Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Peugeot 206 Spor ve Kar Mod Işıkları yanıp sönüyor
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Peugeot 206 Spor ve Kar Mod Işıkları yanıp sönüyor

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Peugeot 206 Spor ve Kar Mod Işıkları yanıp sönüyor
    Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 12:00
Peugeot 206 XT BVA 1.6 (Otomotik + Benzin & Lpg)

ikinci araç olarak yeni aldık. Nasipse eşim kullanacak. 

Özellikle sabahları ilk çalıştırmada yada hareketten bir kaç km sonra

Tak diye gürültülü bir geçişle araç devir yükseltiyor ve

Kar ve Spor Mod ikaz lambaları yer değiştirerek yanıyor

Yüksek devirde devam ediyor ve  70-80 km yi geçmeyecek gibi gaz yerken bağırıyor. 

İlginç olan araba sıcak iken gün içinde bunu yapmıyor

Sabahları çiğlenme, nemlenme vs soketlerde bir temas ya da benzeri bir durumdur diye düşünüyorum

Bu marka ve model benim için ilk olduğu için çok fazla fikir yürütemedim

Forum dostlarımız nasıl bir yol izlememizi önerir?

Yardım ve yanıtlarınız için çok teşekkürler.

Selahattin Uzun
Çevrimdışı sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Yaşı : 39
Aracı : Scenic 2.0 16v
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17107
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 12:21
öncelikle aramıza hoşgeldiniz.kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. bunun sebebi şazumanda bulunan selenoid valfler hocam onlarında değişmesi gerekiyor. şazuman yağı ile birlikte ortalama ustasına göre değişir. 600-1000 tl arasında maliyeti. forum içinde aratırsanız bunla ilgili birçok konuda muevcuttur.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 13:38
Amin.
İnşallah hepimiz kazasız belasız kullanalım.
Yanıt için çok teşekkürler.
Tekirdağ'dayız.
Sanırım bu işlem için İstanbul'a gitmek gerekecek.
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3063
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 15:32
Işıklar yandığı zaman şanzıman kendini korumaya alıyor ve vites kendini 3 e sabitliyor. O şekilde kullanmayin. Stop edip tekrar çalıştırın düzelir  muhtemelen.

Yağ  sogukken yapıyor genelde bu durumu. Eğer yağ özelliğini kaybettiyse ondan dolayı  yapabilir. Tavsiyem arabayı calistirmadan hemen hareket etmeyin. Vitesleri sirayla birkaç  defa  R N D yapıp  yaglama yapmasını sağlayın. Arızayı daha az yaptığını farkedersiniz ama biran önce ustaya gösterin.   
Bu arızayı sogukken  yapmasının nedeni   hem yağ  alışkanlık kazanmamış oluyor hemde ilk calistirmada motor zengin karışımla çalıştığı için  rolanti yüksek oluyor o yüzden vuruntu olup korumaya geçiyor.  


Düzenleyen talip206 - 15 Ağustos 2018 Saat 15:34
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 15:37
Çok teşekkürler.
Tavsiyenizi dikkate alarak hareket edicem.

Genel kanaat selenoidler üzerine ama
Bu sorunun beyin ile ilgisi olma ihtimali var mıdır?
Ya da Lpg donanımı ile ilgisi olabilir mi?



Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2018 Saat 19:54
Aracı aldığım arkadaş ile tekrar görüştüm.

Aracı 8 ay kullandığını, 1 ay benzinle, 7 ay lpg ile devam ettiğini,

Bu sürede yemin ederek ışıkların hiç yanmadığını,

Ben almadan 1 hafta önce bir kez, ben aldıktan 1 gün önce ikinci kez şanzıman yağını değiştirdiğini söylüyor.

İlk kez o gün arıza ışığı yandığını söylüyor. 

Geçer dediler diyor.

Kırmızı bir yağ kullanılmış Mobil ATF LT 71141 (İnternette Dexron 5 diye çıkıyor)

Yanlış yağ konmuşsa bu arızayı yapar mı?

Ben de diyorum doğru yağ ile değişim yapalım bayram önü bu seçenek elensin.

Doğru yağ hangisidir?

Bir yetkili Servis Muadil Mobil FE 75W, bir diğeri Total 5.30 öneriyor.

Muhtemelen Klasik yöntemle Şanzıman yağı değiştirilmiştir.

İşi bilen bir yer ile doğru yağ değişimi yaparsak işe yarar mı?

Ne dersiniz?



Düzenleyen suzun - 16 Ağustos 2018 Saat 10:41
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3063
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2018 Saat 11:03
Yağ  doğru  hocam. Benim anlamadığım madem arıza yok neden 1 hafta ara ile iki kere yağ değişimi yapmış. Çünkü şanzıman yağı ucuz bir yağ değil. 
Yağ  değişimine niyetiniz varsa selenoidi de değiştirebilirsiniz. Çünkü  selenoid değişirken yağ  boşalıyor zaten.  
Yukarda yazmıştım  ilk çalışmada motor biraz ısınana kadar yüksek devirde çalışır diye.  Ben o durumun bunu tetikledigini düşünüyorum. Çünkü vites değişim  sırasında boğaz kelebeği gazı anlik keser ve geri açar. Herhangi  bir nedenden dolayı gazı kesmes ise vuruntu yapar. Vuruntu olunca şanzıman kendini korumaya alır. 
Mesela boğaz kelebeği kirli ise soğukken anlık açma kapamayı yapamayabilir. Veya rolanti motoru gazı kesmediği için,veya oksijen sensörü hatalı sinyal gönderip fazla yakıt gonderilmesini sağladığı için.
Bence acele etmeyin iyice gözlem yapın basitten zora doğru ilerleyin. Önce bogaz kelebeği  ve rolanti motorunu temizletin. Oksijen sensorunu söküp hafiften bir zımpara yaptırın. Değişme  yoksa şanzımana yönelin.
Bu forumda Çok basit nedenlerden dolayı çözüme ulaşan arkadaşlar oldu. Mesela fren müşürü, oksijen sensörü, basit saşe problemleri...
Not: birkaç  şanzıman ustasindan görüş alın. Daha arabaya bakmadan şanzıman revizyonu diyen ustadan uzaklaşın.


