Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >308 T7 (2008-2013)
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Balata kokusu ve çekişte düşüş
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Balata kokusu ve çekişte düşüş

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Balata kokusu ve çekişte düşüş
    Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 11:49
Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 12:44
Bu arada ilave birşey daha yazayım. Galiba gittiğim yerden aldığım yakıt kalitesizdi. TPAO dan aldım ama galiba yakıt iyi değildi. İlk durduğum yerde shell den aldım biraz daha katkılı iyi yakıt diye.
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 12:46
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:


Soner hocam bakabilir misin belki senin bir fikrin vardır.
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 13:29
genelde bu sorun şazumanla alakalı bir durum gibi hocam dediğiniz gibi düşür devirde araç zorlanınca şanzuman kararsız kalmış gibi geldi bana çünkü vites küçülme yapması lazım ama cc açıkken yapıyormu bilmiyorum açıkcası yada araç kendi cc den çıkarıyormu bilmiyorum açıkcası. baskı değişiminden sonra şanzuman alıştırması yapıldımı peki. kirli yakıtla alakalı olacağını sanmıyorum açıkcası araç o anda kendini korumaya almışta olabilir.  
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 14:42
Orjinalini yazan: sonerkyl sonerkyl Yazdı:

genelde bu sorun şazumanla alakalı bir durum gibi hocam dediğiniz gibi düşür devirde araç zorlanınca şanzuman kararsız kalmış gibi geldi bana çünkü vites küçülme yapması lazım ama cc açıkken yapıyormu bilmiyorum açıkcası yada araç kendi cc den çıkarıyormu bilmiyorum açıkcası. baskı değişiminden sonra şanzuman alıştırması yapıldımı peki. kirli yakıtla alakalı olacağını sanmıyorum açıkcası araç o anda kendini korumaya almışta olabilir.  

Alıştırma yapılıp yapılmadığını bilmiyorum o zaman için bilmediğimden sormamıştım öyle kaldı.
Şanzımandan olduğunu sanmıyorum çünkü manuele alıp kendim vites büyülttüğüm zamanda da devir yükselmesi olmadı. Ama dediğin gibi korumaya almış gibi sanki çok ısınmış kendisini zorlamamaya yemin etmiş gibi gaz yemedi devir yükseltmedi. düşük vitese alıp devir yükseltiyordum ama araba çekmiyordu sanki debriyajdanmış gibi.

Anlamadım valla. olması haftaya götürücem boş bir vakitte bilgisayar bağlayıp bir baktıracağım
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 15:32
hmm anladım kardeşim belki bazen bu tip sıkıntılar takıttan veya turbo elektro vanasındanda kaynaklanabiliyor motor o anlık kendini korumaya almış anlaşılan. pc bağlanınca hata kodunun kaydını düşmüştür muhtemelen
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı HasGur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Civic, SuperB, Pug 307
Kayıt Tarihi: 18 Ocak 2018
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 474
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı HasGur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 17:03
Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r

Uzun yolda bir anda içeri giren değişik kokular beni hep tedirgin etmiştir ancak bu güne kadar hiç birinin kullandığım araçtan kaynaklandığını görmedim !

Araç 30bin km düzgün kullanıldıysa yüksek vites ve suratte debriyaj balatası bir anda kaçırmaz. Ayrıca debriyaj kaçırması motorun yüksek devirlere çıkmasına engel teşkil etmez ki bu durum "motor bağırıyor ama araba gitmiyor" şikayetinin kaynağıdır.

Manuel vitesli araç rampa çıkarken sabitlenen hızı koruyacak gücü temin edemez ise vites küçültemeyeceği için tıpkı gaza/frene dokunulmuş gibi CC devre dışı bırakılır. Aracı 5e alıp manuel olarak deviri yükseltemediğinize (ki muhtemelen bu zaman zarfında aracın hızı 4. vites devrine kadar düşmüştür) ve düze çıktıktan sonra araç normale döndüğüne göre muhtemelen çıktığınız rampanın eğimi tahmin ettiğinizden fazladır.

EK: Yukarıdakileri yazıp gönderdikten sonra auto6r yi fark ettim. CC tekrar devreye girmemezlik yaparsa fren müşürüne baktırın.


