullanmadım bilmiyorum ama, ustadan duyduğum kadarıyla söylüyorum gereksiz dedi. ama bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur. 

yani araç ısındıktan sonra sorun kalmıyor dediniz. acaba diyorum su giriş çıkış hortumları mı yanlış bağlandı? çünkü gaz ısınmadığı için yapıyor. takılı olan filtrede kaç bin km yapıldı. 10 binde değiştirmek gerek. filtreyi değiştirince sorun tam olarak kalkar diyemem. 
sadece nedenin gerçekten ısıdan olup olmadığını anlamak için sabah arabayı çalıştırıp o filtreye ve tüp beynine bi sıcak su döküp ısınmasını sağlamak ve gaza geçmesini beklemek. eğer ki hallolursa su borularına baktırman gerekir diye düşünüyorum.

bu arac 1 senedir bende yazın falan hic böyle bir şey başıma gelmedi hatta kısın aldım aracı böyle bir durum olmadı hic aracın lpg sini oynatmadım diyebilirim 10.000 km olmustur benim aldıgımdan itibaren öncesi de vardır muhakkak  ısınınca araç hic bir şekilde geçmemezlik stop yapmıyor direk rolantisinde devam ediyor. ama sabah ilk çalıştırmada beklerken rolantide aracın lpg valfisini açar açmaz stop etmesi biraz kafa karıstırıyor tekrar çalıştırıyorsun biraz geç çalışıyor cünkü gaz bogma yapıyor. sonra tekrar benzinde çalışıyor tekrar gaza geçmeye çalışıyor stop ediyor 2 kere tekrarladıktan sonra düzeliyor bu durum

İşte tam stop ettiği anda inip filtreyi kontrol et. Emimin ki buz gibi olmuştur. 
Bir de aklıma şu geldi. Araçta antifriz var mı yoksa su mu? Geçenlerde punto bir araçta başımıza geldi. Araçta mavi antifriz vardı yenilemek amacıyla değiştirdik usta kırmızı antifriz koyalım dedi tamam dedik. Kırmızı antifrizin donma noktası maviye göre daha düşük. Şimdi aracın ısısı 60 san yukarı çıkmaz oldu. Sadece bu değişikliği yaptık. Hani diyorum acaba sende de kırmızı antifriz var da araç ısınmıyor mu?
Çevrimdışı ismailkaya Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 2005
Kayıt Tarihi: 10 Mayıs 2012
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1389
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismailkaya Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 11:01
sanırım gaz kesici kendini kapatıyor ve araç stop ediyor tekrar çalıştırmak zorunda kalıyorsun bende ara ara bu proglemi yaşıyorum ama gaz kesicinin neden devreye girdiğini çözmeye çalışıyorum en son bu sorunun bende rolantide olduğunu fark ettim 
KÖTÜ İNSANLARIN HER YERDE OLMASININ TEK SEBEBİ İYİ İNSANLARIN HİÇBİRŞEY YAPMAMASINDANDIR.
Çevrimdışı kayaca Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kayaca Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 11:21
Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

Orjinalini yazan: kayaca kayaca Yazdı:

Orjinalini yazan: bilo131 bilo131 Yazdı:

hocam başıma geldiği için söylüyorum gaz filtresi soğukta donabiliyor az kalsın ben arabayı yakıyordum bu yüzden. gaz filtresi donduğu zaman araç gaza geçince gaz enjektörlere gidemiyor ve stop ediyor. bence aracı sabah çalıştırmadan önce gaz filtresine ve beyne sıcak su dökün sonra çalıştırıp gaza geçmesini bekleyin. #(sonuçta 39 dereceye gelince araç termostat açılmıyor haliyle gaz beyninde hala soğuk su kalıyor, termostat açılıp motor suyu devirdaim edildiğinde gaz beynine sıcak su geçişi sağlanıyor.)# bende gaz filtresinin üzeri karla kaplanmıştı resmen. eğer sorun çözülürse gaz filtresini değiştirmeyi deneyin uzun süre kullanımda tıkanmalara yol açabiliyor.