Düzenleyen talip206 - 16 Ağustos 2018 Saat 11:07
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2018 Saat 11:12
Zaman ayırıp yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim

Tüm tavsiyeleri not alarak ve hiç birini atlamadan kendi şartlarıma göre değerlendiriyorum

Bir an önce çözüme ilerlememde yarar var

Silivride bir usta ile görüştüm yapacağı işi garanti ediyor

Selenoid valfleri de değiştirerek yağ değişimi yaparım ve 800 tl alırım diyor

Bu arada o dediklerinizi de rica ederim ustadan

Sanırım etrafında çok dolaşmak yerine, çözüm olacağı ihtimali % 90 görünüyor ise yaptırayım kurtulayım diye düşünmeye başladım

Aksi takdirde bu süreç beni fazlası ile yoracak

Fiyat sanırım makul görünüyor. Forum ve muhtelif araştırmalarım o yönde

Olası sonuçlardan foruma katkı sağlaması amacı ile dönüş yaparım

Allah iyi insanlarla karşılaşmayı nasip etsin diyelim

Tekrar hepinize teşekkür ederim





Çevrimdışı kayaca Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 32
Aracı : 206
Kayıt Tarihi: 17 Kasım 2017
Konum: ISPARTA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kayaca Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2018 Saat 15:27
aks fiyatlarına baktım 1.700 lira diyorlar aks mı değiştirmek gerekiyor illa bu sorun için 
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Ağustos 2018 Saat 15:44
Sevgili Dostlar tekrar Merhaba,

Sizlerden sonra neler oldu paylaşayım.

Silivride'ki ustamız ile bayram öncesi selenoidleri orjinal değiştirerek yağı da mobil 320 dextron 3 ile değiştirdik.

Bayram boyu denedim. Kar ve Spor mod kontrolsüz geçişler durdu. 

Araç normal vites değişikliklerini otomatik yapmaya başladı.

Ancak bu defa da yeni ve başka bir sorun çıktı.

Normal olarak Tekirdağ şehir içi kullanırken sorun çıkarmayan araç, örneğin eve gelip park ederken, geri vitese mekanik anlamda geçtiği halde, kavrama yapmadı.

İleri vitese (D) aldım motor devir yapıyor gaz yiyor ama araç boşta gibi hareket etmedi.

Bunu bir kaç günde bir sıcakken, kırmızı ışıkta mesela, durdum boşa aldım, ışık yeşil ileri vitese aldım ama boşta gibi gaz yediği halde kavrama yapmadı.

Ben de kimi zaman manuel 3. vites, 2. vites, 1. vites ile kalkmaya çalıştım,

Kimi zaman da ayak frende, el freni çekili aracı 2500 lü devirlere çıkararak, takk diye bir sesle, kuvvetli bir öne atılma refleksi ile araç ileri vitese geçti.

Selenoidlerin değişiminden önce araç kar ve spor moda kontrolsüz geçiyordu ama viteslere geçmemezlik bende hiç yapmamıştı. 06 Ağustostan beri araç bende. Aldığım arkadaş ise hala bunların hiç birini yaşamamış olduğunda ısrarlı. İnanıyorum. İnanmak istiyorum.

Dün aracı lpg işletmek için muayeneye soktum, bereket orda sorun çıkarmadı.
(55 tl egzos emisyon + 226 tl Muayene + 140 tl Noter Ruhsat Yenileme - Ek 1 Formu Kalkmış)

Beyinle ilgili sorun var mıdır diye,

Bugün beyin komple kontrolden geçti. Sorun yok dendi. Araç Arıza kaydı da vermiyor dendi.

Oradan motorcuya gittim. Gaz kelebeği, rölanti motoru temizliği, oksijen sensörü dedim,

Usta uzun uzun inceledi, bindik 10 - 15 km yol yaptık, dur kalk yaptık. Usta bunlarda sorun görünmüyor, boşuna paranı almayalım sen doğru şanzımancına dedi.

Ben de şanzımancımızı aradım.

Makul biri. Valflerden yana endişem yok ama sorun şanzıman içinde olabilir. Mecbur indiricez içine bakıcaz gerekeni yapıcaz dedi.

Ben de beni ipe germeyeceksen başka da seçeneğimiz yok indirelim dedim

Son durum bu.

Pazartesi sabah aracı Silivriye bırakıcam.

Sonuçlarından bilgi veririm.
Çevrimdışı blue107 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı blue107 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2018 Saat 01:25
Orjinalini yazan: suzun suzun Yazdı:

Sevgili Dostlar tekrar Merhaba,

Sizlerden sonra neler oldu paylaşayım.