Düzenleyen HasGur - 07 Eylül 2018 Saat 17:21
1973 200
1976 280S
1983Şahin
1990Transit
1991Şahin
1993Toros,Kartal
1995R19
1997Tempra
1999E2200
2000Megane
2004Axor2523
2005Focus
2005 1840
2006307
2007R420
2008Civic
2012SpB
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Eylül 2018 Saat 17:25
Orjinalini yazan: HasGur HasGur Yazdı:

Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Arkadaşlar bir sorum var.

Uzun yolda gelirken biraz rampa yukarı çok dik olmayan yolda CC ile ilerlerken araçtan bir anda balata yanığı kokusu geldi. sonrasında CC kendiliğinden OFF a aldı ve kendim kullanmaya başladım CC aktif olmadı. Rampa yukarı devam ederken olan bu olayın sonrasında 6 ile giderken devir 2000 in altına düştü mecburen 5 e aldım 2000 in altına tekrar düştü 4 e aldım. Gaza biraz yüklenmeme rağmen devir yükselmiyordu. Akabinde yaklaşık 10dk kadar böyle gittikten sonra düzlüğe gelip benzin istasyonunda durdum. Biraz mazot aldım bu arada 3 4 dk kadar araba kontak kapalı kaldı. Arabaya bindiğimde araba sanki normale dönmü ve yoluma devam ettim. CC devreye giriyordu ama ben devreye almadan 400km daha devam edip eve vardım.

Şimdi sorum acaba arabaya ne oldu da böyle bir sıkıntı oldu

Tahminim debriyaj, hava çok sıcaktı ve yokuş yukarı biraz zorlandığı için sıyırdı ve yanık kokusu geldi. Debriyaj 110bin deyken değişmişti yani yaklaşık 30bin km önce. Volant bendeyken değişmemişti, ya orjinal ya da ben almadan önce değiştiyse ki sanmıyorum orjinal galiba.

Bu arada araç 2010 hdi auto6r

Uzun yolda bir anda içeri giren değişik kokular beni hep tedirgin etmiştir ancak bu güne kadar hiç birinin kullandığım araçtan kaynaklandığını görmedim !

Araç 30bin km düzgün kullanıldıysa yüksek vites ve suratte debriyaj balatası bir anda kaçırmaz. Ayrıca debriyaj kaçırması motorun yüksek devirlere çıkmasına engel teşkil etmez ki bu durum "motor bağırıyor ama araba gitmiyor" şikayetinin kaynağıdır.

Manuel vitesli araç rampa çıkarken sabitlenen hızı koruyacak gücü temin edemez ise vites küçültemeyeceği için tıpkı gaza/frene dokunulmuş gibi CC devre dışı bırakılır. Aracı 5e alıp manuel olarak deviri yükseltemediğinize (ki muhtemelen bu zaman zarfında aracın hızı 4. vites devrine kadar düşmüştür) ve düze çıktıktan sonra araç normale döndüğüne göre muhtemelen çıktığınız rampanın eğimi tahmin ettiğinizden fazladır.

EK: Yukarıdakileri yazıp gönderdikten sonra auto6r yi fark ettim. CC tekrar devreye girmemezlik yaparsa fren müşürüne baktırın.

Fren müşürü ile balata kokusunu bağdaştıramadım ama tabi o kokunun dışardan başka arabalardan gelmiş olma ihtimalide var
Çevrimdışı maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 2000 Opel Astra G HB
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1207
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2018 Saat 09:21
Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 

Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 16:59
Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün
Çevrimdışı maximusti Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Yaşı : 34
Aracı : 2000 Opel Astra G HB
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1207
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı maximusti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 17:43
Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün

18:15 gibi buyur gel,tarayalım bir.

Fazla Yakan Araba Yoktur... LPG Pahalıdır, Mazot Pahalıdır, Benzin Çok Daha Pahalıdır...
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2018 Saat 17:52
Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Orjinalini yazan: uzunca961 uzunca961 Yazdı:

Orjinalini yazan: maximusti maximusti Yazdı:

Ertuğrul abi , hafta içi bir gün gel aracı cihaza bağlayıp arıza tarama yapalım. 