araç ısınınca normale dönüyor o zamanda stop ettirmesi gerekmiyor mu sıcak su ısındıgı icin gerek kalmıyor  sanırım ama ısınınca neden böyle bi durumla karsılasılmıyor peki ? filtreden yapılıyorsa

eğer ki su bağlantısı termostat devreye girdiğinde tüp beynine aktarılıyorsa, araç ısındığı için sıcaklık 80-90 dereceye ulaşıyor. haliyle termostat devreye girip devirdaimi başlatıyor ve sıcak su gaz beyni içinde dolaşıyor. LPG tüp içerisinde -40 / -60 dereceler arasında sıvı halde bulunur. tüp beyninde sıcak su dolaşımı olduğunda sıvı olan gaz, tüp beyni içindeki gaz odasında sıcaklığı artarak gaz haline geçerek enjektörler ile pistonlara pompalanır ve yanarak dışarı atılır. tüp beyni ısınmadığında ise beyinden gaz -40 derece gibi bir sıcaklıkla geçer, hava da soğuk ise siz düşünün, ve filtrenin donmasına neden olabilir.
yani kısaca gazın ısınarak derecesinin artması lazım ki geçtiği filtrede ve borularda donma meydana gelmesin. 

örneğin düşünün ki filtre olarak bir bulaşık süngeri desek -40 derece ne hale gelir yumuşacık sünger kaskatı kesilir Wink

edit:
bir de söylemeyi unuttum arkadaki tüpten gaz beynine gelen gaz boruları bakırdan yada çelikten olur farkettiyseniz. Çünkü düşük sıcaklıkta bakıra bişey olmaz. Fakat tüp beyninden sonra gaz rölelerine giden borular siyah plastiktir. Çok düşük sıcaklıklarda bu plastik borular dayanamaz aşınır çatlar. O Yüzden bir çok kez söyledim ama affola. Gazın ısısının yükselmesi gerekir.

açıklaman için çok teşekkür ederim hocam sagolasın bir de bu benzin enjektörlerini acan würth varmıs ben bunu aldım bi sıkıntı cıkarır mı ? kullansam veya bi yararı olur mu lpg ye

enjektör temizleyici kullanmadım bilmiyorum ama, ustadan duyduğum kadarıyla söylüyorum gereksiz dedi. ama bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse daha iyi olur. 

yani araç ısındıktan sonra sorun kalmıyor dediniz. acaba diyorum su giriş çıkış hortumları mı yanlış bağlandı? çünkü gaz ısınmadığı için yapıyor. takılı olan filtrede kaç bin km yapıldı. 10 binde değiştirmek gerek. filtreyi değiştirince sorun tam olarak kalkar diyemem. 
sadece nedenin gerçekten ısıdan olup olmadığını anlamak için sabah arabayı çalıştırıp o filtreye ve tüp beynine bi sıcak su döküp ısınmasını sağlamak ve gaza geçmesini beklemek. eğer ki hallolursa su borularına baktırman gerekir diye düşünüyorum.

bu arac 1 senedir bende yazın falan hic böyle bir şey başıma gelmedi hatta kısın aldım aracı böyle bir durum olmadı hic aracın lpg sini oynatmadım diyebilirim 10.000 km olmustur benim aldıgımdan itibaren öncesi de vardır muhakkak  ısınınca araç hic bir şekilde geçmemezlik stop yapmıyor direk rolantisinde devam ediyor. ama sabah ilk çalıştırmada beklerken rolantide aracın lpg valfisini açar açmaz stop etmesi biraz kafa karıstırıyor tekrar çalıştırıyorsun biraz geç çalışıyor cünkü gaz bogma yapıyor. sonra tekrar benzinde çalışıyor tekrar gaza geçmeye çalışıyor stop ediyor 2 kere tekrarladıktan sonra düzeliyor bu durum

İşte tam stop ettiği anda inip filtreyi kontrol et. Emimin ki buz gibi olmuştur. 
Bir de aklıma şu geldi. Araçta antifriz var mı yoksa su mu? Geçenlerde punto bir araçta başımıza geldi. Araçta mavi antifriz vardı yenilemek amacıyla değiştirdik usta kırmızı antifriz koyalım dedi tamam dedik. Kırmızı antifrizin donma noktası maviye göre daha düşük. Şimdi aracın ısısı 60 san yukarı çıkmaz oldu. Sadece bu değişikliği yaptık. Hani diyorum acaba sende de kırmızı antifriz var da araç ısınmıyor mu?


araçda kırmızı antifiriz var marttan bu yana hep antifiriz vardır kırmızı olarak ondan mı ki ?
Çevrimdışı kayaca Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kayaca Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 11:22
Orjinalini yazan: ismailkaya ismailkaya Yazdı:

sanırım gaz kesici kendini kapatıyor ve araç stop ediyor tekrar çalıştırmak zorunda kalıyorsun bende ara ara bu proglemi yaşıyorum ama gaz kesicinin neden devreye girdiğini çözmeye çalışıyorum en son bu sorunun bende rolantide olduğunu fark ettim 


ama yoldayken veya sürüşteyken kapatmıyor sadece araç ısınınana ve ilk çalıştıgı zamanlar yapıyor diger türlü bi problemi yok 
Çevrimdışı Aykutemre92 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Peugeot 206
Kayıt Tarihi: 07 Aralık 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 43
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Aykutemre92 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 19:41
Aynı sorun bendede var  2 nedeni olabilir. 