Silivride'ki ustamız ile bayram öncesi selenoidleri orjinal değiştirerek yağı da mobil 320 dextron 3 ile değiştirdik.

Bayram boyu denedim. Kar ve Spor mod kontrolsüz geçişler durdu. 

Araç normal vites değişikliklerini otomatik yapmaya başladı.

Ancak bu defa da yeni ve başka bir sorun çıktı.

Normal olarak Tekirdağ şehir içi kullanırken sorun çıkarmayan araç, örneğin eve gelip park ederken, geri vitese mekanik anlamda geçtiği halde, kavrama yapmadı.

İleri vitese (D) aldım motor devir yapıyor gaz yiyor ama araç boşta gibi hareket etmedi.

Bunu bir kaç günde bir sıcakken, kırmızı ışıkta mesela, durdum boşa aldım, ışık yeşil ileri vitese aldım ama boşta gibi gaz yediği halde kavrama yapmadı.

Ben de kimi zaman manuel 3. vites, 2. vites, 1. vites ile kalkmaya çalıştım,

Kimi zaman da ayak frende, el freni çekili aracı 2500 lü devirlere çıkararak, takk diye bir sesle, kuvvetli bir öne atılma refleksi ile araç ileri vitese geçti.

Selenoidlerin değişiminden önce araç kar ve spor moda kontrolsüz geçiyordu ama viteslere geçmemezlik bende hiç yapmamıştı. 06 Ağustostan beri araç bende. Aldığım arkadaş ise hala bunların hiç birini yaşamamış olduğunda ısrarlı. İnanıyorum. İnanmak istiyorum.

Dün aracı lpg işletmek için muayeneye soktum, bereket orda sorun çıkarmadı.
(55 tl egzos emisyon + 226 tl Muayene + 140 tl Noter Ruhsat Yenileme - Ek 1 Formu Kalkmış)

Beyinle ilgili sorun var mıdır diye,

Bugün beyin komple kontrolden geçti. Sorun yok dendi. Araç Arıza kaydı da vermiyor dendi.

Oradan motorcuya gittim. Gaz kelebeği, rölanti motoru temizliği, oksijen sensörü dedim,

Usta uzun uzun inceledi, bindik 10 - 15 km yol yaptık, dur kalk yaptık. Usta bunlarda sorun görünmüyor, boşuna paranı almayalım sen doğru şanzımancına dedi.

Ben de şanzımancımızı aradım.

Makul biri. Valflerden yana endişem yok ama sorun şanzıman içinde olabilir. Mecbur indiricez içine bakıcaz gerekeni yapıcaz dedi.

Ben de beni ipe germeyeceksen başka da seçeneğimiz yok indirelim dedim

Son durum bu.

Pazartesi sabah aracı Silivriye bırakıcam.

Sonuçlarından bilgi veririm.

Selamlar, 

Keşke forum içinde konuyu daha çok araştırsaydınız. Öncelikle yağ değişimini orjinal yağ olan mobil LT 71141 olarak değiştirmeniz gerekirdi.Başka yağ kullanmamanızı zaten kitapçığında yazıyor. Her neyse olan olmuş şimdi aracınıza bence orjinal yağ koyun sonrasında selenoid valflerinizi değiştirin. (değiştirmişsiniz inşallah orjinal takılmıştır) Diğer valfleride aracı bilgisayara bağlattırıp tek tek kontrol ettirin. Pc ye bağlanınca programdan her valf tek tek denenip çalıştırılabiliryor.Bu valfleri neden deneyin diyoru um her vitesin valfleri var vitese geçmesinin sebebi vites valflerinde sıkıntılar olabilir. Ayrıca şanzıman da bir sıkıntı varmı yokmu bilgisayarda uyarı olarak geliyor. Spor ve kar modu ışıklarının yanması araç beyninde bulunan şanzıman yağ sayacının sıfırlanmasıdır örneğin bu sayaç 30 bin km sayar sıfırlanır ve araç size spor ve kar modu ışıklarını yakarak arıza verir. Araç selenoid ve yağ değişiminden sonra bu sayacı 30bin km olarak güncelleyebilirsiniz ayrıca yağ değişim tarihinin olduğu bir sekme var buradan da yağ değişim tarihini güncelleyebilirsiniz. Şimdi aracınızda çıkan yeni sorunlar içinse fren müşürüne baktırın derim fren müşüründen bu hatalar olabiliyormuş forumda bazı arkadaşlar yazmıştı.Aracınızdan çıkacak olan şanzıman yağı 3 litre ile 3.2 civarında olmalı eğer yağ 4 litre civarında koyulursa fazla olmuş olur buda şanzıman da sorunlara yol açar örneğin vites geçişlerinin geç geçmesi veya takılması veya vuruntular gibi. Selenoid valf ve yağ değişimi ile ilgili bir konu açmıştım buradan da resimlere ve açıklamalara bakarak bilgi edinebilirsiniz.Ayrıca konu içerisinde vermiş olduğum linklerden de videolu yağ değişim ve valf değişim hakkında bilgi edinebilirsiniz. 


İnşallah en kısa zamanda sorunlarınız çözülür. 