Aslında fena olmaz Mustafa. Akşam müsaitsen geleyim bugün

18:15 gibi buyur gel,tarayalım bir.


Hanım iş çıkardı başıma yarına erteleyelim olurmu. Bir de telefon numaranı mesaj atar mısın bana
Çevrimdışı ardinal Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206 HDI 1.4 Fever
Kayıt Tarihi: 24 Ağustos 2016
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 47
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ardinal Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Eylül 2018 Saat 13:54
Selam. Yanık kokusu hakkında bir şey diyemiyorum. 
Tahmin ediyorum, ateşleme sistemi arızası. Bu sistemde çıkan arızalarda araç devri keser bir noktada. Baskı balata olsaydı devir yükselir, araç hızlanmaz şeklinde olurdu. 
Ateşleme sistemi parçalarıda turbo, enjektör, fan vs. 
Aracı cihaza bağlayıp arıza veren yerleri bir test edin. Geçicide olabilir.
2008 Peugeot 206 HDI 1.4 Fever
Çevrimdışı uzunca961 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Yaşı : 40
Aracı : 308
Kayıt Tarihi: 22 Temmuz 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 630
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı uzunca961 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Eylül 2018 Saat 08:31
Orjinalini yazan: ardinal ardinal Yazdı:

Selam. Yanık kokusu hakkında bir şey diyemiyorum. 
Tahmin ediyorum, ateşleme sistemi arızası. Bu sistemde çıkan arızalarda araç devri keser bir noktada. Baskı balata olsaydı devir yükselir, araç hızlanmaz şeklinde olurdu. 
Ateşleme sistemi parçalarıda turbo, enjektör, fan vs. 
Aracı cihaza bağlayıp arıza veren yerleri bir test edin. Geçicide olabilir.

Cihaza bağladık sağolsun mustafa yardımcı oldu o konuda. Hata kodu üzerinden baktığımda internette farklı şeyler yazıyor. DPF den tutun turboya kadar 50 farklı ihtimal okudum. ama başına bu arıza gelenlerin çoğunluğu turbo valfi diyo. inşallah sadece odur.
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 99 206 Kar modu Spor Modu Arızası son mesaja git 88 0 slckgms
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 87 0 feyyazbugan
konu icon Torsiyon nedir,tamiri nasıl yapılır son mesaja git 509 0 Berkay Erdinç
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 136 0 SametRcz
konu icon 206 GİDERKEN KİLİT AÇILIP KAPANIYOR son mesaja git 170 0 yusufaynur_
konu icon Bir anda gaz kesip motor/vites kutusu arızası son mesaja git 143 0 canbek
konu icon LPG de çalısıyor Benzinde çalışmıyor son mesaja git 20902 18 erhan çay
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 690 1 Ozant.
konu icon 307 gaz kesme acil son mesaja git 3373 21 Hüseyinboztas
konu icon Bipper Tepee 1.4 com.plus vites kutusunu kontrol e son mesaja git 11678 7 BipperFan
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 536 0 SametRcz
konu icon 1.6 THP YAĞ POMPASI son mesaja git 213 0 SametRcz
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 24816 19 SametRcz
konu icon 2005 1.4 16V Stop etme son mesaja git 235 0 debug
konu icon 2003 Peugeot 307 1.4 hdi sağ cam indirip kaldırmıy son mesaja git 137 0 ismetskry
konu icon Seyir halinde 90-110 arası gaza basınca titreme son mesaja git 241 0 serdar.a
konu icon Kizdirma buji arizasi,motor ariza lambasi yakar mi son mesaja git 3068 5 Serdarakgl
konu icon EAT6 Şanzıman Bakım ?? son mesaja git 367 0 by_bozkurt
konu icon BAKIMLI SATILIK 508 - 2012 DİZEL/OTOMATİK son mesaja git 341 0 Emintoprak
konu icon 206 Spor ve Kar ışıkları yanıp sönüyor. son mesaja git 254 0 cimenquantex
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 MART EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
SametRcz 4
Emintoprak 4
OsmUnl 2
Berkay Erdinç 2
Necm57 2
Serdarakgl 2
yakup5353 2
a.kaplan 2
Hüseyinboztas 2
serdarcan34 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English