1- Sorunun çözümü 200 -300 tl hemde bakım niyetine lpg regülatörü eğer brc ise temizlenecek diyaframda kötü durumdaysa değişmesi gerekiyor. Sorunu olan arkadaş sabahları aracı çalıştırsın lpg geçtiginde 5 dk sonra stop edip yedek su kapağını dikkatlice açsın gaz kokusu varsa diyafram bitmiş demektir. Ayrıca su kanalları tıkanmış olabiilir. Eğer yerli üretim lpg kiti varsa direk reguletoru değiştir. sorun çok büyük ihtimal çözlecektir.

2- Antifriz geç ısınıyordur ve hava olabilir radyotorde ayrıca  kırmızı( organik) olanlar geç ısınır ve bizim araçlara uygun değildir. ya yeşil yada mavi kullanmanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde radyotor patlatabilir kırmızı antifirzler
 
Çevrimdışı kayaca Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kayaca Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2018 Saat 23:02
Orjinalini yazan: Aykutemre92 Aykutemre92 Yazdı:

Aynı sorun bendede var  2 nedeni olabilir. 

1- Sorunun çözümü 200 -300 tl hemde bakım niyetine lpg regülatörü eğer brc ise temizlenecek diyaframda kötü durumdaysa değişmesi gerekiyor. Sorunu olan arkadaş sabahları aracı çalıştırsın lpg geçtiginde 5 dk sonra stop edip yedek su kapağını dikkatlice açsın gaz kokusu varsa diyafram bitmiş demektir. Ayrıca su kanalları tıkanmış olabiilir. Eğer yerli üretim lpg kiti varsa direk reguletoru değiştir. sorun çok büyük ihtimal çözlecektir.

2- Antifriz geç ısınıyordur ve hava olabilir radyotorde ayrıca  kırmızı( organik) olanlar geç ısınır ve bizim araçlara uygun değildir. ya yeşil yada mavi kullanmanızı tavsiye ederim. Aksi takdirde radyotor patlatabilir kırmızı antifirzler
 

servis kendisi koydu bu antifirizi o da bi sacmalık :)  
regulatör eski olabilir aldıgımda takılıydı bu 
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 1634 9 cimenquantex
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1474 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 219 0 Erdo
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 4906 8 Eycof
konu icon AL4 OTOMATİK ŞANZUMAN SORUNU ( D de giderken boşa son mesaja git 6010 7 Eycof
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 25179 20 Eycof
konu icon 99 206 Kar modu Spor Modu Arızası son mesaja git 1415 9 Eycof
konu icon Beyine çekilen şase kablosunu değiştirmek son mesaja git 115 0 antipollution
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1122 2 antipollution
konu icon 206 Casper Projesi son mesaja git 183 1 cimenquantex
konu icon adblue ve diğer sorular son mesaja git 378 0 x.n
konu icon Kaza yaptım acil yardım. son mesaja git 253 0 xpity
konu icon 2012 model 508 far ampül değişim son mesaja git 1448 2 by_bozkurt
konu icon Teyp Sessiz Modu son mesaja git 10844 13 Metehanmrcan
konu icon Rcz almayı düşünüyorum ilk arabam olucak son mesaja git 530 0 Can Türk
konu icon Ani hızlanmalarda siyah duman son mesaja git 596 0 Aliturkoglu
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 4130 6 serdarcan34
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 3292 8 Adebisi
konu icon 3008 Carplay Sorunu son mesaja git 20 0 SrknYklmz
konu icon Mersin de bildiğiniz güvendiğiniz usta tavsiyeleri son mesaja git 2053 6 kiziltamu
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eycof 11
cimenquantex 7
SametRcz 4
Emintoprak 4
antipollution 3
serdarcan34 3
slckgms 3
OsmUnl 2
by_bozkurt 2
Berkay Erdinç 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English