Düzenleyen blue107 - 31 Ağustos 2018 Saat 01:40
Çevrimdışı eran Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : Citröen C5
Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2017
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 177
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eran Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2018 Saat 12:11
Orjinalini yazan: suzun suzun Yazdı:

Aracı aldığım arkadaş ile tekrar görüştüm.

Aracı 8 ay kullandığını, 1 ay benzinle, 7 ay lpg ile devam ettiğini,

Bu sürede yemin ederek ışıkların hiç yanmadığını,

Ben almadan 1 hafta önce bir kez, ben aldıktan 1 gün önce ikinci kez şanzıman yağını değiştirdiğini söylüyor.

İlk kez o gün arıza ışığı yandığını söylüyor. 

Geçer dediler diyor.

Kırmızı bir yağ kullanılmış Mobil ATF LT 71141 (İnternette Dexron 5 diye çıkıyor)

Yanlış yağ konmuşsa bu arızayı yapar mı?

Ben de diyorum doğru yağ ile değişim yapalım bayram önü bu seçenek elensin.

Doğru yağ hangisidir?

Bir yetkili Servis Muadil Mobil FE 75W, bir diğeri Total 5.30 öneriyor.

Muhtemelen Klasik yöntemle Şanzıman yağı değiştirilmiştir.

İşi bilen bir yer ile doğru yağ değişimi yaparsak işe yarar mı?

Ne dersiniz?


Kimsenin günahını almayalım da, ışık yanmadıysa yani bir sorun yoksa, üst üste iki kez neden şanzıman yağını değiştiriyor?
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2018 Saat 17:54
Sevgili Eran arkadaşım katkı için teşekkür ederim. Bende inanmak istiyorum satıcının dediğine ama artık yapacak bir şey yok.

Sevgili Blue107 arkadaşım yorum ve tavsiyeler için çok teşekkürler.

Bugün Çorluda Özel Peugeot servisine gittim.  Bilgisayarda önce kayıtlı arıza kodlarına baktık.

Tek bir arıza kodu açılmış. O da aşağıdaki gibi yazıya dökülmüş

- Aralıklı arıza Patinaj (Kavrama / Fren)

Sonra bilgisayar ile son güncel yazılımı attık. Fren pedalına basarak alıştırma dediği işlemi yaptı. Yağ sayacını sildi. Tekrar arıza kaydı taradı ve O an başka arıza vermedi.

Sonra Çorluda yine otomotik şanzımancıya gittim.

Ona göre hiç uğraşmamalı en garantili iş komple şanzıman full revizyon dedi. 5-7 bin Tl oluru.

Döndüm Tekirdağ yoluna 25 km. Yolda gidişlerde sorun yok gibi ama vites geçişleri devir olarak uzadı. Sanki 3. vites bandında takılıp kalıyor üst vitese zor geçiyor gibi hissettim.

Işıklarda (d) de olduğum halde durduğumda araç boşta gibi kavrama yapmadı.

Şanzımancının dediğini yaparak Kar moduna basarak kalkışları gerçekleştirdim. İlginç ama bu yöntem çalıştı.

Evdeyim ve ne yapmam gerektiğini kara kara düşünüyorum.

Eldeki bilgiler ne bakalım;

- Araç aldığımda 350 km sorunsuz geldi. Almadan önce yağ değişimi olmuş.
- Tdağda bir kaç gün sonra kar ve  spor mod yanıp sönmeye başladı. Araba yüksek devirlerde takılıp kalıyordu. Selenoid valfler orj olarak At320 yağ eşliğinde 4 lt yağ ile birlikte değişti.
- Bu defa motor sıcak iken ileri geri geçmemeye başladı. Daha önce bende de hiç olmamıştı.
İlginç olan kısa mesafe kullanımlarda sorun yok biraz km yapınca şanzıman ısınınca olması.

Şanzımancıların reçetesi indirelim bakalım full revizyon her şey düzelir.

Madem ki; vitese geçmeme sorunu şanzıman ve motor çok ısınınca ortaya çıkıyor 
Madem ki; satıcı da bu sorun yoktu ve / ya da selenoidler ve yağ At 320 ile değişene kadar ben de hiç olmadı

O zaman vitese geçmeme sorunu tam olarak kavrama vs şanzıman içi sorun değil

Ben de diyorum ki, 

Ptesi Silivride selenoidleri değiştiren ustaya gideyim ısrar ederek,

Önce yağı Mobil ATF LT 71141 ile değiştirelim. 4 lt dolu dolu koydurmayayım. 3- 3,5 lt olsun.

Sonra dostların dediği gibi Tdağda fren müşiri değişimi, boğaz kelebeği, rölanti motoru ve oksijen sensörü temizliğini yaptırayım.

Sonrasına sonra bakalım. 

Yoksa 5-7 bin tl mi verelim. Arabanın değeri belli.

Ne dersiniz?







Düzenleyen suzun - 31 Ağustos 2018 Saat 18:09
Çevrimdışı blue107 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı blue107 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2018 Saat 14:51
Orjinalini yazan: suzun suzun Yazdı:

Sevgili Eran arkadaşım katkı için teşekkür ederim. Bende inanmak istiyorum satıcının dediğine ama artık yapacak bir şey yok.

Sevgili Blue107 arkadaşım yorum ve tavsiyeler için çok teşekkürler.

Bugün Çorluda Özel Peugeot servisine gittim.  Bilgisayarda önce kayıtlı arıza kodlarına baktık.

Tek bir arıza kodu açılmış. O da aşağıdaki gibi yazıya dökülmüş

- Aralıklı arıza Patinaj (Kavrama / Fren)

Sonra bilgisayar ile son güncel yazılımı attık. Fren pedalına basarak alıştırma dediği işlemi yaptı. Yağ sayacını sildi. Tekrar arıza kaydı taradı ve O an başka arıza vermedi.

Sonra Çorluda yine otomotik şanzımancıya gittim.

Ona göre hiç uğraşmamalı en garantili iş komple şanzıman full revizyon dedi. 5-7 bin Tl oluru.

Döndüm Tekirdağ yoluna 25 km. Yolda gidişlerde sorun yok gibi ama vites geçişleri devir olarak uzadı. Sanki 3. vites bandında takılıp kalıyor üst vitese zor geçiyor gibi hissettim.

Işıklarda (d) de olduğum halde durduğumda araç boşta gibi kavrama yapmadı.

Şanzımancının dediğini yaparak Kar moduna basarak kalkışları gerçekleştirdim. İlginç ama bu yöntem çalıştı.

Evdeyim ve ne yapmam gerektiğini kara kara düşünüyorum.

Eldeki bilgiler ne bakalım;

- Araç aldığımda 350 km sorunsuz geldi. Almadan önce yağ değişimi olmuş.
- Tdağda bir kaç gün sonra kar ve  spor mod yanıp sönmeye başladı. Araba yüksek devirlerde takılıp kalıyordu. Selenoid valfler orj olarak At320 yağ eşliğinde 4 lt yağ ile birlikte değişti.
- Bu defa motor sıcak iken ileri geri geçmemeye başladı. Daha önce bende de hiç olmamıştı.
İlginç olan kısa mesafe kullanımlarda sorun yok biraz km yapınca şanzıman ısınınca olması.

Şanzımancıların reçetesi indirelim bakalım full revizyon her şey düzelir.

Madem ki; vitese geçmeme sorunu şanzıman ve motor çok ısınınca ortaya çıkıyor 
Madem ki; satıcı da bu sorun yoktu ve / ya da selenoidler ve yağ At 320 ile değişene kadar ben de hiç olmadı

O zaman vitese geçmeme sorunu tam olarak kavrama vs şanzıman içi sorun değil

Ben de diyorum ki, 

Ptesi Silivride selenoidleri değiştiren ustaya gideyim ısrar ederek,

Önce yağı Mobil ATF LT 71141 ile değiştirelim. 4 lt dolu dolu koydurmayayım. 3- 3,5 lt olsun.

Sonra dostların dediği gibi Tdağda fren müşiri değişimi, boğaz kelebeği, rölanti motoru ve oksijen sensörü temizliğini yaptırayım.

Sonrasına sonra bakalım. 

Yoksa 5-7 bin tl mi verelim. Arabanın değeri belli.

Ne dersiniz?


Selamlar,

İçinde olduğunuz durum canınızı çok sıkıyor olsada bence revizyona girmeyin hemen. Aracı pcye bağlattığınızda valfleri tek tek denediniz mi. Daha önceden de yazdım size belki sorun vites valflerin de. Fren müşürüne baktırdınız mı bununda arıza yaptırabileceğini söylemiştim. Fren müşürünü bi sökün aracı deneyin öyle. Bence ustanızı değiştirin anlattıklarınıza göre ben güvenmedim. Revizyona çok fiyat vermiş yeni şanzıman mı takacak mış. Aracı dik bir yokuşta deneyin kaydırma yapıyormu diye yapmıyorsa revizyona bence gerek yok. Orjinal yağ önemli diye düşünüyorum. Koyduğunuz yağ iyimi kötümü veya araca gerçekten uyumlumu bilmiyorum. Araç ısınıyor diyorsunuz bu orjinal olmayan yağdan kaynaklanabilir.Ankarada kamil ustadan bahsediyorlardı forumda çok iyi olduğu söyleniyordu. İstanbulda 3-5 usta gezip sorun danışın bence kafanıza yatanı yapın. Tabiki deneme yanılma yöntemi ile olmaz aracın şanzıman revizyon parasını ödemiş olursunuz. Bu işler maddi durumla alakalı eğer sorun yoksa revizyonda yaptırabilirsiniz ama o ustaya değil. 3 bin civarı çıkması lazım revizyon. Yağ basıncıda önemli benim araçtan 3 lt çıkmıştı ben 3 litre olarak koydum. Sorun çıkarmadı bana şayet çıksaydı ozaman bende seviye ölçüm tapasını açıp ölçüm yapardım. Yağın seviyesinin ölçülebildiği bir tapa var bunun nasıl yapılacağının detayları var nette size gönderdiğim  açmış olduğum konuda var videoların açıklama kısımlarında olması lazım gerçi bu kontrolü usta yapacak tabi biliyorsa. Bu arada atlamışım şimdi 4 litre koyulabilir bu yağ koyulduktan sonra seviye tespit tapası açılıp fazla olan yağ boşaltılır araç belli bir sıcaklığa getiriliyor sonra tapa açılıp damla damla olana kadar yağ boşaltılıyor tahmini 0.5 0.75 gibi bir yağ akıyor böylelikle ayarlanmış oluyor acaba usta  yaptımı. ayrıca yağ ısınmadan dolayı oluyorsa motorun üstünde arka sol taraflarda şanzıman yağ soğutucusu var onda arıza olabilir. Forumda bir arkadaş peugeot 307 yeni kasanın soğutucusunu takmıştı sorun düzelmişti.307 yeni kasaların soğutucusu büyük oluyormuş o yüzden takmıştı onu.Yanlız aracı pcye bağlattırıp şanzımanyağ sıcaklığınabaktırın eğer çok sıcak oluyorsa bu parçaya yönelirsiniz. inşallah sorununuz çözülür. 





Düzenleyen blue107 - 02 Eylül 2018 Saat 15:28
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2018 Saat 15:40
Blue107 Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Bana her bir yorum ve tavsiye çok yardımcı oluyor.

Lpg li olduğu için resmi servis, aracı servise almıyor. 

- Özel servis makinaya bağladığında  - Aralıklı arıza Patinaj (Kavrama / Fren)-  arıza kodunu okudu.

Başka arıza yok dedi, arıza kodunu sildi ve Uzaktan kodlama menüsü ile son yazılımı yükledi.

- Valfleri tek tek denemedi, belki gerek duymadı, belki de bilmiyordu. yapmadı.

- Fren müşiri için teşebbüs ettim ama Tdağ Merkez ilçede yoktu değiştiremedim.

- Yokuşlarda hiç bir zaman kaçırma yapmıyor.

- Selenoid valfleri değiştiren usta 4 lt Mobil At320 Dext 3 koyduk diyor. 
Yarın saban ona gidicem. Yüzde 100 çözeriz demişti. Ancak selenoidler ve yağ değişti bu defa da sıcak motorda vites geçmez oldu.

Yağı değiştirmesini, 
Mobil ATF LT 71141 koymasını,
3.2 lt den fazla koymamasını rica edicem.

Sonra dediğiniz gibi fren müşiri değişimi, boğaz kelebeği, rölanti motoru temizliği gibi diğer unsurlara odaklanıcam.

Yağ soğutucu da kesinlikle bu aşamada önemli gibi.

İnanmazsınız ama benim sorunum çok komik.

Resmi servis aracı servise almıyor. Özel servis bilgiayar araç ayarları konusunda iyi niyetli ama yeterli bilgiye sahip değil. Selenoid valfleri değiştirende bilgisayar yok koyduğu yağ konusuda inatçı ve kendinden emin. Revizyonu teklif eden burnundan kıl aldırmıyor.

Hani Tdağda, çorluda silivride vs aklı başında bir yer bulsam ne iyi olacak.

Aracı alsın, makinaya bağlasın, her aşamada testlerini yapsın, sıcaklıkları basınçları ölçsün.

Ama böyle bir şansım olmadı. İğneyle kuyu kazmak gibi.

Peugeot merkezini aradım. 48 saate dönecekler güya. Lpg li aracı servise sokmayarak bizi zor durumda bırakıyorsunuz dedim. Sonuçta kötülenen Markanız oluyor dedim.
Ve sosyal medyada buna karşı uzun süreli kampanya başlatacağımı söyledim.

Düşünsenize şanzıman yağını değiştirip bilgisayar yazılım kontrol ve ayarlarını yaptırmak için bile servise giremiyorum.

Her şey için tekrar teşekkürler




Düzenleyen suzun - 11 Ekim 2020 Saat 14:44
Çevrimdışı blue107 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 37
Aracı : 2000
Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2018
Konum: BURSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 40
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı blue107 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2018 Saat 01:29
Orjinalini yazan: suzun suzun Yazdı:

Blue107 Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Bana her bir yorum ve tavsiye çok yardımcı oluyor.

Lpg li olduğu için resmi servis, aracı servise almıyor. 

- Özel servis makinaya bağladığında  - Aralıklı arıza Patinaj (Kavrama / Fren)-  arıza kodunu okudu.

Başka arıza yok dedi, arıza kodunu sildi ve Uzaktan kodlama menüsü ile son yazılımı yükledi.

- Valfleri tek tek denemedi, belki gerek duymadı, belki de bilmiyordu. yapmadı.

- Fren müşiri için teşebbüs ettim ama Tdağ Merkez ilçede yoktu değiştiremedim.

- Yokuşlarda hiç bir zaman kaçırma yapmıyor.

- Selenoid valfleri değiştiren usta 4 lt Mobil At320 Dext 3 koyduk diyor. 
Yarın saban ona gidicem. Yüzde 100 çözeriz demişti. Ancak selenoidler ve yağ değişti bu defa da sıcak motorda vites geçmez oldu.

Yağı değiştirmesini, 
Mobil ATF LT 71141 koymasını,
3.2 lt den fazla koymamasını rica edicem.

Sonra dediğiniz gibi fren müşiri değişimi, boğaz kelebeği, rölanti motoru temizliği gibi diğer unsurlara odaklanıcam.

Yağ soğutucu da kesinlikle bu aşamada önemli gibi.

İnanmazsınız ama benim sorunum çok komik.

Resmi servis aracı servise almıyor. Özel servis bilgiayar araç ayarları konusunda iyi niyetli ama yeterli bilgiye sahip değil. Selenoid valfleri değiştirende bilgisayar yok koyduğu yağ konusuda inatçı ve kendinden emin. Revizyonu teklif eden burnundan kıl aldırmıyor.

Hani Tdağda, çorluda silivride vs aklı başında bir yer bulsam ne iyi olacak.

Aracı alsın, makinaya bağlasın, her aşamada testlerini yapsın, sıcaklıkları basınçları ölçsün.

Ama böyle bir şansım olmadı. İğneyle kuyu kazmak gibi.

Peugeot merkezini aradım. 48 saate dönecekler güya. Lpg li aracı servise sokmayarak bizi zor durumda bırakıyorsunuz dedim. Sonuçta kötülenen Markanız oluyor dedim.
Ve sosyal medyada buna karşı uzun süreli kampanya başlatacağımı söyledim.

Düşünsenize şanzıman yağını değiştirip bilgisayar yazılım kontrol ve ayarlarını yaptırmak için bile servise giremiyorum.

Uzun yazıp sizleri sıkmak istemem ama tahammül edebilirim, konuşalım daha yararlı olur diyen arkadaşlar 0 544 280 34 06 numaralı telefonumdan bana ulşabilir.

Her şey için tekrar teşekkürler


Selamlar, 

Şu ustaya gideceğinize inanın alın aracı gidin İstanbulda güzel bir şanzımancı bulun yaptırın aracınızı. Ricayla iş olurmu ya adama para veriyorsun sen istersen mazot koydur. Ayrıca adamda pc yoksa zaten hiç gitmeyin şanzıman yağı değişiminden sonra yağ sayım sayacının güncellenmesi lazım adam bunu yazmazsa gene belli bir süre sonra arıza ışıkları yanar. Maalesef esnaflık bitmiş burnundan kıl aldırmayan o arkadaş paraya doymuş belli. Zaten ben bilirim diyenden uzak duracaksın fikirlere açık insanlara gideceksin. Gitmeyin böyle adamlara kazandırmayın para. Usta bulamıyorsanız başka yere illere yönelin. 100 de 100 çözeriz dediyse madem yapsın aracınızı.sıkıntı şu pc yok aracı pc ye bağlamak şart o anda herşeyi test etmek zorundasınız. Birde yağ ilk defa değişseydi 3.2 litre koysun faka ikinci hatta 3 e değişiyor 4 litre koyup seviye tapasından ayar yapması lazım. Zaten tapayı açınca 3.2 civarına geliyor yağ. Tabi bu tapayı ne zaman açacak bilmesi lazım sizde yazdım. Yağı doldur aracın şanzımanını  ısıtmadan tapa yı açarsa gene olmaz o iş. 
Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2018 Saat 17:09
Selam
Gelişmeleri paylaşıyorum

Blue107 arkadaşım tamamen aynı fikirdeyim. Kimseye erken teslim olmıycam. Çözücez inşallah.

Bugün Silivriye gittim. Ustam ile uzun uzun konuştum. Ayarlar için bilgisayar desteği varmış. Gerekirse dışardan da destek alıyormuş. Silivrideki selenoidleri değiştirdiğimiz bu usta ile;

- Fren müşürünü söktük, çıkardık, denedik taktık. Sorun görünmedi. En azından söküldü takıldı. Ama ilk fırsatta değiştiricem. Aklım onda kalmasın.

- Boğaz kelebeğine bakıldı. İçi temizdi ama tekrar sildi temizledi.

- Rölanti motoru yokmuş. Açıkçası ben de benzer bir şey göremedim. Arabamız 2001 Model Peugeot 206 Bva 1.6 Otomotik. 191.000 binde

- Yağ konusunda çok aşırı emin. Ama istersen değiştireyim dedi. (Mobil At 320 Dex 3)
Ben de araba çalışırken motor 60-70 derecede fazla yağı al dedim. Alt tapadan açtı baya çeşme gibi aktı. Sonra kesikleşti akma. Bir kaç dk ara ile ikinci kez yaptırdım.

- Yağ soğutucu bağlantıları söküldü. Yerinden çıkarmadan hortumdan üfleyerek açık olduğunu teyit etti. Bu arada motor suyu komple boşalıp yenilenmiş oldu. Su temizdi. Pas vs yoktu. Zaten radyatör yeni diye biliyorum.

- Fan düzenli çalışıyor açıp kapıyor. Sorun yok. Araç üzerinde kaçlık termostat var bilmiyorum. Ama devri daim pompasını değiştirmiştim alır almaz ki bakımda. Motor sıcaklığı zorlu koşullar dahil hiç 90 dereceyi geçmedi daha önce.

Bugün Tdağ > Silivri > Çorlu > Tdağ yaptım. Araç ışıklarda ve dur kalklarda sıcakken hiç vitese geçmemezlik yapmadı.

Çorluda yazılımı güncelleyen Peugeot özel servisine tekrar girdim. Ayarlara bak dedim.

"Sürekli Arıza - Kademe Elektro vanası Çıkış Arızası 4 (VS 4) Açık Devre"

Diye bir arıza kaydı açmış ama sanırım güncellemeden sonraki uyum aşamasında olmuş. Bu arıza sürekli olsa vites geçişleri olmazdı diye düşünüyorum.

Önceki arıza kaydı "Aralıklı arıza Patinaj (Kavrama / Fren)" şeklinde çıkmıştı.

Yalnız ilginç bir durum var. Silivride elektronik ayarlarını yapan bir usta wireles bağlantı ile araca sokete taktığı bir aparat ile bağlandı ve araçta abs var ama ayarlarda görünmüyor dedi. Çarşamba gelirsen tüm ayarları yerine oturturuz dedi.

Özetle planım şu;
- 2 gün deniycem. Vitese geçmediği kavrama yapmadığı zamanlar olur mu diye?
- Çarşamba haber gelince full elektronik sistemsel ayarlar için Silivriye gidicem

Bir süre daha deniycem. Vitese geçmeme arızası gittikçe seyrekleşiyor. Belki tamamen geçer.

Hala çözüm olmaz ise şanzımanı açıcaz. 

Allah yolumuzu açık etsin



Çevrimdışı suzun Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : 53
Aracı : Peugeot 206 XT BVA 1.6
Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2018
Konum: Tekirdağ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 11
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suzun Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2020 Saat 14:56
Merhaba

Aynı soruna sahip arkadaşlar zaman zaman beni telefonumdan arıyor
Ben de son durumu paylaşayım istedim
Sorunu çözdüm ve aracı sattım
Nasıl oldu derseniz
Komple şanzıman yapıldı. Revizyon dedikleri.
Orjinal parçalar ile yaptırdım.
Ve bir daha arıza yapmadı.
Bir yıl kadar kullandım ve bir alıcı çıkınca verdim.

Ama anladım ki;
Eğer şanzıman ömrünü doldurmuş ise her şey imkansıza yakın zor.
Yani şanzıman sıfır ise ya da revizyon yapılmış ise belirli km lerde selenoid valf değişimi işe yarıyor.
Ama şanzıman ortalama ömrünü geçirmiş ise selenoid hiç bir işe yaramıyor.
Anladığım bu.
Ne yapalım denilirse
Şanzımanın en son tam revizyonu ne zaman gördüğünü bilmiyorsanız tereddütsüz ya tam revizyona girin ya da aracı o hali ile satın derim.

Yazdıklarım tecrübeme ilişkin tavsiyedir.
Başkaca bir anlam taşımamalıdır.

Foruma ve destek veren can dostlara tekrar teşekkürler.
Çevrimdışı talip206 Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 2002 206 colorline otomatik
Kayıt Tarihi: 16 Şubat 2015
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3063
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı talip206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ekim 2020 Saat 20:38
Bilgilendirme için teşekkürler.  Bazen revizyon olayını kabullenemeyip usta usta gezip daha çok masraf yapıp yine revizyona mecbur kalınabiliyor. Bu başka arızalar için de geçerli. Insan güvenecek usta bulamayınca kapı kapı gezip ucuz çözüm arıyor. 
  
Çevrimdışı burhanakbass Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Yaşı : Belirtilmemiş
Aracı : 508
Kayıt Tarihi: 10 Temmuz 2020
Konum: TEKİRDAĞ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 10
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı burhanakbass Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ekim 2020 Saat 17:09
arkadaşlar merhaba, paugeot 508 yarı otomatik etg 6 alacak varsa önce aşağıdaki videoyu izlesinler, artılarını eksilerinden bahsetmiş uzun uzun. C5 citroen , Passat , jetta , astra , insignia , corolla , focus , superb , octavia alacaklarda izlese iyi olur. gerçekten herşeyini anlatmış İZLEYEBİLİRSİNİZ
 
https://www.youtube.com/watch?v=o_05yFOAHaM&list=UUAGSkmiPSu3T7oz_agx-mTA&index=2
https://www.youtube.com/channel/UCAGSkmiPSu3T7oz_agx-mTA
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 Radyatör Hava Alma İşlemi son mesaja git 953 0 Berkan123
konu icon Birden Stop Etme son mesaja git 5548 8 Berkan123
konu icon Genleşme kabında basınç son mesaja git 1153 3 Berkan123
konu icon Hararet Göstergesi son mesaja git 854 4 Berkan123
konu icon 206 Hararet Sorunu son mesaja git 658 4 Berkan123
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 2712 11 feyyazbugan
konu icon 206 şakırtı sesi geliyor son mesaja git 1060 4 berkogut
konu icon 1.4 HDi Emme Manifoltu Nasıl Takılır? son mesaja git 1841 4 antipollution
konu icon 307 kendi kendine gaz veriyor. son mesaja git 12711 36 drneuron
konu icon Android Auto Sorunu - Xiaomi 13T Pro son mesaja git 645 0 chanyilmz
konu icon Fikirlerinize ihtiyacım var son mesaja git 480 0 Mustafa1923
konu icon Peugeot 206 hakkında yardım son mesaja git 446 0 Mustafa1923
konu icon tahin kıvamında soğutma suyu-rektefiye son mesaja git 490 0 claymore
konu icon 206 kalorifer sıcak soguk arkadan ayarı son mesaja git 506 0 heavyburak26
konu icon 2010 3008 1.6 vti sorunlar zinciri son mesaja git 787 0 cagri_serin
konu icon Tüm arıza göstergeleri aktif son mesaja git 613 0 Volkan 00
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 16052 16 YKH
konu icon Otomatik Şanzıman Geç Vites Atma Sorunu son mesaja git 5537 10 Stcngnr28
konu icon 206 1.4 8v Subap Ayarı(Resimli) son mesaja git 1882 1 arifbsrn
konu icon Bilgi ekranı son mesaja git 496 0 Erdo
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 APRIL EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
berkogut 7
Berkan123 7
Mustafa1923 3
drneuron 3
ppfustasi12 3
chanyilmz 2
arifbsrn 2
antipollution 2
Musta08 1
mryldz 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English